Wtorek, 14 lipca
Imieniny: Kamila, Marcelina
Czytających: 6015
Zalogowanych: 13
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Zmarł kierowca zarażony koronawirusem

Wiadomości: Region
Środa, 25 marca 2020, 12:02
Aktualizacja: Piątek, 27 marca 2020, 6:59
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Pixabay
W szpitalu w Bolesławcu zmarł 71–letni mieszkaniec Jeleniej Góry, kierowca PKS Tour.

13 marca kierowca źle się poczuł i do 18 marca leczył się w domu. Wówczas został zabrany do szpitala w Bolesławcu, a 19 marca badanie wykazało, że jest chory na COVID-19.

Jak podaje portal istotne.pl, mężczyzna zmarł z powodu niewydolności oddechowej i zapalenia płuc wywołanego koronawirusem.

Twoja reakcja na artykuł?

5
2%
Cieszy
0
0%
Hahaha
3
1%
Nudzi
157
49%
Smuci
1
0%
Złości
153
48%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (143) Dodaj komentarz

~Zwykłe babsko :) 25-03-2020 12:37
Pokój jego duszy . Straszne . Jestem wstrząśnięta . (*)
~+++ 25-03-2020 16:19
do: ~Zwykłe babsko :) (12:37)
Gdzie się podział senator Mróz??? Gdzie maseczki dla jeleniogórzan!!!???
~Meg 25-03-2020 17:02
do: ~+++ (16:19)
Głąbie, a co ma do tego senator, czy maseczki. Najlepiej to grzać dupe w domu i wypisywać durnoty w internecie. Nikt nie na wpływu na to kto, kiedy i gdzie może się potencjalnie zarazic
~Pisia 25-03-2020 17:13
do: ~Meg (17:02)
Cóż, senator obiecał załatwić helikopter dla Pogotowia więc chyba jednak coś ma. A jeżeli nic nie ma i nic nie może - to niech odda dietę senatorską na służbę zdrowia - oni wiedzą czego potrzebują.
~No, tak 26-03-2020 12:08
do: ~Pisia (17:13)
Nie pisz, co senator miał załatwić, bo PiS wiele rzeczy naobiecywał i co z tego wyszło? Kompletnie nic. WOŚP zaopatruje szpitale w najpotrzebniejszy sprzęt, bo PiS ma inne priorytety, niż koronawirus i służbę zdrowia.
~d3dx 25-03-2020 20:11
do: ~Meg (17:02)
no chyba jest zalecenie żeby siedzieć w domu! do wyborów oczywiście, bo wtedy koronawirus poczeka
~Tomato 25-03-2020 19:20
do: ~+++ (16:19)
Daj sobie spokój takie kąsanie.a ja się pytam dlaczego jeszcze są wykonywane zabiegi w Stoczniowcu (turnus uzdrowiskowy)??!
~Tosia 11 25-03-2020 22:29
do: ~+++ (16:19)
A posłanka Zofia?
~No, tak 26-03-2020 12:09
do: ~Tosia 11 (22:29)
Posłanka Zofia nie jest w partii rządzącej.
~ 26-03-2020 9:41
do: ~+++ (16:19)
A gdzie prezydent Jeleniem Góry??????Dlaczego tylko widzisz senatora Mroza????? w takich sprawach.
~asdf 26-03-2020 16:35
do: ~ (9:41)
Prezydent wydał "dekret" żeby Cię straszyć z megafonu na ulicy, słabo szukasz informacji.
~kl 26-03-2020 13:44
do: ~+++ (16:19)
A to prawda od kad jest epidemia wcale go nie widac,,co nie ma nic do powiedzenia teraz ,,Zawsze tak wiele gadal,,Co on mysli ze ludzie pujda glosowac d..ni by byli narazac swoje zdrowie,,
~Wincent 26-03-2020 8:09
do: ~Zwykłe babsko :) (12:37)
Wspaniały człowiek z poczuciem humoru. Życzliwy każdemu. Okaz zdrowia zatakowany przez koronawirusa. Cześć Jego Pamięci.
~marek kanarek 26-03-2020 19:30
do: ~Zwykłe babsko :) (12:37)
strasznie:)
użytkownik facebook 25-03-2020 12:39
😢😢😢😢
~Operator zaworu 25-03-2020 12:39
A ludzie dalej łażą beztrosko, zwłaszcza stare dziady codziennie do biedronki i do apteki, bo co tam
~Zwykłe babsko :) 25-03-2020 12:45
do: ~Operator zaworu (12:39)
Po kilka razy dziennie szlajają się po marketach !
~Gość 25-03-2020 13:21
do: ~Operator zaworu (12:39)
Sam jesteś dziad nie znasz innych słów to są starsi ludzie a nie dziady-dziadu.
~Żakuj łapserdak 25-03-2020 13:34
do: ~Gość (13:21)
Starsi ludzie siedzą w domu.A po marketach latają stare dziady.
~gość45 25-03-2020 14:37
do: ~Operator zaworu (12:39)
Najbardziej rozwalają Mnie reklamy promocji w marketach żeby przyciągać klientów a za chwilę komunikat jak to dziękują personelowi i jak dbają o ludzi jedno wyklucza drugie
~Niepoważne 26-03-2020 17:01
do: ~gość45 (14:37)
To prawda. W Aldi ustawili szybę przy kasie, ale kasjerom nie dali nawet maseczek ochronnych :/ Co da taka szyba, jak ktoś kichnie, zakasła?
~Farmaceutka 25-03-2020 16:32
do: ~Operator zaworu (12:39)
To weź cos zrób i zorganizuj dla nich zakupy aby mogli siedzieć w domu , bo oni nie uniosła dużo ,nie maja samochodu , internetu a czasami nawet rodziny , zamiast racic czas to zrób cos dla nich pożytecznego przed śmiercią
~asdf 25-03-2020 18:21
do: ~Operator zaworu (12:39)
Jak już coś piszecie to piszcie dokładnie cyt. inne źródło (wyborcza): "(..) Kierowca poczuł się źle 13 marca - mówił prezydent Jeleniej Góry Jerzy Łużniak. - Miał niewielką gorączkę i z lekarzem skontaktował się telefonicznie. Dostał od niego informację, czym powinien ją zbić. Kierowca pracował nadal do 18 marca. Wtedy wezwał pogotowie, które zawiozło go do szpitala w Bolesławcu.(..)" Nie leczył się w domu do 19 marca, tylko pracował pomimo tego, że jjego stan nie był za dobry - efekt badziewnych reklam typu weź Grifex i szusuj dalej na stoku - tak to konia by położyło. Ciekawe ilu ludzi tak robi, że nawet jak zachoruje na zwykłą grypę to bierze otumaniacze, które niwelują tylko objawy i idzie robić swoje ? Potem nic dziwnego, że występują powikłania i o zapalenie płuc nie trudno.
