• Niedziela, 15 września 2019
  • Godz. 20:33
  • Imieniny: Albina, Nikodema, Marii
  • Czytających: 6530
  • Zalogowanych: 8
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Szał w Orient–Expressie, czyli udany koncert Happysad

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 18 października 2010, 8:56
Aktualizacja: Wtorek, 19 października 2010, 8:02
Autor: Agrafka
Fot. Agrafka
W Karkonoskim Salonie Sztuki Orient Express odbył się wczoraj koncert kultowego zespołu Happysad, który jest jednym z najbardziej znanych rockowych składów w Polsce. Tłumnie zgromadzona publiczność – głównie młodzi – szalała przy hitach „szczęśliwo–smutnych”.

Na imprezę przybyło bardzo dużo młodzieży. Publiczność szalała przy takich ekspresyjnych przebojach jak: „Łydka”, „Zanim pójdę”, „Piękna” i popadała w zadumę przy dźwiękach spokojniejszych utworów „Taką wodą być”, „Mów mi dobrze”, „Wrócimy tu jeszcze”.

Zespół mający na koncie już cztery płyty zagrał utwory zarówno z pierwszego albumu „Wszystko jedno” z 2004 roku, jak i z najnowszego krążka wydanego w tamtym roku „Mów mi dobrze”. Wokalista grupy Happysad Jakub Kawalec śpiewa w swoich utworach o prawdziwej miłości, często niełatwych relacjach partnerskich, przyjaźni, państwie policyjnym.

- Koncert Happysad bardzo mi się podobał, wspaniały klimat, akustyka na wysokim poziomie. Już długo słucham Happysad, mam ich płyty. Organizacja imprezy również była świetna, także brawa dla pana Artura oraz właścicieli Orient Expresu za dobre pomysły kulturalne, które ożywiają Jelenią Górę i przyciągają młodzież – powiedział Kamil Grodzki z Jeleniej Góry.

– Przyjechałam tu dzisiaj z Karpacza, by wysłuchać koncertu jednego z moich ulubionych zespołów Happysad. Koncert jest bardzo fajny, jest przyjemnie, wszyscy ludzie dobrze się bawią, nie ma żadnych zamieszek, wokalista ma bardzo pozytywny przekaz, cieszę się, że mogłam tu dzisiaj być. Moim ulubionym utworem grupy Happysad jest „Piękna”. Chciałabym aby organizowanych było więcej tego typu koncertów. Sam lokal Orient Express jest tak przyjemny, że aż chce się tu wrócić, świetnie się tu spędza czas – dodała Marta Zacharzewska z Karpacza.

Miejmy nadzieję, że słowa wyśpiewane przez wokalistę w piosence „Wrócimy tu jeszcze”: „O jak ja kocham to miejsce (…)no czego chcieć więcej (…) wrócimy tu jeszcze, (…)” nie są tylko ironiczną krytyką służb mundurowych w naszym kraju, ale również można je odbierać, jako zapowiedź na kolejny koncert w Jeleniej Górze, na który z pewnością będzie czekało bardzo wielu fanów grupy Happysad.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (34) Dodaj komentarz

