• Poniedziałek, 26 sierpnia 2019
  • Godz. 11:38
  • Imieniny: Aleksandra, Marii, Wiktora, Zefiryny
  • Czytających: 6751
  • Zalogowanych: 20
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Mieszkańcy: mamy dość takiego sąsiedztwa

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 29 kwietnia 2015, 6:12
Aktualizacja: Czwartek, 30 kwietnia 2015, 7:28
Autor: Mea
Fot. Mea
– Nie da się mieszkać w sąsiedztwie knajpy, bo jest głośno, a klienci zaśmiecają otoczenie – zadzwonił mieszkaniec kamienicy przy Placu Ratuszowym 10 w Jeleniej Górze. – Głównym powodem jest wprowadzony zakaz palenia w lokalach. Nasi klienci wychodzą na zewnątrz i wtedy rozmowy są bardziej słyszalne. Dlatego chcemy wydzielić salę dla palaczy – mówi Mariusz Krynicki, współwłaściciel Restauracji Piwiarni Warka.

Mieszkańcy twierdzą, że klienci sikają na ściany, śmiecą, gaszą na murach papierosy, hałasują do czwartej nad ranem i rozbijają butelki. - Lokal nie ma dobrej wentylacji, obecna jest wyprowadzona jedynie na zewnątrz budynku, a powinna sięgać ponad dach, byśmy nie musieli przez okna wdychać smrodu i zmywać zatłuszczonych od tych oparów okien. W kuchni korzystano z butli gazowej, co było niezgodne z przepisami, bo w budynku, w którym jest sieć gazowa, nie można korzystać z takich rozwiązań – opowiada Czytelnik.
Jak twierdzą mieszkańcy służby miejskie nie pomagają im. - Gdy się dzwoni w nocy na policję, dyżurny mówi, że ma dwóch funkcjonariuszy, których nie wyśle do 30 pijanych osób, by ich uspokoili, albo słyszymy, że młodzież musi się gdzieś wyszaleć. A tu na pierwszym piętrze mieszka matka z dwójką niepełnosprawnych dzieci, które muszą znosić te hałasy i smród. Różne lokale były już w tym miejscu, ale odkąd powstała Warka nie możemy spać po nocach już od pięciu lat. Chcemy, by alkohol można było sprzedawać jedynie do godz. 22.00 – mówi drugi z mieszkańców kamienicy.

Współwłaściciel Restauracji Piwiarni Warka zapewnia, że lokal jest w tygodniu otwarty do godz. 23.00 a w weekend maksymalnie do godz. 1.00 jeśli są klienci. – Na początku mieliśmy w środku ochroniarza, który pilnował porządku, jednak obecnie jest spokojniej i już go nie zatrudniamy. Współpracujemy z firmą ochroniarską, która w razie potrzeby wspiera nasze działania ukierunkowane na utrzymanie spokoju w naszej restauracji – wyjaśnia Mariusz Krynicki.

- Rzeczywiście nie mamy podłączenia do sieci gazowej (w 2012 r. występowaliśmy z wnioskiem o podpięcie, jednak odmówiono nam). Nie wiedzieliśmy, że nie można korzystać z butli, której obecnie już nie używamy. Gotujemy na urządzeniach elektrycznych. Jeśli chodzi o wentylację, zamierzamy wyprowadzić ją ponad dach. By zmniejszyć hałas wydobywający się z kuchni planujemy zamontowanie daszku nad jej oknami, by nie przeszkadzać sąsiadom mieszkającym bezpośrednio nad kuchnią. Chcemy rozwiązać wszelkie problemy – zapewnia współwłaściciel lokalu.

– Przed otwarciem i po zakończeniu pracy zawsze sprzątamy otoczenie – mówi pracownica piwiarni.
