• Poniedziałek, 26 sierpnia 2019
  • Godz. 9:02
  • Imieniny: Aleksandra, Marii, Wiktora, Zefiryny
  • Czytających: 4783
  • Zalogowanych: 9
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

KFC otwarte. Oficjalnie i bez tłumów

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 31 marca 2011, 13:44
Aktualizacja: 14:30
Autor: TEJO
Fot. TEJO
Nie było spodziewanego najazdu amatorów chrupiących skrzydełek na pierwszy w Jeleniej Górze lokal sieci KFC. Znaczy: nie było dziś. Mnóstwo zainteresowanych pojawiło się wczoraj, kiedy to restaurację otwarto nieoficjalnie i rozdawano potrawy w ramach promocji za darmo.

O tym jednak nie wiedzieliśmy i zgodnie z zaproszeniem pojechaliśmy dziś na otwarcie oficjalne. W lokalu – sporo wolnych miejsc, kolejki przed ladą brak. Tylko baloniki, tort z Bristolki i nieco nerwowa atmosfera świadczą o tym, że to dopiero początki tego lokalu.

O godz. 10 Anna Mościszko, kierowniczka jeleniogórskiego KFC, przecina wstęgę. Później pokrojono tort, którego mógł skosztować każdy i w końcu – normalność. Oczekiwany przez jeleniogórzan lokal zaczął działać oficjalnie. Anna Mościszko potwierdza, że zapotrzebowanie na ten typ usług gastronomicznych było. Trudno też zaprzeczyć, że Jelenia Góra nie jest dobrym rynkiem dla światowych sieci „szybkiego jedzenia”. Od 11 lat monopol w tym względzie miał Mc Donald’s. Teraz ma poważnego konkurenta. Konkurenta, który już zamierza otworzyć kolejny punkt, tym razem w Galerii Focus Mall. Oczywiście - jego powstanie jest uzależnione od wybudowania samej galerii, ale to już odrębna kwestia.

– Od Mc Donalds'a Różnimy się przede wszystkim tym, że nie przyrządzamy dań z półproduktów. Dostajemy świeże kurczaki i ich przyrządzanie, od wstępnego marynowania w ziołach poprzez panierowanie i smażenie odbywa się w naszej kuchni – tłumaczy Anna Mościszko. W KFC pracuje ponad 50 osób. Lokal oferuje też jedzenie dla kierowców, którzy mogą podjechać pod oznaczony punkt i z pomocą mikrofonu zamówić danie. Gotowe odbierają w specjalnym okienku. Restauracja czynna jest w godz. 7 – 23 i oferuje bardzo bogate, choć paradoksalnie, monotematyczne menu. Bo podstawą znacznej większości dań jest kurczak. Są oczywiście także sałatki, frytki, desery i rozmaite napoje.

Jeleniogórskiej gastronomii w związku z otwarciem KFC będzie poświęcony program Jelonki.TV – „Uwagi na marginesie”. Jeszcze dziś na www.jelonka.com

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (86) Dodaj komentarz

~ 31-03-2011 14:17
Aleś zabłysnął KFC...Żal mi Cię.
Smisiu 31-03-2011 14:26
Przestańcie już biadolić o tej nadwadze, otyłości, prędzej można zachorować od porcji jelonkowych komentarzy-anonimów, niż zjedzenia od czasu do czasu kurczaka w panierce. Już trzeci artykuł zaczynacie gadać i jesteście przesiąknięci niewiadomego pochodzenia złością w stosunku do tej sieci. I tak w większości nikogo nie obchodzi wasza opinia, więc, nie piszcie kolejny raz jak bardzo nienawidzicie KFC. Kiedyś i tak tam zajrzycie, jak nie sami, to z dziećmi, znajomymi, bo nie ma wielu miejsc, gdzie sie można podziać w JG.
~gap 31-03-2011 14:30
Jedyne co dobre to niektóre pracowniczki :DD hehe całkiem sympatyczne aż chciało by sie pochrupać hehe
~niezorient 31-03-2011 14:40
a gdzie to jest
*Piękny Roman* 31-03-2011 14:41
Jezu, i znowu szybko, tanio i niezdrowo...po amerykańsku :-(
~Hopsasa 31-03-2011 14:44
a bedzie Burger King??????Pytam sieeeeee! BĘDZIE BURGER?
