• Piątek, 20 września 2019
  • Godz. 6:06
  • Imieniny: Eustachego, Euzebii, Filipiny
  • Czytających: 1660
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Psy w Galerii Sudeckiej mile czy niemile widziane?

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 21 czerwca 2016, 7:36
Aktualizacja: Środa, 22 czerwca 2016, 10:28
Autor: Angelika Grzywacz–Dudek
Marek Murawski, właściciel Tofika chwali pomysł wpuszczenia psów na pasaż Galerii Sudeckiej
Fot. Angelika Grzywacz–Dudek
– Od niedawna na drzwiach wejściowych Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze jest znaczek
"lubimy psiaki", który uprawnia właścicieli psów do wejścia do galerii z czworonogami. Jest to trochę niezrozumiałe i ryzykowne – pisze nasz Czytelnik. Menadżer galerii wyjaśnia, że znaczek uprawnia do wejścia z psami na pasaż, a nie do sklepów czy restauracji. Nie ma nic przeciwko temu również sanepid.

- Ja nie zgadzam się na wchodzenie do galerii z psami biorąc pod uwagę duże skupisko
ludzi czy różne zapachy np. z perfumerii, na które zwierzę może różnie reagować – pisze Czytelnik. - Tym bardziej, że sam spotkałem tam całkiem spore psy typu owczarki niemieckie czy boksery, które nie miały kagańca. Na terenie Galerii znajduje się także strefa gastronomiczna i zjedzenie obiadu w „towarzystwie” śliniącego się psa nie należy do przyjemności – dodaje Jeleniogórzanin.

Menadżer ds. marketingu Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze wyjaśnia, że znaczek „zielonej łapki” jest informacją dla klientów, że centrum handlowe jest Dog Friendly. Oznacza to, że na teren części wspólnych pasażu handlowego Galerii można wejście z psem. Nie oznacza to jednak, że z czworonogiem można robić zakupy w punktach handlowych czy usługowych.

- O tym, czy pies może wejść do konkretnego sklepu (poza spożywczymi oczywiście, gdzie jest to zakazane) decyduje najemca danego punktu - wyjaśnia Agata Kotlińska. - Właściciele czworonogów odwiedzający Galerie Sudecką muszą zadbać o to, aby pies znajdował się na smyczy i w kagańcu oraz nie zanieczyszczał Centrum. Bezpieczeństwo klientów jest dla nas bardzo ważne, dlatego ochrona obecna w obiekcie na bieżąco pilnuje, czy zasady te są przestrzegane przez właścicieli czworonogów. Klienci pozytywnie wyrażają się na temat akcji. Już za kilka dni nadejdzie kalendarzowe lato, a wraz z nim wzrost temperatur. Dzięki możliwości wejścia z psem na teren Centrum unikniemy niebezpiecznych w skutkach sytuacji pozostawiania psów w autach podczas upałów. W najbliższym czasie przy wejściu do Centrum pojawi się również miska z wodą dla spragnionych czworonogów - dodaje menadżer ds. marketingu Galerii Sudeckiej w Jeleniej Górze.
Ten krok Galerii Sudeckiej chwali m.in. jeleniogórzanin Marek Murawski.

- Największy kłopot z naszymi pupilami jest kiedy podczas upałów, a skoro już jesteśmy posiadaczami psów, to musimy zapewnić im jakieś warunki, więc możliwość wejścia z czworonogiem na pasaż jest na pewno dobrym pomysłem – mówi właściciel Tofika. – W aucie podczas upałów psa nie zostawię, otwartych okien w samochodzie też zostawić nie można, a tak ja mogę teraz wejść z Tofikiem na pasaż, a żona pójdzie na zakupy – dodaje Marek Murawski.

Przeciwwskazań do wprowadzania psów na pasaż nie widzi też sanepid. – Wyjątkiem są oczywiście sklepy spożywcze czy restauracje, gdzie dopuszczalne jest wprowadzanie wyłącznie psów przewodników przez osoby niepełnosprawne, natomiast w sklepach przemysłowych musi być tylko zachowana czystość i higiena, do czego sklep musi mieć opracowaną procedurę postępowania – wyjaśnia Irena Piechrzecka, kierownik Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (105) Dodaj komentarz

~bb 21-06-2016 7:43
Jakoś w Ameryce i innych krajach można wszędzie wchodzić z psem i nikomu to nie przeszkadza, tylko jak zwykle są ludzie którym wszystko zawsze będzie przeszkadzać. Jesteśmy narodem mało tolerancyjnym, a szkoda. Brawo dla Galerii tak trzymać, naprawdę większość zwierząt niekiedy jest czystsza od niektórych ludzi.
~w 21-06-2016 7:59
Ja też jestem przeciw. Właściciele nie trzymają tych psów przy sobie, tam biegają też dzieci... to jest mały pasaż do tragedii nie daleko
~oko 21-06-2016 8:08
Dzieci powinny być na smyczy i zakneblowane!
