• Poniedziałek, 21 października 2019
  • Godz. 12:56
  • Imieniny: Urszuli, Hilarego, Jakuba
  • Czytających: 6462
  • Zalogowanych: 19
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zamiast hotelu ruina

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 30 marca 2019, 6:05
Aktualizacja: Niedziela, 31 marca 2019, 6:12
Autor: Angelika Grzywacz–Dudek
Fot. Angelika Grzywacz– Dudek
– Najpierw miała tu powstać galeria handlowa, później obiecano jeleniogórzanom trzygwiazdkowy hotel Hampton by Hilton, a skończyło się na pustostanie, z którego już zaczyna odpadać elewacja – mówi Andrzej Zawadzki z Jeleniej Góry. – Czy wiadomo, co dalej z pechową jak dotąd inwestycją? – pyta Czytelnik. Mowa o obiekcie przy ul. Pijarskiej w Jeleniej Górze, która stoi niezagospodarowany od niemal 10 lat.

Wciąż niezagospodarowany kompleks pierwotnie miał być galerią handlową, ale nigdy jej nie otwarto, mimo że obiekt wybudowano przed galeriami „Nowy Rynek” i „Sudecką”. Kolejny inwestor zamierzał zaadaptować kompleks na hotel sieci „Hampton by Hilton”. Prace miały się rozpocząć w listopadzie 2013 roku i potrwać około 1,5 roku. Zarządzaniem obiektem miała się zająć firma Hilton, prowadząca hotele na całym świecie. Według planów na części tych powierzchni miały powstać wielofunkcyjne sale, gdzie miały być organizowane kongresy, szkolenia i spotkania biznesowe. Mówiono też o miejscach hotelowych i punktach gastronomicznych. Na obietnicach się jednak skończyło.

Niestety mijają lata, a w obiekcie nic się nie dzieje – mówi pan Andrzej. – No, może poza tym, że od elewacji odpadają pierwsze elementy. Czy władze miasta wiedzą może ,co będzie dalej z tym obiektem? Czy mają jakieś narzędzia, by zmotywować inwestora do dokończenia tej inwestycji? – pyta Czytelnik.
I tak i nie – odpowiada rzecznik prasowy Urzędu Miasta Cezary Wiklik i wyjaśnia:
Jest to prywatna własność, w którą nikt - jak wiemy - ingerować nie może – mówi Cezary Wiklik. – Dlatego nie mamy narzędzi, by motywować kogokolwiek do zakończenia tej inwestycji. Jedynym wyjątkiem jest zagrażanie obiektu. Kiedy coś od budynku odpada i zagraża bezpieczeństwu ludzi lub obiekt grozi zawaleniem, wówczas możemy żądać od właściciela, by taki budynek zabezpieczył. W tym przypadku jednak takich okoliczności nie ma. Nie mamy też żadnej wiedzy, kto jest obecnie właścicielem tego obiektu (bo to zmieniało się na przestrzeni lat) i czy jest jakaś nadzieja na to, że w najbliższym czasie będą prowadzone tam jakieś prace – dodaje C. Wiklik.

Twoja reakcja na artykuł?

11
7%
Cieszy
5
3%
Dziwi
5
3%
Nudzi
8
5%
Smuci
44
29%
Złości
80
52%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (94) Dodaj komentarz

~gość 30-03-2019 6:24
Następna wizytówka będzie jak hotel Suety i tak nic z tym władze miasta nie zrobią bo nie wiedzą kto jest właścicielem
~Vvgj 30-03-2019 14:21
do: ~gość (6:24)
Oni się interesują tylko tym gdzie mają z tego interes i kase dla siebie jak niema z tego kasy to po co się tym interesować - prawdopodobnie między innymi wybudowano za panstwowe pieniądze pseudo-obowidnice maciejowej aby zrobić tylko drogę do działek ktore niebawem będą na sprzedaż - jakby mieli sami zrobić dojazdy to lipa nie było by ich stać a tak to już jest ok...
~Cezary 30-03-2019 15:06
do: ~gość (6:24)
Nie wiedzą ? Ale podatek ściągają , także im to lota !
