• Wtorek, 17 września 2019
  • Godz. 8:13
  • Imieniny: Justyny, Franciszka, Roberta
  • Czytających: 3302
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zabójstwa w filharmonii ze szczególnym okrucieństwem

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 3 stycznia 2014, 7:53
Aktualizacja: Poniedziałek, 6 stycznia 2014, 12:26
Autor: Angela
Fot. Angela
– Podczas czterokrotnego przesłuchania 29–letni Michał M. przyznał się do zarzucanych mu czynów i przy każdej kolejnej rozmowie podawał więcej szczegółów zbrodni – mówił prokurator Sebastian Ziembicki, prowadzący sprawę podwójnego zabójstwa w Filharmonii Dolnośląskiej, do którego doszło 8 marca 2013 roku.

Wczoraj (2.01) odbyła się konferencja podsumowująca ustalenia Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze, która 31. grudnia 2013 roku skierowała do sądu akt oskarżenia w tej sprawie. Michał M. usłyszał zarzuty podwójnego zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem, gwałt ze szczególnym okrucieństwem i rozbój z użyciem noża.

Jak mówili prokuratorzy, obszerne zeznania oskarżonego niemal w całości pokrywają się z ustaleniami śledztwa. - Podczas postępowania udało nam się ustalić zarówno motyw tych zbrodni, jak i przebieg z dokładnością do kilkudziesięciu minut – mówił prokurator Sebastian Ziembicki.

O szczegółach jednak zbyt wiele już nie powiedział powołując się na prośbę nieujawniania szczegółów złożoną oficjalnym pismem do prokuratury przez matkę jednej z ofiar, 25-letniej Victorii J., harfistki zamordowanej w pokoju gościnnym w budynku filharmonii.

- Motyw jest bardzo złożony i nie da się o nim mówić nie wchodząc w szczegóły, a o ich nieujawnianie prosiła matka jednej z ofiar i musimy to uszanować – mówił prokurator.
Z aktu oskarżenia można wnioskować jednak, że chodziło o motyw złożony co najmniej z dwóch pobudek: seksualnej i rabunkowej.

Prokurator Sebastian Ziembicki podał natomiast przybliżone godziny, w których mogło dojść do zbrodni. Jak wynika m.in. z nagrania monitoringu sprawca wyszedł 7. marca z pracy po godz. 21.00, do Filharmonii wszedł ponownie około godz. 23.30. Pierwszego zabójstwa dokonał 8. marca pomiędzy godz. 1.08 a 1.30, a 59-letniego ochroniarza Pawła K. zabił pomiędzy 1.51 a 2.30. W chwili zbrodni najprawdopodobniej był pijany.

- Podejrzany został zatrzymany kilkanaście godzin później. Podczas przesłuchania twierdził, że w czasie zbrodni był po spożyciu alkoholu – mówiła prokurator Violetta Noziołek, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze. – Nie możemy odpowiedzieć na pytanie czy był pod wpływem narkotyków – dodała.

Zdaniem prokuratora prowadzącego śledztwo, podczas każdego kolejnego z czterech przesłuchań Michał M. był spokojny i bez emocji podawał kolejne szczegóły zbrodni. Powiedział też, że żałuje tego co się stało. Biegli psychiatrzy nie stwierdzili u niego żadnych zaburzeń i przyznali, że w chwili zbrodni był on w pełni poczytalny i zdolny do ocenienia własnych czynów. Żadnych zaburzeń nie stwierdził również biegły psycholog. Przyznał on natomiast, że poziom inteligencji Michała M. jest wyższy niż średni poziom dla jego grupy wiekowej.

Z uwagi na dobro osób pokrzywdzonych i ich rodzin, prokurator składając akt oskarżenia do sądu wniósł również o wyłączenie jawności rozprawy głównej w całości, co zdarza się niezwykle rzadko. Prokurator Violetta Niziołek przyznała jednak, że tak okrutne zbrodnie, jak ta, zdarzają się raz na wiele lat. Sprawę podwójnego zabójstwa w filharmonii porównała do podwójnego zabójstwa kobiet w Kowarach z czerwca i lipca 2007 roku.

