• Wtorek, 24 września 2019
  • Godz. 11:20
  • Imieniny: Gerarda, Teodora, Tomiry, Ruperta
  • Czytających: 6236
  • Zalogowanych: 14
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Wypadek przy „Rondzie”: potrącony pieszy

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Sobota, 18 grudnia 2010, 18:45
Aktualizacja: Niedziela, 19 grudnia 2010, 11:29
Autor: RED
Złamane ręka, noga i obrażenia głowy – w takim stanie do szpitala trafił dziś mężczyzna, poszkodowany i jednocześnie sprawca wypadku, do którego doszło w sobotę przed godz. 18 przy zabobrzańskim „Rondzie”.

Z relacji świadków wynikało, że mężczyzna – nie zważając na nic - chciał szybko przebiec na drugą stronę ulicy. Nie udało się: wpadł prosto pod koła samochodu. W szpitalu pozostanie więcej niż tydzień, więc policja potraktowała zdarzenie jak wypadek drogowy i musi dokonać czynności na jego miejscu. Dlatego przy ulicy Różyckiego można spodziewać się utrudnień w ruchu.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (68) Dodaj komentarz

~tommi 18-12-2010 19:21
a gdzie tam rondo jest?chyba chodzi o ten durny sklep???
~ 18-12-2010 19:26
pajacu to o sklep chodzi!!!
~... 18-12-2010 19:33
to czy jest sprawcą, to stwierdzi na podstawie zebranych dowodów i opinii biegłych niezawisły sąd, a nie Ty droga Jelonko...
~Tomekkk 18-12-2010 19:36
Jezeli nie przechodzil w miejscu oznakowanym jako przejscie dla pieszych, to raczej jego ewidentna wina. Sadze, ze "jelonka" wie, w ktorym miejscu sie to zdazylo.
~XD 18-12-2010 19:37
SKORO WBIEGŁ NA CZERWONYM SWIETLE TO RACZEJ JEST SPRAWCĄ WIEC NIE PAJACUJ ZE TYLKO SĄD MOŻE TO OCENIC
~Tomekkk 18-12-2010 19:43
Jezeli nie przechodzil w miejscu oznakowanym jako przejscie dla pieszych, to raczej jego ewidentna wina. Sadze, ze "jelonka" wie, w ktorym miejscu sie to zdazylo.
~ktosik 18-12-2010 20:00
18-12-2010 19:33 | ~... | A to Ty nie wiesz, że jak poszkodowany będzie leżał dłużej jak tydzień to wtedy zdarzenie " jest uznane" jako wypadek drogowy, drogi ... trzykropkowy człowieku!
~kkkkkk 18-12-2010 20:09
Drodzy komentujący. Jakby dać wam noże to byście się pozabijali przez ten artykuł. I to przed samymi świętami, jesteście żenujący.
~ktosik 18-12-2010 20:27
do: kkkkkk : zgadzam się z tym.
~Ja 18-12-2010 20:53
Idą święta więc wszyscy jacyś nerwowi się zrobili trochę luzu..:)
~dddddd 18-12-2010 20:54
jesteście śmieszni!! po co się kłócicie o jakiś artykuł!!! cieszcie się ze to nie wy leżycie w szpitalu!!!
Finlandia20 18-12-2010 21:03
Tam w ogóle coś się ostatnio nie fajnie dzieje. Wczoraj wieczorem młody chłopak wyrwał starszej Pani torebkę i uciekł. To było ok. godziny 20 więc złodziej szybko znikną w mroku a torebka razem z nim. Mam taki apel do Pań - pilnujcie swoich torebek, bo jak widać szybko możemy stać się ofiarami kradzieży.