~KFC 31-03-2011 14:46
"""bo nie ma wielu miejsc, gdzie sie można podziać w JG.""" - dokładnie tak, mac crap, kurczak palony z kentucky, iii co? i jajo ahaha
~tomek258 31-03-2011 14:48
do niezorient. miedzy shellem a carrefourem. jesli mieszkasz w jeleniej a nie wiesz gdzie jest carrefiour to chyba jestes naprawde niezorientowany
~galla 31-03-2011 14:48
na zdjeciach jak widac to tylko personel i nadworni fotografowie , klientow nie widac , czyli otworzyli sobie i sobie pojedli, a traz beda czekac na ofiary amerykanskiego zarla
~niezorient 31-03-2011 14:54
do Tomka, ;o dla mnie to daleko, a juz sie cieszylem ze na wyciagniecie reki bede mial fajna zagryche szkoda rzadko bywam w tamtych stronach
~ 31-03-2011 15:12
Czekamy aż jakaś niedorozwinięta obywatelka zza zachodniej granicy zacznie bredzić o tym, że w Niemczech to tylko narkomani chodzą do KFC...
~do iop 31-03-2011 15:16
Stary nie marudz, placa podatki to jezdza! a KFC to mysle, ze nie na dlugo. Stwierdza, ze nie jest rentowe i sie spakuja bo kto tam pojdzie?? za duze bezrobocie ludzie nie maja na chleb a co dopeiro na kurczaki
Piipi Jelonkowa 31-03-2011 15:16
...do - - [~Gala ..] .. ale ! ..*ALE są jeszcze ludzie z EkoGuru.pl. i którzy walczą z KFC ! ..wierzę w człowieka,a ty ?
~Patool 31-03-2011 15:27
http://www.youtube.com/watch?v=YMnGBa4Xv-M
~do 15:16 31-03-2011 15:28
stary nie placa podatkow bo nie rejestruja pojazdu-moze kiedys przetracą Twoje dziecko to sie obudzisz...mysl troszke szerzej
~bylem 31-03-2011 15:53
w smaku takie sobie ale za to kolor jakis taki zielonkawyi, nawet fotke zrobilem http://img846.imageshack.us/i/fchik.jpg/
~O.N.A 31-03-2011 15:55
Gdyby otworzyli w sobote to na pewno było by wiecej ludzi...
~jos 31-03-2011 15:59
Ja tam kurczaków nie lubię, wolę indyki.
~KWIIK 31-03-2011 16:12
.....a prosie..jest prosie.....??? Ja chcem prosiaczka...!!!
lk.kwiat 31-03-2011 16:32
Baran normalnie :)
~Trzy grosze 31-03-2011 16:39
...dobrze, ze przybylo 50 nowych miejsc pracy, tylko...wynagrodzenie jest pewnie "groszowe"...
~ 31-03-2011 16:41
Obozy http://www.youtube.com/watch?v=ZBtGESqEk-k&feature=related
||()|| 31-03-2011 16:42
prosie prosiaczka ja też!
~ 31-03-2011 16:44
Zarobki tez pewnie na poziomie amerykanskim $ tam sa:)))
~lsr 31-03-2011 16:47
a ja byłem i byłem w lekkim w szoku, ze po złozonym zamowieniu ekspedientka mowi mi ze to za darmo, gdy wyciagalem pieniadze. I teraz juz wiem skad tam sie wzieło tyle ludzi, chociaz musze napisac, ze w wiekszosci bydła ktore nie zna jakichkolwiek, zasad kultury, manier i zachowania. w szczegolnosci młodych i tych najmlodszych pod okiem rodzicow ktorzy jak widac nie potrafia wychowac wlasnych dzieci a chodza z tak wysoko podniesionym czolem, ze pewnego dnia zajebia tym pustym łbem o okap we wlasnej kuchni.
||()|| 31-03-2011 16:50
http://www.youtube.com/watch?v=XguozFJxXRg&NR=1 dzięki za filmik obozy, tutaj inny... Kentucky Fried Cruelty...