I rzeczywiście trudno nie dopatrzeć się podobieństwa między Michałem M., a Adamem Z. zwanym „kowarskim wampirem”, który podczas wizji lokalnej również ze spokojem opowiadał, jak napadał, dusił, gwałcił, a następnie wrzucał ciała swoich dwóch ofiar do studzienki kanalizacyjnej w kowarskim lesie. Każdą z ofiar też okradł. Adam Z. był jednak wcześniej karany. Za zabójstwa sąd skazał go na dożywocie. To grozi też Michałowi M., który karany wcześniej nie był, przez co zgodnie z prawem sąd może mu wymierzyć niższy wyrok, ale nie mniejszy niż 12 lat.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (60) Dodaj komentarz

~ 3-01-2014 8:09
Dożywocie! Nic innego!!!
~ 3-01-2014 8:14
Kto bedzie karmil zboka ? My ? Nigdy ! ... i do piachu.
~ 3-01-2014 8:36
ma wyższy poziom inteligencji niż inni jego rówieśnicy, no ciekawe
~-- 3-01-2014 8:56
Dla takiego bandyty tylko jedna kara. Kara śmierci.
~ 3-01-2014 9:01
"W chwili zbrodni najprawdopodobniej był pijany. "Bo to w Polsce "kawalerski wybryk". KAZDY pije. Wiec czamu on mial byc trzezwy? Ogolne przyzwolenie na picie przy kazdej okazji (komunia, chrzest, picie za kierownica) powoduje w tym kraju wiele tragedii...Pokazaly to najnowsze wydarzenia w Kamieniu Pomorskim.Zgninelo 6 niewinnych osob, bo pijak wjechal w grupe pieszych.
~Seti 3-01-2014 9:08
A wowczas pojawilo sie rowniez pytanie dlaczego ow czlowiek mial wogole pozwolenie na wstep do filharmoni po godzinach jej pracy. Czy nasze polskie kozactwo, przymykanie oka na przepisy zostanie utrwalone? Czy pani dyrektor filharmoni nikt z prokuratorow nie zada pytania dlaczego wyrazala niema zgode na naginanie przepisow. Oczywiscie nie chodzi mi o zaden wspoludzial, ale o podstawowa kwestie... Gdyby nie przymykanie oka na waletowanie tego goscia w budynku filharmoni, toby nieszczescia moze nie bylo. Wiec czy jest prowadzone drugie postepowanie dot. zlamania regulaminow funkcjonowania filharmoni przez pania dyrektor?
~ 3-01-2014 9:18
Polska - kraj, w którym nierozwiązywalnymi problemami są: jazda po pijaku, a więc mordowanie niewinnych ludzi, złodziejstwo na każdym szczeblu i w każdej dziedzinie życia, wzajemne oszukiwanie się (tzw. cwaniakowanie), zawiść, zazdrość, układziki i kolesiostwo oraz skorumpowany do cna tzw. wymiar sprawiedliwości jak również nieudolne imitacje pozostałych instytucji państwa. A dlaczego ta imitacja państwa funkcjonuje jak zepsuty mechanizm? Dlatego, że wszędzie zatrudnieni są kolesie, a nie fachowcy. Brak odpowiedzialności kogokolwiek za cokolwiek jest normą. I między innymi właśnie dlatego w Polsce nigdy nie będzie normalnie, nigdy, nie macie na to najmniejszych szans.
~ 3-01-2014 9:37
do *-160.unitymediagroup.de zwanej n.k.> Znam kilka osób które nie piją a to obala twoją teorię jakoby PILI WSZYSCY. Nie można budować uogólnień na podstawie obserwacji wlasnej patologicznej rodzinki którą się zostawiło w Marciszowie (zwanym potocznie Oś. Łomnickim). ps. A koleś który zrobił jatkę w Kamieniu P. pracował w Niemczech. Twój ziomal, pewnie znajomy.