~ 21-06-2016 8:12
takim sposobem chcą zwiększyć utarg ciekawe kto będzie gówna sprzątał po pupilkach
~ 21-06-2016 8:13
Również jestem przeciw. Ciekawe czy jak dziecko ugryzie to będziecie tacy ugodowi i tolerancyjni. Nie dość że idąc miastem plątają sie obce psy pod nogami to jeszcze w galerii na zakupach...kpina i żenada. W Ameryce można również posiadać bron i wiele innych rzeczy ale nie jesteśmy w Ameryce i powinniśmy szanować zdanie Polaków.
~do oko 21-06-2016 8:17
Ty kretynie powinieneś byc na smyczy. Bierzesz takie pomysły z własnej autopsji ? Wspolczuje ale nie przerzucaj praktyki na np swoje dzieci. Idiotów widzę w Jeleniej coraz więcej. Życzę żebyście raz drugi trzeci weszli w gowno obcych pupili drodzy milosnicy "tolerancji"
~jakitaki 21-06-2016 8:23
wpuszczanie psów do sklepów winno być zabronione, poza wspomnianymi wyjątkami związanymi z niepełnosprawnością właścicieli. Bo właściciele piesków powinni zrozumieć, że galeria, sklepy, to nie miejsca do urządzania spacerów. To miejsca do robienia zakupów i nic ponadto. Są ludzie którzy również odwiedzają galerie , chodzą do sklepów , a którzy mają lęki przed psami... ja też choć psów specjalnie się nie boję, ale mam obawy widząc beztroskich właścicieli przechadzających się po sklepach z psami ras powszechnie nie uznawanych za kanapowe... choć to nie reguła, bo i ratlerki potrafią być wyjątkowo wredne i dziabnąć za nogę... Moim zdaniem wystarczy przygotować miejsce wyznaczone dla zwierzaków, gdzie można je przywiązać na smyczy czy gdzie mogą z właścicielem poczekać jeśli już muszą.
~oko 21-06-2016 8:28
Do 08:17. Nie spinaj, bo ci żyłka trzaśnie.
~Tak 21-06-2016 8:32
Osobie chorej na gruźlicę nikt nie zakazuje robienia zakupy w sklepie spożywczym czy zjedzenia obiadu w restauracji!!! Towar w sklepie musi być tak wystawiony, a procedury i odległości w restauracji takie, żeby ani pies, ani chory człowiek nie zagrażali ludziom. W Niemczech widziałam ludzi z psami (w tym dużymi) w popularnych sieciówkach. A restaurację, w Krakowie, gdzie 15 lat temu ja dostałam obiad a mój pis (dog niemiecki) miskę z wodą odwiedzam za każdym razem, gdy jestem w pobliżu. Natomiast galerię we Wrocławiu, gdzie przy -14 przy silnym wietrze czekaliśmy z psem na zewnątrz aż nasz znajomy załatwi sprawę, omijam wielkim łukiem. Ochroniarze nie pozwolili nam wejść nawet do przedsionka, a znajomy z kluczami od samochodu wbiegł do środka. Komórka została w samochodzie.Galerio-świetnie
~ 21-06-2016 8:33
Żeby interes kwitł !!! to teraz może z pieskiem do ( teatru,kina,banku,term Cieplickich,basen miejski )
~ML 21-06-2016 8:34
To jest skandal psy w marketach tam gdzie jest zywnosc gdzie ludzie chodza z dziecmi masakra,,chciałabym aby jakiś pies na ,,SRAL ,,NA SRODKU PASAZU KTO WTEDY POSPRZATA,,A jak kogos pogryzie i co w tedy ,,SANEPID ZAPLACI ZA LECZENE POGRYZIONEJ OSOBY,,Czy market zapłaci za wszystko,za cierpienie dziecka czy osoby doroslej,,,,
~ml 21-06-2016 8:45
Na zakupy do marketow nie chodzi się z psami ,,a tym bardziej jak będą upaly to jest ,,skandal ,,,az bierze niechec do tego marketu,nie wyobrażam sobie ze robie zakupy a na hali pies jest i to nie wszystkie sa czyste ,,ciekawe jak nasra to kto będzie sprzatal ne sprzataja po psach jak ida na spacer z nimi a będą sprzatac w marketach,,,No to panie które tam sprzataja będą miały prze chlapane a ochroa będzie pilnować psów i ich wlascicieli zamias porządku na sklepie,,,,paranoje,,a Sanepid i Market będą placic za lezenie jak kogos jakies psisko pogryzie,,,,
~Valhalla 21-06-2016 8:51
Wszystko fajnie tylko pamiętajcie, że największym i najgorszym zwierzakiem jest człowiek. Każdy z was przynajmniej raz postawił figurkę z brązu nie tam gdzie powinien a podlewanie murów to mamy w genach wiec nie czepiajcie sie zwierzaków jeśli właściciele po nich sprzątają. Ps. Śliniący sie pies na zapach i widok jedzenia to myśle ze pikus w porównaniu ze śmierdzącym kloszardem pod sklepem, uśmiechających sie typem w jadłodajni który jest pozbawiony zębów itd
~ssd 21-06-2016 9:10
popieram ~oko
~texas 21-06-2016 9:12
Dlaczego innych uszczęśliwia się na siłę? Idąc na zakupy psa można zostawić w domu.Jeżeli galeria chce wyjść na przeciw właścicielom psów niech wybuduje obok box poczekalnie dla psów.Pies jest tylko psem nie wiadomo kiedy zaatakuje.Ja jestem przeciw.Jeśli można z psami to zakupy konno również powinny być dozwolone.
