• Czwartek, 19 września 2019
  • Godz. 2:06
  • Imieniny: Konstancji, Januarego, Teodora
  • Czytających: 4044
  • Zalogowanych: 4
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Będzie wyrok w sprawie śmiertelnego pobicia pod Atrapą?

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 5 marca 2015, 8:19
Aktualizacja: 9:59
Autor: Angela
Fot. Archiwum
W najbliższy poniedziałek (9.03) można spodziewać się wyroku w sprawie śmiertelnego pobicia pod pubem Atrapa 26–letniego Michała W. z Jeleniej Góry. Na ławie oskarżonych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze zasiada Jakub W., który usłyszał zarzut pobicia ze skutkiem śmiertelnym. Grozi mu do 12. lat więzienia.

Przypomnijmy. Zdarzenie miało miejsce 27 listopada 2011 roku. Zgłoszenie o nim jeleniogórska policja otrzymała około godz. 4.00 od ratowników medycznych, którzy udzielali pierwszej pomocy i reanimowali Michała W. Niestety, mężczyzna zmarł. Jak informowała podinsp. Edyta Bagrowska z jeleniogórskiej policji, sekcja zwłok wykazała, że powodem zgonu 26-latka były obrażenia mózgu odniesione podczas bijatyki, a świadkowie zdarzenia jednoznacznie wskazali na Jakuba W. jako sprawcę pobicia.

Śledztwo prokuratorskie trwało trzy lata. Proces w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze rozpoczął się w listopadzie 2014 roku. Na rozprawie 2 marca sąd przesłuchał biegłych sądowych oraz ostatnich świadków, a także mowy końcowej prokuratora i obrońcy.

Prokuratura zażądała dla Jakuba W. 10 lat więzienia, obrona wnioskowała o uznanie nieumyślnego spowodowania śmierci Michała W. i wydanie wyroku z warunkowym zawieszeniem kary.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (39) Dodaj komentarz