~ 3-01-2014 10:06
Ziomal? ja sie z pijakami nie ziomaluje.Takich idiotow pracuje tu wiecej. Doginaja za 5 eruro/godz., potem kupuja starego trupa typu BMW i jazda po pijaku. To WASZ ziomal. PS. chlejecie w 99%, jesli ty nie pijesz, nalezysz do 1% wyjatkow w tym pijackim kraju........................
~ 3-01-2014 10:07
za tak niskie kary jakie dostaja mordercy to sa winni tylko sedziowie bo lituja sie nad bydlakami,oni sami powinni z własnej kieszeni opłacac pobyty w pierdlach tym wampirom a nie społeczenstwo
~paranoja 3-01-2014 10:22
Gośćź zabił w Kamieniu Pomorskim samochodem 6 osób i może dostac max 15 lat ( 12 lat jakby był trzeżwy) a za zabójstwo dożywocie lub 25 lat. W jednym i w drugim przypadku ktoś stracił życie a kara niewspółmierna. Sory za moje myślenie ale lepiej samochodem niż nożem...... Gdzie tu sens ??????
~ 3-01-2014 10:36
"Kie­row­ca, który wje­chał swoim czer­wo­nym bmw w grupę prze­chod­niów w Ka­mie­niu Po­mor­skim, byłby prze­słu­cha­ny już w środę, bo wy­szedł z wy­pad­ku prak­tycz­nie bez szwan­ku. 26-la­tek był jed­nak tak pi­ja­ny, że ledwo stał na no­gach. Dla­te­go prze­słu­cha­no go do­pie­ro w czwar­tek W środę prze­słu­cha­no part­ner­kę 26-lat­ka, która je­cha­ła razem z nim w czer­wo­nym bmw. Ko­bie­ta sta­ra­ła się bro­nić za­bój­cy, twier­dząc, że prze­cież nie zro­bił tego spe­cjal­nie. Kie­row­ca przej­dzie jesz­cze ba­da­nia na obec­ność nar­ko­ty­ków i na­stęp­nie zo­sta­nie prze­wie­zio­ny do pro­ku­ra­tu­ry w Ka­mie­niu Po­mor­skim, która pro­wa­dzi po­stę­po­wa­nie."DODATEK: stwierdzono, ze palil marihuane. BO TO POLSKA!!!!!!!!!!!!!
~ 3-01-2014 10:49
do 10:36 Miej na względzie to że wszyscy do których tutaj piszesz swoje "newsy" wiedzą lepiej od ciebie co sie stało. Napisz coś o niemieckich wypadkach, wtedy bedziesz czytana z zainteresowaniem.
~zz 3-01-2014 10:49
http://www.youtube.com/watch?v=NN5goV6ZKIA
~ 3-01-2014 10:57
K S i po temacie
Innaa 3-01-2014 11:07
Klaus Bachmann stwierdził,że problem z pijanymi kierowcami w Polsce, jak i w Niemczech jest taki sam!Nie ma więc potrzeby porównywać - trzeba edukować!I skończyć ze społecznym przyzwoleniem na jazdę pod wpływem....
~ 3-01-2014 11:10
inna, sprwadź czy nie ma cie w gorzowie przypadkiem...
~g. prawda! 3-01-2014 11:15
Niepokojące dane. W Polsce najwięcej śmiertelnych ofiar wypadków drogowych spowodowanych przez pijanych: Mamy pierwsze - najgorsze - miejsce w Unii Europejskiej pod względem liczby śmiertelnych ofiar wypadków drogowych w 2013 r., wynika z danych Komisji Europejskiej, na które powołuje się "Gazeta Wyborcza".