~---------- 18-12-2010 21:04
Jak zwykle jelonka ma złe informacje, ponieważ poszkodowany nic nie ma złamanego,
~fgr 18-12-2010 21:18
no to może już ma złamane, żeby dodać tragizmu całemu zdarzeniu i sensacyjny nius jest ! aha, a jedna pani koło 14.12 to też na czerwony przechodziła obok marketu takiej wielkiej sieci, aha, aha - a jeden pan to dzisiaj się poślizgnął - ale nie upadł - tylko tak śmiesznie zamachał rękami, aha,aha -a to najlepsze: w warzywniaku na rogu były dzisiaj banany po 2,6zł
jurbassteck 18-12-2010 21:38
Przejeżdżałem tamtędy chwilę po odjeździe karetki. Wypadek zdarzył się na wysokości przystanku MZK w stronę Zabobrza, więc ewidentnie była to wina pieszego - w tym miejscu nie ma pasów. Apel do pieszych - nie wyskakujcie przed jadące samochody, teraz nawet z prędkości 30km/h droga hamowania jest długa.
d3m0l 18-12-2010 21:44
dziś też przejechałem tam obok na Ogińskiego po pasach tuz przed pieszym. Co za skrajna lekkomyślność !!!, ja wiem,że pieszy ma pierwszeństwo jak znajdzie się na pasach ale jak się wchodzi między stojące w korku pojazdy to ja nawet jadąc ledwie 30 na godzinę gdy zobaczę pieszego ledwie 3 metry przed maską to w miejscu nie stanę, przejechałem w poślizgu chyba z 5 metrów i nic nie mogłem zrobić. Pieszy powinien nie tylko patrzeć w lewo i cieszyć się, że go puszczają ale też zerknąć w prawo i upewnić się, że zdoła dotrzeć w jednym kawałku na drugi koniec pasów.
~@ d3mO 18-12-2010 21:49
Należ zatrzymać się a jak nie widać wyjść z samochodu i sprawdzić.
~antybaba 18-12-2010 22:26
pewnie kierującym była, bezmózga kobieta,wiadomo!
~wint 18-12-2010 22:40
Czy ktoś zna historie nazwy RONDO.Czy to ma jakiś związek z ruchem okrężnym czy też całkiem inne znaczenie ?
~jelel 18-12-2010 22:42
do wszystkich co tak namolnie piszą o tych pasach.Jesli uważacie że przechodzić przez jezdnie można tylko po pasach to ja was pozdrawljaju. Poczytajcie troche przepisy a pózniej sie wypowiadajcie w temacie.
~mokan 18-12-2010 22:50
jestem gejem
~widz132 18-12-2010 22:56
do jelel ,owszem przechodzić można w każdym miejscu ale najbezpieczniej jest to robić na przejściu dla pieszych w innym miejscu to przechodzisz na własne ryzyko i jesteś wówczas uznany za sprawce wypatku
~jelel 18-12-2010 23:17
no tak , wypaTki chodzą po ludziach, piszesz nie prawdę bo nie są uznawani za sprawcę wypadku.
~hymek 18-12-2010 23:22
Tak jak "można" przechodzic w byle jakim miejscu, niekoniecznie musi to być oznakowane przejście dla pieszych. Tak samo można jeżdzic samochodem po chodniku, lub placu zabaw. Ale w jednym i drugim przypadku musimy liczyc się z tym że możemy na cos natrafić przeciwnego nam, za co to my będziemy ewidentnymi sprawcami ;) Pozdrawiam.
~bono 18-12-2010 23:53
a skad ten palant moze wiedziec ze nic nie ma zlamanego potracony co sam go walnął
~mmm 19-12-2010 0:02
można przechodzić gdzie się chce bo samobójcy są arystokracją wśród umarłych
~parzydło 19-12-2010 0:05
Piesi nie mogą być nagminnie debilni i musza wiedzieć , ze samochod zatrzymuje i hamuje w takich warunkach zimowych na odległości minimun 4 metrów przy prędkości 20- 30 km/godz. nie pojmujący tego faktu muszą dostać po kościach jak sie bedą wpychać na jezdnie .To sa prawa fizyki a nie przepisy.
~00000000 19-12-2010 0:21
kierkowcą był koleś który szarżuje po Jeleniej nie z mała prędkośćiom i rozwozzi placki w jednej ze starych pizzeri w jeleniej górce wiec wreszcie mu się zdarzyło coś nie tak niech wiec troszke zwolni koleś z pizzeri \"ż....c\"
~00000000 19-12-2010 1:13
parzydło masz racje ale nasze polskie głupie prawo ???