~Luna51 26-03-2020 7:03
do: ~asdf (18:21)
Co Ty czytać nie umiesz? Przecież napisano, że 13-go poczuł się źle i leczył się w domu, a 18-go trafił do szpitala, zapewne już w stanie ciężkim.
~asdf 26-03-2020 16:16
do: ~Luna51 (7:03)
No właśnie widzę, że sama nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj obie treści raz jeszcze i się zastanów. Jelonka pisze, że się leczył w domu, inne media piszą że owszem leczył się, ale nie siedział w domu tylko dalej pracował. To z pewnością było przyczyną powikłań. Dopiero 19 marca trafił w ciężkim już stanie do szpitala. Zdrówka życzę.
~asdf 26-03-2020 16:34
do: ~asdf (16:16)
Przepraszam miało być nie 19 marca, a 18 marca trafił do szpitala - takie małe sprostowanie.
~... 25-03-2020 12:40
Współczuję z całego serca
~Arek 25-03-2020 12:40
Kondolencje dla rodziny [*]
użytkownik facebook 25-03-2020 12:43
😢😢😢
użytkownik facebook 25-03-2020 12:44
Wyrazy współczucia 😞
użytkownik facebook 25-03-2020 12:44
Wyrazy współczucia 😪
użytkownik facebook 25-03-2020 12:47
Bardzo współczuję 😢
~a56d35g67 25-03-2020 12:49
Ludzie, jeśli już musicie wychodzić, zakładajcie maski i chrońcie oczy.
~Zwykłe babsko :) 25-03-2020 12:54
do: ~a56d35g67 (12:49)
Po co oczy ?
~Ewa Z. 25-03-2020 13:03
do: ~Zwykłe babsko :) (12:54)
Oczy sa tak samo ważne jak usta. Ważniejsze nawet bo cały czas otwarte, usta raczej nie.
~Real 25-03-2020 13:16
do: ~Ewa Z. (13:03)
Nie, 80% zakażeń następuje przez usta, 15% przez nos i 5% przez oczy.
~marek kanarek 25-03-2020 14:56
do: ~a56d35g67 (12:49)
Najlepiej to strzelić sobie w głowę i po problemie:)
~Prus 25-03-2020 16:56
do: ~marek kanarek (14:56)
No więc zrób to!
~marek kanarek 25-03-2020 18:12
do: ~Prus (16:56)
Do było do panikarzy i d..ili którzy uwierzyli w tego świrusa, ja jestem poza zasięgiem tej głupoty i propagandy:)
~Żakuj łapserdak 25-03-2020 19:22
do: ~marek kanarek (18:12)
Spokojnie.Trzeba uważać i bez paniki.Akurat ty mój drogi Marku szkoda że jesteś też poza zasięgiem rozumu.
~marek kanarek 25-03-2020 19:39
do: ~Żakuj łapserdak (19:22)
U mnie nie ma żadnej paniki, cały czas to wam tłumacze że wcale nie ma z czego panikować, jak już to rechotać z głupoty innych że dali się tak łatwo pozbawić praw obywatelskich i swobód :) Tak jestem poza zasięgiem rozumu, tego zbiorowego, jeśli wiesz co to takiego:)
~Siedzieć w domu ! 25-03-2020 12:55
Siedzieć w domu. W czasie wojny ludzie siedzieli w okopach. I mimo niedoborów dawali radę. A tu s...zka bo na półce coś zabrakło. Człowiek do przeżycia niewiele potrzebuje. Nawet papier toaletowy nie jest niezbędny. Opamiętać się !
~Rasa panów z PiS 25-03-2020 12:56
Płacimy duże podatki. Mówi się nam od 5 lat, że jesteśmy gospdarczym sukcesem. Wystarczy nie kraść mówili. Dziś lekarze błagają o zrzutki na sprzęt i odzież ochronną dla nich i pielęgniarek. Propaganda idzie, ale ktoś chyba dalej kradnie. Płacimy my wszyscy za ten załgany rząd.
~ 25-03-2020 13:47
do: ~Rasa panów z PiS (12:56)
Włochy i Hiszpania są od nas bogatsze, a tam też proszą o pomoc. A gdzie jest Unia Europejska, bo jak na razie to każde państwo członkowskie musi radzić sobie na własną rękę?!
~Michrou 25-03-2020 14:27
do: ~ (13:47)
UE zorganizowało wspólny przetarg na środki medyczne, nasz rząd do niego przystąpił dopiero w marcu, więc nie weźmie w nim udziału. Żeby było śmieszniej to zły Tusk walczy o to, byśmy również wzięli w pierwszym przetargu udział. Zamiast przystąpić do programu, to nasz cudowny minister zdrowia mówił jeszcze w lutym, że grypa groźniejsza. Skrajny prawicowiec, to łyknął retorykę skrajnej prawicy bagatelizującej zagrożenie.
~Anonim+ 25-03-2020 14:34
do: ~Michrou (14:27)
Dzisiaj w orędziu pan Prezydent był łaskaw oświadczyć, że "załatwił" środki ochrony z Chin, kilka tygodni po ofercie pomocy wystosowanej przez ichniejszego ambasadora! Brawo panie Prezydencie - punkt do wyborów 10 maja gwarantowany!
komentarz usunięty
~Michrou 25-03-2020 15:33
odpowiedź na usunięty komentarz
Jakie zarządzenia? Kopacz nie przystąpiła do przetargu w 2009, to znaczy, że on nie mógł? Co za bzdury. To po prostu słabe tłumaczenie zbyt wolnej reakcji. Szwecja przystąpiła w lutym i nie było problemu. Tak jak pisałem, zbyt długo Szumowski bagatelizował zagrożenie i mamy teraz tego skutki.
~ 25-03-2020 14:43
do: ~Michrou (14:27)
Bagatelizowanie sprawy? No popatrz, a Włochy, Hiszpania, Francja i reszta Europy to podeszły poważnie do sprawy i jej nie zbagatelizowały!? To jak ta Unia zadziałała, że doszło do takiej epidemii na jej terenie?! I jeszcze jedno, półtora tygodnia temu Komisja Europejska z jej przewodniczącą Ursulą von der Leyen na czele krytykowała Polskę, Czechy i Danię, że zamykają granice i wprowadzamy kontrole, a za chwilę wszyscy inni zrobili to samo też zamknęli granice.
~Michrou 25-03-2020 15:52
do: ~ (14:43)
To, że zamknęliśmy granice szybciej nie znaczy, że przez miesiąc od ogłoszenia (nota bene zbyt późnego) zagrożenia przez WHO nie robiliśmy absolutnie nic, przy katastrofalnej służbie zdrowia. Niemcy mogli sobie pozwolić na lżejsze kroki, bo mają jedną z najlepszych służb zdrowia na świecie, wykonują też dużo testów i mają pełno respiratorów (ostatnio zamówili dodatkowe, w ilości zbliżonej do wszystkich respiratorów w Polsce). My za to mamy zapas miału węglowego, bo Agencja Rezerw Materiałowych kupiła go za 350% swoje budżetu, górnickie nieroby marudziły parę lat temu i trzeba było im dogodzić. W internecie można znaleźć filmik z końca lutego/początku marca jak ratownicy medyczni prezentują rękawice budowlane słabej jakości, które dostali jako zabezpieczenie przed wirusem. Tak niestety wygląda nasze przygotowanie. Szpitale ogłaszają zbiórki społeczne na środki ochronne. W Jeleniej jest nie inaczej.