W środę (22.04) odbyło się w tej sprawie zebranie wspólnoty z Zarządem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. – Wspólnota podjęła uchwałę, by zezwolić na doprowadzenie sieci gazowej do Restauracji Warka. Wentylacja również ma zostać podniesiona ponad dach. Chcemy też zamontować monitoring, by utrzymać odpowiedni porządek wokół kamienicy. Pragnęlibyśmy również, by w okolicy było więcej patroli policji po godz. 22.00. Ponadto zwrócimy uwagę właścicielom na przepisy, mówiące o tym, że nie można sprzedawać alkoholu osobom pijanym. Sprawę będziemy monitorować, a wszelkie problemy postaramy się rozwiązać – informuje Lucyna Januszewska z ZGKiM-u.

Policja potwierdza, że przyjęła wiele skarg w sprawie tego lokalu. – Dlatego sprawę zgłosiliśmy prezydentowi Jeleniej Góry. Od 2013 r. prowadzonych było siedem postępowań w sprawie zakłócania ciszy nocnej – mówi Edyta Bagrowska, rzeczniczka Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (64) Dodaj komentarz

~Endrius 29-04-2015 6:59
Proponuję dodatkowo po godzinie 23:00 na wszystkich drogach dojazdowych zwijać asfalt i wyświetlać napis "miasto zamknięte". Rynek to naturalne centrum rozrywkowe i jeśli ktoś tam postanowi mieszkać, a potem zawracać kijem rzekę, to ja na prawdę nie wiem o co chodzi.
~euro 29-04-2015 7:06
Szkoda kasy na ochroniarza ale takiego bez grupy który trzymał by gnoji za morde krótko to takie są efekty
~ 29-04-2015 7:09
Jak zwykle stare marudy siedzące w oknach musiały się odezwać. Już i tak dużo imprez przeniesiono z rynku (co jest niedorzeczne, bo chyba rynki od tego są) to może i wszystkie knajpy w centrum pozamykajmy, bo oni mieszkając w okolicach Placu Ratuszowego liczyli na zielień, cisze i spokój jak na wsi. To jest jakieś chore!
~xx 29-04-2015 7:09
Endrius,Albo otwierać knajpy 10 km za miastem w szczerym polu. W normalnych miastach centrum tetni życiem całą dobe a marudy mieszkają na peryferiach ale u nas pchają sie do centrum bo apteka lekarz i poczta blisko a później biadolą że głośno że gołębie brudzą że śmierdzi i auta parkują na Ich miejscach.
~P.W. 29-04-2015 7:17
W innych centrach miast o godz. 22.00 dopiero rozpoczyna suę życie i w lojalach trzeba mieć rezerwacje. A w naszej Jeleniej Dziurze po dobranocce musi być cisza. Proponuje by sylwestra w tym roku przesunąć o 4 godziny wcześniej.
~000 29-04-2015 7:18
Taa. W Krakowie o 24 knajpy są oblężone, tak samo w Wroclawiu, Poznaniu i w każdym NORMALNYM miescie. Knajpa jest po to by pic, rozmawiać i bawić sie (oczywiście wszystko w ramach jakichś tam granic) a halas jest tego nie odłączną częścią. Niestety, ludzie mieszkający na ratuszowym to dziwaki co bylo i jest widac za każdym razem gdy probuje się zorganizować tam jakiś koncert. Chory kraj.
~ala 29-04-2015 7:29
Proponuje tym marudnym sąsiadom przenieść się na kilka dni na rynek we Wrocławiu czy Krakowie. Wtedy się przekonają, co to znaczy hałas. Boże, jak ja nie trawie takich osobników. To, że oni przeżyli juz swoje życie (może niewystarczająco i nie mają satysfakcji), to nie znaczy, że mają zakłócać młodość innym! Owszem, jeśli hałas im nie pasuje proponuje posprzedawac mieszkania i przenieść się do szałasu w lesie. Ale przecież wtedy mrówki i sarny będą im przeszkadzac... Właścicielowi proponuje olać całą sprawę i zmienić kelnerki, bo obecne są nieco "leniwe" :) Centrum jest od tego, żeby się tam bawić!
