Poniedziałek, 26 października
Imieniny: Damiana, Lucjana
Czytających: 8294
Zalogowanych: 7
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Karkonosze za burtą miasta!

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 9 marca 2009, 19:46
Aktualizacja: Czwartek, 12 marca 2009, 14:40
Autor: ahawer
Fot. archiwum
Dziś w siedzibie klubu Karkonosze Jelenia Góra odbyło się spotkanie dotyczące trudnej sytuacji w klubie.
W najbliższą sobotę rozpoczyna się runda rewanżowa rozgrywek IV ligi piłkarskiej. Środki, jakim na dzień dzisiejszy dysponuje zarząd, nie pozwolą na zamknięcie budżetu. Najbardziej bulwersującą kwestią jest sprawa podziału pieniędzy na szkolenie i wypoczynek dla dzieci i młodzieży w celu przeciwdziałania patologiom społecznym. Klub KS Karkonosze nie został uwzględniony w tych dotacjach!

Na spotkanie zaproszeni zostali prezydent Marek Obrębalski i jego zastępca Zbigniew Szeremiuk. Jednak żaden z nich na spotkaniu nie pojawił się !

W ubiegły czwartek podczas spotkania jednego z rodziców młodego piłkarza. Z. Szereniuk jako powód nie uwzględnienia dotacji dla największego klubu piłkarskiego w regionie podał wadliwe rozliczenie klubu KSK za rok poprzedni. Prezes Karkonoszy deklaruje jednak, że stosowne rozliczenie złożył i nie dostał żadnej negatywnej odpowiedzi ze strony Urzędu Miasta.

Klub ma największe w mieście tradycję, reprezentuje Jelenią Górę od przeszło 56 lat. Zarząd, piłkarze, rodzice zawodników i kibice czują się dyskryminowani taką decyzją władz miasta. Tym bardziej, że w tym roku klub powiększył grono trenujących w nim osób. W Karkonoszach na dzień dzisiejszy trenuje 120 chłopców. Klub poza IV – ligową drużyną prowadzi grupę: żaków, orlików, młodzików i dwa zespoły juniorskie.

Radni miasta deklarowali także, że od 2009 roku piłkarze będą mogli liczyć na pewne pieniądze każdego miesiąca. Początkowo zakładano, że będzie to kwota 500 złotych, jednak prezydent Marek Obrębalski ustalił kwotę stypendium dla zawodników Karkonoszy na nieco ponad 300 złotych. Piłkarze czują się oszukani. Kapitan drużyny Marek Wawrzyniak mówi - Jesteśmy rozżaleni. Trenujemy tyle samo, co inne zespoły z naszego miasta, a dostaniemy najmniejsze pieniądze. Nie domagamy się tyle co piłkarki, czy koszykarki, ale tyle co nam obiecywano. Większość z nas studiuje, pieniądze które otrzymamy nie wystarczą nam jedynie na pokrycie podstawowych kosztów utrzymania - usłyszeliśmy.

Trener biało-niebieskich Leszek Dulat nie ukrywał żalu, że sytuacja przed rundą wiosenną nie napawa optymizmem, jego półtora roku w klubie, to ciągła walka o pieniądze. Narzeka, że w Jeleniej Górze nie ma odpowiedniej bazy do trenowania. Zespół przez cały okres przygotowawczy musiał rozgrywać mecze sparingowe w Czechach. Szkoleniowiec KSK obawia się, że drużyna piłki ręcznej jest ratowana kosztem Karkonoszy!

W skład zarządu klubu wchodzą tylko dwie osoby: prezes Tadeusz Duda i Bogusław Kempiński. Sytuacja ta trwa od dłuższego czasu. Bogusław Kempinski apelował wielokrotnie do władz miasta o wzmocnienie zarządu. Jednak bez odzewu...

Prezes Duda czuje się za klub odpowiedzialny, dlatego nie zostawia go samemu sobie. Nie wyklucza jednak, że na najbliższym walnym zebraniu, złoży rezygnację z pełnionej funkcji, ponieważ nie widzi szans w jeleniogórskich realiach szans na współpracę z władzami miasta.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (38) Dodaj komentarz

