Czwartek, 6 sierpnia
Imieniny: Jakuba, Sławy
Czytających: 4691
Zalogowanych: 3
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Znasz tę kobietę? Pomóż

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 8 stycznia 2007, 0:00
Aktualizacja: Poniedziałek, 8 stycznia 2007, 15:07
Autor: TEJO
Policja zwraca się z prośbą o pomoc w ustaleniu tożsamości zmarłej kobiety.

Zmarła ona w wyniku wypadku drogowego, do którego doszło w niedzielę na ul. Wolności. Potrącił ją kierowca VW Caravelle. Kobieta przechodziła w niedozwolonym miejscu. Z wyglądu miała 70 -75 lat, 150-155 cm wzrostu, siwe włosy, była szczupłej budowy ciała. Ubrana była w czarny płaszcz i miała czarną torebkę. Wszelkie informacje dotyczące tego wypadku prosimy kierować do Sekcji Dochodzeniowo-Śledczej KMP w Jeleniej Górze, tel. 075/7520312, 075/7520231 bądź 997.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (51) Dodaj komentarz

~Patol 8-01-2007 15:52
Dajcie fotke denatki z miejsca wypadku to sie zobaczy kto to jest.
~TaG 8-01-2007 15:59
Widzialem ten wypadek od momentu gdy juz pogotowie zabrało te panią .... swoja draogą to w tym miejscu kierowcy nie uwazaja i jada jak szalency kierowca tego vw nie jest winien bo on jechał prawidlowo a to ta starsza pani wbiegla pod kola... <smutny> patol fotke roztrzaskanej staruszki ?? nie wiem czy za wiele bys poznał...
~Do TaG 8-01-2007 16:51
Jesteś jakimś biegłym że wypowiadasz się na temat winy, auto uderzyło pieszego swoim środkiem więc nie mam mowy o wtargnięciu pieszego na jezdnie, kierowca gdyby jechał przepisowe 40 km/h mógłby w pore wychamowac, więc nie wydawaj sądów nie mając pojęcia o winie !!!....
~komarno 8-01-2007 17:35
"Kobieta przechodziła w niedozwolonym miejscu." Zadna predkość nie jest bezpieczna gdy ktoś przechodzi w miejscu niedozwolonym, nie da sie samochodu zatrzymać bez drogi hamowania chociaż jedziesz wolniej to szybciej sie zatrzymasz, i to nie budzi watpliwosci sam dużo jeżdzę po mieście i tutaj spotykam nie raz ludzi bezmyslnych przechodzacych gdzie chcą. Póżniej szukamy winnych zawsze jest tak kierowca winien, moze panowie i panie z Policji zajmą sie ta plagą, a co do kierowców to stosujmy sie do przepisów a nie ponaglajmy innych jak jadą wolniej. Dzisiaj jade spokojnie ul.JPII a tutaj przez radio CB słysze że jade za wolno (50km/h) Troszkę rozwagi na drogach i pamiętajmy że pieszy jest uczestnikiem ruchu i jego również obowiązuja przepisy
~Do komentatora"do TaG" 8-01-2007 17:38
czasownik "hamowac"tak jak i rzeczownik"hamulec"piszemy przez samo "H".Nie komentuj, nie majac pojecia o podstawach ortografii.
~jeleniogórzanka 8-01-2007 18:54
Tak czy owak potrzebujemy fotkę, żeby zidentyfikować kobietę.
~Do komentatora 8-01-2007 18:54
Ale s ćebie montrala, karzdemó morze sie zdażyci popelnic bląt, ale hyba topie nie. Akurat na tej stronie nie liczy się ortografia , ale treść tekstu. Mi nie przeszkadzają czyjaś błędy, ale bardziej jak ktoś pisze bzdury.