~Rudolf 25-03-2020 13:48
do: ~Rasa panów z PiS (12:56)
PIS zablokował zakup maseczek z Chin Aliexpress itp. A wczoraj było info że jeden posłów PIS otwiera produkcje maseczek i już ma zamówienie z Państwa które opiewa na 5 mln złotych. Nawet wirusa wykorzystują do robienia kasy , wybory też będą
~Czytelnik 25-03-2020 14:47
do: ~Rasa panów z PiS (12:56)
Czy nie wiesz że to czasy szczególne i nie narzekaj
~Iza 25-03-2020 17:58
do: ~Rasa panów z PiS (12:56)
Im dłużej nosisz maseczkę tym więcej świństwa na niej i przynosisz to do domu. To po pierwsze a po drugie piszesz bzdety.
~Kondolencje dla rodziny 25-03-2020 13:00
A do moderatora i ekipy jelonke prośba o nagłośnienie sprawy ponieważ żadnemu wspolpracownikowki tego pana nawet badań nie wykonano A ci łążą po wioskach i nie daj boże zarazaja mieszkańców to jest chore zamiast leczyć i testować testować to czekacie aż ludzie dostaną ostrej nie wydolności i umra , tylko wczesną diagnoza i hospitalizacja może uratować nam życie skur***e z rządu i nasi z powiatu wskazują nas na śmierć
~i pasażerów 25-03-2020 14:22
do: ~Kondolencje dla rodziny (13:00)
i pasażerów też nie testują, nawet kwarantanny na niektóych nie nałożyli, może Prezydent by to wyjasnił ludziom, albo nakazał testy wykonać!
~Lusiawj58 25-03-2020 14:24
do: ~Kondolencje dla rodziny (13:00)
Jak mieli nie łazić skoro 29 na jelonce podali informacje żeby due zgłaszać....nikt nie wiedział że chory jest u tylko 2 osobom testy po 20 marca robiono...wiem bo 11 jechałam,sanepid nawet nie powiadomił mnie że mam kwarantannę a zgłosiłam się do nich 20,23 dopiero mops pierwszy do mnie zadzwonil a potem kolejno policja a już 24 koniec był czyli 9 dni mogłam zarażac i dobrze że dużo w domu siedzę ale z wnuczkami miałam jeden raz kontakt i się martwię, bo malutka chora
~Kondolencje dla rodziny 25-03-2020 14:50
do: ~Lusiawj58 (14:24)
I dlatego powinni wykonać testy .... współpracownikom zwłaszcza A także ludziom którzy jechali psem z tym panem w dniach od 29.02 do 13.03 bo wtedy pracował i zakazał..... też się obawiam ponieważ mam bliski kontakt ze znajomymi A jeden to współpracownik zmarłego. Nasz sanepid nawet liczyć nie potrafi.... A ilu ten pan zarazil w aptece.... to akurat wyjdzie wciagu najbliższych dni
~hehehehehe 25-03-2020 17:28
do: ~Kondolencje dla rodziny (14:50)
Człowieku przeciez i ja i ty możemy już być dawno nosicielami COVIDA. Zrozumcie w naszym kraju brakuje testów!!! Szyjemy maseczki dla szpitali a kasa płynie szerokim strumieniem do Torunia i TVP1. Trzeba naprawdę być zakochany w Andrzejku by to wszystko znosić... To smutne i przerażające....
~ 25-03-2020 19:30
do: ~hehehehehe (17:28)
No popatrz, a słyszałeś co ostatnio mówiła Greta Thunberg, która podejrzewała, że była zarażona wirusem!? W tak bogatej Szwecji testom na koronawirusa poddaje się tylko tych, którzy wymagają pilnej pomocy medycznej. Reszcie każe się odizolować i siedzieć w domu. I co, u nas jest tak źle?
~Kondolencje dla rodziny 25-03-2020 20:38
do: ~hehehehehe (17:28)
Ja zarazony napewno nie byłem siedzę na d..ie od 3 tygodni ponad taki los ale od paru dni kontakt miałem z ludźmi którzy rozumu nie mają i łążą ryzykując jestem w grupie wysokiego ryzyka spotkanie było przypadkowe po g..upie bułki w durnym małym sklepiku ani sanepid ani nasz Pan i władca prezydent nic z niczym nie robią A sami się nieuchronimy
~ 25-03-2020 13:02
Szczere kondolencje. Niestety wygląda na to, że dopóki nie będzie szczepionki to walka z tym chińskim wirusem będzie walką z wiatrakami. Wiele wskazuje na to, że nawet nadejście wiosny i lata z wysokimi temperaturami nie zatrzyma szerzenia się epidemii tego chińskiego goowna, tak jak dzieje się z grypą, bo nawet w Afryce już notuje się zakażenia tym chińskim choróbskiem.
~Ewa Z. 25-03-2020 13:08
do: ~ (13:02)
Wiosna niczego nie zmieni. Nie ma takich temperatur. Wirus ginie od +60 stopni. Upał +30 tez nie jest remedium. W organizmie najlepiej się czuje i rozwija 36,6 .
~ 25-03-2020 13:19
do: ~Ewa Z. (13:08)
Chyba nie do końca zrozumiałaś? Chodziło mi o sezonowość jak w przypadku grypy. W okresie jesienno-zimowym zachorowalność na grypę jest wysoka, natomiast w okresie wiosenno-letnim, zachorowań na grypę jest bardzo mało. W przypadku chińskiego wirusa prawdopodobnie nie będzie sezonowości i zachorowalność zimą i latem będzie podobna.
~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! 25-03-2020 14:25
do: ~ (13:19)
Co do wirusa nasza wiedza jest jeszcze ograniczona, za mało danych i prawdziwych statystyk. Niektórzy przypuszczają, że będzie się zachowywał jak wirus grypy, jak w Chinach - max 60 - 90 dni.
~Real 25-03-2020 13:23
do: ~Ewa Z. (13:08)
Po co straszycie, przecież tego nie wiedzą nawet wirusolodzy, a co dopiero Wy? W tropikach występuje, ale nieporównanie mniej w stosunku do strefy klimatu umiarkowanego, druga sprawa to promieniowanie UV, dużo słoneczka wszystkim życzę.
~M K 25-03-2020 17:10
do: ~Ewa Z. (13:08)
Ale w organizmie nie masz UV a UV zabija wirusy
~taki chj 25-03-2020 15:14
do: ~ (13:02)
A skąd wiesz, że ten wirus jest Chiński?
