• Wtorek, 24 września 2019
  • Godz. 11:22
  • Imieniny: Gerarda, Teodora, Tomiry, Ruperta
  • Czytających: 6250
  • Zalogowanych: 14
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Na kłopoty…Obrębalski?

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 30 sierpnia 2014, 8:01
Aktualizacja: Poniedziałek, 1 września 2014, 18:53
Autor: Manu
Fot. Archiwum Jelonki.com
Od kilku dni w kuluarowych rozmowach w jeleniogórskich urzędach dyskutuje się o tym, że w wyborach prezydenta Jeleniej Góry wystartuje Marek Obrębalski, samorządowiec, ekonomista, a od 30 listopada 2006 do 10 grudnia 2010 prezydent miasta, w latach 2001–2010 związany z Platformą Obywatelską.

Jak mówi stare przysłowie, gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Tym trzecim może się okazać Marek Obrębalski, który ma być rozwiązaniem kłopotów politycznych skonfliktowanej i podzielonej Platformy Obywatelskiej w Jeleniej Górze.

W 2010 r. Marek Obrębalski ubiegał się o reelekcję na prezydenta miasta z ramienia komitetu Razem dla Jeleniej Góry z poparciem Dolnego Śląska XXI, lecz wybory wygrał Marcin Zawiła. Obrębalski natomiast uzyskał mandat radnego Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z ramienia komitetu Rafała Dutkiewicza. Zasiadł w klubie DŚ XXI (po jego przemianowaniu w 2011 Obywatelskiego Dolnego Śląska).

Nieoficjalnie mówi się także, iż Marcin Zawiła – choć wciąż formalnie jest członkiem PO - kandydować na prezydenta Jeleniej Góry będzie z własnego komitetu - Komitetu Wyborczego Wyborców Bezpartyjni Samorządowcy.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (91) Dodaj komentarz

~Yrezi Rewor 30-08-2014 8:09
Czemu nie.., na horyzoncie i tak nie widać nikogo kto "uzdrowi" Jelenią Góre... Powodzenia!
~ 30-08-2014 8:24
ja bym proponował Cioska
~Lud 30-08-2014 9:07
Standard wraca jak bumerang za 4lata wróci na kłopoty zawiła, album kusiak i tak w koło ale ok
~:) 30-08-2014 9:20
A RP kogo zamierza poprzec?
~JeleniaGóram 30-08-2014 9:33
Dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki. Obrębalski a kto za nim? To ja powiem: Papaj, Wrotniewski,Miedziński, Sajnog, Schubert. Coś jeszcze? Dziękujemy!
~ 30-08-2014 9:41
A gdzie nowe twarze cały czas to samo jedno zło zastępuje się drugim i tak przez lata nic nowego te same postacie. Może Kusiak stanie do wyborów? Zresztą ci ludzie mają sporo pychy w sobie widać to na portalach społecznościowych, chwalą się swoimi np. fotkami z wakacji zagranicą, to takie prymitywne i ukazuje sposób myślenia tych kandydatów, czysty prymitywizm.
~Szymek 30-08-2014 9:45
A mój głos ma pan Marek wiele zaczął inwestycji którymi potem chwalił się "czerwony sweterek"
~7 30-08-2014 9:46
Do 09:33. Proszę Cię wejdż Ty ten pierwszy raz do tej rzeki czekamy!
~JeleniaGóram 30-08-2014 9:53
do ~7 Nie jestem chory i boję się ludzi stojących za Obrębalskim. Jak zrobi z nimi porządek, to pogadamy. Kandydat, który wchodzi do partii, wychodzi, potem znowu wchodzi a jest w innej to też nie budzi zaufania.
~popieram 30-08-2014 10:16
Niech Pan kandyduje, będę głosował na Pana! Jedyny i właściwy człowiek, który ma pojęcie o zarządzaniu miastem.