~kicia 8-01-2007 19:18
nie czepiaj się szczegółów
~życiowy 8-01-2007 19:51
niepotrzebna śmierć i tej kobiety, jak i policjantów z Jawora, którzy odstawili po gigancie łepka do ośrodka w Szklarskiej. POKÓJ ICH DUSZY,
~ponurty grabarz 8-01-2007 20:54
Komarno, a może ty jechałeś lewym pasem? Wielu takich jest mądrali, którzy wiozą się lewym pasem 50 km/h i potem dziwią się że ludzie mają do nich pretensje.
~Do kaleki ortograficznego 8-01-2007 22:09
Poprawna pisownia jest wazna zawsze i wszedzie, gdzie wypowiadasz sie pisemnie.nie potrafisz - przestan to robic.
~do ponurego 8-01-2007 22:20
ale na lewym też jest 50 i na lewym tez giną ludzie
~do komarno 8-01-2007 22:29
Jak to z Toba jest jeździsz lewym pasem w tempie konduktu żałobnego to po co Ci CB radio??? I masz czelność się skarżyć? A może następnym razem powinieniś dostać mandacik za blokowanie lewego pasa to byś się nauczył jak się jeździ?
~czytelniczka 8-01-2007 22:54
zastanowcie sie przez chwile! czy w artykule jest mowa o ortografi lub o tym kto jest winny? kazdy kierowca wie ze jesli ktos wtargnie na jezdnie to moze byc trudnosc z wychamowaniem! zgineła kobieta! jej tozsamosc jest nieznana i w tej chwili to jest problem!
~Johny 8-01-2007 23:51
O następny ortograficzny mądruś się odezwał----miałeś piątke z polskiego ? Dajcie już na wstrzymanie z tą ortografią tępe łby !!! Daj popis w czymś innym,a nie tylko w ortografi....
~do palanta 9-01-2007 8:29
Mandat za blokowanie lewego pasa?! Gorzej ci synku??? Na lewym pasie nie obowiązują przepisy? I jeszcze się pytasz po co mu CB radio - przez takich palantów jak ty cb-radiowcy zaczynają być postrzegani jako piraci drogowi!!!
~Radek 9-01-2007 10:06
Porażka te Wasze wypowiedzi. Szkoda starszej Pani /mogła nic nie widzieć/ - i wszystkich tych którzy przelatują przed samochodami też szkoda. Okolice Małej Poczty - sklep z "Żabą" i co tam się wyprawia-kobiety z dziećmi przelatujące pomiędzy autami-a znicz się pali... okolice Plusa - jeszcze gorzej-starsze Panie stojące na środku drogi... Wojska Polskiego/moja pechowa ulica -wiele ostrych hamowań/ - tu to już wolna amerykanka-przechodzimy gdzie się da - zza drzew. ja jeżdżę samochodem-lecz do pracy- autobus i na pieszo - więc znam jakby dwa wymiary sprawy. I idę na zebrę-nawet kilkanaście metrów , bo wiem,że auta dęba nie stają - nie każdy potrafi ominąć podczas hamowania"przeszkodę"... Starsza pani zapewne samotnie gdzieś mieszkała - może sąsiedzi zauważyli jej brak / w domu mogą być zwierzęta/ - więc może by tak zdjęcie??? A co do ortów-starajcie się choć - ja czasami jak spojrzę na Swą wypowiedź to aż mi wstyd -ale się staram większość błędów wyeliminować to jest ważna sprawa-nasza wizytówka- więc lepiej się postarać.
~klarenz 9-01-2007 11:17
niechętnie to pisze ale muszę się zgodzić z PATOLEM - bez fotografii znając jedynie opis to NI CHU CHU... Rozumiem, że fotografia zmarłej nie jest zapewne 'fajna' może wręcz twarzy nie można rozpoznać w wyniku wypadku.
~komarno 9-01-2007 12:26
Własnie zgadzam sie z potwierdzeniem że niektórzy myslą że ma CB i wie gdzie stoi policja. słuzba celna, "krokodylki" itd. to może pocisnąć. Choć sam mam radio w samochodzie to wiem ze przede wszystkim słuzy do zapytania o droge (wypadki, brak przejazdu). Juz nie jeden sie naciął na policjanta a wtedy co tu ukrywać surowy wymiar kary.