~mirko 5-03-2015 8:48
Trudna sytuacja, z jednej strony był klub i "załatwianie spraw po męsku" (bo przecież to nie był napad). Z drugiej skutek którego chyba nikt by nie chciał... Nie chciałbym się zajmować plotkami, ale odnośnie tej sprawy słyszałem że zmarły chłopak sam prowokował awanturę...czy to można potwierdzić? Wszyscy możemy i powinniśmy wyciągnąć wnioski, "urabura" zawsze się źle kończy...niestety czasem dla obu stron...
~tylko tak 5-03-2015 9:21
nikt nie ma prawa odbierać komuś życia,nie ma usprawiedliwienia dla morderców bez względu na to czy mordują jadąc po pijaku samochodem,czy robią to w pokazie swojej siły! śmierć za śmierć, tylko taki wyrok byłby sprawiedliwy,może wtedy nie dochodziłoby do takich tragedii...a te 12 lat to odda rodzinie syna????zwróci mu życie?a ty "od załatwiania spraw po męsku" porozmawiaj z psychologiem,bo skończysz niebawem na ławie oskarżonych!!!
~Yrezu Rewir 5-03-2015 9:24
Pobicie ze skutkiem śmiertelnym? Co to ma znaczyc? Podnoszacna kogoś rękę, bijąc kogoś, musimy liczyć sie z najgorszymi konsekfenkcjami... Nietykalność cielesna jest naszym świętym prawem, każdy kto podnosi rękę na inna osobę automatycznie zasługuje na karę... Większa, lub mniejsza... Sugeruje, większa!!!
~ 5-03-2015 9:31
kopał w głowę-to morderca
~ 5-03-2015 10:09
a po co się w ogóle bić?
~mirko 5-03-2015 10:12
Możliwe że zostałem źle zrozumiany. Nie miałem zamiaru nikogo urazić, po prostu jestem facetem, a tacy zazwyczaj mieli okres "koguta" w życiu. Ciężko mi określić płeć "tylko tak", ale chłopcy i mężczyźni czasem mają takie głupawki że siłą chcą rozwiązać sprawy. Sytuacja się skończyła w najgorszy możliwy sposób, bólu rodziny nie można zrozumieć,podważyć czy umniejszać. Chodzi o to że sytuacje są rożne, skutki też stąd wyraźnie napisałem ŻE POWINNIŚMY WYCIĄGNĄĆ WNIOSKI. Różnica polega na tym że można kogoś ZABIĆ/ PRÓBOWAĆ ZABIĆ a także uderzyć czym SPOWODOWAĆ ŚMIERĆ. Temat o zamiarach pośrednich i bezpośrednich. Zapytaj kogoś bliskiego (mężczyzny) co byś zrobił w sytuacji gdyby ktoś prowokował Cię do bójki (skutecznie) i w jej wyniku napastnik zmarł....
~onnnnnnn26 5-03-2015 10:24
Znam Kubę i to dobry chłopak na pewno nie chciał by śmierci nikogo.Tamten podobno sam zaczął się zacuc wiec chyba nikt nie stał by i nie przyjmował ciosów.Więzienie w niczym nie pomoże nikomu życia nie zwróci a chłopakowi zniszczy tylko życie no i oczywiście będziemy musieli zapłacić z własnej kieszeni za utrzymanie więźnia.Kara w zawieszeniu jest odpowiednia myślę że dla Kuby największą kara z którą musi żyć do końca życia jest to ze mną człowieka na sumieniu.
~321 5-03-2015 10:29
do kamieniolomow, cala ta bande z atrapy!!
~emeryt 5-03-2015 10:48
kiedys modne byly pojedynki np.puszkin ale zostaly zakazane ale glupia tradycja pozostala
~mleczo 5-03-2015 11:59
Boże ludzie co wy wypisujecie,kara w zawieszeniu,żeby znowu kogoś zabił.Te mięśniaki co wpuszczają do atrapy,tylko czekają,żeby się wyładować oni nie mają mózgu,tylko mięśnie.
~padaka 5-03-2015 12:08
paka jak nic. tak się kończy cwaniakowanie. biłeś się jak mężczyzna, to teraz odsiedź swoje jak mężczyzna bez biadolenia. acab
~ 5-03-2015 12:22
brak kary śmierci to kpina z ofiar
~Yrezi Rewor 5-03-2015 12:35
Nie chciał śmierci..? Bił... Wiec sie z tym liczył.., tak czy inaczej! Nie podnosi sie ręki na druga osobę!!!
~amazon 5-03-2015 12:48
Patologiczne miasto.
~ 5-03-2015 13:17
A gdzie były służby porządkowe policja SM ochrona lokalu atrapa dlaczego nie pilnują pijanych dzieciaków.
~znawca 5-03-2015 13:46
Udowodnił że jest silniejszy, że nikt mu nie będzie podskakiwał, więc kopaniem w głowę zabił młodego gościa. Dostanie coś pomiędzy, powiedzmy 8 lat. Posiedzi 4-6 lat i wyjdzie na wolność jako jeszcze gorsza patologia niż już jest i będzie śmiał się że można bezkarnie zabić człowieka.
~drx 5-03-2015 14:20
Patologie to ty masz w domu gosciu ..ty bys na dolku nie wytrzymal cioto a tu mowiszbo 6 latach ..kuba to normalny chlopak i nigdzie siedziec nie pojdzie jest pod dobra opieka;)
