• Niedziela, 15 grudnia 2019
  • Godz. 16:55
  • Imieniny: Celiny, Ireneusza, Niny, Waleriana
  • Czytających: 6332
  • Zalogowanych: 9
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Dyrektor jeleniogórskiego szpitala złożył rezygnację

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 10:27
Aktualizacja: Wtorek, 28 kwietnia 2015, 7:29
Autor: Angela
Fot. Archiwum
Stanisław Woźniak złożył rezygnację z funkcji dyrektora Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej i obecnie jest w okresie trzymiesięcznego wypowiedzenia, który skończy się w czerwcu br. – To nieoficjalna informacja, potwierdzona przez personel placówki. Zapytaliśmy przedstawicieli Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego o powód tej decyzji oraz kto zostanie nowym dyrektorem. Czekamy na odpowiedź.

Próbowaliśmy skontaktować się ze S. Woźniakiem, ale jest on nieuchwytny.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (62) Dodaj komentarz

~ 27-04-2015 10:39
Żadna tajna informacja.. Od dawna to wiadomo..
~ 27-04-2015 10:45
bronek 60% poparcia bez wyborow na krzeslo
~2+2=4 27-04-2015 11:26
Tylko dyrektor? Tam trzeba wymienić całą "rodzinę" administracji .Przeciez o błędach w szpitalu pisze się od kilku lat ,
~Amen 27-04-2015 11:49
Na ile ten szpital zadłużony?
~Le1Kiepury 27-04-2015 11:56
Kolejna POsadka sie zwalnia. Kogo to na ile zadluzony w tym kraju nikt za nic nie odpowiada.
~korek 27-04-2015 12:04
w końcu , może nowy dyrektor weźmie personel za pysk i będzie porządek , bo ludzie uciekali do innych miast na zabiegi operacyjne, a pielęgniarki na szkolenie wysłać , bo chamskie odzywki tych babsztyli przekraczają ludzkie pojęcie
~Marta01 27-04-2015 12:05
W tym szpitalu pracują same fafloki,chodzi o ortopedów
~piotr80 27-04-2015 12:14
wreszcie ... spada ze stołka bo to co dzieje sie w tej wykanczalni to woła o pomste do nieba
~Le1Kiepury 27-04-2015 12:15
Do korek. Raczej podwyzki. Ile zarabia pigula a ile dyro. Co robi dyro a ile za zapi.... Lac taka pigula dziekuje skonczylem.
~do 12:15 27-04-2015 12:26
ale to nie jest wina pacjenta że większa część podatków które rzeczony pacjent płaci trafia do kieszeni dyrektora więc pacjent nie powinien za to obrywać
~ 27-04-2015 13:22
Co to znaczy złożył rezygnację? Najpierw rozliczyć ze strat jakie narobił, następnie zadośćuczynienie i naprawa szkód o potem rezygnacja. Jeżeli nie jest w stanie tego uczynić to są sądy, oczywiście niezależnie i sprawiedliwe.
~bywalec 27-04-2015 13:43
Powszechnie znanym od wielu lat zjawiskiem w jeleniogórskim szpitalu jest arogancja, znieczulica, brak empatii i właściwego podejścia do pacjentów. wielu przedstawicieli średniego personelu medycznego, choć i do lekarzy jest wiele zastrzeżeń w tym względzie. Nie uogólniam, bo trafiają się i pozytywne postaci, ale powyższe zjawisko jest tu powszechne. Braku serca do pacjentów nie da się usprawiedliwić sprawami finansowymi, bo człowieczeństwa nie da się wycenić. Kiedyś mówiło się o powołaniu do zawodu lekarza i pielęgniarki. Dzisiaj komercja zniszczyła w ludziach pojęcie etyki zawodowej. Nikt nie wymaga od pielęgniarek ciągłego uśmiechu na twarzy, ale kulturalnego zachowania i podmiotowego traktowania pacjentów. To powinny być priorytety dla nowego dyrektora. Pieniądze to nie wszystko ...