Innaa 3-01-2014 12:05
Dane sprzed kilku chwil http://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Wiadomosci/Dolny-Slask-Policja-zatrzymala-pijana-Niemke-za-kolkiem poczytaj ,dlaczego topiła smutki w alkoholu.
~ 3-01-2014 12:12
Jedna jaskolka wiosny nie czyni...linkow nie czytam...w Polsce sa ich miliony. Przyklad jak golab o parapet. (jak zwykle). W Niemczech sa ogromne kary za jazde po pijanemu.U was= okolicznosc lagodzaca, bo bidny nie wie, co czyni.
~PL wygra! 3-01-2014 12:15
Chcesz sie licytowac? no to masz:"Kobieta była w dziewiątym miesiącu ciąży. Po wypadku przewieziono ją do szpitala w Zgierzu, a następnie do Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, gdzie nastąpił poród przez cesarskie cięcie. Dziecko urodziło się w stanie krytycznym. Walka lekarzy o życie noworodka zakończyło się niepowodzeniem w czwartek w nocy. Matka dziecka po cesarskim cięciu trafiła do szpitala im. Kopernika w Łodzi, gdzie zmarła w wyniku odniesionych ran. Przeprowadzone badanie na zawartość alkoholu w organizmie kobiety dało wynik ponad 2,2 promila."
Innaa 3-01-2014 12:22
Powiadasz jedna jaskółka? Pijana Niemka jechała samochodem.....to sprzed roku..... /28.12.2012/ Jakby tego było mało, że pijana obywatelka Niemiec prowadziła auto – to wiozła w takim stanie swoją nieletnią córkę. Zdarzenie o jakim tu mowa zostało zgłoszenie do komendy miejskiej policji w Wałbrzychu. Policjanci zatrzymali samochód. Musieli mieć nietęgie miny kiedy pijaną, za kierownicą ujrzeli młodą 39 letnią kobietę. Niemka nie była jednak sama i wiozła ze sobą sześcioletnie dziecko. W ten sposób nieodpowiedzialna matka narażała nie tylko siebie i innych uczestników ruchu ale własną córkę. Jak informują media kobieta miała blisko dwa promile. To,że są wysokie kary nie znaczy, że problemu nie ma!
~meloman 3-01-2014 12:22
Przypominam ( dla tych co potrafią tylko pisać, a nie potrafią czytać) że tematem tego art. nie są pijani kierowcy, tylko dzieło pana M.M. wystawiane w zeszłym roku w Filharmonii Dolnośląskiej.
~ 3-01-2014 12:22
Tylko Polak potrafi! Miał 8 promili i żyje. - No, mieliśmy takie prywatne spotkanie i wypiłem trochę. Ot, to było litr spirytusu... - mówi leżąc w szpitalnym łóżku Norbert Maruszczyk (26 l.) z Goleniowa (woj. zachodniopomorskie), który miał we krwi rekordową ilość alkoholu - 8 promili. I przeżył!
~do 89.70 3-01-2014 12:24
....ale morderca jest pijakiem, co jest tematem jak zwykle spokrewnionym z kazdym przestepstwem na terenie tego pijackiego kraju.
~do meloman 3-01-2014 12:28
....ale morderca jest pijakiem, co jest tematem jak zwykle spokrewnionym z kazdym przestepstwem na terenie tego pijackiego kraju. A do innej (taaa...bardzo inna): nie porownuj, naprawde. Pijanstwo polskie ma najtragiczniejsze, najsmutniejsze i najbarddziej menelskie oblicze w calej UE.Zona po rozwodzie musi dalej mieszkac z mezem pijakiem pod jednym dachem, bo nie ma lokali.Co ty porownujesz??? Burkina Faso do Arabii Saudyjskiej????
Innaa 3-01-2014 12:34
Mam świadomość tego , w jakim kraju żyję. Tylko ty starasz się ,jak zwykle udowodnić,że to jest tylko nasz problem! W Niemczech też on istnieje! A, że kobieta ,jak zwykle ma "pod górkę" to już inna sprawa!