~zxzxzx 21-06-2016 9:15
ja wczoraj siedziałem w jadłodalni i jadłem sobie kurczaka a dokoła mnie zebrały się jakieś pieski. Śledziły każdy mój ruch a jak podnosiłem rękę z kawałkiem kurczaka to dosłownie całe sztywniały, oczy świeciły im się jak żarówki a z pysków leciała ślina.
~teesa 21-06-2016 9:23
Nikt nie zabrania dokonywania zakupów spożywczych osobom ewidentnie brudnym, będącym siedliskiem najróżniejszych mikrobów czy pasożytów. Mój czysty, prawidłowo żywiony i sypiający w czystej pościeli pies mógłby się tym czy owym zarazić od niejednego człowieka, raczej nie odwrotnie. :)
~JAŚNIEPANPIES 21-06-2016 9:37
Zróbmy ZOO w Galerii Sudeckiej. Psy, koty, jaszczurki, owce i żyrafy. Fajnie będzie. Tam i tak już pachnie jak w małpiarni - w okolicach schodów zjeżdżających do parkingu, tak dla zainteresowanych.
~malinka 21-06-2016 9:39
JESTEM ZA TAK TRZYMAĆ GALERIO NARESZCIE JACYŚ PORZĄDNI I DOBRZY LUDZIE NIA RZADZĄ. Pies to także członek niejednej rodziny ,ci wszyscy krzykacze co nie lubią zwierząt powinni wchodzić do sklepów w fartuchach ochronnych i odkazać się jak na basenach bo naprawdę czasami psy są czyściejsze jak niektórzy ludzie od których z daleka smierdzi . Pozatym psy na dobrych ludzi się nie rzucają a to pies nikogo też nie kopnie jak to czasem robią rozwydrzone dzieci ,więc pilnować się i podchodzić do psa .A jeszcze do szanownych tych czystych wystarczy wejść do toalety jaką czystośc zostawiają dameczki panoczki -No bo przecież tam jest pani która to po nich posprząta tym się martwić br.... i po sobie sprzątać.
~ 21-06-2016 9:43
z psem mogę wejść,a z papierosem nie.................
~Stef 21-06-2016 9:45
Brawo! wreszcie jakaś sensowna decyzja.
~ 21-06-2016 9:53
A czy pani Irena z sanepidu wie że strefa gdzie się je jest ogólnodostępna i jest strefą ogólnodostępną?
~do 8:08 21-06-2016 9:57
brzmi brutalnie ale niestety masz rację, niektórzy tak się chcą obnosić ze swym rodzicielstwem że pozwalają by dzieci biegały miedzy stolikami i darły mordę na całą restaurację
~klient 21-06-2016 10:00
BRAWO dla GALERII SUDECKIEJ, jako pierwsi idą z postępem cywilizacyjnym w innych krajach nikt sie nie dziwi że można wchodzić z psem na teren galerii. DLA WSZYSTKICH PRZECIWNIKÓW - MOŻE ZRÓBMY ZAKAZ WCHODZENIA Z ROZDARTYMI DZIEĆMI KTÓRE PRZESZKADZAJĄ W ZAKUPACH I JEDZENIU
~wiosenka 21-06-2016 10:07
Brawo Galeria Sudecka!!!!! W Czechach to nawet do knajpki można wejść z pieskiem! Cóż pewnie lud tam bardziej tolerancyjny :)
~zdoskoku 21-06-2016 10:12
a dzieci siedzące w koszykach na zakupy to nikt nie zauważył , że to jest zabronione to wam przeciwnicy piesków nie przeszkadza?
~Qrczak 21-06-2016 10:26
Mi nie przeszkadzają psy. Przeszkadzają mi właściciele którzy niesprzątaja gówien po nich !!!!
~Yrezi Rewor 21-06-2016 10:41
Tylko zli ludzie nie lubia psow! Naprawde tak jest... Lecz nie mnie ich oceniac...
~Yrezi Rewor 21-06-2016 10:46
Brawo! Brawo!! Brawo!!! Swietna decyzja!!! Psiaki to poczciwe stworzonka:-) Jestem wlasnie na plazy w Miedzyzdrojach... Mimo iz wladze tego miasteczka bardzo dbaja i czystosc, to da sie zaobserwowac ( szczegolnie wieczorami) puszki, butelki, papiery i wstyd pisac co jeszcze walajace sie wszedzie! To czlowiek jest jedynym szkodnikiem na tym swiecie!!! To wielu ludzi powinno miec zakaz wstepu do galerii... W wole sto psow w galerii, niz jednego smierdzacego przeklinajacego pajaca!!! Rozejrzyjmy sie dookola i pomyslmy kto unicestwia nasz piekny swiat? Pies? Pozdrawiam.