~ 30-03-2019 15:15
do: ~Cezary (15:06)
Od kogo ten podatek ściągają, jak nie wiedzą, bystrzaku? ;)
~Porudekg 30-03-2019 19:44
do: ~gość (6:24)
Nie prawda, pan rzecznik to kłamca który oszukuje jeleniogórzan. Jak miasto może nie wiedzieć kto jest właścicielem? Czy ten właściciel nie płaci podatki? To znaczy że nas oszukujecie z grubej rury. Panie prezydencie weź się pan w garść bo tak miasto funkcjonować NIE może, więcej przy tym strat niż to warte te wasze urzędowanie, do pionu postawcie w końcu pana rzecznika bo kłamie jak z nut lub w ogóle nie zna się na przepisach skoro mówi plecie czy po trzy i to po raz kolejny z rzędu.
~Cezary 30-03-2019 21:41
do: ~ (15:15)
To nie zapłać ! Ten urząd, jest gorszą pijawką od ZUSu :)
~wb69 30-03-2019 21:42
do: ~Vvgj (14:21)
Dojazd do czego ? Do tych bagien przy obwodnicy ? Bez uzbrojenia, możliwości podłączenia wody, prądu, gazu czy kanalizacji. Tam są pola uprawne lub nieużytki !!! Cena 1 h przy obwodnicy to 100 000 zł i od roku nikt nawet nie zadzwonił :D takie to są atrakcje. Obwodnica jest taka jaka ma być. Nikomu nie są potrzebne 4 pasy, ponieważ nigdy dalej nie będzie możliwości ich przedłużenia.
~sprawdzam 3-04-2019 12:04
do: ~Cezary (15:06)
Podatek jest dla glupiego ludu. Kumple i kolesie nie musza placic.
~Jelenia Dziura 4-04-2019 10:05
do: ~gość (6:24)
To miasto umiera w zasadzie już umarło, popatrz na główny deptak pusty bez ludzi, sklepy i usługi pozamykane. Ulice szare brzydkie pomazane. Ludzie bez życia i przygnębieni chodzą po ulicach. Jeszcze z 4 lata temu było inaczej, teraz katastrofa.
~345 30-03-2019 6:43
Właściciel powinien opłacać podatki więc wystarczy sprawdzić kto nim jest.
~Boss 31-03-2019 9:37
do: ~345 (6:43)
Kolesie od partyjnych przekrętów są nietykalni i anonimowi po za tym właściciel a słup na którego stoi interes to dwie różne osoby
~ulu 30-03-2019 6:45
jak większość tego typu obiektów w naszym rejonie pada, " Kilińskiego " ryneczek obłożono płytami bo blachy już wstrętnie wyglądały- i po ptokach- hotel koło pkp sam padnie, zamieni się w kupę gruzu, ryneczek FLORA, już padł i tak zamiast inwestować w miasto, przyciągać inwestorów to jest tak jak jest, czyli d.............pa.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 11:34
do: ~ulu (6:45)
To są właśnie wizytówki władzy POKO. Ale nie wymagajmy od nich za wiele. Jak mawia Kidawa-Błońska: Jakby natura chciała, żeby świnia latała, to by jej dała skrzydła. A jakby natura chciała, żeby POKOmoni mądrze rządzili, to by im dała rozum.
~Nurek 30-03-2019 6:58
Miasto właśnie tak interesuje się, aby nie wiedzieć kto jest właścicielem takiego obiektu??! Skandal. podobnie "dołek" na Różyckiego
~Cezary 30-03-2019 15:08
do: ~Nurek (6:58)
Czyli z podatku też ten obiekt jest zwolniony ?
~marek z miasta 30-03-2019 7:00
PO-PSL-SLD i wszystko w temacie, byly wybory i to WY ich wybieracie.
~Cezary 30-03-2019 15:11
do: ~marek z miasta (7:00)
To prawda wymienili tylko sweterki , ale co oczekiwać znajoma w komisji mówiła że średnia wieku przy urnach była 50+. Takim ludziom do życia potrzebna jest tylko apteka i biedomarket w pobliżu
~ika 31-03-2019 19:43
do: ~marek z miasta (7:00)
Prawda,najpierw ich wybrali a teraz narzekają.Była szansa na zmianę ale jak się słucha POKO to macie to co macie.