~szpitalny_ 27-04-2015 13:51
niemiłe Panie są na położnictwie, za to na okulistyce jakby inny wymiar uprzejmość, nakarmią sprawdzą czy leki zjedzone jak ktoś się już wypalił zawodowo to niech zmieni pracę
~Korwin II 27-04-2015 14:08
Samobójstwem jest zostać dyrektorem jakiegokolwiek szpitala podległego samorządowi. Funkcjonowanie w gąszczu niespójnych przepisów i procedur, wśród uzwiązkowionej roszczeniowej kadry to ekwilibrystyka cyrkowa bez jakiegokolwiek zabezpieczenia. Wyrazy uznania, że dyrektor tak długo wytrwał kierując jedną z placówek zrujnowanej publicznej służby zdrowia. Pora odpocząć. Może do parlamentu. Kasa nie zła. Obowiązki nijakie. Odpowiedzialności żadnej.
~Pi 27-04-2015 14:12
nowym dyrektorem szpitala będzie kolega innego dyrektora szpitala - Wrotniewski czy jakoś tak ...
~do marta 27-04-2015 14:37
Fafloki .Za dobre określenie.Dobrzy ortopedzi uciekli do innych miast.A czy szpitalem interesuje się ratusz?ZObaczcie inne miasta i szpitale.Ze szpitala do muzeum cholernie daleko.
~anonim777 27-04-2015 15:03
>.korek czyś ty od winowej butelki?Takich się nie leczy tylko utylizuje!Drugi ,,,bywalec,,jak żeś stracił zdrowie w knajpach to do kogo ?A czy ty wiesz ile przypada pielęgniarek na 1000 ludności ? jesteśmy na 60 miejscu w swiecie .
~rumcajs54 27-04-2015 15:08
Skoro trzymiesięczny okres wypowiedzenia kończy się w czerwcu to oznacza, że P. Dyrekror musiał się określić najpóźniej już w marcu a mamy koniec kwietnia ...
~esculap 27-04-2015 15:09
moze w koncu ktos zrobi porzadek i zrobi przeglad stanowisk kierowniczych ktorych jest tak duzo ze chyba nikt nie jest we stanie ich policzyc,rowniez durektorow jest nie malo przydalo by sie o polowe zredukowac bo sa to niepotrzebnie wydawane niemale pieniadze i efekt zaden no zatrudnianie rodzin tu szpital bije wszelkie rekordy ile to wszystko kosztuje nas pacjentow
~cieplicc 27-04-2015 15:09
przyjdzie nowy Dyrektor i z tego co słyszałem :) zaczną prywatyzować odziały oczywiście te które przynoszą zysk jak Kardiologia ...a czy z pożytkiem dla pacjentów myślę że tak bo wtedy do sądu będzie kogo podać:P
~zdumiony 27-04-2015 15:13
Dlaczego odszedł tak późno??? Byłem na kardiologii 13 dni. We wszystkich następnych szpitalach gdzie byłem i w NFZ okazywano najwyższe zdumienie, dlaczego tak długo mnie trzymano, skoro mój wypis opiewał na przedsięwzięcia, które winny być wykonane w czasie co najmniej o połowę krótszym...Nie wiedzialem, co odpowiadać - chyba dlatego, żeby wydoić NFZ do granic możliwości.
~bywalec 27-04-2015 16:03
- do anonim 777. Widzisz, właśnie o tym piszę. Nie wnikasz kto pisze tylko obrażasz. Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Nawet gdyby na jedną taką jak Ty przypadł tylko 1 pacjent, to i tak wolałabyś siedzieć z kawusią na dyżurce niż sprawdzić, czy się przypadkiem pacjentowi kroplówka nie skończyła. Znam to z doświadczenia. Jakoś w innych szpitalach zatrudnienie jest porównywalne, ale do pacjentów podchodzi się tam jak do ludzi. Pracujesz za nasze składki i wcale nie za najniższą krajową, więc traktuj pacjentów jak pracodawców. A jak ci się nie podoba praca pielęgniarki to na kasę do marketu. Na twoje miejsce czekają inne osoby, które będą szanowały ludzi.