~End. tematu 21-06-2016 10:58
To jest sklep a nie zwierzyniec. Wyjątkiem jest pies przewodnik! Koniec dyskusji. Temat zsmykam! Kto będzie nadal komentować tym zajmie sie CBŚ!
~xyz 21-06-2016 11:00
A ludzie uczuleni na psy? Pozwólcie jeszcze palić w galerii i chodzić nago
~Kocu 21-06-2016 11:44
Brawo! Teraz jeszcze zakaz drących mordę bachorów i cacy :) Do Pana któremu przeszkadza śliniący się pies... Wielu obrzydliwych ludzi psuje widok na co dzień w niejednym publicznym miejscu i jakoś nikt im nic nie robi. Zakazać wstępu grubym, brzydkim i głupim. lel
~ABC 21-06-2016 11:49
" - Ja nie zgadzam się na wchodzenie do galerii z psami biorąc pod uwagę duże skupisko" , MIARĄ CZŁOWIEKA JEST JEGO STOSUNEK DO ZWIERZĄT . Jesteś w moich oczach nikim . A co do alergika z 11:00 , są leki na alergię . Po prostu zacznij się leczyć . Dużo zdrowia . Pasaż to nie sklep Panie z godziny 10:58 , słownik języka Polskiego i naprzód , do nauki .
~ 21-06-2016 11:54
A ludzi z 3 dniowym potem to mozna wpuszczać do garerii jak smród raznosza.
~anonimous 21-06-2016 11:55
Nie ma przepisów, które w jednoznaczny sposób mówiłyby o zakazie wprowadzania psów do pomieszczeń, w których wykonywane są czynności związane z produkcją i obrotem żywnością, a więc także do sklepów. Jednocześnie na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek zapewnienia, aby żywność znajdująca się w obrocie była bezpieczna dla zdrowia i życia człowieka. Dlatego też właściciel sklepu, chcąc np. zmniejszyć ryzyko zakażenia towaru, może narzucić klientom własne dodatkowe warunki - tłumaczy Krystyna Błażejewska. Może zatem wprowadzić na terenie obiektu zakaz wprowadzania psów. Nie dotyczy on psów przewodników.
~asik 21-06-2016 11:57
Jestem pod wrażeniem pomysłu i odwagi.Bardzo mnie to ucieszyło, nie muszę psa w aucie zostawiać a upały się zbliżają. Każdy inteligentny właściciel powinien zadbać o bezpieczeństwo innych, tzn. jeśli pies jest z rasy agresywnej to kaganiec musi mieć itd. , na smyczy pies również musi być. Każdy wie jak zachowuje się jego pupil. Jest dużo samotnych osób,które nie rozstają się z pupilami, więc dlaczego mają je zostawiać w domu, w aucie itd. A ci co histeryzują powinni się leczyć, dzieci więcej szkód robią w marketach niż psy. Nieodpowiedzialnych rodziców też jest bardzo wiele niestety. Każdy odpowiada za siebie, a jak komuś nie pasuje może chodzić do innego marketu. Jak nie szanujesz zwierząt tzn. że ty nie jesteś godny szacunku.
~ 21-06-2016 12:14
Ochrona ma pilnować czy pies jest na smyczy i w kagańcu?Książeczkę szczepień też mają sprawdzać?Mam na imię Jarek kieruję PiS-em mam kota i czuję się dyskryminowany,nie lubię się rozstawać z moim kotem i nie lubię go zostawiać w domu samego.Zrobię z tym POrządek-z kotami do galerii !
~xxx 21-06-2016 12:26
pies w domu jak właściciel lata po galerii ma siedzieć . Jak zobaczę psa w galerii bez smyczy i kagańca będę dzwonic na straż
~Alip 21-06-2016 12:45
Jestem zdecydowanie za. Brawa dla galerii. Sama mam małego pieska i chodzę z nim do sklepów. Ale zawsze jest w torbie specjalnie do tego przeznaczonej. Zawsze wchodząc do sklepów pytam czy mogę wejśc z psem na rękach bądź wnoszę go w torbie, tak aby piesek nie miał kontaktu z towarami w sklepie ani nie chodził swobodnie bo rozumiem, że może to drażnić innych. Byłam w ten sposób w wielu sklepach (także sieciach typu biedronka, tesco)i bankach. Nigdy nie spotkałam się z dyskryminacją czy odmową. Ale wszystko z umiarem,zachowaniem pewnych zasad. Wiadomo bo nie każdemu może to odpowiadać.
~kot 21-06-2016 13:13
proszę zwrócić uwage drugi komentarz od góry pisał pies. chyba był słabo wyszkolony bo napisał tylko jedną literkę.
~acab 21-06-2016 13:21
jak najbardziej akcja na + ze strony Galerii Sudeckiej. Popieram w 100% !!