~Alonso 25-03-2020 13:03
Pełne autobusy widzę na 7 ludzie to durnie potem będzie płacz
~nic 25-03-2020 13:05
do: ~Alonso (13:03)
A jak mają dotrzeć do pracy?
~Alonso 25-03-2020 13:09
do: ~nic (13:05)
Maseczka 3 zł pozdrawiam
~Pracująca 25-03-2020 17:02
do: ~Alonso (13:09)
Ja też wolała bym siedzieć w domu a nie w pracy ale do pracy trzeba dotrzeć i spowrotem wrócić do domu mówią i ograniczeniach a ile osób jest w zakładzie i wtedy jest dobrze ale niestety taką mamy żeczywistość pracować trzeba bo nam nikt nie pomoże nie zapłaci nam
~Przerazona 25-03-2020 18:12
do: ~Pracująca (17:02)
Samo siedzenie w domu na nic się zda jak musisz iść do pracy, nawet temperaturę zmierza przed wejściem na halę. Niby spoko ale widzisz że jeden z pracowników nie został wpuszczony bo miał gorączkę. Pomyślicie no to super ale niestety nie do końca-ten pracownik przyjechał razem z trzema innymi osobami, te osoby weszły do pracy i pracowały bo nie miały gorączki.... Miały za to kontakt z innymi pracownikami, a ci z innymi ludźmi itd.Pytanie za 100pkt-czy został powiadomiony Sanepid?! Na pewno nie bo pracownik ma wrócić jak już nie będzie gorączkował!! Więc gdzie sens i logika w tym wszystkim?! Firma duża, znana i sytuacja jak najbardziej prawdziwa, z wczoraj....pracownicy "plastików" oddz. KOWARY-UWAŻAJCIE NA SIEBIE!!!! Ciekawe czy dyrekcja coś wie na ten temat?
~Niepoważne 26-03-2020 17:07
do: ~Alonso (13:09)
Tak, a gdzie takie dają, bo na Allegro ludziska nawet na ludzkiej krzywdzie i chorobie robią biznes.
~Zwykłe babsko :) 25-03-2020 13:10
do: ~nic (13:05)
Gdyby były dalej tramwaje w Jeleniej to więcej wagoników mogłoby być w składzie !
użytkownik facebook 25-03-2020 13:07
Wyrazy współczucia 😥
użytkownik facebook 25-03-2020 13:17
💔😓
komentarz usunięty
~Operator zaworu 25-03-2020 13:48
odpowiedź na usunięty komentarz
Nic dodać, bo sam Pan dobitnie i wyczerpująco określił swój iloraz inteligencji oraz warstwę społeczną, pozdrawiam
użytkownik facebook 25-03-2020 13:36
Wyrazy współczucia😪😪😪
użytkownik facebook 25-03-2020 13:38
Eh..Współczuje 😢
użytkownik facebook 25-03-2020 13:40
Straszne...bardzo współczujemy rodzinie i bliskim...
~MARKIZ 25-03-2020 13:45
Wieczny odpoczynek racz dać mu Panie, a światłość wiekuista niechaj mu świeci. Kondolencje dla rodziny.
~JG - pytanie; 25-03-2020 13:46
Mam pytanie, czy ktoś wie czy pracował z objawami? Czy jak już się źle poczuł to siedział w domu? Redakcja, możecie opracować jakąś linię czasu działań tego człowieka?
~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! 25-03-2020 14:26
do: ~JG - pytanie; (13:46)
To nie ma znaczenia. Wirus jest najbardziej zaraźliwy, gdy jeszcze objawów nie ma. Podobno.
~ 25-03-2020 23:00
do: ~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! (14:26)
Mylisz się.
~ona 25-03-2020 13:49
Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie ......
~ 25-03-2020 13:55
Jak dożyje operator starości , starości to nie będzie w stanie chodzić tylko będzie się trzymać zaworu w kiblu a latka lecą
użytkownik facebook 25-03-2020 14:05
😥
~JacekA 25-03-2020 14:26
A co z kasjerkami i kasjerami też są na pierwszej lini frontu też narażają swoje zdrowie i życie .
~Lusiawj58 25-03-2020 14:27
A gdzie jest mój post,ja miałam kontakt z kierowcą 11 i wszystkie służby miały weekend po zgłoszeniu...nic nie robili,a wszyscy nic nie wiedzieli że ten kierowca zarażał
~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! 25-03-2020 14:29
Olbrzymie wyrazu współczucia dla rodziny i znajomych. Odszedł człowiek, który do niedawna jeszcze w pełni sił pracował dla pożytku społeczeństwa. A odszedł w samotności, bez bliskich u swego boku...Pamiętajmy, aby nie narażac innych na zarażenie, siedźmy w domu, mówmy prawdę lekarzom. Boże miej nas w Swej opiece...
użytkownik facebook 25-03-2020 14:46
😭współczucia😢
użytkownik facebook 25-03-2020 15:10
Wielki ból dla rodziny ale też i dla Nas kierowców PKS Jelenia Góra. Wszyscy jesteśmy kolegami i taka mała rodzina. Nikt z Nas jeszcze parę tygodni temu nie przepuszczał ze ten wirus dotknie i Nas i Naszego kolegę z pracy. Wracam myślami do tego co było i widzę Naszego kolegę Staszka faceta dobrze zbudowanego i po mimo wieku tryskającego życiem. Dziś już Go nie ma. Sp⚰️🇵🇱🚌
~Qruq 25-03-2020 15:45
Nie rozumiem tylko dlaczego 71 latek pracował jeszcze jako kierowca zamiast siedzieć w domu na emeryturze.
~Kierowca z pks 25-03-2020 21:21
do: ~Qruq (15:45)
Był samotny, przeszedł na emeryture i co miał dalej robić? Przychodził do pracy bo to kochał przepracował grubo ponad 40 lat w Pks Jelenia Góra.
użytkownik facebook 25-03-2020 15:47
Wyrazy współczucia
~Azmer 25-03-2020 16:08
Do tych co " polubili " artykuł odnosnie smierci kierowcy PKS. Oby Nad waszym artykulem np smierci rodziny rowniez ktos " polubil "
użytkownik facebook 25-03-2020 16:11
A to dopiero początek 😟 Wyrazy współczucia dla rodziny.