~tolekk 30-08-2014 10:19
A ja pamiętam taki filmik w necie na którym Obrębalski jakoś tak się chwieje i chwieje. Dziękujemy temu panu.
~aya 30-08-2014 10:25
Jak sie chwieje to znaczy swoj chlop
~nie,nie! 30-08-2014 10:27
Tylko nie obrębalski i jego szwagierka?
~tolekk 30-08-2014 10:32
Do ~Jeleniam: O Kroczaku zapomniałeś :))))))
~vv 30-08-2014 10:40
dajcie spokój ,nic się nie ruszyło za jego kadencji.z dwojga złego ten obecny jest lepszy.
~xcz 30-08-2014 10:42
"Mój mąż jest z zawodu prezydentem"? ;)
~ 30-08-2014 10:48
PO w akcie desperacji wyciąga trupa z szafy
~korek 30-08-2014 10:51
do~~zcz , a mój mąż- z zawodu jest dyrektorem , potrafi przenieść jeziorko w prawo i galerię postawić w to miejsce
~ 30-08-2014 10:55
cd , PIS chce pana Lipińskiego , pan Lipiński jest w wieku emerytalnym , powinien chyba zasłużenie odpoczywać a nie do koryta się pchać ,
~Ehhhh 30-08-2014 11:04
A najsmutniejsze jest to, że mamy na miejscu kuźnię kadr zarządzania miastem, i skutkiem tego powinniśmy mieć stada młodych gniewnych przebierających nóżkami, żeby tylko dostać szansę uzdrowienia sytuacji w tym umierającym mieście i natychmiastowego zdobycia takiej pozycji zawodowej, że do końca życia wystarczy. I co? I nic, posucha. A dlaczego? Pewnie dlatego, że przez dekady mieliśmy na naszej uczelni dumne potrząsanie lokami z hasłem "my nie jesteśmy jakąś zafajdaną zawodówką, my kształcimy teoretyków". No i efekt jest taki, że teoretyków wykształcili od cholery, a miastem nie ma kto rządzić, tak naprawdę. Fajnie wam ze świadomością tego smutnego faktu, panie Ryszardzie, pani Elu, panie Marianie? Jesteście zadowoleni z osiągnięć dydaktycznych? Cel osiągnięty?
~wygra! 30-08-2014 11:19
A ja myślę że Prezydentem zostanie wybrany pan P.Paczóski.
~ 30-08-2014 11:26
obecny prezydent dobrze sprawuje funkcję, miasto się rozwija, remontuje, pamiętajmy że nie jesteśmy bogatym miastem a rozwijamy się i nie zadłużamy tak jak np Wrocław
~ 30-08-2014 11:44
Ja już straciłem wiarę w polską demokrację. Sami krętacze i złodzieje. Najpierw Solidarność - ci kradli na potęgę. Później SLD - 40% poparcia - utopili się w aferach. Teraz pedały. W ogóle nie powinno być wyborów. Sami powinni między sobą ustalić kolejność do koryta. Tak żeby mogli kraść na zmianę. Nie musieli byśmy ponosić kosztów wyborów - bo to też z naszych podatków.
~DIR 30-08-2014 12:03
Ciekawi mnie, skąd ta agresja u Ciebie ~Do. Jesteś właśnie kimś z zaplecza Obrębalskiego?
~WM 30-08-2014 12:37
Obrębalski jest super facetem. Za jego kadencji miasto zaczęło się rozwijać, nie było konfliktów. Marek wracaj !!!!!!!!!