~mamadziecka 21-06-2016 13:26
Brawo za normalność i otwarte umysły. Jeszcze raz wielkie brawa. Macie mnie w garści, na pewno przyjdę do galerii z psiakiem zamiast zamykać go w aucie :) Ps. mam małe dziecko (3 letnie), ale zdecydowanie wybieram zakupy z psem :)
~Monica 21-06-2016 13:48
Jak któś ma HIV tez mu sie nie zabrania wchodzenia do sklepów, restauracji (a przecież zarazić mogą też, już nie wspomnę jak w toalecie łatwo mozna sie takim wirusem zarazić) itp a choroba duzo bardziej smiertelna dla człowieka niż jakakolwiek od psa.
~ 21-06-2016 14:19
Psy w galerii?to się tak expres ucieszy wejdą nowe potrawy
~ 21-06-2016 14:25
Tylko ten z hivem nie jest zwierzęciem -kretynko
~texas 21-06-2016 14:37
Zatem idźmy za ciosem.Do kościoła z pieskiem,z pieskiem do szpitala,do kina i teatru.Bądźmy idiotami ale idiotami tolerancyjnymi!
~trelik 21-06-2016 14:48
Super pomysł!!!!!!!!!!! Pierwsza cywilizowana decyzja!!!!!!!!! Oczywiście za pupila i tak odpowiada właściciel. Dobrze ułożony pies nic nikomu nie zrobi:):):) W krajach ościennych piesek nikomu nie przeszkadza. W takim Dreźnie w Libercu itp. właściciele pupilów nie są zostawiani samym sobie. Piesek w restauracji dostanie miskę z wodą a mój pupil w Dreźnie w galerii został dodatkowo poczęstowany smakołykiem.
~do ~Monica 21-06-2016 14:49
oj dziecko, dziecko...,Ty nie wspominaj jak można się zarazić, tylko poczytaj sobie troszkę.
~bzyk 21-06-2016 14:50
Brawo dla galerii! Dobrze wychowane i uspołecznione zwierzę (pies,kot itp) jest o wiele bardziej bezpieczne i przewidywalne od bezstresowo wychowywanego bachora!!! Oczywiście , że w dużych skupiskach ludzi zwierzak powinien być na smyczy i w kagańcu, ale wydaje mi się, że niektórzy przedstawiciele homo sapiens ( z naciskiem na "sapiens") również i w tym przypadku bez względu na wiek,płeć i status społeczny. Z psim pozdrowieniem :-)
~Le1k 21-06-2016 14:57
Popieram oko
~maxu 21-06-2016 15:15
W Niemczech wchodziłem z moim psem nawet do restauracji w Karstadcie na 3 piętro schodami ruchomymi, nikt nie miał nic przeciwko temu. Ponadto do parku z lużno biegającymi zwierzętami: świnki wietnamskie,sarny, zające, osły, lamy itd. Polska, mimo zaledwie kilkuset kilometrów od "zachodu" jest za to kilkaset lat za cywilizacją!!!!!. Oczywiśie pupil powinien być ubezpieczony i w przypadku, gdy nabrudzi, właściciel powinien posprzatać. To tylko zależy od kultury właściciela lub też "Pseudo" właściciela. BRAWO dla Galerii!!!. W końcu ktoś mądry się znalazł.
~Ala 21-06-2016 15:38
Super pomysł!!!!!!!!!!! Popieram. Żaden pies wychowany w domu nie załatwi się w pomieszczeniu. Krytyka idzie tylko od ludzi którzy nie lubią zwierząt. Mój pies bardzo płacze jak zostawię ją pod sklepem,a teraz mogę się z nią wybrać do galerii. Brawa dla ludzi kochających psy.
~Sparrow Jack 21-06-2016 15:42
a z teściową mogę wejść do galerii? :) od razu mówię że jest ułożona i nie brudzi.. :D
~~~niewiedzący~~ 21-06-2016 15:52
Dobrze ułożony właściciel nie zabiera psa na zakupy nie zostawia psa pod sklepem tym bardziej w upały nie wozi go aytem
~ 21-06-2016 16:29
Ludzie podniecacie się nie wiadomo czym.Nie widzicie ,że to jeden wielki marketing?Ktoś tutaj dobrze odrobił lekcje :)
~Ja1988 21-06-2016 16:42
Do 7.59 : dzieci też nie powinny biegać luzem tylko powinny być prowadzane za rękę albo niech siedzą w wózkach.
~oko 21-06-2016 17:01
Chodzą słuchy, że pozostałe służby mubdurowe też będzie można wprowadzać...
~Boss 21-06-2016 18:24
Głupek skorzysta z tej opcji prawdziwy miłośnik zwierząt tego nie zrobi chyba że ma psa przewodnika tyle w temacie czekam na pierwszą zadymę i pozew wtedy im się odechce eksperymentów nigdy nie pójdę tam z psem to chore
~ 21-06-2016 19:01
A jak ja się zesram na środku sklepu ? Galeria to nie miejsce dla zwierząt !!
~ 21-06-2016 19:45
Nie skichajcie się z tymi bachorami! Wszędzie tylko słyszę dzieci i dzieci, a one więcej robią niż psy.