~ 18-10-2010 9:12
"rokowych"?
~luki 18-10-2010 9:38
a kto tam nagłaśnia i świeci na koncertach?>
~ona 18-10-2010 10:54
Myślałam, że będzie więcej osób. Dokładnie połowa sali była pusta. Myślałam, że już nie ma aż tylu palaczy. Nie myślałam, że tyle hektolitrów piwa można wypić w czasie jednej godziny oczekiwania na koncert. Ale w sumie nie było źle.
~Armin 18-10-2010 11:18
a w czasach kryzysu to dowodów przy sprzedaży alkoholu się już nie wymaga??? następnym razem właściciel mógłby to wyegzekwować, bo sprzedawać takim dzieciom to już przesada..
~Byłam 18-10-2010 11:58
Ogólnie fajnie, ze cos sie dzieje w tym naszym miescie, w koncu przyjechala jakas "gwiazda" a nie jakies scierwo dopiero co wychodzące na rynek jednakże ta sala moim zdaniem kompeltnie nie nadaje sie na koncerty poniewaz akustyka bylo CONAJMNIEJ fatalna... Gdyby przyszedl na ten koncert ktos. kto nie zna tego zespolu, nie zrozumial by ani jednego slowa zaspiewanego przez wokaliste ( no moze procz wolnych piosenek bo bylo cieszej). Mimo wszystko ciesze sie ze bylam na tym koncercie:)
~blabla102 18-10-2010 12:00
martwi mnie "narzekalstwo" jeleniogórzan, czy nie lepiej szukać w otaczajacym nas świecie pozytywów, był ciekawy koncert, znanych artystów, którzy śpiewają świetne utwory, oby było ich więcej w naszym mieście, nie narzekajcie tyle tylko powalczcie o większą ilość takich imprez ;) każdy może zebrać grupę osób, zgłosić się do władz miasta i zaproponować organizację wymarzonego rodzaju imprezy :)
~mis gogo 18-10-2010 13:37
to jakis boysband??? na fotach same dziewczynki jak za dawnych lat miał backstreet boys..... słucham rockowej muzyki ale tam piszczacych fanek w wieku 15 lat nie maja.....
~ 18-10-2010 14:10
Dno! Jak można takiego wycia słuchać? Ta dzisiejsza młodzież zupełnie gustu nie ma. Przed wojną to była muzyka Mieczysław Fog, Hanka Ordonówna...
~ 18-10-2010 14:18
agrafka - tłumnie zgromadzona publiczność. ona - połowa sali była pusta. Kolejny artykuł sponsorowany zamiast rzetelnej relacji.
~mis gogo 18-10-2010 15:58
zapomniałes dodac Jerzego Połomskiego :)
~Tutejszy 18-10-2010 16:53
A mówią, że media są obiektywne.To tylko pozory najlepiej wywalić niewygodny komentarz.
~... 18-10-2010 16:59
Ktoś był na koncercie z piszących ? :)
~byłam tam 18-10-2010 21:02
Połowa sali była pusta. Nie można było zrozumieć słów piosenek. Ale wszyscy i tak bawili się nieźle.
~wykrzywryjek 19-10-2010 0:17
Chciałam iść na ten koncert, z pewnych względów nie udało się, ale patrząc na zdjęcia... Dlaczego 99% to dzieciaki ??? Uff, no w sumie dobrze, że nie poszłam, czułabym się jak w gimnazjum. A bycie fanem nie jest tożsame ze znajomością hitu "Zanim pójdę"....
~do tutejszy 19-10-2010 7:27
Masz rację, "redaktorstwo" jest nietykalne... żenada...
~Marianwk 19-10-2010 7:58
Rozumiem, że Pani redaktor wolała Happy Sad niż Bończaka, Strasburgera, Milowicza i Trońskiego w Teatrze wczoraj wieczorem.
~Maranwk 19-10-2010 8:02
Po części pewnie dlatego, że Happysad miała za friko, a za spektakl trzeba było wybulić 70,00 zeta, ale... miała chyba jednak nosa, ponieważ poziom aktorski Milowicza i Strasburgera pozostawia bardzo wiele do życzenia. Spektakl ratował Troński i chwilami Bończak. Ogólnie jestem zniesmaczony poziomem sztuki, wykonawstwem i jeleniogórska publiką, klaszczącą nie wiedzieć komu i czemu. Tragedia...
~bylam i bylo super 19-10-2010 9:19
szkoda ze to co mowicie o sprzedazy alkoholu \\\"dzieciakom\\\" nie pokrywa sie z prawda....musialam pic przed lokalem bo w knajpie nie chcieli mi sprzedac! koncert zejb....! co do wieku publiki hmmm ciezko zeby przy zespole rokowym bawili sie emeryci, babcie i dziadki raczej zle sie czuja w pogo :) hehehe pozdrawiam i dzieki za super imprezke!
~JaQna 19-10-2010 9:28
A mi się tam bardzo podobało ;) Byłam na ich koncercie we Wrocławiu, ale powiem że tutaj było o wiele lepiej ! ;)
~bylam i bylo super 19-10-2010 9:42
szkoda ze to co mowicie o sprzedazy alkoholu \\\"dzieciakom\\\" nie pokrywa sie z prawda....musialam pic przed lokalem bo w knajpie nie chcieli mi sprzedac! koncert zejb....! co do wieku publiki hmmm ciezko zeby przy zespole rokowym bawili sie emeryci, babcie i dziadki raczej zle sie czuja w pogo :) hehehe pozdrawiam i dzieki za super imprezke!