~zły 9-03-2009 20:07
ratujcie Karkonosze!
rex3 9-03-2009 20:26
Będzie, jest i była KARKONOSKA siła!!!!!!!!!!!! TYLKO KSK w Jeleniej TYLKO KSK
~plama 9-03-2009 21:10
dobry tekst, a pan prezydent jak zwykle pokazal, gdzie ma sport w miescie....
~zawiedziony wyborca 9-03-2009 22:35
panie prezydencie - nawet osly ucza sie na bledach - juz drugi raz nie zaglosje na pana a spodziewaj sie pan ze takich jest wielu, umiesz pan tylko obiecywac: super sport, inwestycje w miescie, itd.. i co? i puste slowa doktorku bez pokrycia, pamietacie jak obiecywal ze ptak zajmie sie klubem?, do tego przypisales sobie kusiaka osiagniecia, wywieziemy cie w koncu na taczkach, umiesz tylko balowac i sie pokazywac a to za malo juz nawet koledzy z PO maja cie dosyc - twoj czas sie konczy panie narcyzie
~Obecny zawodnik KSK 9-03-2009 23:42
Tr. Dulat ma rację ale nie tylko kosztem Karkonoszy ale z tego co wiem to cała dotacja na ten rok na sport w JG bedzie mniejsza ze wzgledu na ratowanie recznej. Poza tym kpt. MW nie zna przepisow ale redaktor moglaby sie postarac troche i poszperac a dowiedzialaby sie ze ze zawodniczki pilki recznej i koszykowej maja kontrakty a co za tym idzie, zgodnie z regulaminem, nie powinny otrzymywac stypendiow. Wiec tu jest taka makabra i takie uklady ze szkoda o tym pisac bo to nic nie da
~do wyżej 10-03-2009 0:14
zgodnie z uchwała Rady Miasta nie może otrzymac stypendium zawodniczka/zawodnik który otrzymuje wynagrodzenie w zwiazku z uprawianiem sportu kwalifikowanego. Jezeli dotychczas pobierali stypendium majac podpisane kontrakty to popełniono przestepstwa.
~Ara 10-03-2009 7:22
Do obecny zawodnik KSK ... jeżeli jesteś sportowcem to powinieneś wiedzieć że kontrakt to nie potwierdzenie dochodów. Piłkarki ręczne to do tej pory grały za same stypendium + premie za wygrane mecze. Jedynie te które musiały dostawać więcej, czyli Gęga, Kaczyńska i Fursewicz dostawały pieniądze bezpośrednio z klubu, One nie brały stypendiów. Wszystko jest zgodne z regulaminem przyznawania dotacji na rozwój sportu z miasta ... najpierw się dowiedz dokładnie, później pisz. Piłkarki ręczne dostaną tyle pieniędzy ile im przysługuje, nic więcej ani mniej. Panie Dulat, jeszcze Pan nie dostał pieniędzy za sport kwalifikowany a już Pan sieje zamęt. Z tą wypociną że piłkarki żerują na Karkonoszach to Pan grubo przesadził ... dorosły człowiek a takie pierdoły posadza. Już myśleliście że ręczna padnie i zgarniecie sobie ich część ... taki wał! Wszystko podzieli Marek po równo.
~(*_*) 10-03-2009 7:32
pan prezydent nie dał kasy bo nie chce wspierać patologii na trybunach (chodzi mu pewnie o kiboli)
~fans ch 10-03-2009 7:40
Trener ma rację: dlaczego piłka r. jest ratowana kosztem naszego klubu????!!!!!!! to skandal.
~;/ :[ 10-03-2009 7:44
olano nas w sposób chamski
~do (*_*) 10-03-2009 7:58
Przecież to właśnie były pieniądze na przeciwdziałanie patologii, ale może M.o woli patologię na ulicach, żeby młodzi chłopcy, zamaist uprawiać sport, (w tym przypadku wolne chwile spędzali na stadionie) pili gdzieś Mamrota..;/
~znowu 10-03-2009 9:51
wykopali nas
~Maku 10-03-2009 10:00
Co za bzdury - przecież to nie od prezydenta zależy, ile osób jest w zarządzie. Wystarczy zwołać walne zebranie i wybrać zarząd, albo uzupełnić skład. MO nie ma nic do tego. Dlaczego członkowie klubu tego nie zrobili? Pieniądze miasto podzieliło na przeciwdziałanie alkoholizmowi, trzeba było napisać dobry program a nie żalić się. Piłkarki dostają z zupełnie innej puli pieniądze, Karkonoszom nic do tego. Wreszcie po trzecie - wysokość stypendiów to nie jest widzimisię prezydenta, wynika z uchwały, którą zatwierdza rada miejska. Dlatego nie piszcie , że prezydent ustalił na kwotę 300 złotych. Takie są fakty. Proszę redakcję o większą dokładność, bo napisaliście trochę bzdur.