~PASY !!!!!!! 19-12-2010 8:17
PASY i ŚWIATŁA tam powinny być, bo to naturalny ciąg pieszy. Wszędzie, gdzie jest przystanek autobusowy, w pobliżu są pasy. W tym miejscu ich nie ma, a należałoby je tam umieścić, bo tam ludzie wychodzą z autobusu i przechodzą na drugą stronę w kierunku ryneczku lub sklepu RONDO. Tam nie ma pasów, a MUSZĄ BYĆ. Można zlikwidować je w innym miejscu i przenieść TAM lub postawić most dla pieszych, jak we Wrocławiu, albo podziemne przejście.
~~mieszkaniec 19-12-2010 9:00
jak tam nie ma pasow? co ty wogóle gadasz? czy ty wiesz o które miejsce chodzi? haha tak podziemne przejście ciekawe skąd na to pieniądze. a pozatym jeśli ludziom się nie chce dojść 10 metrów do przejścia z sygnalizacją to muszą mieć problem tylko do siebie. a jeśli miasto by miało robić przejścia lub jak ty mowisz podziemne przejście to w jeleniej górze co 3 metry byłyby przejścia.
~Iwona 19-12-2010 9:10
Kierującym był dostawca pizzy i nie to że wybiegł pieszy na drogę tylko kierowca jechał szybko i widząc pieszego przyśpieszył!!!!!!!!!!!!!!!! Ten człowiek jest w stanie krytycznym a kierowca pewnie w tym kraju wyjdzie obronną ręką
~PASY!!!!! 19-12-2010 9:48
Przy samym sklepie RONDO czyli obok przystanku autobusowego NIE MA PASÓW. One są dwieście metrów dalej.
~ania65677 19-12-2010 9:49
on przebiegał przez ulice nie na pasach i co prawda to prawda ze kierowca był rozwoziciel pizzy z gazowni ale przy takiej pogodzie na takiej nawierzchni pokrytej lodem bardzo ciężko jest wyhamować gdy jakiś baran pcha się pod auto przed samym nim.... to trzeba być kretynem śpieszył się na autobus a zdążył na karetkę wiem bo byłam świadkiem tego zderzenia
~ 19-12-2010 10:12
czy poszkodowany byl ubezpieczony?
~do 19:33 19-12-2010 10:15
oraz innych, którym się wydaje, że to autor artykułu wystawia wyrok sprawcy wypadku, a potem o tym tutaj pisze. Wy, jako gapie często stoicie w tłumie i oglądacie wypadek knując w głowie obraz zajścia po swojemu. natomiast reporter jakiejkolwiek gazety, radia, czy telewizji ma prawo pobrać wszelkie informacji od policji, pogotowia, lub straży pożarnej będącej na miejscu wypadku i te służby mają obowiązek takich informacji prasie udzielić. na podstawie tych informacji tworzy się artykuł. na ogół informacje pochodzą od samej policji i z tego co ustaliła w danej chwili. to nie "Jelonka" osądza a tylko przekazuje treść.
~PASY!!!!!!! 19-12-2010 10:26
do ~ania65677 - A dlaczego śpieszył sie akurat tam na autobus? Bo tam jest przystanek! Dlaczego TAM NIE MA PASÓW A NAWET PASÓW ZE ŚWIATŁAMI, A SĄ DWIEŚCIE METRÓW DALEJ, NIE WIADOMO PO CO? Chyba po to, aby utrudnić pieszym komunikację, bo jakiś baran tak je sobie tam wymyślił!
~ljoho 19-12-2010 10:49
czy to ten pajac w okularkach co sie tak przypina jak jedzie tym trupem 1.4 w lpg?? apeluje do niego : jezdzij szybciej to cie bd wolniej niesli poza tym on juz nie raz szarzowal po jeleniej jak szalony no ale trzeba szybko pizze wozic zeby miec chwilke na kreseczke. wieksze gogle sobie kup to bedziesz widzial nastepnym razem pajacu z pseudogangsterskiej gazowni
~do 10:15 19-12-2010 10:51
a G.... prawda! Skoro Jelonka otrzymuje informacje od Policji, to niech o tym napisze, a tak poza tym to Policja też nie jest organem, który wydaje wyrok, może tylko podejrzewać... a Jelonka jest na tyle słabym portalem informacyjnym, że jak ten jeden z gapiów, obserwuje i wysuwa czysto subiektywną ocenę.