~tede 5-03-2015 15:08
opieka trenera ryby.to lepsz puszka:)
~znawca 5-03-2015 15:10
Normalni ludzie nie kopią po głowie aby zabić. Co do końcówki to masz racje, pewnie ma po prostu dobrze usytuowanych rodziców, którzy zaraz zrobią z niego wariata i zamiast do więzienia pójdzie do sanatorium, ot POlska specjalność.
~xxx 5-03-2015 15:14
jesli ktos kopie kogos w głowe to wie czym to grozi wiec napewno raz nie kopnął tego chłopaka , słyszałem że ten wygrany pracuje w fabryce mebli przy meblowej świetnie sie bawi , życie komus zabrał wiec musi dostać kare nie jest aniołem śmierci
~NORBIXXX 5-03-2015 15:43
takie jest nasze prawo własnie moze wypuscic go najlepiej .
~kolot 5-03-2015 15:45
Do ciupy znim...tam zrobia z nim porządek. .........
~Gość 5-03-2015 17:29
nie ma wytlumaczania za smiertelne pobicie ,nie wazneczy tamten go zaczepial czy tez nie ,ale tez ze Jakub zycia mu nie dal zeby w bestiaslki sposob odebrac kopiac lezacego ,wiec kara musi byc Smierc za smierc
~thc 5-03-2015 17:36
do pudla leb za leb
~jg 5-03-2015 19:12
jeden nie zyje a drugi korzysta z tego życia , pracuje itd. jak gdyby nic się nie stało w pracy chodzi rozbawiony zero jakiej kolwiek moralności zapewne to ukrywa bo wie jak społęczeństwo w pracy by zareagowało ja też słyszałęm że pracuje w fabryce mebli za drexem
~Pytanie - wypadek pod cmentarz 5-03-2015 19:13
A kiedy będzie wyrok dla tej mendy która zabiła człowieka pod nowym cmentarzem w Jeleniej Górze????
~serek 5-03-2015 19:17
przy ostatnim artykule na ten temat pisałem ,że się wykpi i wszystko na to wskazuje
~Lukas 5-03-2015 19:21
Trzy lata trwało śledztwo no to brawa dla prokuratury .Banda urzędasów nie wie co zrobić z gościem ,który kogoś pozbawił życia i zastanawia się nad tym trzy lata!!!!!!Jeszcze raz BRAWO
~onn26 5-03-2015 19:23
jezeli to prawda ze kopal po glowie to niech siedzi nalezy mu sie ale jezeli to na prawde bylo w samoobronie i bil sie po mesku a nie jak ciota kopiac po glowie to mysle ze nie ma co chlopakowi psuc zycia.
~jelenia 5-03-2015 23:21
ONN26 sądzisz ze wywalczeniewywalenie kogoś w bójce i kopanie po głowie jest męskie? Sądziłam ze walka na pięści jest meska. Nie sądziłam ze męskie jest kopanie leżącego.
~juras 6-03-2015 0:13
Jeśli ktoś kogoś kopie po głowie to jest psychopatą i powinien być odizolowany od normalnych ludzi. Jeśli natomiast ktoś twierdzi że kopanie po głowie jest męskie to za przeproszeniem pań jest pi.dą nie mężczyzną.
~mirko 6-03-2015 0:29
I widzicie, jak sie maja polakow rozmowy..wyroki chcecie dyktowac. W artykue slowem nie jest powiediane o okolicznosciach bojki. Wiekszosc mowi jak gdyby oczywiste bylo ze pobity byl bez winy. Stal sobie i nagle zaczeli go kopac, celujac w glowe aby zabic. To sie nazywa morderstwo. Wyroki wydaje sad, nauczke powinnismy miec wszyscy. Juras honorowo to juz od mlodych w ,,ryja" nie dostaniesz. A jak sam jestes mlody to masz fart i cie sytuacje ominely -gratuluje.
~juras 6-03-2015 0:40
Różne sytuacje bywały ~mirko, ale zgadzam się z Tobą że honoru już niestety jak na lekarstwo.
~xxx 6-03-2015 9:31
Nie rozumie że tyle lat trwało sledztwo zabił to od razu do kicia i dożywocie albo śmierć za śmierć - zwyrodnialec !!!!!!!!!!
~pkp 6-03-2015 11:03
Wy wszyscy jestescie poj........ni!!!!
~Xxx 6-03-2015 14:57
Znam i Kubę i zmarłego ... I taka sytuacja nie pierwsza pod atrapa, tylko ze ta ze skutkiem śmiertelnym.. Czysty przypadek... Zawsze mogłoby sie skończyć odwrotnie...i ciekawe co by pisali wtedy znajomi Michała ... Czy tez by go oczerniali tak jak teraz Kubę czy próbowali wybielać... Życia nic i nikt nie zwróci... Ale gdyby nie czysta prowokacja nie doszło by do tego...
~rokko 6-03-2015 18:56
mowie wam to ryba dal szczurowi pare zl iten ma odsiedzie za niego.jak siara
~moh 7-03-2015 9:59
A kto umarl ,ten nie zyje!!!
~eee roko... 27-04-2015 23:20
A co ty możesz wiedzieć?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group