~ 30-08-2014 12:40
Nie jestem z niczyjego zaplecza. Jestem zwyczajnym mieszkańcem tego miasta, ktory żyje tu i pracuje od 30 lat i widzi jak to miast z każdym rokiem umiera. Zastanawia mnie zawsze poziom ignorancji pochlebców tej czy innej opcji, wymieniając w miejsce sukcesów ogólniki typu: dobrze sprawuje, rozwijamy się, remontuje się, itp. Dobrze sprawuje bo co? Bo jest i pierwszym zarzadzeniem jakie wydał było podniesienie sobie uposażenia? Rozwijamy się? W jakim kierunku? Przybywa miejsc pracy, które przyciągają młodych z różnych stron kraju? Chyba jest raczej na odwrót. Remontuje się? No faktycznie sukces. Władze, ktore są zobowiązane do dbania o inrastrukturę i majątek miasta, dokonują od czasu do czasu jego napraw i remontów. Stąd moja agresja. Z myślenia życzeniowego i zaklinania rzeczywistości.
~DIR 30-08-2014 12:57
Tak, no jasne. Za Obrębalskiego się rozwijała, a teraz się zwija. Za Obrębalskiego mieszkańców przybywało, prawda? Za Kusiaka też. Tylko Zawiła zły. Papaj nie ma dzieci, Sajnog stary kawaler. Ich popędź do roboty. Wrotniewski mieszka w Dziwiszowie czy w Jeżowie, ale na wsi. Też nie zwiększa ilości mieszkańców. A Obrębalskiego córka to gdzie mieszka? We Wrocławiu albo w Poznaniu!
~gluś 30-08-2014 13:18
po co te złośliwości kandyduje kto chce i uważa że ma szanse wygrać a potem zmienić cos w mieście, to wyborcy zadecydują przy urnach komu zaufają oddając swój głos
~DarthAsarath 30-08-2014 13:29
Wg mnie prezydent Obrębalski jako jedyny dotychczasowy prezydent miał wizję rozwoju miasta...zresztą znaczna większość inwestycji skończonych już za kadencji Zawiły jest zasługą Obrębalskiego.
~Ach... 30-08-2014 13:44
Czytam te propozycję i jestem w szoku! Czy w Jeleniej Górze nie ma już młodych, wykształconych? Od 25 lat ten sam "beton", tylko zamieniają się miejscami. Za taki obrót sprawy są winni sami mieszkańcy miasta. Starsi zawsze biorą udział w wyborach i głosują na nazwiska, które znają. Młodzi, oburzeni - krzyczą, mówią mam to w nosie, to mnie nie interesuję i nie biorą w nich udziału i są tego efekty. Dopóki niezadowoleni, sfrustrowani nie pójdą zagłosować, to nadal w Jeleniej Górze będzie rządził "stary beton", ale trudno to wytłumaczyć ...40,30,20 - letnim mieszkańcom miasta :((
~DIR 30-08-2014 14:15
Do 14.02: Kolesi Obrębalskiego nie pamiętasz? Takie jest PO! Sajnog, Lenard, Szereniuk… Kto to niby był? Chcesz powiedzieć, że Obrębalski wsadzał nieznajomych? Każdy wsadza znajomych! Ma się otaczać wrogami?
~ksawercia 30-08-2014 14:24
A może wreszcie kobieta? Może dać szansę komuś spoza obecnych lub byłych działaczy PO?
~mAjKa 30-08-2014 14:40
Ja tez proponuje p.Cioska.
~xyz 30-08-2014 14:45
Zawiła startuje ze swojego komitetu a Obrębalski jest kandydatem PO. Nawet sondażownie dzwonią już po ludziach i pytają się o preferencje w wyborach samorządowych podając listę kandydatów do fotela w ratuszu.
~Gość 30-08-2014 16:19
Oby tylko nie Obrębalski ,przecież on już był i co zrobił zniszczył to miasto razem z Czernow ,gonic to PO z tego miasta ,bo całkiem je zmarnuja i nic tu juz nie bedzie stadion Termy to zasluga Obrebalskiego ,to ten gosc doprowadzil do zniszczenia parku zdrojowego i norweskiego ,zenada ze znowu tym miastem ma rzadzic profesor od siedmiu bolesci .