~hymek 19-12-2010 11:09
przystanek koło sklepu "Rondo" ma bardzo blisko przejscia, w jedna strona jakies 50m ze światłami a w drugą strone jakieś 100m juz bez świateł. Ale jak ktoś się lubi spieszyc to nawet jakby pasy były nawet na samym przystanku to i tak ten ktos znalazł by sobie miejsce inne niż pasy. TO tak samo jakby suszyć głowę suszarką elektryczną siedząc jeszcze pupa w wannie z wodą, bo sie nam bardzo spieszy. Ale gdzie sie człowiek spieszy, tam sie diabeł cieszy. Dlatego spieszmy się, ale powoli :) Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia
~PASY !!!!!!! 19-12-2010 11:37
do Hymek - A dlaczego ten przystanek, o którym piszesz, że jest 50 metrów dalej [jest dalej niż 50 metrów, ale może masz inną miarę;-)], zamiast OBOK przystanku, aby ludzie starsi z zakupami mogli przejść na drugą stronę? Przecież tam są placówki handlowe, one są chyba po to, aby ludzie mogli w nich zrobić zakupy, w tym celu muszą bezpiecznie się tam dostać, czyż nie?
~ 19-12-2010 11:42
Tak ten kierowca z gazowni w poniedziałek o mały włos jak cofał po CHODNIKU to tak jemu było śpieszno że ja musiałam uciekać z małym dzieckiem w wózku bo też by mnie przejechał
~Ręce opadają 19-12-2010 11:43
Jak się czyta te niektóre wasze wywody to RĘCE OPADAJĄ jak ktos ma wątpliwości proszę zwrócić się na stronę biuletynów policji w JG i nie wypisywać bełkotu literackiego o przepisach,pasach,przejściach podziemnych i naziemnych, proszę o ruszenie trochę mózgiem bo po to natura nas w niego obdarzyła aby go uzywac. A po wtóre do wyjaśnienia sprawy jest od tego policja,prokurator a dopiero w końcowej fazie Sad jeżeli sprawa tego wymaga drodzy pismacy, bo tak to jedynie może się skończyć na mandacie dla ewentualnego sprawcy nie zależnie po której stronie by on był ,gdyż to że ktos ma złamaną nogę lub leży choć by miesiąc w szpitalu nie świadczy o wyroku lecz od opinii biegłego który musiał by się wy powiedzieć co do obrażeń i naruszenia czynności ciała powyżej czy też po niżej dni siedmiu i w tedy wiadomym jest czy jest to wypadek czy kolizja bo prawo określa te dwa stany uzależniając ewentualna kare jak i rodzaj tego zdarzenia. Proszę ewentualnych bełkotliwych pismaków o przeczytanie sobie
~ 19-12-2010 11:51
Poszkodowany ma połamaną całą lewą stronę i pękniętą czaszkę i wiemy że kierowca gazowni nie jechał na tyle wolno aby był całkiem bez winy.Poszkodowany nawet nie zdążył się cofnąć bo tak gnał kierowca!!!!!!! Jestem ciekawa dlaczego ten bez winny kierowca nawet miał tak zniszczone auto
~ 19-12-2010 12:33
pogotowie i szpital nie może udzielać informacji o pacjentach, to raczej logiczne jest!!!!!!