~Do "czytelniczka" 9-01-2007 14:20
Zbyt malo czytasz,poniewaz "wyhamowanie"rowniez piszemy przez samo"H".W artykule nie ma mowy o ortografii lecz w waszych wypowiedziach.Bez wzgledu na to co jeszcze chcialabys tu wydrukowac nadal bedziesz korzystala z jej zasad lub je kaleczyla (niemilosiernie).Pozdro>
~Do "Johny" 9-01-2007 14:24
W rzeczowniku "ortografii" brakuje ci drugiego "i" co jest rowniez bledem ortograficznym.Pozdro.
~Tag 9-01-2007 14:58
Pani nie stała i nie czekala az ja auto pierdyknie tylko probowala wiac zreszta kazdy by chyba wial widzac rozpedzonego vw a wgniecenie fakt bylo w srodku mniej wiecej ale ta pani nie wbiegla mu nagle jak go widziala w bok tylko nie widziala weszla i on nadjechał ... a bieglym nie jestem ale policjantem chce i zostane :D:D
~pawe.l 9-01-2007 15:04
masz racje Patol bez zdjęcia nic z tego nie wyjdzie
~Maciej 9-01-2007 18:20
Ten człowiek jadacy vw to mój znajomy. Naprawde jego winy w tym nie było jechał z dozwoloną prędkością a droga hamowania była dość spora. Niestety Jest mokro na jezdni i trzeba o tym pamiętać. Dla wszystkich kierowców niech to będzie przestroga, w tej porze roku jest mokro i ślisko więc pamiętajcie o tym!!!!!!!!
~ponurty grabarz 9-01-2007 23:23
Jak ja uwielbiam takich błaznów. Jeden g...k postawi ograniczenie do 50 tam, gdzie można jechać szybciej jeżeli są do tego warunki, a potem cała masa głąbów będzie się tam wieźć lewym pasem z tą prędkością "bo więcej nie wolno". I gdzieś mają to, że prawo mówi wyraźnie, że lewy pas służy tylko do wyprzedzania. Gdzieś mają powszechną kulturę jazdy, która nakazuje ustąpienia drogi szybszemu. I przez takich cepów zamiast spokojnie przejechać przez miasto siedemdziesiątką tam, gdzie jest to możliwe, skupiając całą swoją uwagę na sytuacji na drodze by uniknąć przypadków taki jak tutaj opisany, człowiek musi kombinować, bawić się w slalom między snującymi się pojazdami na obu pasach. W takich warunkach, kiedy jednym okiem patrzy na pojazd przed nim, drugim na to co się dzieje na drugim pasie za jego plecami, a dodatkowo zerka jeszcze co jest na drugim pasie z przodu, nie ma już jak pilnować czy na jezdnię nie wchodzi jakiś pieszy bez piątej klepki. I stąd są wypadki. Niestety, w tym kraju mandat można dostać tylko i wyłącznie za dwie rzeczy: przekroczenie prędkości i jazdę po pijaku. Niby jeszcze za złe parkowanie, ale zainteresowanych odsyłam na zastawioną część ulicy Wolności koło Filharmonii. Nigdy nie słyszałem żeby ktoś dostał mandat za jazdę lewym pasem bez potrzeby, za wjazd na skrzyżowanie na zielonym świetle bez możliwości opuszczenia go... Takie rzeczy za trudno się wyłapuje. Prościej stanąć z radarem i mierzyć.
~chris 10-01-2007 3:35
przejezdzajac jelonke w szczycie srednio 3x mam uzasadniona chec przywalenia jak nie w auto to w morde kilku d...lnym kierowca jelonkowiczom co nie znaja podstawowych zasad ruchu drogowego, fizyki. Nie znaja spokoju za kolkiem, ktorego zycze wszystkim jelonkowiczom.