~desa 31-03-2011 16:58
widziałem jak wczoraj ludzie brali całymi kubłami te kurczaki, pomimo ze nie jest mozliwoscią zeby to zjedli, dziwiłem sie tylko obsłudze ze dawali ludzia tyle jedzenia skoro było t yle chętnych.
~O ) ) ) 31-03-2011 17:03
http://www.youtube.com/watch?v=Hex7wbK_9Rk&NR=1
~konzo 31-03-2011 17:10
do gap:ciekawe które pracowniczki heheh? ja nie widziałem tam żadnej fajnej, wręcz przeciwnie-same pasztety;/
~smakosz 31-03-2011 17:21
a ja tam wolem kaczke we w sososie na slotko.
~kwa kwa 31-03-2011 17:27
na złotko chyba, smakoszu pryszczaty
~galla 31-03-2011 17:28
do pipi jelonkowe ;-jak czasami czytam twoje wywody pipi , to wydaje mi sie ze juz nie ma czlowieka ,, poprostu zaczyna brakowac LUDZI
~xxx 31-03-2011 17:30
Więcej ruchu na świeżym powietrzu a nie kurczaczki i tym podobne badziewia w głowie...
~galla 31-03-2011 17:38
do pipi jelonkowe ;-jak czasami czytam twoje wywody pipi , to wydaje mi sie ze juz nie ma czlowieka ,, poprostu zaczyna brakowac LUDZI
~xxx 31-03-2011 17:52
Więcej ruchu na świeżym powietrzu a nie kurczaczki i tym podobne badziewia w głowie...
~chicken 31-03-2011 17:55
Jak mozecie nam to robic i nas jesc :p
Piipi Jelonkowa 31-03-2011 18:06
..do - [~Galla] .. ONI są !!!!!!!!!! , bo istnieje PETA,a to juz ..LUDZIE,którzy walczą o prawa zwierząt ~CZŁOWIEK ? .. jest równiez tam,to Ingrid Newkirk
~Gucci 31-03-2011 18:16
http://www.youtube.com/watch?v=YMnGBa4Xv-M Tutaj obejrzyjcie sobie jak robią te wasze pyszne kurczaki z kentaki :))
~jur 31-03-2011 18:19
Ja tu czegoś nie rozumiem.Jeszcze nie tak dawno kiedy nie było nawet mowy o tym że w Jeleniej Górze powstanie KFC wszyscy narzekali że w każdym większym mieście maja KFC tylko o Jeleniej Górze zapomnieli. Kiedy pojawiła się informacja że jednak w Jeleniej Górze budują KFC był zachwyt że wreszcie coś się dzieje w Jeleniej Górze że będzie KFC. Teraz kiedy otworzyli KFC wszyscy zaczęli narzekać że to gówno, że to gówniane żarcie. Ludzie czego wy wreszcie chcecie???????????????
~ZABOBRZANIN 31-03-2011 18:43
No mają już otwarte i coś tam niebardzo widać zainteresowanie... A kiedy pierwsze roszady na stanowiskach w personelu bo PUP jest zachwycony że znalazło pare miejsc do zatrudnienia !
~prawda na100 31-03-2011 19:07
otworzyli chemiczną mamałygę dla plebsu - brawo plebs
myszka_2 31-03-2011 19:22
Ludzie o co wam chodzi zastanówcie sie czego chcecie .... Najpierw sie pytacie kiedy u nas otworzą KFC a , gdy otworzyli to wszystko wam sie nie podoba .
~oksa 31-03-2011 19:55
młyn od popołudnia, nie można dojść do lady, wszyscy birą czikeny całymi kubłami, jakby w zyciu kurkczaków nie jedli, 3 razy robiłem podejscie i sie nie udało, może jutro spróbuje
~oksa 31-03-2011 20:00
młyn od popołudnia, nie można dojść do lady, wszyscy birą czikeny całymi kubłami, jakby w zyciu kurkczaków nie jedli, 3 razy robiłem podejscie i sie nie udało, może jutro spróbuje
~lida 31-03-2011 20:14
było super i swmacznie
~ość portalu 31-03-2011 20:41
Skąd, skąd ten tort ? Może jeszcze adres podacie ?
~smycz 31-03-2011 20:42
Większośc jak by nigdy nic nie widziała i nigdzie nie była... Nie ma jak chemia... Jedna jest na Sudeckiej i jedna na Spółdzielczej to prawie to samo tylko w puszkach. IIIIiiiii poszliii jak by lewą strona, a tłumy napierają OPEN !!!! OPEN !!!!!!