~ 10-03-2009 13:00
ratujcie klub sam okres działania klubu w mieście mówi o jego charakterze my kibice chcemy dopingować swojej drużynie i jeszcze jedno do prezydenta miasta jeżeli na mecze mają przychodzić rzesze kibiców to potrzebne są występy w wyższej lidze a na to potrzebne są pieniądze
~Kobe 10-03-2009 13:04
Jak zwykle Karkonosze zostały że tak się wyrażę kopnięte w du... przez pana prezydenta. Nie znalazł nawet chwili czasu żeby pofatygować się na zebranie zarządu Karkonoszy i to nie po raz pierwszy. Panie prezydencie może czas najwyższy coś zrobić i pokazać że zależy miastu na klubie. Przed wyborami to zależało wszystkim kandydatom a teraz co się stało z obietnicami? Gdzie są te dawane słowa że będzie dobrze w klubie??? Już niedługo nie będzie komu grać w Karkonoszach i wtedy się miasto dopiero opamięta, ale już będzie za późno. Większość chłopaków to studenci którzy grają w piłke ale za coś tez muszą żyć. Za 300zł śmiechu warte obietnice były inne!!! Coś musi się zmienić w tym mieście..... może szybsze wybory??????
rex3 10-03-2009 13:09
maku, jesteś śmieszny. Prezydent obiecał "dokoptować" do zarządy KSK nowe osoby. Klub czeka na to już ponad rok. jak nie wiesz, to nie pisz bzdur.
rex3 10-03-2009 13:13
a poza tym co do stypendiów, Prezydent OBIECAŁ - i on ma głos decydujący.
~do Maku 10-03-2009 13:16
Czytaj ze zrozumieniem i sam nie gadaj bzdur Wysokość stypendiów ustalił prezydent a nie rada miejska, rada uchwalila zasady ich udzielania a nie ich wysokość
~no to pozostaje 10-03-2009 13:55
wywieźć prezydenta na taczce;d
~fakt 10-03-2009 14:04
na taczce z odpowiednią zawartością i w odpowiednie miejsce, może do kielc?:-)
~kibic Wielkich Karkonoszy 10-03-2009 14:08
dokładnie to prezydent podpisał kto i ile ma dostać!!!skoro potrafił pojawić się na spotkaniu z piłkarkami i działaczami carlosa a w Karkonoszach jak do tej pory to na żadnym ze spotkań się nie pojawił to my pojawimy się u niego w urzędzie!!!!z pozdrowieniami kibice Karkonoszy
~nie 10-03-2009 14:09
do wałbrzycha lepiiej :P
~nie`` 10-03-2009 14:41
Nie przyszedł Mahomet do góry, to góra przyjdzie do Mahometa :) :P
baby 10-03-2009 15:13
Będzie, jest i była KARKONOSZY siła
~KSK 10-03-2009 16:15
Zgodnie z Uchwałą RM należy sie 50% minimalnej krajowej , nie żadne ,,do" 50% .
~lol 10-03-2009 22:01
Karkonosze maja tradycje??? chyba utrzymania sie max w dolnoślaskiej lidze...po co wydawac na taki klub pieniadze skoro nie ma zadnych osiagniec w skali min ogolnopolskiej ;) i sie dziwicie dlaczego daja na szczypiornistki i basket;) pozdrawiam wszystkich piłkokopów
~x 11-03-2009 0:57
Nom maja tradycje Baranie Karkonosze bo w jednym sezonie 2 ligi przyszlo wiecej ludzi jak przez 10lat przyjdzie na reczna i kosza i taka prawda do Prezydenta jest pan f...rem nic wiecej klub rozwalisz ale Kibicow nie i oni beda cie pamietac zawsze jako f...ra a jajo nie moj glos palancie dostaniesz wole na wiesniaka jakiegos zaglosowac jak na ciebie a Reczna i Kosz to Syf na meczach 2 ligi bedzie po 6-7 tys ludzi a nie 100-200 jak na te smieszne klubiki w ktore tak kase pakujecie a o ktorych pol miasta wogole nie ma pojecia ze takie cos istnieje ;]
~ksk 11-03-2009 9:51