~Kaśka 30-03-2019 7:05
To chyba jakieś żarty. Czy pan rzecznik słyszał o księgach wieczystych? Przecież to jest nieruchomość i jakiś właściciel musi być tam wpisany, jak nie obecny to poprzedni. Coś chyba można ustalić jak się chce - są rejestry, syndycy, akta sądowe, urzędy skarbowe. Jak urzędnicy nic nie potrafią /oprócz pobierania wynagrodzenia/ to może niech się zwrócą do jasnowidza. To jest skandal, a takich sytuacji jest więcej, np od ponad 20 lat zastanawiam się, co się dzieje z byłym przedszkolem - pałacykiem w połowie ul.Wolności /ogrodzony, chroniony, wygląda jak tajne siedlisko mafii/. Dwa lata temu Zawiła w trybie pilnym wyrzucił dzieci z przedszkola Zaczarowany Parasol w Cieplicach - obiekt stoi pusty i niszczeje. Dawna willa właściciela browaru w Jeleniej Górze /zabytek wpisany do rejestru!/, później siedziba dyrekcji Ruchu, od szeregu lat stoi pusta i zdewastowana w środku, ciekawe czy mamy w tym mieście konserwatora zabytków. O działkach nie wspomnę /Kiliński, 8,5 tys metrów w centrum Cieplic na tyłach Policji, teraz dojdzie Flora/ - nic się nie dzieje, nikt nic nie wie, nikt nic nie może. No, a Teatr....ale może Zawiła kupi za złotówkę, albo Łużniak.
~ 30-03-2019 7:16
do: ~Kaśka (7:05)
Dokładnie!!!! Jak rzecznik miasta może powiedzieć, że nie władze miasta, które reprezentuje, nie wiedzą kto jest właścicielem dużego obiektu w samym centrum??? Nie wiedzą, bo w d..ie to mają. Nawet nie pomyśleli, żeby podjąć jakieś działania w tej sprawie. Dopiero jak budynek zacznie straszyć i rozpadać się jak budynek piekarni na Pijarskiej to se sprawdzą i se pismo wyślą, a potem zapomną. Jak się jakiś dziennikarz zainteresuje to Pan rzecznik powie - no przeca pismo żeśmy wysłali... Dramat, ta wypowiedź mówi naprawdę wszystko o tym mieście i nim rządzących :(
~h 30-03-2019 7:43
do: ~Kaśka (7:05)
Słyszałeś o RODO
~ 30-03-2019 7:47
do: ~h (7:43)
Człowieku jakie RODO - k.w. są jawne. Masz nieruchomość, weź sobie własny nr i sprawdź.
~ 30-03-2019 9:28
do: ~h (7:43)
No Ty chyba oprócz tego skrótu to nic o RODO nie słyszałeś. Co ma RODO do jawnych ksiąg wieczystych?
~ 30-03-2019 12:16
do: ~h (7:43)
RODO to jawna kpina. Instytucje nie podają imion i nazwisk do publicznej wiadomości, ale w kwestiach podatkowych i innych ważnych dot. posiadania nieruchomości takie dane posiadają. Właścicielom nieruchomości dostarczają przecież rok rocznie pisma dot. wysokości naliczonego podatku od nieruchomości, a więc taką wiedzę posiadają! Poza tym każdy obywatel, który zna numer księgi wieczystej danej nieruchomości, może bez żadnych przeszkód przeczytać jej treść, jak np. dane właściciela, poprzednich właścicieli, informacje o wysokości zadłużenia(ń) i podmiotach, którym winien jest pieniądze. Tak więc RODO to śmiech na sali.
~Cezary 30-03-2019 21:55
do: ~ (7:16)
Rzecznik do zwolnienia wchodzisz na mapę Urzędu Miasta i wyskakuje Tobie w topografii wszystkie działki , numery i do kogo należy. Widać że w „urzędzie” bez zmian, czyli nie ważna wiedza , tylko kogo znasz !
~Lokalny 30-03-2019 7:21
Wyprzedajcie całe miasto. Sprzedają ziemię w centrum a potem nie mogą nic zrobić. Taka swoista pamiątka po starych włodarzach.
~Żaba 30-03-2019 7:28
Swoją drogą, jak mam pozwolenia i pieniądze to mogę sobie postawić budynek w mieście i nikomu nic do tego, czy będzie stał pusty czy nie.
