• Wtorek, 22 października 2019
  • Godz. 0:44
  • Imieniny: Korduli, Filipa, Halki, Salomei
  • Czytających: 5705
  • Zalogowanych: 9
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Czołowe zderzenie

Wiadomości: Jeżów Sudecki
Poniedziałek, 17 czerwca 2019, 20:05
Aktualizacja: Wtorek, 18 czerwca 2019, 16:04
Autor: WAC
Do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło w poniedziałek (17.06) w Jeżowie Sudeckim.

Miejscem kolizji było skrzyżowanie ulic Długiej i Zachodniej. Uczestniczyły w niej peugeot i volkswagen. Na szczęście żadna z osób podróżujących tymi pojazdami nie ucierpiała. W miejscu zdarzenia występowały utrudnienia w ruchu.

Twoja reakcja na artykuł?

5
23%
Cieszy
2
9%
Dziwi
1
5%
Nudzi
0
0%
Smuci
3
14%
Złości
11
50%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (20) Dodaj komentarz

~xsd 17-06-2019 23:14
driwer klubs
~Przeciwko idiotom 18-06-2019 1:32
Drive Club do likwidacji i liczba wypadków z udziałem samochodów spadnie o 30% albo i wiecej.
~rattlehead 18-06-2019 6:09
Pewnie wracał ze spota przy mcdonaldzie, tam drajw klub planuje wyścigi i wypadki
~Wiedzący 18-06-2019 11:11
do: ~rattlehead (6:09)
Ja myślę, że to był wyścig, tylko sie ścigali w przeciwnym kierunku i źle wymierzyli metę xD
~rattlehead 18-06-2019 11:14
do: ~Wiedzący (11:11)
Chyba fete.....
~Ignes 18-06-2019 9:12
Szkoda, że DC profesjonalnie nie zainwestuje w jakieś miejsce do wyścigów poza ulicami miasta. To ogromna inwestycja, ale powinna być przez nich wykonana. Może miasto wspomógłby inwestycje budowy toru wyścigowego, w ramach ochrony mieszkańców i promocji?
~ 18-06-2019 10:09
To bardzo dziwne że peugeot po wypadku rozbitym pojazdem jechał przez J. Górę , czy jakieś ma szerokie plecy że policja nie wezwała lawety
~ 18-06-2019 12:08
do: ~ (10:09)
może powiedział, że sam wezwie lawete.
~Gość 18-06-2019 12:40
Drajf ciotki szaleją. Już dawno powinni zlikwidować klub, dziwne że to jeszcze się nie stało. Prezes ma jakieś plecy? Ciotki szaleją po mieście stwarzając zagrożenia dla innych normalnych kierowców.
~as 18-06-2019 14:12
komentarze chyba pisali ludzie bez prawka,zal mi was
~Anonim 18-06-2019 14:38
Śmieszą mnie te komentarze ludzi którzy tak naprawdę gówno wiedzą. Nie było żadnego wyścigu. Żadnych naklejek. Auto od razu zabrała laweta. Nie jechało przez miasto. A jak ktoś nie jest temacie to lepiej się nie wypowiadać bo tak tworzą się chore plotki. A więc gratuluję ludziom którzy nakrecają wszystko i robią sensacje. To była zwykła stłuczka. Wypadki się zdarzają. Każdy ma prawo do błędu a od razu są spekulacje i teorie spiskowe. To śmieszne po prostu śmieszne. Ogarnijcie się ludzie bo serio szkoda gadać. Nie powiem że informacje też przełamane bo nie było to zderzenie czołowe a zdjęcia wykonane są już po przestawieniu aut. Naprawdę pomyślcie następnym razem zanim coś napiszecie.
~Świadek 18-06-2019 14:46
Ludzie o czym wy mowicie ? Nie bylo zadnych naklejek, zadnego wyscigu. Nie znacie okolicznosci tego co zaszlo. Moga byc rozne czynniki chociazby zaslabniecie. Oceniacie nie majac zadnych informacji. Peugeot odjechal na lawecie... Wypadki zdarzaja sie kazdemu. A wasze durne przeklamane komentarze wcale nie pomagaja.
~Miłościwy 18-06-2019 14:50
Moze i byles Swiadkiem, ale chyba Jechowym ..... To ze masz problemy ze wzrokiem i nie widzisz naklejek to juz grubsza sprawa! Potem podesle namiary do dobrego okulisty..... AMEN
~ 18-06-2019 14:58
do: ~Miłościwy (14:50)
Ja nie wiem gdzie ty tam naklejki widziales. Udaj sie lepiej sam do tego okulisty bo naklejek tam nie bylo zadnych
~Świadek 2 18-06-2019 15:14
do: ~Miłościwy (14:50)
Tez byłam świadkiem. Widziałam zdarzenie i auto. Naklejek tam nie było. Okuliste polecam tobie. Plotki z ust do ust i wychodzą takie do powiedzenia z palca wyssane. Ogarnąć się proszę bo to już żenujące jest. Gówno wiesz a się zapiwrasz. Byles? Widziałeś auto? No właśnie...
~ 18-06-2019 15:21
mówie wam to nie była zwykła stłuczka. Moja znajoma co mieszka w Jeżowie tuż przed wypadkiem widziała światełka na niebie. Chwile stały w miejscu a potem nagle przyspieszyły i znikły. Przypadek?
~ 18-06-2019 15:27
do: ~ (15:21)
Gościu zmień dilera
~Świadek 2 18-06-2019 15:28
Nie wiem co bierzesz ale zmień dilera i koleżance też polecam. Nie widziałeś sam to się nie wypowiadaj. Serio. To już poziom niższy niż podłogi w piwnicy
~Lio 22-06-2019 22:07
do 15;28 a co jest pod podłogą w piwnicy?
~Xyz 26-06-2019 23:58
do: ~Lio (22:07)
Twoja godność

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group