po pierwsze jak chce sie zrobic 2 lige to trzeba zainwestwoac pieniadze w druzyne juz w nizszych ligach !!!! zobaczcie na taki walbrzych ( nie jestem kibicem walbrzycha tylko KSK ) rok temu zakonczyli sezon nizej odnas i co teraz maja awans w kieszeni i za 2-3 lata jak tak pojdzie to oni beda mieli 2 lige !!!! a dzieki komu tak ???? miasto zainteresowalo sie nimi !!! tam podobno ktose z miasta do zarzadu wszedl i nadzoruje wszystko !!! tylko u nas zawsze sa klopoty !!! na przykladzie walbrzych widac ze przy pomocy miasta mozna w glupi rok zrobic silna druzyne !! nie mowie ze maja siano z recznej czy kosza zabierac bo te sporty tez sa potrzebne nie wszyscy kochaja pilke nazna ja takze lubie sobie na kosza pojsc ale kibice powinni sie wspierac tak i recznej jak i kosze i pilki noznej to to jest w ich interesie !!! jak by w ksk bylo 2 liga to od groma ludzi tych co na reczna chodzi i kosza na pilke nozna by przyszlo wiec.... pozdrowiam czytelnikow
~nono 11-03-2009 9:51
no piłkarki mają szczegolne osiagnięcia: pajacują, a garaja w lidze o żąłośnie niskim poziomie, jakikolwiek mecz Polek z klubami Niemiec, Dani itp kończy sie pogromem! Kyrloski własnie powinny spaść z ligi, tylko dzięki biednemu gdanskowi zostają. Baty dostają prawie co mecz, no no osiągnięcia.
~prawdziwy fan 11-03-2009 14:11
tylko ksk w jeleniej tylko ksk
~gość666 11-03-2009 18:46
A nie pamiętacie już jak prezydent umorzył dług dla klubu. Masę kasy wam piłkarzykom podarował i co ? zarząd dalej nie może znaleźć sponsorów i dopilnować płatności. Piłka w jeleniej już się dawno skończyła, w pierwszej kolejności wyłożyć kasę na lepiej zarządzane sporty jak koszykówka, piłka ręczna. Piłkarzyki tylko po kasę ręce wyciągają \"a bo on nie dał i nie będę już na niego głosował\" - żenada!! do kopania na podwórku w szmaciankę wielkich pieniędzy nie trzeba. Stypendia sportowe?? żeby było za co koksy kupić i jazda do atrapy chlać do nieprzytomności.
~Kobic 11-03-2009 20:03
Napewno lepiej zarządzane.. Zwłaszcza ręczna..:) Która właśnie pada przez cudowne zarządzanie i pseudo sponsora.
~ksk 12-03-2009 13:39
Dotychczas słyszałem ,,carlos-astol" jest klubem zarzadzanym profesjonalnie , milionowy budżet , europejskie puchary itp - nagle klapa , bankructwo i co kolego ? , czy jestes zorientowany jakie dłogi maja ,,sudety" ? , tylko dzieki litości właścicieli PKS TOUR dokończą rozgrywki , o koszykarkach szkoda pisać.
~~~ 12-03-2009 14:45
trzy literki święte K S K
~ŁYSYKSK 17-03-2009 21:31
W JELENIEJ GÓRZE TYLKO KARKONOSZE!!! KSK!!!
~KsK!!!!!!!!!!KSK 17-03-2009 21:36
jak zawsze ksk ma najlepszych kibiców dobra atmosfera na meczach a a piłkarki ręczne kto to wogule jest TYLKO KSK Może trzeba zacząć bić kibiców pozostałych klubów ?? Może wtedy docenią
ADA10 22-03-2009 21:47
potwierdzam: W JG tylko KSK
~Zawiedziony wyborca 2 23-03-2009 20:30
Kopnijcie wreszcie w d... Pana B.K. i wtedy zobaczycie i sponsorów i Zarząd w pełnej obsadzie. Panie i Panowie Kibole dziwię się, że dajecie się mu tak wodzić za nos już drugi rok. To on ściągnął tu Ptaka i poprosił go o wywiad dla lokalnej TV, że niby jest zainteresowany inwestycją w Klub. Pan K. doskonale wiedział, że nic z tego nie wyjdzie. "Zawiedziony wyborca" to właśnie B.K. Sprytny rozgrywający kibicami Kłamczuszek. każdy, kto bliżej pozna Pana K. dokładnie wie jaki to z niego manipulant. Stanął do przetargu o stadion przy Jednostce i co ? Ano nic, był i jest bez forsy i zrobił to dla draki, by dokuczyć Panu Z. Ł. Między bajki włóżcie obiecanki o wielkich pieniądzach, kiedy tylko miasto mu je odda. Bądźcie wreszcie facetami i kopnijcie go tak mocno, by nigdy już nie wpadło mu do głowy przyjść na stadion. Jego miłość do piłki nożnej to oszustwo i gra. Ten facet nie wyda z własnej kieszeni ani grosza. Znamy go i nigdy nie damy Wam pieniędzy, dopóki ten facet u Was będzie.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group