~pin 30-03-2019 7:42
mafia
~ 30-03-2019 7:44
Nie wiedzą kto jest właścicielem? No to informuję GENIUSZY z magistratu, że oto księgi wieczyste są JAWNE. Nawet od jakiegoś czasu (tak z parę lat) jest dostęp elektroniczny. Wystarczy tylko wiedzieć, że internet ma także strony inne niż "pudelek" czy "nasza klasa" (sądząc po zapóźnieniu w temacie k.w. to o Facebook jeszcze w naszym urzędzie miasta nie słyszeli ). Wpiszcie sobie w Google "k.w. elektroniczne " i oto taram taram cud! Tajemnica rozwiązana. Numer k.w. to chyba potraficie ustalić. .... Ale się rzecznik popisał wiedzą. :)))))))))
~ 30-03-2019 11:04
do: ~ (7:44)
W kw może być sp. Z o.o. z siedzibą w Irlandii i szukaj wiatru w polu
~........................... 30-03-2019 14:00
do: ~ (11:04)
Spółka ma udziałowców, KRS jest jawny. Siedziby też. A w urzędzie wiedzą, komu sprzedano tę nieruchomość, w księgach wieczystych też. No i co z podatkiem od nieruchomości? Nikt nie szukał właścicieli? Mieszkańca nie płacącego czynszu w ruderze to potrafią szybko znaleźć i wyeksmitować na bruk.
~Omg 30-03-2019 8:00
Wypowiedź rzecznika to naprawdę skandal! Też nie rozumiem jak to możliwe, że w centrum miasta stoi taki duży obiekt i miasto się nim nie interesuje. Nie wiedzą kto jest właścicielem? Boże, za co w takim razie biorą pieniądze... A tak poza tym, to wychodzi na to, że ktoś po prostu musiał wyprać pieniążki, tak jak w grodzkiej. Szkoda tylko, że miasto pozwala, żeby takie rzeczy się tu działy i straszyly w samym centrum...
~ 30-03-2019 8:03
a nieopodal sterczy kolejne straszydło,piekarnia Tarnowski.
~........................... 30-03-2019 8:03
Na czyje nazwisko są decyzje o podatku od nieruchomości? Czy ten podatek jest w ogóle ściągany od właściciela tego "pustostanu"? A poza tym to decyzje o wymiarze podatku od nieruchomości wystawia prezydent miasta, więc wystarczy to sprawdzić w urzędzie miasta. Pan rzecznik nie orientuje się w takich sprawach? To jest w jednym z pokoi na Ptasiej, jakby nie mógł trafić.
~Cezary 30-03-2019 21:39
do: ~........................... (8:03)
Ten podatek to - patrząc na metraż- nawet kilkaset tysięcy rocznie ! Miasto może mieć to gdzieś wpisuje tylko roszczenie do ksiąg wieczystych i przy sprzedaży - a jest w pierwszej kolejności - kasę sobie ściąga. Macie odpowiedź dlaczego miasto nic nie robi z pustostanami i lokalami które zalewają miasto Do Wynajęcia - bo im to lota !
~........................... 30-03-2019 8:05
Jak nie mają wiedzy, kto jest właścicielem, to decyzji o podatku od nieruchomości też nie wystawiają. Czy w tym mieście są równi i równiejsi? A może prokuratura powinna się tym zająć?
~Cezary 30-03-2019 21:52
do: ~........................... (8:05)
Podatek jest za nieruchomość , wpisują roszczenie do ksiąg wieczystych , a właścicielem może być nawet Stefan Burczymucha.
~ 31-03-2019 0:42
do: ~Cezary (21:52)
Decyzja o podatku ma adresata. Jest to konkretny podmiot - właściciel nieruchomości, a nie ktokolwiek. I ten podatek powinien być ściągnięty z właściciela. Jeśli nie płaci, to nieruchomość powinna być zajęta przez komornika i sprzedana na licytacji.
~1983 30-03-2019 8:37
yyyy nam dowiadywać się nie kazano,yyyy my nie wiom nic.heh urzędasy
~przechodzień 30-03-2019 9:24
kawał budy
~zaboberek 30-03-2019 9:32
Czy rzecznik prasowy wie co to jest honor?Pismo z zrzeczeniem się funkcji rzecznika już dawno powinno leżeć na biurku przełożonego!
~ 30-03-2019 10:58
Czyli odpowiedź rzecznika urzędu miasta w stylu "nie wiem, nie znam się, nie interesuje się, zarobiony jestem"?Tylko pogratulować jeleniogórzanom, że kolejny już raz wybrali sobie takich wspaniałych włodarzy miasta.