~patryjota 30-08-2014 16:20
a kazimierz klimek to jest wzor jakim powinien byc prezydent pomaga bezinteresownie ludziom byly radny swoj czlowiek umie rozwiozywac problemy
~ 30-08-2014 16:20
Oby Obrębalskiemu się udało. Jest szansa, że będzie kontynuował budowę obwodnicy południowej, bo Zawiła zupełnie o niej zapomniał.
~ 30-08-2014 16:37
Też mi wybór a PO jak zawsze na 4 łapy ma spaść??? A Zawiła co za Tuska na premiera:)
~orety 30-08-2014 16:44
A to ciekawe! Zawiła należy do PO a będzie startował jako bezpartyjny samorządowiec??????Trudno dostrzec osiągnięcia w czasie trwania jego kadencji. W zasadzie obecny prezydent odcinał kupony po poprzednikach! Ale co tam, ważne żeby rządzić Jelenią do emerytury, desperację widać gołym okiem! Bilbordy z prezydentem zapraszającym do term, zaproszenie szkła kontaktowego do Jeleniej i chwalenie się termami ( zasługa Obrębalskiego) i deptakiem w Cieplicach ( zasługa Kusiaka)
~hipcio 30-08-2014 17:00
papa Zawiło i świtko:)
~Iwo 30-08-2014 17:09
Wszystko tylko nie PO !!!
~analityk 30-08-2014 17:09
Powrót Obrębalskiego to wariant najgorszy. Swoją prezydenturę zaczął od zwolnienia najlepszych naczelników. Dziś pełnią oni eksponowane stanowiska w innych gminach. Co prawda miał prawo do doboru kadry, ale zwolnień tych dokonał zgodnie z klasycznymi zasadami wschodniej metodologii.Następnie podczas oddawania różnych inwestycji przypisywał zasługi sobie, mimo że zaczęte one były za Kusiaka. Fatalną była maniera robienia przyjęć, wśród których słynęły wystawnością te na powitanie Nowego Roku i to w czasie, kiedy panował kryzys i nie było pieniędzy na żarówkę w szkołach. Raziła na co dzień masa gaf, pomyłek, przeinaczeń, jakie wciąż wychodziły z Ratusza. Błędem poważnym było też zatrudnienie Łużniaka na zastępcę, autora słynnych opowieści science fiction, np.o wielkiej budowie na Kilińskiego
kazimierzp 30-08-2014 17:29
Każda inwestycja trwająca kilka lat wraz z okresem przygotowawczym najczęściej jest za kadencji jednego prezydenta zaczynana, a za któregoś, czasami drugiego, czy trzeciego jest zakończona. Tak np. Termy cieplickie o które zaczęła walczyć Zofia Czernow, wywalczyła sfinansowanie odwiertu przez Głównego Geologa kraju, potem była przerwa na szukanie inwestora, za Marka Obrębalskiego wybrano obecne miejsce i zaczęto inwestycję. Dofinansowanie z funduszy europejskich jako członek zarządu wojewodzkiego wywalczył Jerzy Łuźniak, a zakończono za kadencji Macina Zawiły. Obwodnica południowa była planowana w latach siedemdziesiątych, mogła budowa się zacząć za Józefa Kusiaka ale w oczach ówczesnego Zarządu PiS+PO była niesłuszna, a za rządów PO stała się słuszna. Skończono za Marcina Zawiły. Itd, itp
kazimierzp 30-08-2014 17:37
Eksponowane funkcje z odwołanych za Marka Obrębalskiego naczelników pełni jedynie dwóch, lub też pełniło eksponowane funkcje sekretarzy w Szklarskiej Porębie i Jeżowie Sudeckim. Jeden były naczelnik został pracownikiem administracyjnym w szkole, jeden zaczął prywatną działalność projektową i cieszy się, że zdopingowano go do odejścia. Reszta zwolnionych szeregowych pracowników też znalazła swoje miejsce w życiu, jeden niestety zmarł (według rodziny z powodu błędu lekarzy). Część zwolnień było rzeczywiście, według mnie pomyłką, niektóre osoby nie powinne były znaleźć się w urzędzie - ale styl zwalniania był dyskusyjny co zresztą ocenił sąd pracy przyznając rację zwalnianym.