~do śmiesznego grabarza 10-01-2007 8:08
Czemu nie przejedziesz setką przez miasto?! Byle tylko LEWYM pasem (bo służy do wyprzedzania)!!! Przepisy to znasz chyba tylko kulinarne. Jak ktoś na dwupasmowej drodze będzie chciał skręcić w lewo, to według twoich przepisów nie może wjechać na lewy pas i skręcać (bo ten służy TYLKO do wyprzedzania) tylko musi gwałtownie przeciąć jezdnię z PRAWEGO pasa? BRAWO!!!
~Olo 10-01-2007 11:33
Ja mam tylko jedną prośbę do kierowców. Pamiętajcie, że na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zielona strzałka w prawo lub lewo nie oznacza, że macie wolną drogę. Piesi stoją na swoim zielonym świetle, bo nie mogą przejść przez jezdnię. Jaśnie państwo kierowcy macie przecież zieloną strzałkę i gdzieś pieszych i ich pierwszeństwo. Zawsze, gdy pieszy ma zielone światło, to musicie go przepuścić, ale wy pchacie się autami na pasy. Potem macie pretensje do wszystkich, tylko nie do siebie. Szczególnie taką praktykę upodobali sobie kierowcy autobusów skręcający z 1-go Maja od strony PKP na Wojska Polskiego. Jeszcze ubliżają pieszym i pyskują. Kiedyś nie wytrzymam, pobiegnę za takim na przystanek, wpadnę do autobusu i strzelę w pysk!
~ania 10-01-2007 12:51
Piesi przychodzą samych siebie w okolicy Ronda i targowiska na Zabobrzu. "Łażą" jak chcą. Niby wszyscy o tym wiedzą i uważają, że to niebezpieczne, ale jak kiedyś (sama widziałam) Policja wręczała mandaty za takie zachowanie to oburzenie przechodniów było taaakie duże.
~do olo 10-01-2007 14:43
Widziałeś kiedyś strzałkę warunkową w lewo?!
~Do "Do Johny" 10-01-2007 17:31
Słowo "rowniez" pisze się --również "bledem" pisze się---błędem Mądralo !!!!
~mk 10-01-2007 21:30
Ty polonista jak chcesz się pochwalic swoimi umiejętnościami pisowni zgłoś swoją chęć udziału w ogólnopolskim dyktandzie i tam sie wykazuj - a tak oprócz tego coś jeszcze potrafisz dla mnie jesteś głąb który dobrze pisze ortograficznie!!!
~ do grabaża-czytelniczka 10-01-2007 22:17
Zdecydowanie masz racje!!! Popieram ! Ten kto Ci odpisał chyba nigdy nie był blokowany na drodze kiedy miał mozliwosc szybszej jazdy a sa miejsca gdzie z pewnoscia nie trzeba jechać 50-ka!
~do polonistki 10-01-2007 22:25
taka "zdolna "kobieta, a nie wyczuła blefu?! Gratulacje! Pisownia jest bardzo ważna jednakze mysle,ze zrazasz do siebie inne osoby! To nie szkoła! A jesli ktos nie umie "wypowiedziec" sie bezblednie? Przestan krytykowac! Wypowiadasz sie tylko o pisowni! Po co to robisz? Chcesz uczyć? Zostan nauczycielka! I nie nazywaj innych -"kaleka ortograficzna" 08.01.2007
~do czytelniczki 11-01-2007 8:11
Brawo czytelniczko! Cóż za inteligencja! Przepisy to masz chyba głęboko w ...? Możliwość szybszej jazdy? Ile, setką, sto pięćdziesiąt po mieście? Naucz się czytać ze zrozumieniem! Chociaż pewnie ty czytasz tylko "panią domu" i "tinę"... ps. Robisz sobie makijaż podczas jazdy? Pewnie tak... ps2. jak już do kogoś się zwracasz, to nie rób błędu w jego nicku - napisz sobie sto razy grabaRZ!
~Olo 11-01-2007 10:58
Tak, na sygnalizacji z ulicą jednokierunkową.
~Do "do Johny" 11-01-2007 15:02
Przepraszam,nie posiadam tastatury z polskim alfabetem ( dlatego - rowniez oraz bledem ).