~anonim777 27-04-2015 16:17
Aby utrzymać porządek na terenie szpitala powinno się wprowadzić ZAKAZ przebywania calymi dniami na oddziałach ! Winno być jak dawno temu ,wyznaczone wizyty ,skończą się kradzieże , niszczenie mienia ,energia elektryczna ,itd. Chor jest leczony nie umiera z głodu jest dobre wyżywienie a nie obżarstwo co w następstwie dolegliwości czy sraczka .To trzeba sprzątać .a wredne rodziny zostawiające starych swoich bo jadą na wczasy ,nie odbierają biskich, ale emerytury czy renty to biorą.
~taxi -196 26 27-04-2015 16:54
moze zrezygnowal dlatego ze jezdzil najdrozszymi taksowkami w miejscie..... taxi mercedes 96 26
~Le1Kiepury 27-04-2015 17:36
Hallo hallo KOMUNIKAT!!! Nic sie w tym kraju nie zmieni polki nie bedo osoby na najwyzszych stanowiskach pociagane do odpowiedzialnosci. Zadluzyl jego wina kamieniolom. Polityk obiecal nie wywiazal sie kamieniolom. Te same ryje nowe stanowiska. A ci wyborcy POPISU coz wspolczuje wam...
~Jajko 27-04-2015 17:36
Może wreszcie zlikwidują szlabany !!!!!!!!!!!!!!
~Czytelnik 👀 27-04-2015 17:38
Trzeba patrzeć im na łapki 🙌👐🙇
~ 27-04-2015 18:42
Papaj! ta posada jest dla ciebie.
~do bywalca 27-04-2015 19:46
niestety mylisz się, pielęgniarki nie czekają na miejsce pracy,to miejsca pracy czekają na pielęgniarki i pielęgniarek brakuje, mimo, że pracują na 2-3 etaty - żeby przeżyć i z tego też powodu są przemęczone - zamiast 200 pracują po 350-400 godzin miesięcznie. Gdybyśmy godnie zarabiały na 1 etat to nie byłybyśmy przemęczone .
~AAA 27-04-2015 20:16
Pan Wrotniewski został bez PO sady...
~ 27-04-2015 20:47
Oddział ginekologii jest godny polecenia. Rodziłam tam i mogę go polecić.
~wx 27-04-2015 20:51
Na kardiologii to nawet panie salowe i pielęgniarki mają focha i są nie uprzejme, zwyczajowo pacjent musi dzielić się z nimi wałówką !!! Osobiście słyszałem tekst "oni" ( pacjenci) tu się obżerają, a oddział (załoga oddziału) głodny chodzi.
~trochęlogiki 27-04-2015 20:53
Ależ tu buraków się wpisało !!!
~KK 27-04-2015 21:44
Byłam dwa lata temu z córką w szpitalu niby z zapaleniem wyrostka lekarze na chama dawali jej tabletki uspakajające , kroplówki.. Dzień przed zabiegiem na wycięciem wyrostka córka wymiotowała całą noc okazało się ,że jej jelito przestało pracować!! Lekarze nie potrafili tego odkryć..