~ML 21-06-2016 19:48
Do parku zdrojowego jest zakaz w chodzenia z psami bo nie sprzataja po swoich psach ci wielcy milosnicy psów,jak się wchodzilo do parku to trzeba było patrzeć aby nie wejść w gowna psie,,,A po Markecie maja osrane chodzic psy ,,FUJJJJJJJJJJJJJJ,,Tylko trzeba będzie czekac jak jakiś na sra lub nasika na terenie marketu,,,,,Nie wyobrażam sobie robic zakupy w tym smierdzacym markecie ,,,GALERI SUDECKIEJ,,,
~miłośnik psów 21-06-2016 20:13
Fajnie bedziemy mieli zadaszony wybieg dla pieskow,już deszcz nam nie straszny.....
~miłośnik psów 21-06-2016 20:16
Pieski są takie czyste,pachnące. Ja ze swoim spie i jemy z jednego talerza.
~awdwa 21-06-2016 20:24
Wszechobecny liberalizm-dzieci w wózkach sklepwych z bucikami w fekaliach piesków biegających po sklepach. Gratulacje
~s. 21-06-2016 21:14
Pies w galerii, może jeszcze świnia ?
~bez przesady 21-06-2016 21:15
Mam psa,ale nie przyszło mi na myśl,żeby wejść z nim do jakiegokolwiek sklepu.Jeśli ktoś ma czas na spacery np.w galerii,to powinien mieć czas dla zwierzaka,aby wyjść z nim na przechadzkę w terenie.
~ 21-06-2016 21:57
cyt."Menadżer galerii wyjaśnia, że znaczek uprawnia do wejścia z psami na pasaż, a nie do sklepów czy restauracji"-czyli jak chcę wejść do sklepu ,to mogę sobie psa przywiązać do kanapy lub krzesła na terenie pasażu i wejść do sklepu?A najlepiej do ochroniarza......
~lukas83 21-06-2016 22:02
No to dzieci zamknąć w autach wraz z zacofanymi mocherami nowego pokolenia i po sprawie. Jak komuś coś się nie podoba to zawsze może zmienić miejsce robienia zakupów.
~Nowy 21-06-2016 22:17
No i awantura na pol Jelonki. W galerii mozna z psiakiem kotem zolwiem itp. Jednak powinnismy pamietac ze to wlasciciel czworonoga odpowiada za swojego pupila i za to co on narozrabia. Natomiast o wejscie do konkretnego sklepu to raczej powinnosmy zapyrac w konkretnym punkcie. Brawo brawo brawo dla Sudeckiej.
~Korektor 21-06-2016 22:24
I super... Mam nadzieję, że właściciele psów (sam mam dwa) nie dadzą powodu do zmiany decyzji :) Każdy z nas wie, jak często jego pies załatwia swoje potrzeby, więc nie powinno być wpadki :)
~Jel.. 21-06-2016 22:42
z psem chodzi się na spacer a nie na zakupy mamy mnóstwo alergików.....
~!!!!!!! 21-06-2016 22:52
Jak się czyta niektóre z tym komentarzy to poprostu ręce opadają jak ludzie potrafią być zacofani pisząc takie brednie. Wreszcie trochę ktoś ruszył głową i powstała galeria na normalnym poziomie bez zacofania - gdzie pies jest mile widziany i bez wątpienia nie zostawi po sobie śladu w przeciwieństwie do co drugiego mądrali, który nie spuszcza wody w galerianym kibelku i zostawia obsikaną deskę. Na zachodzie jeszcze mi się nie zdarzyło żebym nie mogla wejść z psem do restauracji a co dopiero do galerii handlowej ;) Ktoś napisał, że pies w galerii to niehigieniczne HAHAHA niehygieniczna to jest prątkująca ekSpedientka w sklepie albo chory przechodzień lub kucharz w knajpie który nie umył rak po kupalu bądż dzieciak wycierający gluty w stół lub barierke od schodów ale nie PIES !!!
~Aqa 21-06-2016 22:53
Mam psa... i zastanawiam się po cholerę iść z psem do galerii?? Spacer dla psa to świeże powietrze a nie galeria no litości
~ 21-06-2016 23:18
Szkoda ze w większości komentują kretyni !!! Jak możecie dzieci porównać do psów ? Jesli możecie to ja porównuje was do gowna bo chyba to macie w głowach. Jesteście psychicznymi istotami nie mającymi nikogo prócz psów wiec nie rozróżniacie miłości do psa od miłości do drugiego człowieka lub dziecka. Chore społeczeństwo.
~do 23:18 21-06-2016 23:25
Piszesz, ze w wiekszosci komentuja kretyni... Swoim wpisem ustawiles sie z nimi w jednym szeregu!
~ 21-06-2016 23:38
Pies nigdy nie załatwi się w pomieszczeniu!!! Pies jest rozumnym zwierzęciem i załatwia swoje potrzeby fizjologiczne na zewnątrz. W odróżnieniu od człowieka oczywiście ;)
~ 21-06-2016 23:49
Uhm , a szczeka i gryzie też tylko na zewnątrz?Każda psia kupa zbliża nas do Europy-wiwat!