~Farmaceutka 25-03-2020 16:35
UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA Przekazujcie to ludziom szczególnie starszym niechaj lekarze zmienia im leki gdyz pewnie leki sprawiaja ,ze choroba ma bardzo drastyczny przebieg . Sa na to liczne potwierdzenia autorytetow medycznych , natomiast nikt o tym nie mowi oficjalnie sa to 1.Leki przeciwzapalne tzw. NLPZ ( Niesteroidowe leki przeciwzapalne ) Należą do nich Ibuprofen , aspiryna , ketoprofen , diklofenak itp . Informacja jaki to lek jest w ulotce albo małymi literami pod nazwa handlowa leku . Leki te występują również w postaci żelów , maści nie tylko tabletek 2. Leki na nadciśnienie z grupy Inhibitorów ACE inaczej inhibitorów angiotensyny oraz tzw.blokerów konwertazy angiotensyny czyli blokerów ACE , również informacja jest na ulotce 3. leki na cukrzyce z grupy tiazolidynodiony 4. Leki takie jak przeciwzapalne leki sterydowe zawierające kortyzol również mogą w tym wypadku osłabiać układ immunologiczny na tyle ,że go wyłączą z walki Zbyt dużo kortyzolu = układ odpornościowy nie pracuje 5, Paracetamol również należy używać oszczędnie i w małych ilościach gdyż zwiększanie dawki nie zwiększy skuteczności , oszczędnie gdyż niszczy główny czynnik układu odpornościowego glutation.
~asdf 26-03-2020 16:31
do: ~Farmaceutka (16:35)
Nie wprowadzaj ludzi w błąd niesprawdzonymi informacjami, owszem w sieci pojawiły się takie spekulacje, a nawet w TV, ale nie ma na to dowodów i wbrew temu co piszesz nikt ze środowiska naukowego tego nie potwierdza. A zatem nie można przyjmować tego za pewnik. Twoja wypowiedź sugeruje, że próbujesz manipulować opinią publiczną , chociażby zdanie "Sa na to liczne potwierdzenia autorytetow medycznych" - jakich autorytetów ??? Jakieś konkretne nazwiska tych autorytetów ? Przestań mieszać ludziom w głowie szpionie jeden, zapewne albo jesteś zwykłym trollem, albo wręcz ktoś Ci za to płaci.
~Farmaceutka 26-03-2020 20:04
do: ~asdf (16:31)
Ja również jestem tu autorytetem gdyż posiadam odpowiednie tytuły aby to mówić publicznie . Mam odpowiednia wiedzę i działam w dobrej wierze chronic ludzi przed śmiercią a powiedz lepiej co ciebie uprawnia do mówienia ,ze to nie prawd i jakie masz na to dowody , Ja nie powołuje się na informacje , która pojawiła się w internecie i wyglądała jak łańcuszek szczęścia , a ktora posiadała w sobie błędy merytoryczne gdyz byla tłumaczona z obcego jezyka przez laika . Nie będę tutaj podawać szeregu linków z opracowań w ogólnoświatowej prasie medycznej na całym świecie ale podam jeden dostępny dla Polaków po Polsku i proszę aby jeżeli nawet redakcja nie podaje przesyła linków w drodze wyjątku podała ów link gdyż to ważne dla życia ludzi . Proszę tez nie krzycz i nie obrażaj mnie skoro sam nie masz nic do powiedzenia w temacie i nie potrafisz dyskutować na poziomie naukowym . Oto link , który w polskiej gazecie powołuje się na wnioski z sympozjum naukowego o...tego w tej sprawie i ogłoszonego przez The Lancet , Raczej Ty odpowiedz dlaczego tak zajadle napadasz na mnie czyż byś był przedstawicielem handlowym firmy produkującej te leki ?
~asdf 26-03-2020 23:05
do: ~Farmaceutka (20:04)
Nie, nie jestem żadnym handlowcem. Czytaj ze zrozumieniem to co napisałem, unikaj pustych sformułowań. Nie napisałbym ani jednego krytycznego słowa, gdybyś napisała jakieś konkretne odniesienie, a nie tzw "autorytety" - nie napisałaś jakie to autorytety. Dopiero teraz podajesz informacje, które można zweryfikować (choć wciąż brak linków), ale ok przynajmniej podajesz źródło, a to już wystarczy żeby zapoznać się z materiałem. I tak potwierdzam, że The Lancet - recenzowane naukowe czasopismo opublikowało taki tekst, w którym napisali cyt. "Ludzkie patogenne koronawirusy [SARS-CoV] i SARS-CoV-2 wiążą się z komórkami docelowymi przez enzym konwertujący angiotensynę 2 (ACE2)" i wysunęło hipotezę, że podniesienie enzymu ACE2, zwiększa ryzyko ciężkich powikłań, a leki typu ibuprofen podnoszą poziom tego enzymu w organizmie (cyt. "ACE2 można również zwiększyć przez tiazolidynodiony i ibuprofen".). Jest to według nich na razie hipoteza i jak zaznaczają w swoim opracowaniu cyt. "W szczególności, najczęstsze choroby współistniejące zgłaszane w tych trzech badaniach pacjentów z COVID-19 są często leczone inhibitorami enzymu konwertującego angiotensynę (ACE); jednak leczenie nie zostało ocenione w żadnym badaniu.". Zaznaczę tylko jeszcze, że w tej publikacji nie mówi się o nic o aspirynie (kwas acetylosalicylowy) czy paracetamolu, skupiono się głównie na lekach podawanych np. cukrzykom.
~Farmaceutka 27-03-2020 23:43
do: ~asdf (23:05)
Widze ,ze zapoznałeś się z treścią i zrozumiałeś cokolwiek acz nie wszystko i nie chodzi mi o to aby Cie obrażać cieszy mnie Twoja skrupulatność ale martwi mnie to ,ze lubisz komplikować i utrudniać już i tak ciężką sytuacje , gdyż nie ma czasu a ludzie umierają i stawka jest życie a nie opinie , poglądy. Nie pisałam językiem naukowym gdyż zauważyłam ,ze tego nikt nie czyta a nawet jak przeczyta to nie zrozumie z tego samego powodu nie podawałam linków do przydługich korowodów . Teraz przea...lizuj , przemyśl to jeszcze raz . Jeżeli wirus dostaje się do komórek płuc poprzez enzym konwertujący angiotensynę a leki na nadciśnienie inhibitory i blokery ACE , NLPZ oraz tiazolidynodiony podnoszą ilość tego enzymu w organizmie to wirus dostaje się np w 2, 3 ,4 razy większe ilości to tak jak by ci ludzie otwierali wrota do miasta a inni , ktorzy tego nie biora z nieufnością spoglądali przez lufcik w drzwiac lub rozmawiali przez łańcuch w drzwiach . Nie ma tu obecnie czasu na sprawdzani czy cos jest hipoteza czy nie . Faktem jest ,że ludzie , którzy przyjmują te leki umierają i maja gorszy przebieg choroby i spodziewane powikłania . Czy zamiast zbędnej dysputy można by po prostu wyeliminować te leki i zamienić je na inne tym ludziom puki jest jeszcze czas aby oczyścili z nich organizm gdyż jest to proces Ponadto leki te jak inhibitory konwertazy angiotensyny znacznie obniżają lub eliminują poziom cynku w organizmie a temu chyba nie zaprzeczysz ,ze jest to ważny czynnik systemu immunologicznego i walki organizmu z wirusami . Cynk jest głównym orężem w walce z wirusami .