~ 29-04-2015 7:30
Tez mieszkam w centrum i wiem ,że na weekendy nie jest lekko ...jak już na prawdę będę miał dość to przeprowadzę się na wieś .Centrum to centrum i nic na tonie poradzimy,trzeba nauczyć się z tym żyć a nie narzekać.
~maź 29-04-2015 7:41
To nie ludzie mieszkający na Ratuszowym to dziwaki, tylko władza dupowata, nie potrafi ustawić priorytetów. Każdy jest wielce właścicielem i nie pozwala, by po jego niebie latano bo nie. A postawić mohery do pionu, bo inaczej rzeczywiście trzeba będzie asfalt zawijać. Bywam czasami w okolicach tej knajpy, także w weekendy, bez przesady, ani tam głośniej, ani brudniej niż w okolicach innych pubów. Tylko sąsiedztwo się trafiło im psie.
~:) 29-04-2015 8:00
Nie dosc ze w jg nie ma knajp zbyt duzo fajnych to jeszcze sie burza.Co to za centrum co nie dlugo nic nie bedzie!
~Romeo 29-04-2015 8:28
Ścisłe centrum Jeleniej Góry bez lokali gastronomicznych, klubów i pub-ów ??? Szkoda, że tym patologią nie przeszkadza sąsiadka, która leje swoje dzieci i zalany w trupa sąsiad który wraca z meliny. Jak się nie podoba mieszkanie w ścisłym centrum miasta to niech się wyprowadzą na wieś.
~rynek 29-04-2015 8:34
Najlepiej jakby zrobić z Jeleniej Góry dom starców dużo już nie brakuje...
~Załamaniiiiiiii 29-04-2015 8:36
Powinni zrobić tak jak we Wrocławiu i innych miastach , miasto tętni w nocy tak jak na całym Świecie . Przecież Rynek to Serce miasta! Właśnie przez to ,że jest cisza nocna Jelenia umarła . Jak się idzie przez Ratusz to wygląda jak miasto emerytów. Nie ma gdzie wieczorem się podziać to pogrąża to miasto ostatecznie !!!!!!!
~jajajayjuyh 29-04-2015 8:46
powinni wysiedlic tych ludzi, rynek to rynek - to serce. w kazdym miescie w rynku znajduja sie same restauracje i knajpy - i czynne do 16 urzędy lub biura. i temat załatwiony. a nie pieprzone kolejne markety budują i centra handlowe a człowiek ma lokal i nawet normalnie nie moze pracować - i dawac ludziom rozrywkę
~Paw 29-04-2015 8:47
Współczuję, alkohol powinien zostać w Polsce zakazany! Tak, powinna wrócić prohibicja! ALkohol to rok! Powinni zamknąć tą spelune.
~ 29-04-2015 8:58
Nie ma to jak krytykować, nie mając zielonego pojęcia.Owszem knajpy są od tego, by w nich relaksować się, ale z kulturą, której nie mają, bo wypili za dużo i coś jeszcze....A mieszka się tam od lat, jak was jeszcze na świecie nie było i co przesadzać " stare drzewa", bo młodzież musi się wyszumieć? no to niech oni wyeksmitują się na wieś, a najlepiej na rykowiska! oczywiście będzie szkoda zwierzyny jak biedna młodzież pokaże co potrafi.
~humel 29-04-2015 9:00
Nie ma co sie przejmować starymi moherami i grzybami i purchawami ...niech siedzą w kościele a rynek to ma być CENTRUM rozrywki,uciech,i miło spędzonego czasu.... tak jest w europie a nawet w USA
~KRECIK 29-04-2015 9:06
Jak sie nie podoba to sie wyprowadzić.....meryci z ratusza do hospicjum.
~ 29-04-2015 9:08
Czyli we Wrocławiu darcie mordy jak ktos sie nachleje to jest norma bo jest w rynku i sie bawi tak samo jak odlewanie sie pod filarami kamieniczek albo gaszenie kiepów na ulicy.