~ 3-01-2014 12:36
Polska: z kraju ,który w 1937 roku legitymował się spożyciem alkoholu nie większym niż 0,7 litra w przeliczeniu na jednego mieszkańca doszła w latach pięćdziesištych do 3-4 litrów, aby następnie po okresie względnej stabilizacji na poziomie 7 litrów w latach osiemdziesištych zanotować kolejny skok do ponad 12 litrów czystego alkoholu na głowę w latach dziewięćdziesištych. A oto i wynik badań statystycznych: Polscy kierowcy prowadzą po alkoholu nawet jeśli wiozą najbliższych, w tym dzieci. Respondenci najczęściej siadają po pijanemu za kierownicę po imprezie u przyjaciół (37 proc.) i spotkaniu rodzinnym (22 proc.). Kolejne odpowiedzi to dom (20 proc.), restauracja (12 proc.), praca (10 proc.) oraz dyskoteka lub klub (7 proc.).
~ 3-01-2014 12:40
Dowody na to, jak jest w Polsce przeczytaj z wpisu o 12:31. To po pierwsze. A po drugie- nie musisz mi tlumaczyc, czy w Niemczech jest problem z alkoholem. Ja pracuje z uzaleznionymi od 16 lat. Ale tu, w Niemczech jest socjalne zaplecze dla pokrzywdzonych zon, dzieci. W Polsce ofiary -wspoluzaleznieni- zdani sa na wlasne sily.Czyli jaki wniosek? Nie ma zaplecza dla ofiar= polski alkoholizm powinien byc traktowany powaznie, a nie jako kawalerski wybryk ("co tam...kazdy pije").
Innaa 3-01-2014 12:42
Dlatego ważnym jest, by wszędzie edukować od najmłodszych lat! Przykład idzie z góry.Kiedy robiłam prawo jazdy oglądaliśmy super film (edukacyjny) zrealizowany w Niemczech, w jaki sposób człowiek reaguje pod wpływem alkoholu.Młodzi Niemcy byli w szoku, gdyż nie zdawali sobie sprawy z tego, jaka jest różnica jechać "na podwójnym gazie",a byciem "czystym". Więc daruj sobie statystki.
~g. prawda! 3-01-2014 12:42
Średnie spożycie alkoholu w Polsce na poziomie 10,1 litrów w przeliczeniu na czysty alkohol jest poniżej średniej europejskiej wynoszącej 10,7 litrów, czytamy w opublikowanym 06.2013 raporcie Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, który podsumowuje stan zdrowia Polaków. Zbliżony do innych krajów regionu jest również odsetek abstynentów (24%). Najwięcej pijemy piwa, mniej napojów spirytusowych i win. Pod względem spożycia alkoholu Polska zajmuje 19. miejsce w Europie. Liderami spożycia są mieszkańcy Luksemburga, Czech i Łotwy. Powyżej unijnej średniej piją mieszkańcy krajów zachodnich: Francji, Austrii i Niemiec. Co ważne, jak pokazują inne dane WHO Polacy nie tylko piją poniżej europejskiej średniej, ale również rzadziej nadużywają alkoholu niż Czesi, Duńczycy i NIEMCY.
~ 3-01-2014 13:06
Inna- wyobraz sobie, ze bardzo duzo filmow (niemieckich i holenderskich) o tematyce uzaleznien jest mojego autorstwa. Siedze w temacie od 20 lat. Niczym mnie tu nie zaskakujesz. Mam wrazenie, ze masz 15 lat i zero doswiadczenia- takie sa twoje wpisy. Naiwne, takie z podstawowki.Obstajesz pazurami za polskimi alkoholikami i starasz sie udowodnic, ze takze gdzie indziej (Niemcy) jest jeszcze gorzej, lub rownie zle.A tak nie jest. Niestety-Niemcy pija takze. Pija duzo. Ale mowie do malego rozumku: w D jest pomoc: szybka, skuteczna, profesjonalna.Polski pijak lezy w rowie, jego zona przymiera glodem, a dzieci- nie wspomne. Polskie oblicze alkoholowe jest 187262353762387 razy tragiczniejsze!