~colonel 31-03-2011 20:55
hmm wreszcie strips jutro atakuje
~ana 31-03-2011 21:07
Coz co nowe to ciekawi a ze wielu z nas nie ma umiaru to kompromituje sie i tyle Zapewne kurczak z przyprawami w panierce z surówka musi by smaczny ale fajniejszy chyba jest taki pierzasty z rożna mmmmmmmm niam niam............
~Aniołek... 31-03-2011 21:32
Pracuje w Mc Donalds, odgrzewamy jedzenie kilka razy nie raz dziennie.. Hamburger mrożonka z datą do przodu na kilka lat :) Odgrzana dziś, nie zjedzona to jutro..Frytki olej zmieniamy ohooooohoho.....
barrypost 31-03-2011 21:39
Moja baba mówi do mnie teraz,że jestem MEGA POCKET.
~xx 31-03-2011 21:48
Ten tort był z bristolki z ul 1maja okolice empika
~tygrys 31-03-2011 21:48
wszystko niezdrowe a w domu też robię kurczaka w panierce kto nie chce niech nie idzie nikt nikogo nie zmusza po co głupie komentarze
~-_- 31-03-2011 21:52
wow! znów lokal/galerię handlowa/hipermarket/kino (niepotrzebne skreślić) w tej jelonce otworzyli! nie ma co progres na całego :) drogi w coraz lepszym stanie, wyremontowane skrzyżowania z prawie prawdziwym asfaltem, policja na każdym kroku pilnuje bezpieczeństwa... w ogóle nie wiem czego wy ludzie tak zrzędzicie na tą jelenią toż tu jest po prostu super!
~ 31-03-2011 22:06
mam w de wasze komentarze pojde i sama speawdze te PYCHOTKI
~xxx 31-03-2011 22:11
Ja tam wolę parówki i hot-dogi
~...................... 31-03-2011 22:31
lepsza jest pizza w biesiadowo niz te kfc!!!!
~Jeloneczka 31-03-2011 22:35
oj nastałam się za chrupiącym kurczaczkiem ;) Obsługa miła mimo huku i zmęczenia. Jeden fastfudzik więcej... dla zgłodniałych pracusi w sam raz ;)
rymcycymcy 31-03-2011 22:43
Jeloneczko ...no i jeszcze jeden zwałek między tymi sześcioma też się jakoś zmieści ;) ...a przy okazji chemioterapia za darmola ! ...dla mnie spoko, za taką kwotę ...to prawie darmo ;) Już pewnie zarobiłaś na pół następnej porcji !
~hymek 31-03-2011 22:50
Do tych co uważają że kurczaki z KFC są źle traktowane. Jeśli wy myślicie że wasza "Szyneczka" w oborze jest lepiej traktowana to niestety ale muszę wasz rozczarować :]
~ 31-03-2011 22:54
A d.py rosły, rosły, rosły...(na mel. "Mury")
~slewin 31-03-2011 23:03
progres :D Jelenia wzbogaciła się o KFC , normalnie WOW . Mały ruch w pierwszy dzień bo wszyscy młodzi wyjechali na Wyspy i tam mają raj kurczaków , hamburgerów , a Ci co zostali nie mają siana by bujać się po takich restauracjach . W USA takie fast foody są najtańsze a u nas ? Obiad w restauracji w mieście lepiej zjeść :) . Pozdro 600
~mały autobus 31-03-2011 23:05
A moja KryśKa była? ona dobra 3,70 i dała! na krzydełko.
~Jeloneczka 31-03-2011 23:05
rymcycymcy, będzie z czego zrzucać ;p
rymcycymcy 31-03-2011 23:10
23:05 | ~Jeloneczka | ...potrzebujesz teraz więcej ruchu Jeloneczko ;) ...jakby coś, to wiesz ...prosta i przyjemna terapia i jesteś osa ;)
~ 1-04-2011 8:46
wielkie mi KFC - smród smażenia wali aż do Carrefoura, jakieś wady konstrukcyjne jak nic ....
~olo 1-04-2011 8:55
A co to jest KFC ?