~lokokolo 29-04-2015 9:16
i jelenia skończy jak szklarska gdzie wieczorem nie ma co robić więc nie ma po co przyjeżdzać
~anonim777 29-04-2015 9:18
Najwiecej do gadania maja nieroby którzy calymi nocami handlują używkami lub dupami. Knajpy i oberże poza rogatkami miasta. Fakt że rządzący nie chcą się narazać.Krzyczycie bo jeszcze jesteście młodzi ,może nie dożyjecie starczego wieku a jak to nie będziecie mić za co kupić szklankę wody . porządek można zaprowadzić w 5 minut kontrola wszystkich biesiadnikow z czego się utrzymują ,bez pracy do OBOZU.!
~janek1999 29-04-2015 9:20
To jest centrum miasta - tu ma być głośno i gwarno całą dobę
~DJxxxxx 29-04-2015 9:25
Rynek we Wrocławiu, jak i w Poznaniu czy Warszawie to żyła złota z kasy turystów i bardzo wysokiego czynszu za lokale a tam gdzie jest kasa tam nie ma zmiłuj i jak ktoś za głośno drze mordę to szybko kończy zwinięty przez straż miejską. W Jeleniej za to w rynku musi być cicho i spokojnie, żeby okoliczni mieszkańcy mogli spokojnie swoje kundle wyprowadzać pod arkady jak pewna babina co bez krępacji wieczorkiem wyszła ostatnio z bramy w akradach koło poczty i wypuściła swojego pupilka żeby wyszczał się na kolumnę.
~Do 29-04-2015 08:58 | ~ 29-04-2015 9:29
A ja od zawsze mieszkam na Zabobrzu i nie podoba mi się, że postawili tam markety, bo jak się wprowadzałem to były pola i lasy, a teraz mi zasłaniają widoki. Dodatkowo przy promocji oleju w Biedrze emeryci wszczynają burdy i zakłócając mój spokój!!! Skoro centrum można zamknąć to żądam zeby je wyburzyli!
~Diego 29-04-2015 10:10
... starych pryków to jest centrum miasta a nie przytułek dla starych ludzi, którzy czekają tylko na śmierć żyjąc nudnym życiem
~18sqandal 29-04-2015 10:17
... i tak Jelenia Góra to prawie wymarle miasto po 20-stey . Taka zabiedzona mieścina , jeszcze pozamykajcie w rynku te knajpki i ..... i będziecie skansenem .Miasto niby turystyczne a taka WIOCHA .
~rozbawiony 29-04-2015 10:25
Mieszkać na placu ratuszowym i narzekać na hałas to tak jakby być na dyskotece i mieć pretensje że jest za głośno.Gość nie wiedział gdzie wybrał mieszkanie???
~x 29-04-2015 10:30
w centrum nie powinno być mieszkań tylko ,gastronomia,sklepy,biura,instytucje itp. wtedy problem narzekaczy tam mieszkających by zniknął.
~ 29-04-2015 10:51
Wyście wszyscy poszaleli co tylko emeryci tam mieszkają dla waszych uciech mamy się wyprowadzić kto wam zakupił ten sprzęt by takie bzdury wypisywać, a że w mieście nic się nie dzieję to nasza wina, bez rozumu jesteście Wszystko jest dla ludzi nawet dla emerytów
~PiS 29-04-2015 10:55
Czas wprowadzić prohibicje. ALKOHOL POWINIEN BYĆ ZAKAZANY!
~wow 29-04-2015 11:20
ostatnio zamówiłem u nich pizze to musiałem czekać półtorej godzin a na do datek jak już ją przywieźli to była zimna i przyjarana syf a nie pizzeria!!!!
~Bełkot 29-04-2015 11:48
@anonim777, racja w 100 %. To nie normalni klienci, a normalnie stada małpiszonów, wypróżniające się byle gdzie, żadnych zasad życiowych, moralnych, o higienie nawet nie wspominam. Słownictwo - kosmos wulgaryzmu. Nie potrafią się bawić, po dwóch piwach wyrastają im ogony, pazury, i kopyta, drą mordy, bo to dla nich oznaka odwagi, i symbol wysokiej pozycji wśród podobnych.