~jellonek 30-08-2014 18:02
Marek Obrażalski. Znany był również z tego, że miał charaktr narcyza. Strsznie nadęty, do niedawna w PO się z niego śmiali, że jako doktor od gospodarki miejskiej nie umiał rządzić miastem. Każdy sukces brał na siebie, a każdą porażkąobarczał innych. Gdy odszedł z urzędu, to odetchnęliśmy.
~gluś 30-08-2014 18:13
kto by nie wygrał to za 2 lata będzie "do bani" i będzie akcja referendum by go wyrzucić ze stołka, o co zakład już dzisiaj ?
~ 30-08-2014 18:27
jak z Po to won...
~Do ~ 30-08-2014 18:44
kazimierzp,,,Weź człowieku (przez małe c) skończ pisać te swoje zakłamane prymitywne komentarze. I daj pracę wnukom. Idź na emeryturę.
~do 18;44 30-08-2014 18:56
Jak przyjdzie taki termin to znając Kazia pójdzie na emeryturę. A Ty pisząc tak jak piszesz, jesteś małe zero.
~AJ 30-08-2014 19:07
On ma prawo sam zadecydować o własnej emeryturze,nikt nie będzie Mu ustawiał życia.A Jego wnuki są jeszcze w wieku przedszkolnym i praca na razie im niepotrzebna,więc odczepcie się od tego Pana komputerowe trolle.
~mieszkaniecc 30-08-2014 19:17
Obrębalski - TAK, ale niech się trzyma JAK NAJDALEJ od Dutkiewicza!!! Ten wrocławski burak do szczętu złupi Dolny Śląsk, na pokrycie miliardowych długów Wrocławia które sam narobił. I wtedy nawet największe chęci nie pomogą, jeśli polityczny kacyk z góry rozkaże działać tak a nie inaczej. Panie Obrębalski - startuj z własnej listy, masz odpowiednie przebicie, konkurencji zero, utożsamianie z tym wrocławskim krętaczem więcej ci zaszkodzi niż pomoże!
~wizerunek 30-08-2014 19:31
Fatalne były te zadęcia i nadęcia, obrażone miny i cedzone słowa, mniemanie o własnej pięknosci i doskonałości, łaskawe uśmiechy w formie najwyższej nagrody, aczkolwiek było to nic wobec tego co wyczyniała wcześniej pewna pani...
~HP 30-08-2014 19:45
możecie sobie pisać co chcecie, ale i tak Obrębalski jest o klasę lepszy od obecnego Complexa vel czerwony sweterek
~ 30-08-2014 19:45
PiS stawia na młodość kandydat jest przed 70 -tką !!!!
~ 30-08-2014 20:16
DOLNOŚLĄZAK. Kiedyś z inicjatywy młodych socjaldemokratów oraz fundacji Szmajdzińskiego na AE w J.G. odbyła się konferencja naukowa na temat rozwoju grodu Krzywoustego /rok założenia 1108/. W debacie, poświęconej ważnym sprawom J.G obok naukowców - nie tylko z AE - udział wzięli niektórzy radni oraz politycy wielobarwni. W ważnej debacie, nie zabrakło obecnego prezydenta. Natomiast zabrakło byłego prezydenta M.O. , o którym już w 2012 r., mówiło się że będzie kandydował w tegorocznych wyborach. Na zadane jemu pytanie dlaczego w debacie nie uczestniczył; udzielił odpowiedzi, że byłoby to dla niego stratą czasu. Oceniam, że kandydowanie MO w tegorocznych wyborach to strata nie tylko czasu ale także pieniędzy.
~Ala 30-08-2014 20:37
Super Panie Marku a juz sie martwilam ze nie bede miala na kogo glosowac.Teraz napewno pojde na glosowanie.