~Czytelnik😎 27-04-2015 22:15
📬 Tam nie jest lekko pielęgniarkom wierzcie mi📧
~kkiki 27-04-2015 22:31
Dlaczego tak opluwacie służbę zdrowia?To już nienawiść przez was przemawia! Tylko ciągłe narzekania nic optymistycznego
~mima 27-04-2015 22:39
A na chirurgii byl ktos zadowolony z opeki pielegniarek .?chyba po smierci :-)
~slimcamelia5 27-04-2015 22:47
Złożył rezygnację ale mi mecyje jeszcze 3 miesiące kasę będzie brał a gdzie rozliczenie za długi pod rządami owego dyrektora już na pewno ma nowe stanowisko gdzie na niego czekają nawet te 3 miesiące, a co do personelu szpitala to powinni iść na szkolenie do odnogi szpitala w Bukowcu tam są ludzie przeszkoleni od personelu od dołu do góry nie taktują pacjenta jako zło konieczne ale jak chorego potrzebującego pomocy, zagubionego. Proszę zrobić ranking który szpital przyjazny pacjentowi na pewno Bukowiec wygra
~Czytelnik😎 27-04-2015 23:22
📬 Tam nie jest lekko pielęgniarkom wierzcie mi📧
~Leonard 28-04-2015 8:52
Do bywalca : nie polemizuj z tą osobą (pewnie pielęgniarką), bo jak widać po tym co ona pisze i tak nic z tego nie rozumie. Dla niej pojęcie etyka zawodowa, człowieczeństwo, ludzkie odruchy czy wrażliwość to czarna magia, czysta abstrakcja. Myśli sobie : o czy ten typek pisze ? Jaka etyka zawodowa ? Co to jest ta cała etyka zawodowa ? Jaka wrażliwość ? Ja przecież za mało zarabiam, a na kawę którą piję na dyżurce też muszę mieć pieniądze... Więc kolego daj sobie spokój z tłumaczeniem takiej osobie czegokolwiek. Mnie osobiście już się niedobrze robi od tego ciągłego narzekania, strajkowania pielęgniarek. Całymi latami tak się dzieje. I tylko ten biedny pacjent cierpi na tym, a przecież to nie on jest winien ile zarabia pielęgniarka. A na koniec: słowo PIELĘGNIARKA oznacza PIELĘGNOWANIE.
~kleo 28-04-2015 9:52
Zamknąć ten burdel same partacze a te piguły ważniejsze od ordynatorów.
~MATKA 28-04-2015 10:08
Mile wspominam panie które opiekowały się moim synem na erce kardiologicznej wspaniałe kobiety -nie pamiętam nazwiska ale też wspaniała Pani doktor młoda ale jako lekarz naprawdę wielki człowiek
~piguła 28-04-2015 10:37
Do Leonard: A skąd Ty geniuszu wiesz co kto myśli? jasnowidztwo się wkręciło...brawo! Ale to chyba nie jest odpowiedni koment do artykułu...i kto tu nie rozumie co pisze??? i tak nie do końca zgadzam się z oznaczeniem PIELĘGNIARKA-PIELĘGNOWANIE
~anonim1 28-04-2015 10:44
O czym Wy piszecie???Pielęgniarka znaczy pielęgnowanie??...A lekarz znaczy leczenie, a nie branie łapówek, nic nie robienie,mylne diagnozy, horrendalnie wysokie zarobki itd...etc...pieprzycie głupoty i tyle!!! Co może pielęgniarki mają za darmo pracować???Niech rodziny pacjentów wezmą się za robotę, umyją takiego dziadka, czy babcię, nakarmią,uczeszą!!A nie tylko stoją i się gapią i tylko pretensje, roszczenia, bo oni mają prawo.A rentę to pierwsi biorą!!!Gdyby nie pielęgniarki większość by poumierała...trochę szacunku...
~anonim1 28-04-2015 10:55
A poza tym to jest artykuł o dymisji dyrektora a nie o pielęgniarkach-o nim piszcie...
~bywalec 28-04-2015 11:16
Na to jak pracuje personel ogromny wpływ ma dyrektor.Obecnie wielu pacjentów omija jeleniogórski szpital z daleka. Wybierają placówki w Zgorzelcu, Lubaniu, Wałbrzychu i Wrocławiu. Tam obowiązują te same zasady finansowania, ale poziom leczenia i podejścia do pacjenta jest o wiele wyższy. Tam pielęgniarka nie czekam na dyżurce aż odwiedzający przyjdzie i powie, że pacjentowi skończyła się kroplówka. Po prostu co kilka minut sama to sprawdza, a przy okazji poprawi pacjentowi łóżko, bo rodzina często nie wie jak to zrobić pacjentowi po operacji. Można zrozumieć przemęczenie personelu, ale zdaje się, że nikt do tego zawodu nikogo nie zmuszał, a jak się do czegoś zobowiązuje składając przysięgę to trzeba dotrzymać. Kiedyś czepek na głowie pielęgniarki do czegoś zobowiązywał i budził szacunek.