~asdf 26-03-2020 23:10
do: ~Farmaceutka (20:04)
Kończąc moją wypowiedź, nie można przyjmować obecnie za pewnik tej hipotezy i oni sami też tak do tego podchodzą, natomiast nie przeczę, ze masz odpowiednie tytuły, ale same tytuły nie wystarczą jeśli wyciąga się niepoprawne wnioski, bądź nadinterpretowywuje fakty.
~Farmaceutka 28-03-2020 23:07
do: ~asdf (23:10)
Kończąc z kolei moja wypowiedz to w ile hipotez wierzysz i uważasz za pewnik , teoria względności Einsteina , teoria ewolucji nie mam czasu na rozmowe z osoba , która czyta i nie rozumie co sam sobie napisała bo w sumie tylko przepisała , wiesz ,ze nie ma czasu aby z tej hipotezy powstał aksjomat , trzeba lat bo to z formalnego punktu proces procedur . Dlatego jeżeli tak powiedzieli oficjalnie naukowcy, doszli do takich wniosków i ogłosili to publicznie to znaczy ,ze tak jest . Nie trzeba być uczonym aby zrozumieć jak działają te leki wystarczy przeczytać uważnie ulotki , Juz samo to ,że niszczy cynk to warunek ze należy to zmienić , odstawić itd gdyż okazuje się ze wiele osób po przejściu Covid 19 doznało utraty węchu i smaku cech charakterystycznych dla braku cynku w organizmie czyli ,ze na walkę z wirusem organizm wyhuśtał cały cynk . Inne doniesienia mówią o dziewczynce , pokrytej wrzodami co również jest wynikiem zaburzenia procesów z cynkiem , jakiekolwiek sztuczne zwiekszanie ich nie jest wskazne . Mówi się również o atakach wirusa na jadra wśród młodych mężczyzn to również jest efekt braku cynku . Pytam co jest dla ciebie ważniejsze procedury biurokratyczne zatwardzenia hipotezy i przemianowania jej w formę udowodniana czy RATOWANIE ŻYCIA LUDZI ? Musisz być bardzo męczącym człowiekiem , Czy ktoś ci już udowodnił hipotezę ,ze częste mycie skraca życie ? Nie ty nie jesteś jakimś tam handlarzem , jesteś zapewne regularnym trelom systemu , który ma za zadanie wyłapywać wszystko co się nie zgadza z przyjętym nurtem i sprytnie to negować , wzbudzać wątpliwości itp
~Farmaceutka 28-03-2020 23:20
do: ~asdf (23:10)
I dodatkowo jaka hipokryzja mówisz ,ze nie ważne sa tytuły a jedyne co cie obchodziło to ,ze nie podałam nazwisk autorytetów medycznych , żałosne . Mowisz o nieoprawnych wnioskach a sam masz problemy z myśleniem gdyż , ja w zasadzie powtarzam wnioski z sympozjum naukowego co sam zauważyłeś do jakich doszli wniosków wiec uff podważasz ich wnioski a w zasadzie mylisz wyciąganie wniosków z biurokracja i formalizmem to takich ludzi jak TY nienawidzi cały naród bo utrudniają wszystkim życie na każdym kroku . Nie pisz już do mnie bo rozszyfrowałam kim jesteś i nie lubię takich zakłamanych formalistów
~marek kanarek 26-03-2020 19:28
do: ~Farmaceutka (16:35)
Idź do lekarza niech zakończą twój żywot pawulonem, bo siejesz strach i lęk a podatni przejmą to od ciebie i podadzą dalej!!
~Farmaceutka 26-03-2020 20:07
do: ~marek kanarek (19:28)
Ja jestem tu autorytetem gdyż posiadam odpowiednie tytuły aby to mówić publicznie . Mam odpowiednia wiedzę i działam w dobrej wierze chronic ludzi przed śmiercią a powiedz lepiej co ciebie uprawnia do mówienia ,ze to nie prawd i jakie masz na to dowody , Ja nie powołuje się na informacje , która pojawiła się w internecie i wyglądała jak łańcuszek szczęścia , a ktora posiadała w sobie błędy merytoryczne gdyz byla tłumaczona z obcego jezyka przez laika . Nie będę tutaj podawać szeregu linków z opracowań w ogólnoświatowej prasie medycznej na całym świecie ale podam jeden dostępny dla Polaków po Polsku i proszę aby jeżeli nawet redakcja nie podaje przesyła linków w drodze wyjątku podała ów link gdyż to ważne dla życia ludzi . Proszę tez nie krzycz i nie obrażaj mnie skoro sam nie masz nic do powiedzenia w temacie i nie potrafisz dyskutować na poziomie naukowym . Oto link , który w polskiej gazecie powołuje się na wnioski z sympozjum naukowego o...tego w tej sprawie i ogłoszonego przez The Lancet , Raczej Ty odpowiedz dlaczego tak zajadle napadasz na mnie czyż byś był przedstawicielem handlowym firmy produkującej te leki ?
~Farmaceutka 28-03-2020 21:46
do: ~marek kanarek (19:28)
I o to chodzi aby podali dalej , cóż nie mogę ci nic polecić od lekarza tak jak ty mi poleciłeś pavulon gdyż nie ma nic aby poprawić logikę w myśleniu .
~Nefretete 25-03-2020 17:01
ogromny żal
~Bm 25-03-2020 17:14
Do zobaczenia po drugiej stronie, Panie Stasiu 😢💔
~Duda 25-03-2020 17:28
Stachu mogłeś odpoczywać 11lat ale PKS zginol by bez Ciebie Spoczywaj wspokoju
użytkownik facebook 25-03-2020 17:59
Wyrazy współczucia :(
~Saturn 25-03-2020 18:20
Którą to m..dę cieszy???
~Sztajmes 25-03-2020 18:28
Szkoda chłopa. Ale dlaczego pracował mając już emeryturę. Jak miał, taką miał. Pewnie skromnie by wyżył. Sam naraził się na tą chorobę. Naprawdę mi go żal. Ale zrozumcie jedno, macie emeryturę to siedźcie w domu, bawcie wnuki, chodźcie na spacerki. Tylko nie pracujcie. Mój sąsiad też ma emeryturę w kwocie zbliżonej do 2000zł i pracuje jako stróż nocny mimo 70 lat. Pewnie dorobi drugie tyle. Ale jak złapie tą chorobę to nie będzie zlituj sie.
~BRZECHOTNIK 25-03-2020 18:50
do: ~Sztajmes (18:28)
Czy ten człowiek wiedział, że spotka wirusa? Żył jak chciał, tak jak tego potrzebował - to jego wybór. Nikomu nic złego tym nie uczynił, więc... nie wytykaj mu jego wieku. Nie wyznaczaj starszym i starszym ludziom jak mają żyć.
~BRZECHOTNIK 25-03-2020 18:56
do: ~BRZECHOTNIK (18:50)
W ostatnim zdaniu miało być: ...starszym i starym...