~Karina 29-04-2015 12:12
A może Prezydent z Radnymi podejmą męską decyzję i wysiedlą ludzi z Centrum? Miasto powinno żyć swoim tempem. Jak ktoś narzeka to niech sprzeda mieszkanie w centrum i wyniesie się pod las.
~rumak 29-04-2015 12:17
dwie butelki ze śmietnika sciana oblana wodą napisy hehe co za fotki
~bumsztyk 29-04-2015 12:19
Rynek powinien zyc ale nie za wszelka cene. Jak jeden z drugim nie wie gdzie sie zalatwia potrzeby fizjologiczne to niech z domu nie wychodzi
~aagość 29-04-2015 12:21
Mariusz Krynicki a nie KRYŃSKI droga Jelonko :).
~ 29-04-2015 12:26
ma tętnić życiem -- no ale czy to ma być dzięki spelunom i pijanym gorylom nie może być to tak jakoś bardziej elegancko i kulturalnie ????
~aagość 29-04-2015 12:30
Mariusz Krynicki a nie KRYŃSKI droga Jelonko :).
THX1138 29-04-2015 12:38
do 12:26 : racja tym bardziej że obecność menelstwa powoduje pojawianie się kolejnego menelstwa w postępie geometrycznym wypieranie/uprzykrzanie życia normalnym ludziom, a przeprowadzka to droga inwestycja,,,, a rozwiązanie to : każdemu kto nie umie kulturalnie pić wszywać esperal na jego koszt + kontrola u lekarza co jakiś czas albo jeszcze lepiej przymusowo sterylizować
~Jerzy Petarda 29-04-2015 12:45
mieszkałem kiedyś koło dyskoteki tam to się dopiero dantejskie sceny działy, nie ma gorszej tragedii niż takie sąsiedztwo , jeśli w waszym pobliżu ma powstać dyskoteka lub inna speluna to zawczasu walczcie z tym
~tanaja 29-04-2015 12:56
Dość często chodzę do warki i szczerze mówiąc nigdy nie widziałam takich zachowań. Już prędzej występują one u klientów tej speluny naprzeciwko, czyli Belfastu.. co nie zmienia faktu, że i tak pewnie to są jakieś sporadyczne przypadki. Ale czepialskim mieszkańcom przeszkadza wszystko, nawet koncerty i różne eventy które odbywają się na Placu dla wszystkich jeleniogórzan. Ja chętnie zamieniłabym się na mieszkanie na placu ratuszowym, bo lubię gwar i wolę słyszeć tętno miasta niż żulerskie okrzyki z parku, przy którym mieszkam!
~asd 29-04-2015 13:00
.... mochery i inne śmieszne postacie. Wyprowadźcie się :)
~real life 29-04-2015 13:01
Decydując się na mieszkanie w rynku nie spodziewaj się ciszy niczym w jednorodzinnej wiejskiej posiadłości na środku 5h działki;)
~buuu 29-04-2015 13:02
Brud, syf i cisza nocna to typowe w Jeleniej Górze, lepiej wiać do cywilizowanego miasta jak Wrocław.
~Le1Kiepury 29-04-2015 13:23
Do 8,58 te ta mlodziez to twoje emerytury. Masz racjie po co przesadzac stare drzewa, wyciac w pien i po sprawie.
henijo 29-04-2015 13:23
Życie w centrum miasta ma niestety takie minusy,że otacza nas wszechobecny hałas. Sam mieszkam przy ruchliwej ulicy i nie przyszłoby mi nawet do głowy,aby z tego powodu żądać zamknięcia jej na noc. Może porównanie nie jest na miejscu,ale spróbujcie uciszyć ptaki w lesie... ! Z jednej strony ludzie narzekają,że J.G. jest miastem wymarłym, że nic się nie dzieje a z drugiej strony chcieliby aby pozamykać wszystko. Może sprawę załatwiłaby wymiana okien? A co do grupek palących kiepy,śmiecących itp, to chyba są na to paragrafy? Palenie w miejscu publicznym jest wykroczeniem i tu pole do popisu mają nasi dzielni chłopcy od fotoradarów. I kasy w budżecie miasta przybędzie.... A tak na marginesie Włochy,Hiszpania -tam to dopiero dzieje się nocą ...