Innaa 3-01-2014 13:19
hmm... a cóż można napisać o osobie, która nie lubi Polaków?Jestem INNA- zapomniałaś?Dzięki za odmłodzenie. Znam swoją wartość, więc wybacz,ale twoje zdanie na mój temat......wiesz gdzie mam. Nie potrafisz, albo nie chcesz czytać ze zrozumieniem.Znam wiele dzieci, których ten temat dotyka. Alkoholików nigdy nie broniłam i nie zamierzam tego zmieniać.Ale nie lubię,gdy się wykorzystuje byle okazję do poniżania Polaków.A p.Merkel pije>?Ma NASZE pochodzenie !!!!!!
~ 3-01-2014 13:27
Merkel pije? moze pije wino, ktore kosztuje tyle, ze ty musisz na taka flaszczeczke pracowac caly rok. Ja mowie o uzaleznieniu, a nie o lampce dobrego wina, czy szklance piwa. Jak zwykle: golab o parapet, argument 15 letniego dziecka. To nie odmlodzenie, to twoja infantylnosc, ktora pewnie zatrzymasz do starosci. Ja Polakow nie ponizam (przypomniec ci, co tu pisze sie o Zydach, Niemcach, Ruskich???), ja nie lubie polskiego menelstwa, tej dziwnej mentalnosci (zobacz, jak sie wam dzieje w tym kraju), zlodziejstwa, brudactwa, nieszanowania zwierzat i srodowiska. A to przeciez wszystko-wypisz-wymaluj- polskie!
~ 3-01-2014 13:29
PS. "hmm... a cóż można napisać o osobie, która nie lubi Polaków?"....Czemu trzeba pisac cos o osobie, ktora nie lubi Polakow? czy Polakow TRZEBA lubic? A czemu to? a czy trzeba lubic Zydow? Lubicie ich? Pierniczysz, jak potluczona.
Innaa 3-01-2014 13:40
Jak zwykle udajesz, że nie wesz , o czym pisałam. Nie jestem odpowiedzialna za wpisy innych osób! Skoro naszego narodu nie lubisz to po co wypisujesz - mało ci ludzie już nawtykali?I daruj sobie już odpisywanie skoro "pierniczę ,jak potłuczona!"Tobie naprawdę czegoś w życiu brakuje ....albo kogoś! Lubię ludzi- przyjmij to wreszcie do wiadomości-bez względu na pochodzenie!PIJAKÓW NIE POPIERAM CZY TO POLAKÓW CZY NIEMCÓW!
~!!!!!!!!!!!! 3-01-2014 13:55
PRZYWRÓCIĆ KARĘ ŚMIERCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~andi2007 3-01-2014 13:57
Przywrócić dla takich psycholi KARĘ ŚMIERCI. Śmierć w taki sam sposób jaką zadał tej młodej harfistce.
~andii 3-01-2014 14:15
A do koscioła w niedzielę pójdziesz?
~ 3-01-2014 14:53
Dożywocie, tylko ,że będą go karmić jak pączusia, a powinien dostawać ziemniaki z solą jedynie i wodę. Za gwałt powinni go wykastrować! Inteligentny:) Zastanawiam się, czy zrobionu mu test przed przyjęciem do pracy np. z wiedzy o muzyce, o kompozytorach itd. Potem jest tak,że przyjmuje się do pracy dresiarzy i oni gwałcą i zabijają. w Jagniątkowie w muzeum też kiedyś widziałem jak pracuje dresiarz, który chodził po blokowisku i był miejscowym watażką. Będąc na miejscu dyrekcji nigdy do pracy nie przyjął bym dresiarza, ani dyskomuła czy innego karka świata!!! Efekty są takie,że dziewczyna z ambicjami na poziomie zostaje zgwałcona i zabita przez margines społeczny! Procedury powinny być zmienione, ludzie z wykształceniem chodzą do pośredniaka, a tu proszę drechy idą tam gdzie ich nie trzeba
~meksyk 3-01-2014 16:22
Do paki i albo rodzina karmi jak w Meksyku albo zap.... w kamieniolomach na wikt i opierunek !!!!