~dudu 1-04-2011 10:22
Kocham Fajne Cycki ( KFC ) :)
~jw 1-04-2011 20:33
ja tam wole kebaby mojej roboty i salateczki pychaaa :)
~goo 2-04-2011 10:36
Ja byłe m 17 i bylo tyle ludzi ze szok!!!!:D
~damian7897456123 2-04-2011 16:26
Jak ja tam byłem to więcej ludzi było niż w całym Carefour\'rze, a żeby zjeść na miejscu można było pomarzyć.
~doda 2-04-2011 23:37
Kiełbasa Fajna Cała (KFC:)
~iras 3-04-2011 15:28
A ja tam jeszcze nie byłem.Polecam kurczaki z Tesco-stoisko grillowe.Jem tyle czasu i nic mi nie dolega,za to w Carrefourze odradzam,kończy sie sraczką.
~predator'ka 3-04-2011 18:24
są kurczaki jest pięknie ! It's beautiful ;D
~matadoor 3-04-2011 18:56
są udka jest okejka! ;)
~... 4-04-2011 20:40
Ten KFC to porażka jedzenie jest takie niedobre ;/ byłam w wielu w Polsce i poza a ten to kicha na maaxa ;p;p
~Ass 4-04-2011 21:52
ja nie chce nic mowic ale smierdzi tym tluszem z KFC na calym zabobrzu..ciekawe kiedy ludzie zaczna sie burzyc jak beda sciagac pranie z balkonu smierdzace frytkami.. : /
~Kurczak 4-04-2011 22:53
http://www.youtube.com/watch?v=X9l0-vWf8s4
~ 5-04-2011 14:39
wy barany jedne takie glupoty piszecie a pierwsi sie zlecicie do kfc jak uslyszycie ze kfc znowu daje za darmo jedzonko
||()|| 5-04-2011 16:30
Kupa Fekaliów Cuchnie (KFC) Smacznego, za darmo. Na zdrowię
~............ 7-04-2011 21:01
w kfc najgorsze te chrupiące ostre udka i skrzydełka, sałatki całkiem dobre
~pajac_na_gum 10-04-2011 23:53
otwate jest od 8 nie od 7!!
nowalijka 15-04-2011 10:37
Ja się na KFC zawiodłam. Miały być superkurczaczki z superpanierką. Po raz pierwszy byliśmy w KFC. To, że obsługa się non stop kłóci i zamiast obsługiwać klientów nadają jak radyjka to jeszcze nic. Kupiłam gigant kubełek dosłownie ociekający tłuszczem. Panierkę zerwałam by zjeść kurczaka - kurczak faktycznie dobry ale panierka tłusta jak diabli. Teraz sama robię panierkę w domu (płatki kukurydziane mocno pogniecione) i smażę kurczaka we frytkownicy a potem kładę na ręcznik papierowy do odsączenia tłyszczu - moje są 100 razy lepsze. KFC właśnie straciło 4 klientów. Wolę już iśc do Mc Donald's. Może jest drogi ale skrzydełka są zdecydowanie lepsze. No i w restauracji jest czysto!!! Nie wala się sałata i frytki po podłodze.
nowalijka 15-04-2011 10:42
A co do Mc Donalds z kolei - hamburgery są odgrzewane. raz mi się zdarzyło, że kupiłam kiedyś jednego i poprosiłam o zmianę bo był chłodny na to pani podała mi innego gorącego a mojego oddała koledze do podgrzania - to absurd!!!
~Oj la lajka 15-04-2011 10:52
do pipi jelonkowe ;-jak czasami czytam twoje wywody pipi , to wydaje mi sie ze juz nie ma czlowieka ,, poprostu zaczyna brakowac LUDZI A juści ze tok - w 100% prowdo. Jok nic...
Rolof 25-04-2011 8:52
Odczekałem swoje, sprawdziłem i stwierdzam że to normalna jak inne jadłodajnia ze swoim towarem. Nie każdy musi tam chodzić. Powiem jedno jednak , dziękujcie że was tutaj nie chcą karmić np. kwaśnicą, żurem, oscypkiem. zalewajką i sałatkami z lebiody. Cieszcie się że tego nie musicie próbowac. Potrawy robione z zepsutych składników. Wolę chemię!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group