~Hm 21-06-2016 23:52
To w sumie nie psy są problemem, tylko ich właściciele, jak zwykle. Ja rozumiem, że wracając z psem ze spaceru można wpaść do galerii po drobiazg - ale jeśli po drobiazg, to psu przez 10 minut nic się nie stanie na zewnątrz. Natomiast jeśli na dłużej, to szwendanie się z psem po galerii podchodzi pod znęcanie się nad zwierzęciem, i tyle. Bo psie łapy nie są stworzone do chodzenia po śliskiej posadzce. Załóżmy nawet, że właściciel chce wejść z psem do galerii tylko na chwilę - tylko co dalej? Do czego go przywiąże, wchodząc do pierwszego lepszego sklepu wewnątrz? Przecież pałąki do przywiązania smyczy są na zewnątrz, nie w środku. Zostawi luzem, bez opieki? No sorry, ale NIE. Ogólnie - bzdurny pomysł, nie uwzględniający realiów. Skoro dbasz o psa, to nie bierz go do galerii ze sobą!!!
~oko 22-06-2016 6:02
Domagam się 500+ na drugiego i każdego następnego psa!
~Simplex 22-06-2016 6:06
A koty, to co? Pies? Żądam kuwet dla kotów w Galerii Sudeckiej! W miejscach widocznych! A dla psów? Pampersy oczywiście! Plus dezodorant gratis.
~do 23:25 22-06-2016 6:59
No popatrz jestes w bledzie. Opinie hejterow to mnie akurat pier... Dziwie sie ze nikt nie potrafi sie wypowiedzieć w obronie dzieciaków i sa porównywane do psów. Trzeba mieć nie równo pod sufitem.
~ 22-06-2016 7:05
Widziałem gościa który pisze ze sie nie zgadza on się chyba nie myje. Brzydko pachnie a z jego ust wydobywa się odur. Ogólnie robi gorsze wrażenie od psa. Pewnie sam żle reaguje na perfumy i lepiej żeby do galerii nieprzychodził frustrat jeden. Brawo dla galerii przyjdę z psami na spacer.
~ 22-06-2016 10:03
Może i masz rację , ale pewnie zna się na ortografii .
~ 22-06-2016 11:19
musicie z tymi psami włazić i srać gdzie popadnie ? że o bezstresowo wychowanych dzieciach nie wspomnę
Ewa Magalinska 22-06-2016 12:05
z checia bym sie przespacerowala z moja maskotka-czemu nie?
Justyna Gawdzis 22-06-2016 12:36
ważne aby było na smyczy i duże w kagańcu reszta mi nie przeszkadza
Daria Czerska 22-06-2016 12:44
Z moją Chihuahua byłam w spożywczym i w punkcie gastronomicznym trzymając ją oczywiście cały czas na ręku. Nie wpuszczono mnie jedynie do Hebe 😕
Agnieszka Dąbrowska 22-06-2016 19:55
Mnie nie wypuszczono do drogerii koło działu gastronomicznego mimo że pies (york ) był w Torebce specjalnie dla niej przeznaczonej z siatka .
Patrycja Agnieszka Weridiana Polańska 22-06-2016 13:09
Tak powinno być we wszystkich sklepach zwłaszcza w ciepłym okresie by ludzie nie zostawiali pupili w rozgrzanych autach samych. A swoja droga jesli by zostawili pod sklepem często zdarzają się kradzieże zwierząt !
Michał Bobyk 22-06-2016 14:14
Jestem jak najbardziej ZA! Czworonogi są członkami rodziny🐶
Lucyna Michalak 27-06-2016 1:15
Zpsem to idzie sie na spacer a nie do sklepow na zakupy,,pies musi sie wyganiac na powietrzu anie urzedowac w galeriach handlowych z psami,,,,TO nie ZOOO,,ciekawe co jak jakis ten czlonek rodzinny pogryzie kogos,,bo chodza samo pasem i co w tedy ,,myslec trzeba troche trzezwa glowa
Michał Bobyk 27-06-2016 8:28
Każdy ma swoje zdanie na ten temat.
Natalia Czarna Kosler 22-06-2016 16:40
W Niemczech to normalne w większości centrów handlowych..
Agnieszka Szczepańska 22-06-2016 17:13
Moim zdaniem jak się z psem wychodzi to na spacer po dworze a nie na zakupy
Dawid Koźma 22-06-2016 17:48
Jakaś dziwna zmiana...zanim powstała Galeria Sudecka to miałem ostre spięcie z ochroniarzem, że wszedłem na pasaż z psem.. oczywiście pies był mały i cały czas na rękach...a tu nagle takie przyjazne otwarcie dla czworonogów... czyżby galeria dostawała po dupie od Nowego Rynku??
Magdalena Pruś 23-06-2016 12:09
Od momentu otwarcia galerii po rozbudowie można wchodzić z pieskami, więc Nowy Rynek nie miał żadnego wpływu na te decyzję.