~ 3-01-2014 16:37
Polakow lubic? A za co? a wy lubicie innych? Cyganow? Ruskich? Przeciez Polak jest naj a wszyscy inni beee. Zawsze tak bylo, to czemu ma inaczej byc na Jelonce? Taki narodowa milosc narcystyczna.Udawadniaja, ze inne narody wiecej pija. Ha! Nawet jesli tak jest- czemu w Polsce najwiecej smiertelnych wypadkow drogowych pod wplywem?Trzeba umiec pic!
~= 3-01-2014 17:56
M.M byl tzn jest wykształconym znajacym jezyki obce a w filharmonii zatrudniony był jako pracownik techniczny i nie był dresiazem
~ 3-01-2014 18:05
Samotna? jesli juz to (nie) samotny.I czemu niemiecki? Oj, ktos ma manie i obsesje.No no no....
~ 3-01-2014 18:05
do 03-01-2014 09:01 | ~ | *-160.unitymediagroup.de (130.180.*.* - skąd wiesz, że to był tylko kawalerski wybryk? nie zastanowiło cie, że DZIEWCZYNA OBOK NIEGO BYŁA CAŁKOWICIE TRZEŹWA? To mogła być również zemsta na policjancie, opłacona przez kogo innego, a jeśli jechał pijany i wjechał na chodnik zabijając tych ludzi, to może to być równie dobrze poczytane za wypadek z powodu pijaństwa, a wtedy kara jest niższa niż za morderstwo, po której odbyciu wyjdzie wcześniej za dobre sprawowanie. I nie poniżaj Innej w komentarzach, bo Inna nie poniża nikogo, a ty poniżasz wszystkich Polaków, zapominając, że wywodzisz się z Polski, więc cechy narodu polskiego dotyczą również ciebie. Jak jesteś Polka, to na pewno też pijesz, myśląc twoim tokiem rozumowania.
Piipi Jelonkowa 3-01-2014 20:01
...do - [~Innaa ] .. masz racje ! Niemcy pija .. i nawet Pani biskup Margot Kaessmann nie zauwazyla czerwonych swiatel,bo miala we krwi 1,54 prom.alkoholu.Patrol policyjny z Hanoweru ..byl czujny ! ~ BRAVO ! ..dla niemieckich policjantow,ktorzy .. nie daruja nawet *Duchownym !
~ 3-01-2014 20:06
Helga udaje znowu chłopa (31.212.*.*), straszna cienizna.
~ 3-01-2014 20:15
Więc ile było zabójstw ??? Bo tytuł jakiś nijaki
~ 3-01-2014 21:39
Do marnej podróby Niemca. Dlaczego nigdy głosu w sprawach polskich nie zabierają prawdziwi Niemcy,tylko podrzutki,znajduchy czy jak by Was nie nazywać.To na prawdę śmieszne.Czy Wy się w ten sposób próbujecie dowartościowywać? O.k , Niemcy zmieniły Twoje życie,jest Ci tam dobrze więc zajmij się leczeniem niemieckich alkoholików a tutaj nie zaglądaj.Polska to już dla Ciebie mroczna historia.Nie szarp się.Ciebie to już nie dotyczy.