~taxi -196 26 29-04-2015 13:42
a taksiarze beda kroic nawiniakow :)
~grrrr 29-04-2015 14:42
Zamiast stosować zakazy i torpedować życie nocne znajdować alternatywne miejsca zamieszkania i proponować zamianę, Miasto odzyska powierzchnię którą może sprzedać pod usługi (jak w normalnych miastach), Lokatorzy otrzymają mieszkania w cichszych miejscach. Mieszkańcy otrzymają rynek tętniący życiem, restauratorzy możliwość rozwoju. Wszyscy zadowoleni. Ps. Pani z dwoma niepełnosprawnymi dziećmi na bank byłaby bardziej szczęśliwa w bliżej jakiegoś parku, w domu z windą, czy na parterze.
~Lol 29-04-2015 14:55
Ktoś tu chyba chce zlikwidowania Warki. W Jeleniej i tak się nic nie dzieje. Po 18 ulice są puste. Połowa ludzi to pewnie siedzi na druga zmiane w schneiderze i dreksie. Dajcie spokoj. Najlepiej jak młodzi wyjada. Pójdzmy dalej. Niech wszyscy stąd wyjada, to w końcu będzie spokoj.
~ 29-04-2015 15:02
paranoja.
~tomek80 29-04-2015 15:04
Kilka lat temu nie bylo tej knajpy ani metafory I jakos mlodzi ludzie potrafili sie wyszalec I co wyrosli na gorszych ludz? Najlepiej pootwierac wszedzie knajpy dac mlodym alkohol I narkotyki I pozwolic sikac na sciany. A bo to najwazniejsze zeby mlody sie wyszalal. .jak wlasciciele nie potrafia zapewnic porzadku zamknac knajpe
~Yacek Placek 29-04-2015 15:19
A gdzie mają znajdować się knajpy? Poza miastem? Mieszkacie na rynku, a na rynku odbywają się imprezy i lokalizuje się knajpy. Jeśli to Wam mieszkańcom przeszkadza, sugeruję przeprowadzkę.
~Maruda 29-04-2015 16:08
A będzie jeszcze gorzej.Społeczeństwo statystycznie dalej się starzeje....
~ed. 29-04-2015 18:41
Trochę wyjaśnię sytuację. Dziś otworzono galerię i niemal wszystkie sklepy sprzedające "markowe" szmaty przy I maja i Konopnickiej padną, bo nie zarobią na kosmiczne czynsze. Niedługo otworzą też nowe centrum drugą galerię a wtedy po deptaku będzie chodził tylko kulawy pies i wycieczki niemieckich emerytów zwiedzających ojcowiznę. Prawda jest taka, że jedynym ratunkiem dla tej ulicy i placu są kafejki, i forma deptaka turystycznego bez banków i sklepów bo skierowane dla innego klienta. Inną sprawą jest kultura picia, tzw. puby to zwykle wieczorno-nocne lokale które są uciążliwe zawsze i wszędzie nawet w US czy Rosji. Umiejscowienie ich w centrum jest wynikiem rachunku kosztów, restaurator w takim miejscu czerpie 70 może nawet 80% dochodu z pracy właśnie w tych godzinach inaczej bankructwo.