~Ala 30-08-2014 20:40
Brawo brawo Panie Marku.Całą rodzinką pójdziemy na głosowanie!!!!!!!!!!!!!
~... 30-08-2014 20:58
Czytając wpis wynika z tego, że PO się żre, nie wystawiają nawet J.Łużniaka, ach on z Zawiłą :( PiS wystawił starszego pana. W takim razie na salony wróci SLD i ich kandydat P.Paczóski i to będzie kubeł zimnej wody !
~do 21:35 30-08-2014 21:42
to niech wystartują ci młodzi prężni no kto im broni ?
~Idol 30-08-2014 21:45
Marek Obrębalski rozbudził miasto z letargu. Rozpoczął wiele inwestycji w mieście. To że nie dane mu było ich skończyć to zasługa kolegów z PO. Iwestycje kończył Zawiła a z jakim skutkiem to mamy zgłoszenia do prokuratury i NIK. Nic nie zdziałał Zawiła dobrego dla miasta. Tylko doradcy, asystenci i promocja małżonki bez skrupułów. Przez 4 lata nie pokazał nam wizji rozwoju miasta i nie widomo do czego zmierzamy.
~fan sekty po 30-08-2014 21:56
Nadchodzi "Dark Age" najgorszy rok w post-komunistycznej Polsce, domniemywam że Partia Oszustów skupi się na napychaniu swoich kieszeni kosztem obywateli, im dłużej pozostaną przy władzy tym więcej nakradną i więcej ludzi pozostawią bez pracy. Nie mając złudzeń na ponowny wybór Polaków nie muszą już zachowywać żadnych pozorów. Zbliżą się nieuchronnie czas prosperity układów i wyzysku.
~taka prawda 30-08-2014 22:23
Te hejty produkują pewnie PIS-uary z opozycji, które wiedzą że nie mają żadnych szans z Obrębalskim, plus stare komuszki w rodzaju DOLNOŚLĄZAKA. Znane metody, tak samo wypisują hejty pod artykułami o Termach. Sami nie mają nic mądrego do zaproponowania, to anonimowo dokopują innym w wyjątkowo obrzydliwym stylu. Żałosne. Cały PIS.
~wyborca123 30-08-2014 23:11
Panie KazimierzuP wreszcie pan wytłumaczył tym wszystkim niezadowolonym a racje przyznaję osobie z godziny 11.38 Nie zadłużamy się tak jak Wrocław rozwijamy miasto pięknieje i jego dzielnice co doceniają turyści , którzy o dziwo nie szukają już tak uporczywie noclegów w Karpaczu czy Szklarskiej .Pod wrażeniem był ten Pan G. Miecugow i p.Daukszewicz Nie psujmy tego
~HP 31-08-2014 9:06
Jedynym kandydatem z wizją rozwoju Jeleniej Góry jest Pan Marek Obrębalski. Cieplice Pana popierają za to co dla nas Pan zrobił. Ma Pan nasze głosy
~Ala 31-08-2014 10:45
Też tak uważam jak HP
~mieszkaniecj 31-08-2014 11:13
Te wybory musi wygrał Pan Marek Obrębalski, dzięki niemu to miasto może dalej się rozwijać, ponieważ ma on ogromną wiedzę i jak na razie nie widać nikogo, kto mógłby mu zagrozić, bo Zawiła już pokazał na co go stać przez te 4 lata, a Papaj to chce tylko karierę zrobić, a byłby z pewnością najgorszym prezydentem w historii Jeleniej Góry i dzięki niemu miasto z pewnością by upadło.
~Raubritter 31-08-2014 12:08
Bez względu na to kto zostanie prezydentem, czasy niepłacenia podatków bezpowrotnie minęły. RYBACY JELENIOGÓRSCY, od początku 2015 roku zaczniecie płacić podatki, albo zakończycie PRODUKCJĘ.