~tttt 19-12-2010 12:34
!!! To bylo przy przystanku autobusowym co ta wulkanizacja,a samochód to Golf 3 oklejony z reklamą pizzeri.nie ukrywam ,że wiele razy widziałem że to stare auto po mieście zdecydowanie za szybko jezdzi,i zawsze mu się spieszy nie wiem jak zimą bo nie widziałem
~tttt 19-12-2010 12:40
widze po tym co piszecie,że nie tylko ja widziałem wiele razy jak ten kierowca szaleje po drogach,może biegły tym razem dokladnie zbada drogę chamowania i wyliczy prędkośc w co wątpie,
~tttttt 19-12-2010 12:50
jak było naprawde ocenią biegli sądowi alew tych warunkach wszyscy musza uwżać ważne że wszyscy żyją!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ 19-12-2010 13:27
Ja informacje o poszkodowanym mam bo jestem z rodziny szkoda tylko że po wypadku nie pamięta nic i nawet tego że został potrącony co do dalszego stanu zdrowia to nie wiadomo bo są duże obrażenia głowy
~WRC 19-12-2010 13:29
Bardzo dobrze. Wreszczie niech pieszy który przechodzi przez jezdnie robi to w wyznaczonym miejscu. Jaka była prędkość auta jest tu nie istotna ponieważ kierowca nie uderzył w inne auto lecz w Idiotę który sądził że jest twardszy od blach samochodu i pragnął się z nim zmierzyć więc wtargnął przed nadjeżdżający pojazd. Przegrał tą bitwę i teraz walczy ale o życie, oby tą walkę wygrał. Mój czteroletni syn wie że przez jezdnie przechodzi się na pasach. Brak edukacji u sprawcy a zarazem poszkodowanego były przyczyną wypadku. Cóż takie debile wywalczyły demokracje w Polsce i biedę dla reszty obywteli. Nie szkoda mi sprawcy, tylko poszkodowanego ponieważ to teraz dostawca pizzy jest zły, a debil pieszy który narobił kłopotów kierowcy teraz wszyscy go żałują. Ma karę za swoją głopotę, i za to że narobił kłopotów kierowcy!!!
~ 19-12-2010 14:02
Moim zdaniem to ty jesteś debil bo jak byś był mądry to byś się postawił na miejscu tej rodziny co oni teraz czują bo nigdy nie wiadomo co może tragicznego spotkać twoją rodzinę może jakiś idiota jechać i potrącić twojego bliskiego na chodniku tak jak ten dostawca o mały włos nie potrącił kobiety z dzieckiem.
~~mieszkaniec 19-12-2010 14:22
nie rozsmieszajcie mnie. pasy są 200 metrów dalej hahaha. pasy od przystanku są 20 metrów dalej. i nie piszcie takich komentarzy że to wina kierowcy. bo jak moze byc wina kierowcy jeśli pieszy wlazł mu pod samochód, a patrząc na warunki atmosferyczne raczej cięzko było wyhamować.
~Ann 19-12-2010 15:23
Głupie gadanie, że wtargnął mu pod koła. Gdyby dostawca jechał tyle ile mówił to nie miałby tak zniszczonego samochodu. Jakby uderzył w człowieka z prędkością jak twierdzi 30km/h to pieszy może by miał połamaną nogę a nie takie obrażenia. On teraz walczy o życie!!! A ten dostawca jakby w trakcie jazdy przypomniał sobie, że jest zima i trudne warunki na drodze to może nie doszłoby do tego. Ten mężczyzna wyszedł tylko na chwilę, czekała na niego rodzina!!! Współczucia dla rodziny i duuzo zdrowia i wytrwałości dla poszkodowanego!!!
~do Ręce opad 19-12-2010 15:29
Jak byś umiał/ umiała czytać to przeczytałbyś, że Policja zakwalifikowała zdarzenie jako WYPADEK drogowy, tak więc, bez względu na okoliczności sprawa w rezultacie musi oprzeć się o sąd. Nawet jeśli którakolwiek ze stron przyzna się i podda tzw. ''samoukaraniu''.
~lazlo 19-12-2010 16:05
jesteście chyba umysłowymi impotentami skoro myślicie, że jak będę przechodził przez jezdnię nie na przejściu i potrąci mnie samochód to jest ewidentnie moja wina!! Skoro tak to spróbujcie nielubianego sąsiada przylukać jak przechodzi nie na przejściu i wjedźcie w niego 367 km/h żeby nie było co zbierać - i tak będzie jego wina... Poczytajcie kodeks drogowy szare istoty... Tylko na przejściu jak kierowca wjedzie w pieszego to jest wina kierowcy bo w innych przypadkach zawsze wina pieszego - ALE SIĘ UŚMIAŁEM :D:D:D
~URATON 19-12-2010 18:02
Między sklepem Rondo , a przystankiem nie ma pasów. Między jednymi a drugimi pasami jest okoł 100 m., ale mocherowe berety ( zazwyczaj ) nie będą szly na przejście tylko z ryneczku do ronda na skróty. Kiedys stałem 20 min. i robiłem zdjęcia tym osoba co przebiegały. W ciagu 20 min. przebiegło 22 osoby. Jelonka juz kiedyś pisała na temat tego miejsca i tych Zabobrzańskich mocherów.