~ 29-04-2015 19:20
może nie trzeba przenosić knajp z rynków... jest inne rozwiązanie : zostawić chamstwo i buractwo w domowych pieleszach.Jeżeli pijane luje nie będą darły ryja, to nawet muzyka z knajp nie będzie przeszkadzać,nawet starym babom. Proponuję aby buraki i luje rozwalały butelkę na łbie swojej starej( matki,żony) czy staremu(mężowi ,ojcu) lub na głowach własnych dzieci, w swej przestrzeni prywatnej,ale tak aby sąsiadom nie wadzić,a przestrzeń publiczną uszanowały. W końcu istnieją przepisy prawne, które należy uszanowąć, a tym co nie są zadowolenie ,żeby przestrzegać zasad dobrych obyczajów ,proponuję we własnej oborze ,gdzieś na skraju wsi ,urządzić tańcbudę - gdzie nie będzie żadnego tabu, a wszyscy będą mogli do bólu wydzierać gęby i lać po ścianach ,po sobie, po innych...ku radości wszystki
~1-2-3 29-04-2015 19:41
Eksmitować mieszkańców Ratuszowego!!!
~życie 29-04-2015 20:06
własnie tak, wokół rynku zamiast mieszkań powinny znajdować sie lokale usługowe typu adwokaci, notariusze itp. Zamkneli by swoje miejsca pracy do 18-stej i mozna by było organizować różne imprezy nikomu nie przeszkadzajac. W kazdym mieście na rynku ludzie się bawią a Jelenia robi się miastem wymarłym :(
~ed. 29-04-2015 21:48
przepraszam za dubel, Jelonka to jedyny znany mi portal w którym nie czyści formularza przy ponownym odśwież stronę. a to taki prosty skrypt :(
~maska 29-04-2015 22:35
Jesteście ..., pisząc tak o starych ludziach. Większość z nich, gdyby wiedziała jak przyjdzie spędzać im ostatnie chwile, nigdy nie zgodziłaby się na zamieszkania na Rynku. Niestety, nie mają wyboru, nikt nie kupi lokali na tym wspaniałym Rynku. Tam można pójść się zabawić, pohałasować, ale założę się, że nikt z tej patologii ryczącej mordą o 2.00 w nocy nie chciałaby tam mieszkać. Każdy młody będzie stary, ale nie każdy stary jest taką ** mendą jak ci młodzi, co uważają, że świat jest tylko dla nich.
~ 29-04-2015 23:19
Brawo maska!!!
~tanaja 29-04-2015 23:37
Od tego jest straż miejska/policja żeby kręcić się po mieście i wyłapywać takich osobników, ale policja woli na McDrive pod McDonaldem siedzieć i hamburgery wciągać. Zatem największe pretensje można mieć do odpowiednich służb, bo tam gdzie są potrzebne to ich nigdy nie ma. Niemniej jednak zgadzam się z postem z g.19:20 takie knajpy są bez dwóch zdań potrzebne, bo tylko one trzymają przy życiu to miasto na wymarciu
~soc-lib 30-04-2015 0:21
Co za durnoty tu wypisujesz (bo tylko one trzymają przy życiu to miasto na wymarciu ) aby miasto istnialo są potrzebne dobre miejsca pracy i płacy a nie knajpy ,przez pijaństwo rozpadła się Rzeczpospolita !!Nie było jak za króla Sasa jedz pij i popuszczaj pasa.Dziś tak samo młodzi uciekają za kraju.
~sąsiad 30-04-2015 0:59
to klienci knajpy BELFAST robią największy syf !!!!!!!
~/-/ 30-04-2015 10:34
Jestem także emerytką i popieram wpisy chyba ludzi młodych że centrum miasta powinno żyć, ludzie młodzi powinni się spotykać właśnie w barach, piwiarniach spędzać wspólnie czas. Natomiast emeryci nie są pępkami świata i muszą podporządkować się do współczesności. Niech wstawią lepsze okna i będą mieć ciszej. Poza tym jeżeli zdecydowali się mieszkać w centrum więc powinni przewidzieć że tam jest głośniej jeżeli w cichej uliczce. Podejrzewam że po powstaniu wspólnot właścicielom wydaje się że mają prawo do rządzenia nawet połową miasta - powstała nowa klasa "bogaczo - marudów".

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group