~Do "do polonistki" 11-01-2007 15:08
Nie jestem "ona".W komentarzasz roi sie od bledow.Nie znosze niechlujstwa w wyp. pisemnych.Nie jestem nauczycielem.Nie interesuje mnie takze opinia ogolu.Pozdro.
~aaa 11-01-2007 22:26
Ja też nie znoszę niechlujstwa w KOMENTARZACH
~Do "aaa" 12-01-2007 1:10
W KOMENTARZACH - SORRY...
~Kasi 12-01-2007 18:59
nie żyje kobieta a Wy się o błędy spieracie....jak tak można....
~ewe-dziewczyna kierowcy 13-01-2007 20:17
jestescie wszyscy zalosni.chyba nigdy nie znalezliscie sie w takiej sytuacji.nawet nie macie pojecia jak sekunda nieuwagi czy to kierowcy czy pieszego moze zmienic wasze zycie.i wy uwazacie sie za doroslych?!!!klocicie sie o ortografie?a kogo to interesuje w tym momencie?stalo sie i trzeba sie z tym pogodzic.kazdemu z was moze sie przytrafic.zajmijcie sie lepiej praca,rodzina,zajrzyjcie w slownik,robcie cokolwiek ale nie komentujcie czegos czego nie pojmujecie.
~Dziewczyno kierowcy 14-01-2007 6:36
Wybor artykulu to czysty przypadek,w gruncie rzeczy chodzi o caloksztalt komentarzy "Jelonki".Popieram twoja rade - zajrzyjcie do slownika.
~jacek 15-01-2007 0:07
W piątek na Jana Pawła było kolejne potrącenie śmiertelne pieszego przy Budowlance, ponoć z winy pieszego bo przebiegał przez jezdnie poza pasami....
~egiptolog 15-01-2007 13:30
czy zdjecie osoby zabitej czy poszukiwanej,to jest sprawa historykow?jesli tak,to piszcie o tym w artykule o mumiach egipskich,no chyba ze nie macie tematu.Moze ktos naprawde czeka na wiadomosc,ale tu raptem zmowa milczenia.Kto zakazal umieszczenia zdjecia w prasie?
~KRONE 18-01-2007 0:11
połowa problemu za nami, wiemy już kto został zabity - to była kobieta o! żal żal i żal
~KOMENTAT 20-01-2007 10:03
NIE TRZA BYLO PRZECHODZIC W NIEDOZWOLONYM,,,,,
~sasiadka 20-01-2007 11:51
ta sprawa jest juz zamknięta...to moja sąsiadka pogrzeb odbył sie w sobote.....bez komentarza
~danio36 23-01-2007 10:15
moim zdaniem kierowca powinienien sie zatrzymać i udzielić pierszej pomocy starszj pani mój kolega widział na własne oczy ten wypadek tylko mie wie jaka to była rejestracja bo tak dawał czadu i uciekł ..........................
~mandzia 23-01-2007 21:59
Czytam i wierzyć mi sie chce...kultury wśród kierowców brakuje. Jak widzę takiego cwniaka, który się wpycha przed maskę bez kierunków i na beszczelnego to mam ochotę nadstawić swoje auto. Stłuczka - z jego winy.Albo walnąć w ten durny łeb ( bo innej nazwy takiemu nadać nie można) Jeżeli jest ograniczenie to z jakiegoś powodu i należy go prestrzegać a nie pokazywać komuś że jest głupi.Nie wiem kiedy hamstawa na polskiech drogach się pozbędziemy. A tak, to jak ktoś kogoś wpuszcza na pas to należałoby podziękować.
~do danio36 25-01-2007 19:59
Nie pomyliły Ci się wypadki? Tutaj sprawca jest znany, w przeciwieństwie do wypadku, który był w sobotę 20 stycznia koło Casablanki w Cieplicach. Zginęła kobieta na przejściu dla pieszych. I tutaj rzeczywiście sprawca zwiał, nie udzielił pomocy i do tej pory jest nieznany.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group