~ggug 19-12-2010 19:24
wy idioci to nie chodzi o zarypanego metra do pasów tylko o debilskiego kierowce poszkodowany pokazywał że przechodzi a ten przyśpieszył najpierw dowiedzcie się jak to było a dopiero komentujcie co musi czuć rodzina gdy nie będzie poszkodowanego na świętach i co musi czuć poszkodowany a nie to nie jest śmieszne może spotkać to każdego nie którzy piszą tak jak to by on był sprawcom ja popieram ~ ponieważ to wy jesteście bez serca
~adadada 19-12-2010 21:22
ALE I TAK DAJA DOBRE ŻARCIE W GAZOWNI ZA NIE DUŻĄ CENE!!!!!! ps.pieszy był pijany
~franciszek 19-12-2010 21:23
oj ludzie ludzie wy wiecie swoje a ja wiem swoje osobiście widziałem że kierowca z pizzerni ,,gazowni" na za bobrzu prawie potrącił starszą panie z laskom i tutaj obrona kierowcy jest nie namiejscu
~ewewww 19-12-2010 21:29
LUDZIE PIESZY BYŁ PIJANY PRZECHODZIŁ NIE NA PASACH KIEROWCA BYŁ TRZEŻWY JECHAL CO NAJMIEJ 50 KM/H W TYCH WARUNKACH DROGA CHAMOWANIA SIE WYDŁUŻA RODZINA NIECH MA PRETESJE DO DROGOWCÓW I DO SAMEGO POSZKODOWANEGO ŻE SIE NAPIŁ MAŁO TEGO POD OPIEKĄ MIAŁ WNUCZKE!!!!!
~ADAŚ 19-12-2010 21:36
SZPITAL pacjent ma dwa złamania lekkiego kaca i powiekszoną wątrobe wiadomo od czego!!życiu nie zagraża niebezpieczeństwo chyba żę chodzi o POLMOS
~Q 19-12-2010 21:47
POSZKODOWANY bedzie miał farta jak mu pizzeria "GAZOWNIA" nie wytoczy sprwy cywilnej za wyniesione koszta typu naprawa auta i straty ponieśione z braku wywozów,czekałem na pizze dwie i pół godziny.
~piipek 20-12-2010 1:26
"zdarzenie"? "wypadek"? a co będzie jak się "zdarzy wypadek" - czy to będzie "wydarzenie"? szczyt głupot kodeksu
~Edek 20-12-2010 8:45
Sam często jeżdżę tą drogą, ludzie z rynku z torbami wychodzą prosto pod koła lub lawirują między samochodami żeby zdążyć na nadjeżdżający właśnie autobus, powinno się zamontować wzdłuż ulicy barierki, pozostawiając tylko miejsce na pasy i światła!
~mieszkaniec ~~ 20-12-2010 10:52
do ewewww ja znam poszkodowanego on nie pije bo jest schorowany i do ~Q niech jemu wytoczą sprawę ciekawe kto za to zapłaci jak ten człowiek nie ma nawet na chleb a rodzina ma świadków że ten człowiek się poślizgnął i wypadł na jezdnie i kierowca nawet nie zwolnił
~daria xd 20-12-2010 11:09
poszkodowany nie był pijany chamujcie troche bajere bo rodzina może się zdenerwować do Adasia jeżeli pracujesz w szpitalu to pamiętaj że nie możesz nic pisać o pacjentach tym bardziej bzdury ja widziałam że kierowca przyśpieszył a poszkodowany był sam
~ 20-12-2010 11:37
Co ty wymyślasz jakie 2,5h czekałeś na pizze jak widziałam jak 30 minut po zdarzeniu pizze zabrał kierowca i poszedł rozwieść stałem z kolegą i wiem jak było
~~~daria xd 20-12-2010 14:04
ty ~Q ja byłam i czekałam na autobus 30 minut i kierowce wypuściła policja tak samo widziałam jak ten frajer(kierowca) śmiał się prosto w twarz osobie z rodziny do tych co piszą zle o poszkodowanym mam nadzieje że poszkodowany wyjdzie z tego a karta odwróci się na was nie życzę wam tego ale bozia was po kara

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group