~tłumacz 3-01-2014 21:48
Opinia psychologa określająca "wyższą inteligencję" niż jego rówiesnicy bedzie zapewne wykorzystana do obrony p. dyrektor, że ..... wydał się taki inteligentny, że taki bystry, że taki miły... i oczywiście Sąd OKRĘGOWY uzna dyrektorkę za niewinną. A że kobita nie dopatrzyła może/pewnikiem badań okresowych, a że lekarz - paprak wydał papier o zdolnosci do pracy to inna para kaloszy. tu prokuratura jak karp przed wigilią.... strzela karpika.
~joł nie 3-01-2014 22:25
ma niewyjętą dożywotkę, jelenia się nie ulituje nad nim
~##00## 3-01-2014 22:41
Ależ wy dajecie się wpuszczać w oboczne tematy! Czy nie widzicie, że ktoś tutaj zadbał o to, żeby cała dyskusja potoczyła się w zupełnie innym kierunku niż właściwy temat?! Ktoś nie pozwolił żeby wypowiedzi dotyczyły tematu, a przede wszystkim osób, o których można byłoby jeszcze coś napisać, coś dodać, ujawnić jakieś fakty. W te komentarze wszedł Fachowiec od zaciemniania faktów i odwodzenia dyskusji od właściwego wątku. Co ma alkoholizm do morderstwa! A jak pił to tym bardziej nie powinien pracować w instytucji. Ten blog to już "ochrona" tej jednej Osoby. Współczuję Rodzicom i Rodzinom. Marne szanse
~ 3-01-2014 22:58
W te komentarze wszedł Fachowiec od zaciemniania faktów i odwodzenia dyskusji od właściwego wątku. Nazywa się M.M.
~ 4-01-2014 7:22
do ~##00## | - kto broni Tobie napisać coś ciekawego, jeśli wiesz o czymś, to napisz.
~ 4-01-2014 8:16
Jest racja co ma piernik do wiatraka, tekst dotyczy zabójstwa i gwałtu w filharmonii, a nie rozjeżdżania po pijaku ludzi:( czy relacji polsko- niemieckich,albo alkoholizmu ogólnie pojętego. Co do sprawcy, jednak należałoby mu zrobić test na wiedzę muzyczną, mimo,że był technikiem. Ktoś chce pracować w takowej placówce, to niech się stara, lub lubi to przynajmniej, na co będzie pracować. A potem jest tak,że przychodzi właśnie ktoś od zwykłego młotka, w tym wypadku muzykę ma w dużym poważaniu i ludzi także. To czasem idzie w parze, jak ktoś ma niskie zainteresowania, to i niskie pobudki ma tez w głowie. Bardzo szkoda tych ofiar! Dziewczyna z ambicjami musiała umrzeć i cierpieć i być zredukowana do roli przedmiotu, przez technika od młotka....
~ 4-01-2014 14:57
Największe zainteresowania i stopień inteligęcii w tej orkiestrze to ma napewno Krupa.
~major zapora 4-01-2014 18:56
Kara śmierci, a wyrok wykonać publicznie na rynku w Jeleniej Górze ku przestrodze innym zwyrodnialcom i zboczeńcom.
~ 5-01-2014 13:56
do z 14;57 to chyba Ty należysz to tych INTELIGEĘECICH
~Snajper. 12-01-2014 19:38
ZDECYDOWANIE KARA ŚMIERCI !!!
~Robson1121 2-02-2014 0:17
Zawsze się zastanawiałem ile czasu sędzia, prokuratorzy i inni biegli potrzebują na osądzenie mordercy. Wiadomo kto, wiadomo kiedy, winny się przyznał - dlaczego czytanie akt trwało 10 miesięcy? Student prawa ma zapoznanie się z kodeksem karnym dużo mniej czasu. W innych krajach o ile mi wiadomo sędziowie potrafią być szybsi. Może tak warto skontrolować ten system? Ale musieliby to zrobić sędziowie np. z Norwegii albo Danii. Bo przecież wszyscy są nietykalni i nikt nich osądzać nie ma prawa. Z lekarzami i systemem opieki zdrowotnej powinno pójść łatwiej - ale chyba nie do końca ...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group