~nie udławić 31-08-2014 14:13
Obrębalski i spółka przestańcie o sobie pisać bo się udławicie tymi och i ach, i nikt z Was nie wystartuje, i nie będziecie wiedzieli co to smak porażki. Ludzie trochę samokrytyki !
~Moon 31-08-2014 15:58
Najbardziej rozśmieszają mnie ci, którzy nie wiedzą, że za Obrębalskim stoi Papaj, Wrotniewski i Sajnog :DDDDDDDD
~ 31-08-2014 16:55
Tylko On.
~rere 31-08-2014 19:30
Zawila do domu
~WM 31-08-2014 20:11
Obrębalski ma trochę wad i zrobił kilka błędów, ale ten nie robi błędów kto nic nie robi. Oceniając jego działania od wielu lat powiem, że jest człowiekiem odpowiedzialnym, mądrym i pracowitym. A Zawiła to typowy leń. W wyborach stawiam na Obrębalskiego
~ja 31-08-2014 20:11
Jednak Obrębalski, zdobył doświadczenie, dostał po d**e, teraz jako dojrzały samorządowiec nadaje się na prezydenta.
~CCCP 31-08-2014 21:27
Na wschodzie Putin z Miedwiediewem tez sie tak sprytnie zamieniają przy kolejnych wyborach. Widac, dla niektórych przykład idzie z góry, a góra jest na wschodzie ;)
~Pino 31-08-2014 22:35
Tylko nie Obrębalski. Dla mnie ten człek jest wart co Tusk dużo pieprzył a mało zrobił. A po za tym jest osobą mającą mieszkańców głęboko w .... .
~Pi 4-09-2014 12:45
Obrębalski - ten to miał parcie na szkło. Nie odpuścił nawet najmniejszej imprezy z kamerą. Nie zdążył nic zrealizować bo prawie całą kadencję dwór dyskutował co zrobić. Decyzje inwestycyjne podjęte na odpiernicz w ostatniej chwili zostawił do realizacji następcy. Po przegranej ustawił się przeciw J.G. - przeszedł do Dutkiewicza wysysającego wszystkie pieniądza z regionu. Będzie startował na regionalnego przedstawiciela Wrocławia bo raczej nie na prezydenta J.G.?
~LW 4-09-2014 17:37
do ~Pi Szkoda mi ciebie. Masz zaniki pamięci. Wypisywanie takich bzdur dyskredytuje ciebie całkowicie. Obrębalski rozpoczął wiele inwestycji, na które mieszkańcy czekali wiele lat. Do Jeleniej Góry ściągnął chyba 500 mln zł ze środków unijnych i z budżetu państwa. Efekty jego pracy i decyzji dziś oceniamy bardzo pozytywnie, także tej jako radnego sejmiku wojewódzkiego. Jeśli wystartuje zawsze może liczyć na nasze głosy
~libkgv 4-09-2014 18:49
Ja popieram Obrębalskiego bo znam go osobiście. Ufam mu jako człowiekowi i bardzo cenię jego kompetencje. Będę na niego głosował
~ 4-09-2014 23:27
W tym wypadku wolę Obrębalskiego niż Lewandowskiego, nie ten poziom dla PiS, uważam że ze swoją mądrością w tej kotlinie duże szanse miałby ksiądz Kubek !!! ten człowiek zbierał od wszystkich ale zachował swoją twarz żadna opcja nigdy go nie zdominowała !!!!!!!!!
~Pi 5-09-2014 16:39
Do LW "może liczyć na nasze głosy" - której partii towarzyszu? PO? Szkoda mi was towarzyszu. Zakup kulawego terenu pod termy z przekroczeniem uprawnień aby się tylko wykazać, że się coś zaczęło. Są gorsi od niego ale to parcie na szkło i rozbudowa dworu .. - nie dziękuję.