~wrrr 22-06-2016 17:57
dawno w krajach europejskich psy mogą wchodzić wszędzie z właścicielem,po parkach biegają bez smyczy czy to duże czy małe i nie gryzą.To w Polsce ludzie biorą sobie pieski,a poźniej znudzeni zabawką bija i godzą i powodują ze pies staje się agresywny.To w Polsce szerzy się agresja i patologia,np w Niemczech psy są chowane baaaardzo przyjaźnie podbiegaja do ludzi merdając ogonkami aby je pogłaskać a nie gryźć.Także to problem jest z społeczeństwem polskim a nie z psami.W kagańcu to powinien czlowiek chodzić bo robi wiekszą krzywdę jak bezbronne zwierzę
Jola Za 22-06-2016 18:13
~Psy na kotlety 22-06-2016 22:12
Koniec świata naszego ! Jak to ludziska nad śmierdzielami z kupa zarazek na grzbiecie się rozczulają ..Nadchodzi lato i pchlarz musi wejść do klimatyzowanego pomieszczenia ..Oczywiście jak przy okazji zostawi po sobie kopiec kreta to samo zdrowie i delicje.. No ja to sobie nie wyobrażam z takim śmierdzielem wypić kawć czy coś zjeść ..W krajach arabskich , których obywatele ubogacają kulturowe nasz europejski kołchoz jest to zwierze nieczyste , którego się nie dotyka ewentualnie kijem ..a tu ciiapciuś filuś jest świety ...Do czego to doszło !
~do 06:59 23-06-2016 11:05
To obraza dla psów, że się je porównuje do dzieciaków. Jeden taki "dzieciak" w sklepie i masz ból głowy i rozstrój nerwowy na resztę dnia przynajmniej. Tak jak mówi ~oko - zakneblowane i na smyczy... i to nie tylko w Galerii, ale na zewnątrz także, a nie że gnój z zaskoczenia atakuje Ciebie lub psa kamieniem, "bo przecież on się tylko bawi".
~asik 24-06-2016 11:20
do tego od szczepień debila. W takim razie ja nie chcę żeby do marketów wchodziły nieszczepione dzieci bo zarażą mi psa. Więcej zarazy roznosi człowiek niż pies. Jak jesteś chory to nie wychodź z domu tylko się lecz, a nie stoisz nad pieczywem i psikasz w bułki. Jak masz dziecko to go pilnuj żeby nie otworzył domestosa i nie oblał drugiego dziecka. Najwięcej drą gębę ci którzy od siebie nie wymagają niczego, brak kultury i tolerancji. Mam psa i wejdę do galerii czy ci się podoba czy nie. Zawsze możesz iść do biedronki
Lucyna Michalak 26-06-2016 17:33
Tak nie powinno byc tojest jednak sklep gdzie sa artykuly spozywcze i miesne ,,itp,,jest bar gdzie mozna zjesc i co jak mam tam zjesc gdzie psy podchodza do ciebie ,,ciekawe co bedzie jak pies na robi kto posprzata jak ludzie na spacerze nie sprzataja na ulicach a tu beda sprzatac ,,Biedne te panie sprzatajace beda smierdzace odchody sprzatac,,nigdy bym tego nie zrobila na ich miejsu,,Widze jak pod firma gdzie pracuje ludzie sie zachowuja jak im sie uwage zwroci by sprzatali ,, I NAWET DOBRZE ZE W CIEPLICACH NIE MOZNA WEJSC DO PARKU BO TAK SAMO BYLO BY,,a PO DRUGIE OD KIEDY TO Z PSEM CHODZI SIE NA ZAKUPY DO GALERI I DO INNYCH SKLEPOW,,,
Patrycja Agnieszka Weridiana Polańska 27-06-2016 10:39
Są osoby które gdzieś podrużują z psem.Załóżmy że ma pani dziecko bo dla wielu ludzi pies to to samo. I ma pani do wyboru możliwość wejście do sklepu pod pani opieką lub zostawić w aucie na pewną śmierć lub zostawić przed sklepem na kradzież. Wybór jest prosty... A jeszcze jedno są również osoby nie widome z psami przewodnikami nie każdy ma osobę,która by pomogła a taki pies jest ich całym życiem i wsparciem. Nie każdy jest sprawnym człowiekiem oraz bez serca....
Plaskata EKIPA czyli mopsy i buldogi z Jeleniej Góry 29-06-2016 15:49
Czworonoga zdecydowanie lepiej zabrać do parku, na łąkę czy do lasu - spacer po galerii - to bardzo słaby pomysł :(
~obywatele 19-07-2016 16:03
czy Dyrekcja galerii Sudeckiej ma dobrze poukladane w glowie raczej wątpie ze tym sposobem z psami przyciagnie klijentow na zakupy ja raczej tam nigdy sie niewybiore poniewaz niewiwrze zwierzetom jakie maja zamiary natomiast zaloga ma pomysl na odstraszenia klijentow brawo tylko zyczyc jak najmniejszego utargu ha-ha-ha-ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group