~ 30-03-2019 11:05
Jak ktoś tak niekompetentny może być rzecznikiem Urzędu Miasta?????
~Kuba 30-03-2019 11:13
Ja to się dziwię, że tak wielu ludzi zna się na wszystkim i marnują swój potencjał. Wystartujcie w wyborach na prezydenta i będziecie zajmowali się każdą opuszczoną posesją. Miasto ma g..... do powiedzenia, że po wybudowaniu obiektu właściciel nic nie robi. Ma zapłacić podatek i to wszystko do czego możemy się przyczepić. Jeżeli teren jest ogrodzony to nawet odpadające elementy elewacji nie są powodem do ingerencji urzędników w czyjąś własność.
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 13:02
do: ~Kuba (11:13)
Po to miasto przydziela cenne tereny w centrum, żeby miasto się rozwijało. A nie PO to, żeby stała smętna buda. Przynajmniej tak Powinno być. Niestety POd rządami POKO logika zawodzi. Jeżeli teren jest przeznaczony POd POwiedzmy hotel, to tam ma być hotel i tyle. A jak nie, to są na to kary umowne. No chyba, że zostały POsmarowane rączki i o tym zaPOmniano.
30-03-2019 12:01
Generalnie w tym miescie zarzadzanie nieruchomosciami nie istnieje. Wiem cos omtym bo od lat pracuje w budynku bedacym wlasnoscia miasta i mamy do czynienia z zarzadzajacymi. Trudno sie doprosic o naprawe cieknacego od roku kranu. Przysylaja „fachowca” i cieknie dalej tak samo albo jeszcze bardziej. Kierownictwo jest od lat to samo, niekompetentne i wiedzace że jest nie doruszenia chocby pol miasta sie zawalilo.
~A ja wiem 30-03-2019 12:20
Właścicielem obiektu jest spółka w upadłości, syndyk nawet wiele za to nie chce, ale kto rozsądny to kupi...
~........................... 30-03-2019 13:54
do: ~A ja wiem (12:20)
Spółka ma właścicieli czyli udziałowców. W urzędzie nie wiedzą co to decyzja o przeniesieniu odpowiedzialności na udziałowców?
~ 30-03-2019 17:12
do: ~A ja wiem (12:20)
Spółka w upadłości musi zaspokoić wierzycieli, a więc i nieruchomość pójdzie pod młotek, tylko musi trafić się odpowiedni inwestor. Jak to mówią musi trafić swój na swego - innymi słowy nieruchomość musi trafić w ręce osoby, która ma pomysł na jej zagospodarowanie; utworzenie działalności w obiekcie.
~T*E*J*O 30-03-2019 12:41
To może ja wybuduje szopę w centrum miasta i tak zostawię co? Moje ,niech stoi puste i straszy . Żenada jednym słowem ,kogo wy wybieracie na swoich włodarzy obywatele????
~ 30-03-2019 15:11
do: ~T*E*J*O (12:41)
Dokładnie!
~wb69 30-03-2019 21:56
do: ~T*E*J*O (12:41)
Możesz wybudować co chcesz, byle było to zgodne z planem zagospodarowania przestrzennego. Później możesz tam nawet szalet otworzyć.
~Józef 30-03-2019 13:01
Duża to pralnia jak na Jelenią.
~Hekatomba 30-03-2019 13:10
Sami "znafcy" od ksiąg wieczystych tu się marnują. Nic tylko zacznijcie startować w licytacjach komorniczych a będziecie milionerami skoro tak dobrze znacie się na sprawach ustalenia właściciela.
~tp 30-03-2019 13:54
Jaką władzę wybrano taka rządzi.
~ 30-03-2019 14:06
Centrum rekreacji zrobić jakiś park trampolin, squash, sale dla dzieci jakiś skatepark?? Na prawde fajne miejsce i mnóstwo atrakcji można by było tam zrobić.. Zero jakiejkolwiek kreatywności że strony władz Jeleniej Góry....