~Łukasz Krater 25-03-2020 19:15
PIS nas ochroni
użytkownik facebook 25-03-2020 19:52
Pisowskie dziady https://koduj24.pl/monopol-i-rzadowe-zlecenie-na-5-milionow-masek-uzyskala-spolka-dzialacza-pis/?fbclid=IwAR3kjuVE3ZPxhEh58jTzovsYAruvG733MGTq8Fvl0k5kGgA43rJ8XjWsqyk
~Saturn 25-03-2020 20:48
do: użytkownik facebook (19:52)
Ty kodowy trolu pamiętaj, że karma wraca!
~z innejbajki 25-03-2020 20:07
Pracował z oddaniem !! Miał dobre zdrowie bo przecież przechodził obowiązkowe badania kontrolne (wiec niech nie piszą na portalach ogólnopolskich że zmarł , bo miał choroby współistniejące). Jeździł tak jak wszyscy kierowcy bez środków zabezpieczających - bez maseczki - bo rząd mówił, że maseczki nie są dla zdrowych. Być może wiózł turystów z Niemiec i Czech a na pewno wiele osób z różnych części Polski. Powinien żyć !!! Jak każdy z nas !!! Ale niestety zginął w tej walce :(
~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! 25-03-2020 21:54
do: ~z innejbajki (20:07)
To trochę skomplikowana sprawa. Gdyby sam wirus zabijał, to padałby też dzieci, a tak nie jest. Być może wirus nałożył się na przeziębienie, a nawet na jakieś sezonowe zmęczenie, nie wiemy w jakim stanie były płuca - to wiedzą lekarze. Ludzie, którzy mają kłopoty z odpornością są najbardziej narażeni na ciężkie przejście tego paskudztwa:/ To takie smutne, bo to nie był jeszcze wiek, aby żegnać ten świat:(
~BRZECHOTNIK 26-03-2020 0:10
do: ~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! (21:54)
No, tak... Zastanówmy się co robi każdy wirus w naszym organizmie? Osłabia go, tak jak każda bakteria czy grzyb. A dokładniej, osłabia układ immunologiczny, który odpowiada za obronę przed każdym zagrożeniem z zewnątrz. Na walkę z każdym wrogiem trzeba mieć siły, albo - inaczej mówiąc - moc, energię życiową. Odpowiedź organizmu na dany patogen jest zawsze indywidualna, bo wszystko zależy od jakości naszej odporności, a ona może być osłabiona np. ze względu na wiek lub/i choroby przewlekłe, albo - tak najzwyczajniej, po prostu - być, z jakiś innych powodów, w gorszej kondycji i to wystarczy, by organizm sobie nie poradził.
~Iks 26-03-2020 11:47
do: ~APELUJĘ!!!! APELUJĘ!!!! (21:54)
Masz błędne informacje, dzieci też na to chorują i umierają.
użytkownik facebook 25-03-2020 20:08
Wspaniały kierowca zawsze gadałem z nim na pętli w Piechowicach, i na dworcu PKS w Szklarskiej Porębie przykra wiadomość.
użytkownik facebook 25-03-2020 20:30
W służbie ludziom do końca-pokoj JEGO duszy😢
~marek kanarek 25-03-2020 23:12
Kura siedząca w kurniku ma prawo myśleć, że jest tylko kurą, że w kurniku jest fajnie, bo nie pada, jest ciepło, światełko, są Teletubisie i Netflix, dostaje się też żarełko w zamian za jajka... No właśnie - dopóki ma się te jajka... ... "KURA-NO-WIRUS może dopaść każdego!" powiedziały Teletubisie, co kury bardzo wzięły sobie do serca... Panika w kurniku wstrzymała produkcję jajek potwierdzając niezbicie istnienie zagrożenia Kura-No-Wirusem-19. Sekcje zwłok padłych kur również potwierdziły obecność wirusa (objawowo, znajdując "jego" strzępki RNA oraz przeciwciała) i notując przy tym inne ciekawe objawy towarzyszące: niewydolność oddechowa i serca, zawał, udar... ... Kura niestety nie wie, że jej serce to nie tylko pompa krwi, ale też (i przede wszystkim) emocjonalność, że wzorzec emocjonalny wędruje sobie poprzez RNA jako instrukcja wykonawcza dla DNA, zaś biologia ma swoje formy (wirusowe) przenoszenia tych wzorców po całym kurniku oraz że kury również są zdolne do kreacji takiego kura-no-wirusa właśnie poprzez emocjonalność (świadomie, lub nie świadomie) realizując "stan zagrożenia" poprzez swoją biologię... - Teletubisie nic o tym nie mówiły, więc skąd kura miałaby o tym wiedzieć? ... A Ty kim jesteś? Kurą? Kto jest autorytetem w Twoim kurniku? Ty sam, czy farmer w masce Teletubisiów? Czym jest emocja, jeśli nie energo-informacją, w ogólnym rozumieniu taką samą jak wirus (kod)? Teletubisie od lat przekazują informacje rozpowszechniane "metodą wirusową" po całym kurniku - to ta sama biologia na poziomie informacji...
~marek kanarek 25-03-2020 23:13
do: ~marek kanarek (23:12)
...Trudne Sprawy - czy kury są na nie gotowe? Czy mają już dość i więcej tego nie zniosą?...
~Dramat 26-03-2020 1:21
Wyłączyć możliwość komentowania
~Jamjesttu 26-03-2020 7:42
Kondolencje dla rodziny zmarlego. Natomiast pytam sie,skoro to jedyna ofiara zakazenia(i oby ich bylo jak najmniej) w Jeleniej,to skad ten biedny czlowiek mogl sie zarazic? Czyli chorych w naszym regionie jest wiecej niz podaje sie do opinii publicznej. Moze sie myle,i obym sie mylil,ale watpie w prawdomownosc mediow.
~ 26-03-2020 13:52
do: ~Jamjesttu (7:42)
Nie słyszałeś o nosicielach bezobjawowych? Z tym wirusem jest właśnie taki problem, że masa ludzi nim zainfekowanych nie wykazuje żadnych objawów chorobowych, a mimo tego zarażają.
~Jamjesttu 26-03-2020 20:21
do: ~ (13:52)
Owszem,slyszalem. I nie mam tu do nikogo pretensji. I oby tych "cichych" zainfekowanych bylo jak najmniej lub w ogole zeby nikt tego swinstwa nie zlapal. Ale moje pytanie dotyczylo,czy faktycznie jest tak jak nas,obywateli,informuja rzetelnie. Nawet gdy ten kierowca zarazil sie od "cichego" nosiciela,to ten cichy nosiciel rowniez mial kontakt z innymi ludzmi. O to mi chodzi. I nie szukam tu sensacji,tylko szukam logicznego wytlumaczenia,i informacji,jak jest zle. Pozdrawiam serdecznie
~emeryt 26-03-2020 8:20
Modlcie się do Boga, tylko którego katolickiego czy chińskiego Buddya może Allacha lub Jehowy a oni wam pomoga zwalczyć koronawirusa za pomocą katechetów.