~bywalec 28-04-2015 11:24
Dlatego właśnie czas najwyższy na zamianę dyrektora. Może ktoś w końcu zrozumie, ze pacjenci nie są dla szpitala, ale szpital ma służyć pacjentowi. To powinno być priorytetem dla nowego zarządu. Pacjent zrozumie, że może zabraknąć pieniędzy na jakąś droga procedurę, ale trzeba to w sposób uprzejmy i profesjonalny wytłumaczyć i zaproponować inne metody leczenia. A w tym szpitalu często się traktuje pacjentów jak za komuny klientów sklepu mięsnego - nie ma, nie będzie, nie da się, itp.
~ 28-04-2015 12:13
do bywalców , jeden wielki ch......j , traktują cię jak intruza bo jakim prawem przyjeżdżasz w NIEDZIELĘ do szpitala , wielki pan doktor traktuje cię jak śmiecia, kłamcę , histeryka i hipochondryka a za 4 dni okazuje się że wypisali cię zdrowego a inny lekarz stwierdza złamanie kostki , BEZ KOMENTARZA , wysadzić w powietrze ten burdel to MAŁO
~ 28-04-2015 12:27
drodzy pracownicy służby zdrowia nie tylko wy zarabiacie o wiele za mało względem cen rachunków itd z tym że wy chociaż możecie ponarzekać my w sektorze prywatnym to "100 chętnych za bramą czeka na twoje miejsce) a pacjenci płacą na was podatki ubezpieczenia itd po za tym są chorzy i często cierpią a wy wyładowujecie na nich swoje humory spróbujcie na swoich przełożonych czyli prawdziwych winowajcach, a że praca ciężka no cóż nie każdy się nadaje --- przed studiami medycznymi powinien być test na empatię
~PIGUŁA 28-04-2015 12:48
Jak Wam nie odpowiada szpital i leczenie to przecież można leczyć się gdzie indziej, wolny kraj - wolny wybór. A nie obrażać , z każdej strony wygląda to inaczej. WSZĘDZIE DOBRZE GDZIE NAS NIE MA.
~ 28-04-2015 13:00
Prawda jest taka: poziom czy standard kultury pracowników zależy przede wszystkim od stosunku szefa do podległych pracowników i interesantów. W przypadku szpitala obyczaje zależą od poziomu...odrdynatora. To wynik moich osobistych doświadczeń. Życzmy sobie zdrowia, bo jest - jak jest...
~klzxc 28-04-2015 13:53
Byłam leczona w szpitalu w Jeleniej Górze, Wałbrzychu i Świdnicy. Szpital w Jeleniej to inny świat, sto lat za aborygenami. Nie ma to nic wspólnego z poziomem płac ( podobno wyższym niż w Wałbrzychu ). Krótko mówiąc - jaki dyrektor/ordynator taki szpital/oddział.
~ 28-04-2015 15:50
do anonim777, tz według ciebie puścić cały bajzel przez komin, ... jesteś i tyle
~anonim1 28-04-2015 15:52
Pewnie że nie tylko pracownicy służby zdrowia za mało zarabiają(za wyjątkiem lekarzy i kadry menadzerskiej), ale niech każdy walczy o swoje i nie patrzy na innych!Wy od prywaciarzy boicie się?trudno wasza sprawa... A że to kosztem pacjentów? no i co z tego pech...Jakoś jak lekarzyki strajkowali na początku stycznia to było dobrze co??Dostali potem po cichu kasę, bo inaczej Arłukowicz by poleciał i wszystko ucichło!! Pielęgniarki gówno zarabiają a obowiązków i chorych przybywa.Płacą składki hahahah!!!Jaki składki?Ceny za leczenie są tak wysokie, że wystarczy tydzień pobytu i po kilkunastoletniej składce.Mało kto o tym wie, bo nie widziało cennika np. za zabiegi.Osobodzień w szpitalu(bez leków), to koszt ok.500zł-samo łóżko więc o czy Wy mówicie...