~Przedsiębiorca 5-09-2014 21:49
Zawiła jest niepozorny ale niezły. Do mnie przemawia matematyka. Kilka nowych inwestycji, bezrobocie 7,5%. Zbudował infrastrukturę w strefie ekonomicznej i inwestorzy jednak się znajdują. "Księgarz - historyk" a jednak wyczucie rynku ma lepsze niż "Nadęty Doktor". Poza tym jest sympatycznym i otwartym człowiekiem. Powodzenia Panie Marcinie!
~HP 5-09-2014 22:32
Kadencja Zawiły to jeden z najsłabszych okresów w dziejach miasta. Obrębalski zrobił o wiele więcej inwestycji. Popatrzcie jak teraz wyglądają szkoły, domy kultury, Termy, ścieżki rowerowe. Brawo Panie Marku!
~jhfcjhf 6-09-2014 8:59
Obrębalski wygra i uratuje to umierające miasto. Zobaczycie
~hm 6-09-2014 22:17
myślę że są jacyś inni kandydaci np. z silamieszkancow.pl
~hm 6-09-2014 23:08
myślę że są jacyś inni kandydaci np. z silamieszkancow.pl
~do 23:08 8-09-2014 8:52
Dajcie mi tu zaraz jakąś kobietę... Panowie skaczą sobie do gardeł i się pewnie zagryzą . Kobiety nam tu trzeba, zrobi porządek :)
~ciekawy 13-09-2014 21:46
Piszcie co w końcu z naszym szpitalem, komornik za progiem ... rzekomo po raz kolejny i jakieś afery w tle
~lusia 21-09-2014 12:58
JAK WJELEBNY OBRĘBALSKI dostanie się do koryta to zyskają kler-talibowie Polscy z PISU, największy lewus w pracy znam tego typa ze szkoły ma dwie gęby,zachamował inwestycje to co SLD forsowało to jest do dziś realizowane,jedynie na koszt podatnika oświetlił kościoły kosztem ulic.
~poiu 21-09-2014 21:11
Moze bym postawił na J.Kusiaka, ale boję się, ża za niego znowu decyzje będzie podejmował ten politruk, szemrany typ, specjalista od diet. Paczóski? to nie jego liga. Reszta kandydatów na czele z P.Wilkiem, R.Kutym i Prystromem oraz jego wynalazkiem (choć ten ostatni, to kto wie, kto wie...) to zwykły folklor. Zostaje więc MO. To moja ocena. Ale ma pytanie do P.Kazimierza Piotrowskiego. Zawsze sobie ceniłem Pana ma merytorykę i odwagę. Zaskoczył mnie Pan stweirdzeniem, że termami stała Z.CZernow. Ja pamięrtam, że stała za innym aquaparkiem, tym k. Wojcieszyc. Pamiętam też obstrukcję radnych z opozycji p-ko termom. I te słynne protesty rodziców dzieci z "Zaczarowanego Parasola". w tym (sic !) córki J.Kusiaka. Potem robiono wszystko na zasadzie "jakoś to będzie" cdn...
~poiu 21-09-2014 21:32
cd. Radni też w czasie budowy term nie widzieli błedów. Zobaczyli je dopiero teraz jak się zbliżają wybory. I tu trzymam kciuki za Zawiłę, bo nie znoszę zakłamania. Obwodnica południowa.. lata 70 ?! dla mnie sensacja. Nie wiedzialem. Ale to MO ruszył temat , a MZ nie otwierał bo nie budował. I tłumaczenie się powodzią było żałosne, bo mógł otworzyć , ale zaprosić MO. Niestety, nie starczyło mu jaj. Co do zwolnień. Przykry temat, szczególnie dla zwalnianych, ale to on sie odważył . Mam jednak żal - i chyba nie tylko ja - że jednej osoby więcej nei zwolnił. Nazwiska, choć publiczne, nie podaję, bo i tak wszyscy wiedzą o kogo chodzi. Niezależnie od polemiki, serdecznie pozdrawiam !
~STACH 25-09-2014 10:57
A dlaczego dla odmiany nie może zostać Prezydentem ktoś nowy np. Paweł Wilk.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group