~pff 26-03-2020 14:58
Okazało sie, ze zmarly kierowca z Jeleniej Góry nie mial koronawirusa. Zaraz ogłoszą,ze biedak zszedł na zatrucie ciążowe. Co za bajzel...
~marek kanarek 26-03-2020 15:18
do: ~pff (14:58)
Bo nie ma żadnego wirusa, jest świrus, rok rocznie ludzie w milionach umierają na różne infekcje, grypy itp. To co tera się dzieje jest tylko przykrywką do czegoś innego, a czego do niedługo się dowiemy. Okazało się że jesienią zeszłego roku we Włoszech zaszczepiono setki tysięcy seniorów na grypę, teraz ci sami umarli, a wmawia się nam że to wirus-świrus:)
~ 26-03-2020 16:20
do: ~pff (14:58)
Nie chodzi o kierowcę z Jeleniej, tylko innego 71 letniego pacjenta spod Trzebnicy, który zmarł we Wrocławiu tuż po pobraniu próbek na obecność wirusa. Kurka wodna, takiego wszechwiedzącego geniusza, który wszystkie rozumy zjadł zgrywasz, a informacji zweryfikować nie potrafisz!?
~pff 26-03-2020 17:34
do: ~ (16:20)
Muszę poza.śledzeniem imformacji pracować na takich.jak.ty.
~ 26-03-2020 17:50
do: ~pff (17:34)
I co, dalej zero refleksji po puszczeniu fake newsa? Ego podpowiada ci, że nadal jesteś nieomylnym geniuszem?
~pff 26-03-2020 18:16
do: ~ (17:50)
Zero. Podano, że czlowiek padł ofiarą koronawirusa, co jest nieprawdą i dowodzi makabrycznego bajzlu bez względu na to, kogo informacja dotyczyła.Ego podpowiada mi, że przy tobie powiedzieć o mnie geniusz to mało ciaśniaku.
~pff 26-03-2020 18:17
"Fake news", no no, co za słownictwo 🤣
komentarz usunięty
~marek kanarek 26-03-2020 19:24
odpowiedź na usunięty komentarz
NIC nie zwalnia cię od logicznego myślenia jeśli w ogóle wiesz co to takiego, nie działają na mnie takie inwektywy, bo aby mnie obrazić to trzeba sobie na to zasłużyć! To że ty nie potrafisz myśleć samodzielnie i widzisz świat tak jak pokaże ci teleogłupiacz, to nie znaczy że wszyscy są tacy.
~marek kanarek 26-03-2020 19:58
CHINY OSZUKAŁY CAŁY ŚWIAT! Brawo CHINY. Dla tych, którzy jeszcze nie zrozumieli, co się dzieje! Co Chiny otrzymały w ciągu ostatnich trzech miesięcy: 1. Chiny skutecznie przygotowały się do wojny nowej generacji – wojny bioinformacyjnej. Odbyły się ćwiczenia w kraju i pokazały światu mistrzowski warsztat! Wypowiedziały wojnę bioinformacyjną całemu światu i bez jednego strzału i okupacji pokonały wszystkie kraje. Posłały nieszkodliwy wirus na cały świat, rozprzestrzeniając horror, strach i chaos, śmierć ludzi i zniszczenie gospodarek krajowych na całym świecie! 2. Przeprowadziły spis powszechny ludności. Szybki i skuteczny. 3. Zaostrzono dyktaturę cyfrową. Kontrola sieci społecznościowych i wszelkiej komunikacji. 4. Stworzyły system do szybkiego ustalenia wszystkich kontaktów w sieciach społecznościowych pożądanej osoby: kto jest z nią w kontakcie, z kim się przemieszczała, gdzie była, z kim się komunikowała. 5. Wszyscy nielegalni imigranci zostali zidentyfikowani i wielu zostało eksmitowanych z kraju. 6. Wielu obcokrajowców i szpiegów zostało usuniętych z kraju w łagodny sposób. Sami dążyli do ewakuacji. Resztę zidentyfikowano i przyjęto pod kontrolę. 7. Opracowano mechanizm masowego i ostrego blokowania całego kraju. 8. Pokazano całemu światu do czego zdolne są Chiny. Umieszczenie 1,5 miliarda ludzi w pełnej kwarantannie, założenie na wszystkich masek – to jest potężny wpływ, podobnie jak budowa ogromnego szpitala w ciągu tygodnia. 9. Cały kraj został nauczony, jak dbać o higienę.
~marek kanarek 26-03-2020 19:59
10. Przyjęto ustawę zakazującą spożywania dzikich zwierząt, co jest normą w wielu dzielnicach. 11. Pokazano światu, jak bardzo wszystkie kraje są zależne od Chin. 12. Zamrożono wiele łańcuchów produkcyjnych na całym świecie, wywołując globalny kryzys. Zatrzymano całą produkcję na całym świecie! 13. W służbach policyjnych i różnych służbach reagowania kryzysowego masowo wprowadza się użycie dronów i automatycznych urządzeń śledzących. 14. Opracowano system masowego obrazowania termicznego z automatycznym obliczaniem danych anomalii. 15. Zaktualizowano algorytmy działania kamer wideo z rozpoznawaniem twarzy uwzględniając osoby noszące maski, a więc teraz sposób chodzenia osoby jest również uwzględniany w rozpoznawaniu osobowości. 16. Masowo i szybko tworzone są systemy do automatycznej dostawy towarów. 17. Opracowano system elektronicznych obozów koncentracyjnych. 18. Protesty w Hongkongu ustały, a wpływy tamtejszego rządu wzrosły. 19. Najważniejsze. Podczas gdy świat wciąż pogrąża się w kryzysie, Chiny już go opuściły i za grosze wykupiły akcje wszystkich zagranicznych firm działających w Chinach. Kupują tańsze aktywa wszystkich przedsiębiorstw na całym świecie. Pomagają słabym finansowo państwom, zwiększając swój wpływ globalny. Zyskuje na niższych cenach ropy. Tworzą nowe sojusze i porozumienia. Podczas gdy cały świat zmaga się z fikcyjną pseudo-epidemią KORONAWIRUSA (COVID-19), przejęły kontrolę nad całym światem!
~marek kanarek 26-03-2020 20:00
Z powyższych informacji wynika, że kierownictwo i parlamenty wszystkich krajów na świecie znalazły się pod całkowitą kontrolą Chin, wykorzystując najnowsze technologie, które są głównie produkowane w ich kraju i od wielu lat dostarczane na całym świecie. Póki Rosja, USA i Europa decydowały, kto zdominuje świat, Chiny zasiadły w fotelu królewskim. Smutne, ale fakty mówią same za siebie!
~Jan 26-03-2020 22:41
Odszedł człowiek o wielkim sercu, odszedł w samotności, jednak zawsze pozostanie w naszych sercach … Żegnaj ... byłeś po prostu dobrym człowiekiem.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group