~ 30-03-2019 15:10
do: ~ (14:06)
No tutaj to trochę Cię poniosło. O ile oburzająca jest ignorancja władz JG (nie wiemy kto jest właścicielem...) o tyle oczekiwanie, że władze miasta zrobią coś w prywatnej nieruchomości jest po prostu śmieszne. Jak wyjedziesz do roboty do Irlandii i zostawisz na lata swoje mieszkanie puste to wg Ciebie prezydent miasta może w nim zrobić np. gabinet stomatologiczny dla uczniów pobliskiej podstawówki albo coś w tym stylu? Nie? Przecież szczytny cel...
~.......................... 30-03-2019 15:39
do: ~ (15:10)
Dobre!:-)
~STACH 30-03-2019 17:05
do: ~ (15:10)
Posługujesz się demagogią. Mieszkania w bloku nie można porównywać z placem w centrum przy ul. Kilińskiego. Przeczytaj historię sprzedaży i ewentualnych inwestycji na tym placu. Pusty nie zagospodarowany to nie prywatne mieszkanie pozostawione w bloku bowiem brak inwestycji powoduje określone straty , nie tylko wizerunkowe ale również straty związane z nieosiąganiem przez tyle lat korzyści ekonomicznych które miasto i mieszkańcy mogliby osiągnąć np. praca i wszystko co z biznesem miasto mogłoby osiągnąć. Nie porównuj zatem pozostawionego czasowo mieszkania w bloku z placem pod inwestycje. Plac ten pusty jest chyba już kilkadziesiąt lat i dobry ekonomista mógłby wyliczyć straty miasta związane z tym stanem rzeczy.
~ 30-03-2019 18:14
do: ~STACH (17:05)
To podaj mi mądralo podstawę prawną, która umożliwi w wybudowanej i zabezpieczonej przez właściciela nieruchomości prowadzić działalność gospodarczą lub "społeczną" przez władze miasta? Nie mówimy teraz o pustym placu na Kilińskiego, gdzie inwestor nie wywiązał się z zaplanowanej inwestycji, tylko o budynku na Pijarskiej.
~ 30-03-2019 20:04
do: ~ (14:06)
No powiem szczerze że dobry pomysł patrząc na to że blisko Karpacz Szklarska i Czechy
~STACH 30-03-2019 20:56
do: ~ (18:14)
Odpowiem Ci mądralo należy zabezpieczać interes miasta przy sprzedaży nieruchomości i wszystko, poprzez odpowiedni zapis w akcie notarialnym i księdze wieczystej. Cena to nie wszystko.
~wb69 30-03-2019 21:53
do: ~STACH (20:56)
Tak można zrobić tylko przy sprzedaż nieruchomości należącej do miasta. Do już prywatnej własności nikt nie może ingerować w akt notarialny poza sprzedającym i kupującym.
~ 31-03-2019 10:25
do: ~wb69 (21:53)
Dokładnie, ale Stacha rozumek chyba tego nie ogarnie.
~STACH 31-03-2019 17:02
do: ~ (10:25)
Ja ciągle piszę o nieruchomości sprzedawanej przez miasto a jeżeli nie umiesz czytać ze zrozumieniem to jest tylko twój problem.
~.......................... 30-03-2019 15:38
Dobre! ;-)
~ 30-03-2019 16:48
Nie zapłać za pieska , to komornik szybko się zjawi a tu 0
~Zaq 30-03-2019 18:00
Nic nie wiadomo i nic się nie da. Poza trzymaniem się urzędowego stołka przez trzydzieści lat, żeby potem wcisnąć córkę albo chrześniaka na swoje miejsce i od nowa Polska Ludowa. Tu z PRL wyszli ci co wyjechali.
~ping-pong 30-03-2019 19:02
"Nie mamy też żadnej wiedzy, kto jest obecnie właścicielem tego obiektu (bo to zmieniało się na przestrzeni lat) i czy jest jakaś nadzieja na to, że w najbliższym czasie będą prowadzone tam jakieś prace – dodaje C. Wiklik." Każda wypowiedź P. Wikika jest taka sama - nic nie wiemy, nic nie możemy. Zero konkretów, zero działań i starań. Kpina
~Pewność i Stabilizacja 30-03-2019 20:24
do: ~ping-pong (19:02)
Jeszcze by się okazało, że udziałowcem jest ktoś z ratusza.