~do 09:42 19-10-2010 12:38
Chwalisz się, że bez alkoholu nie potrafisz funkcjonować?
~Hahaha 19-10-2010 13:29
hahahaha .... To jest żalosne , wogule ta knajpa to porazka
~anonimeQ 19-10-2010 15:55
Koncert, był świetny fakt akustyka trochę kiepska, sala itp . ale nie zmienia nareszcie coś sie dzieje w Jeleniej górze ! I nawiązując do powyższych komentarzy , uważam ,że ''gimnazjalne dzieci '' też mają prawo się bawić, bo od tego jest młodość. Nie można też powiedzieć, ze nie było trochę starszej publiki, która także się świetnie bawiła.
~ulijanka 19-10-2010 18:03
Koncert był super, znam zespół ze studiów, fakt duzo bylo 16latkow ale i tak bawilam sie swietnie, mam nadzieje ze wiecej jest "starszych" fanow rocka ;)
~Barman 19-10-2010 18:48
Knajpa to porazka... sprzedajemy alkohol dzieciom ..było fatalnie i do dupy. - Tylko dziękować wszystkim matołom - jeleniogórzanom za to jak podchodzą do tego typu imprez w naszym lokalu...dla was- tych co tylko na forach potrafią narzekac- to lepiej było zostawic dworzec w takiej ruinie jaka była wczesniej... a to ze powstało cos z niczego, rozwija sie szybko i prężnie i organizuje mnóstwo imprez dla mieszkańców to juz dla was jest mało ważne. Pozdrawiam Stałych Gości.
~bylam i bylo super 19-10-2010 20:16
szkoda ze to co mowicie o sprzedazy alkoholu \\\"dzieciakom\\\" nie pokrywa sie z prawda....musialam pic przed lokalem bo w knajpie nie chcieli mi sprzedac! koncert zejb....! co do wieku publiki hmmm ciezko zeby przy zespole rokowym bawili sie emeryci, babcie i dziadki raczej zle sie czuja w pogo :) hehehe pozdrawiam i dzieki za super imprezke!
~hahahaha 20-10-2010 14:08
Barman cicho siec. myslisz ze jak tam pracujesz to jest okej ? bronisz swojej pracy tylko bo wiesz ze gdybts pojechal ja troche na forum to mugl by to ktos przeczytac z tamtad i bylo by adie . A i tak wogule jeszce to macie cholernie drogo i malo jest podawane .
~Krzyś 21-10-2010 16:12
Ostatni post (chyba analfabety), pokazuje jakim klientem jest owa osoba. Byłem już tam dziesiątki razy, organizowałem tam różne imprezy. Moi goście byli zawsze zadowoleni. Rozmawiałem ze znajomą, która miała złą opinie co do ilości podawanych posiłków. Po dłuższej rozmowie okazało się, że znajoma była na imprezie gdzie organizator zapłacił po 30,- zł od osoby, a ja płacę zawsze po 50,- zł. Jeżeli organizujecie imprezę na kilkanaście - kilkadziesiąt osób, to i cena alkoholu będzie inna (można się dogadać z właścicielami). Reasumując - więcej płacisz masz więcej. Pozdrawiam.
~arvo 21-10-2010 20:59
było super, ludzi może nie było wiele i prawde mówiąc nie zastanawiałam się kto ile ma lat ;P nie wiem jakie dla was ma to znaczenie. bo byłam tam posłuchać na żywo dobrej muzyki i słuchałam spod samej sceny ;P
~Adaś 25-10-2010 22:02
Piła przed lokalem piwo bo jej w lokalu nie pozwolili?Od razu widac jak właściciel lokalu próbuje się tłumaczyc ,że nie sprzedaje dzieciom piwa w lokalu!Szkoda,że z czytelników Jelonki robi głupa!!!
~JG2 28-10-2010 11:11
Koncert fajny, tylko średnia wieku to chyba gimnazujm... czułam się tam stara (: Ale co dla wszystkich jest koncert, każdy chce się bawić i nie musi to być przy alkoholu!!!
~fan 28-10-2010 11:41
Akustyka tej hali dworcowej może zabić najlepszą muzykę. Jestem trzeci raz na koncercie i napewno ostatni.
~zenada 3-11-2010 15:23
co tu duzo mowic -aby podniesc sobie samoocene najlepiej jest obrazac innych no nie? siedzcie w domach i nie korzystajcie z takich rozrywek w tych lipnych lokalach-przeciez nikt was nie zmusza, a jednak jestescie (niektorzy po 3 razy....hmmm no tak-3razy kupic bilet bo sie nie podobalo-mowi samo za siebie) ja zycze powodzenia wlascicielowi i tylko sie cieszyc ze jest o was glosno-w polsce haslo-lepiej zeby mowili zle niz zeby nie mowili wcale-pasuje idealnie :)
~Jeleniogórza 10-12-2010 18:50
Widzę,że właściciele sami sobie piszą najlepsze recenzje.Kiedyś sie przejadą na tym samochwalstwie, ale wtedy będzie już za póżno.Niestety ,któraś impreza z fatalnym nagłośnieniem oraz ze sprzedaż małolatom piwa!!!!Niestety smutna to PRAWDA!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group