~muminkowylas 28-04-2015 16:17
Dyrektor złożył rezygnację stanowczo za późno - w międzyczasie narobił wielkich szkód, za które powinien odpowiedzieć przed sądem: ponowne ogromne zadłużenie szpitala, który już był oddłużony! I jeszcze, panie Woźniak, proszę zabrać ze sobą pociotka - Wielkiego Kryzysowego Parkingowego, razem z jego szlabanami! .......................
~ 29-04-2015 0:14
Wszyscy narzekają a w tym winien system a ludzie pracujacy w szpitalu.narzekacie na pielęgniarki których brak a od nich oczekuje sie wiiekszosci sluzenia a nie pielęgnowania.rodziny pacjentow oczekują wymagają opieki i owszem a często jest tak ze przywożą najblizszych i w ogóle nie angażują sie.przywoza i odjezdzaja.wpadna poogladaja i spadają.Wszyscy narzekają oczerniają.a sami lepsi nie są.personel moze pojsc na kase do marketu bo podobne pieniądze a odchodzi odpowiedzialność.tylko kto twoim bliskim zajmie sie.mlodych nie ma.empatia to dziala w dwie strony.zreszta zawsze jedz do wybranego szpitala.takie masz prawo.
~2222 29-04-2015 0:59
jasie juz raz wypowiadałem w tej sprawie jestem pracownikiem tego burdelu na najniszym stopniu tu wszyscy sa skorumpowani działami zaządza cała familia rodzinna poczawszy od dyrektora skonczywszy na pielegniarce oddziałowej wszyscy przechodza z jednego szpitala do drugiego i dewastuja czyli prywatyzacja i rozpad szpitala tak załatwili juz nie jeden szpital po co było łaczenie szpitala z wysoka łaka zeby tam wyremontowac a teraz ... tam bo tu juz padocha poscielic sobie nowe gniazdko dla siebie i bliskich i znajomych pensje wysokie a dla reszty nawet podwyzek nie dadza juz dawno powinien wziasc sie NIK za to chyba ze tam tez maja znajomosci pielegniarki niekture tez sa kawał choler i ciagle im mało dla mnie powinien obrac ktos stanowisko taki ktury by wszystkich wyrzucił
~ 29-04-2015 14:29
do 00:14 , ty jakiś(aś) ... jesteś , od opieki w szpitalu jest personel medyczny a nie rodzina , za co płacimy ....... ZUS ? żeby zajmować się członkiem rodziny ? weź koło i ........ się w czoło
~anonim1 30-04-2015 11:09
Przestań z tym zusem!!!Płacimy i co z tego??Płacimy bo państwo trzeba utrzymywać i emerytom renty płacić!!!Pisałem już ile kosztuje doba w szpitalu średnio ok. 500zł bez leków, zabiegów itd...więc parę dni i po składkach.A jak myślisz kto płaci za nieubezpieczonych, których jest baaardzo dużo?To idzie min. z tych twoich składek zusowskich, bo przecież nas na to stać!!!A co by się stało, jakbyś umył dziadka, czy babcię, uczesał, nakarmił...???Nie pisz głupot jak nie masz pojęcia i tyle....
~ 3-05-2015 21:15
P Wozniak, zapusciles pan szpital na 40 mln i pan odchodzisz? co prokuratura na takie dzialanie panskiego EGO? Nalezy chyba rozliczyc sie ze zdolnosci dyrektorskich i podac powody tego sukcesu. Kto zwroci szpitalowi taka kase? Bylo rezygnowac gdy"zyski" na minus zaczely rujnowag rownowage placowki. Dzis zapewne weterynarze tam beda ratowac zycie ludzi.
~son 4-05-2015 8:26
moj maz niedawno lezal na intensywnej terapii tam naprawde jest dobra obsluga bardzo mili lekarze i naprawde dobrze opiekuja sie pacjetami
~MK 19-05-2015 17:53
Pensja dyrektora powinna się kształtować na poziomie średniej krajowej + premia za gospodarność.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group