~lotek 30-03-2019 21:13
W obiekcie zrobić przedszkole i po temacie
~wb69 30-03-2019 21:48
do: ~lotek (21:13)
Chyba dla wszystkich dzieci w Jeleniej Górze. Ciekawe ile będzie kosztowało czesne za 1 dziecko ? 2 tyś ? Wątpię czy by pokrywało koszty. Nikt prywatnie tego nie utrzyma i nie zarobi na tym.
~unijny kapeć 30-03-2019 21:35
A co z tym wynalazkiem przy ulicy Jasnej ????? Jakaś to galeria ????? zepsutego powietrza ???!!!
~polo 30-03-2019 22:29
Wszystko 3 rp wyniszczyla nawet male przedsiebiorstwa a bedzie jeszcze gorzej jak wygra wybory,Zeby teraz wszystko wrocilo jak bylo dawniej musimy glosowac na 2 RP. ktora do dzisiaj jest legalna, wraz ze swoja konstytucja z 1935r.O czym ludzie nie maja pojecia,a szkoda.Czas sie przebudzic jesli chcecie Polske taka jak byla dawniej.
~ika 31-03-2019 19:52
do: ~polo (22:29)
Popieram.Ale ludziska słuchają TV i tylko slyszą PIS.PO.i teraz wielka zmiana POKO i nic poza tym nie słyszą.I tak potem głosują.Manipulacja działa,działa...Nic się nie zmieni.
~paw 30-03-2019 22:52
wyrzucic z pracy tego pseudo rzecznika, zwykły kłamca
~Gosc 31-03-2019 7:47
Brudne zaniedbane miasto tyle lat po wejściu do Unii bez żadnego pomysłu na dobre zarządzanie.WSTYD
użytkownik facebook 31-03-2019 13:22
Szkoda obiektu. Wg mnie dobrze by się sprawdził jako np. budynek któregoś wydziału KPSW.
~atu 1-04-2019 18:15
Jak nasze władze mają iloraz inteligencji rzecznika to niech wracają do zniczy, a wyborcom gratuluję. Urząd nie zna właścicieli hi, hi
~Miastowy. 1-04-2019 20:23
Jest juz oferta na OLx -syndyk wystawil na przetarg za 10 mln-konkurs ofert.
~raf 2-04-2019 17:13
do: ~Miastowy. (20:23)
potwierdzam obiekt jest wystawiony na olx czeka na następnego frajera "inwestora" w tym grajdole taka inwestycja to murowana padaka.
~ 2-04-2019 17:53
do: ~Miastowy. (20:23)
No to wiarygodność i prestiż portalu taka jak samej inwestycji ;). Nic tylko brać.
~Karina 1-04-2019 22:17
To przecież przed wyborami w 2014 kandydat Zawiła obiecywał hotel Hilton. To przecież musiał wiedzieć z kim rozmawia.Czyzby demencja postępująca.
~ 2-04-2019 17:52
do: ~Karina (22:17)
Może rozmawiał z Paris Hilton. No i wyszło jak wyszło ...
użytkownik facebook 1-04-2019 23:04
Można było wszystkie urzędy tam przenieść np. Urząd skarbowy- po co bylo stawiać nowy , wydział komunikacji starostwo. Wszystko w jednym miejscu bez bieganiny po jeleniej
użytkownik facebook 4-04-2019 11:10
Patryk Wojciechowski i pocztę 😂😂😂 A na końcu to wszystko podpalić 😅😅
użytkownik facebook 4-04-2019 20:58
Dominika Gąsiorek 👍
użytkownik facebook 4-04-2019 22:23
Patryk Wojciechowski tylko że ten obiekt nie jest Miasta a prywatnego inwestora.
~nie do konca 9-04-2019 9:41
do: użytkownik facebook (22:23)
i kazdy, również miasto, może go kupić za 10 000 000
~raf 2-04-2019 17:25
w tej dziurze nawet burdele padają. a co dopiero utrzymać taki obiekt, obok następny hit galeria pasaż grodzki oraz dziura na Kilińskiego :)
~Bpuza 4-04-2019 12:31
Jelenia umiera nic pozatym
użytkownik facebook 5-04-2019 7:10
czyzby pralnia?
~nie do konca 9-04-2019 9:40
do: użytkownik facebook (7:10)
upadłość likwidacyjna
~mietal waluś 20-04-2019 14:17
Nadzeja matką... Panie Cezary.. Szacunek za fotki, ale sprzedać się Łużniakow,, to lipa... Znamy się

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group