Niedziela, 9 sierpnia
Imieniny: Edyty, Romana
Czytających: 5925
Zalogowanych: 6
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Szczęśliwa siódemka dla Żeroma

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 15 stycznia 2007, 0:00
Autor: Arkadiusz Piekarz
Fot. Arkadusz Piekarz
Siódme w województwie, a 102 w Polsce miejsce zajęło I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w rankingu szkół ponadgimnazjalnych.

Dziewiątą edycję rankingu opublikowały w minionym tygodniu Rzeczpospolita i miesięcznik Perspektywy. Pod uwagę wzięto 378 szkół, które w minionym roku szkolnym miały w gronie swych uczniów przynajmniej dwóch laureatów lub finalistów olimpiad przedmiotowych.
Każda szkoła w rankingu była sklasyfikowana według tzw. wzoru na sukces: W=(2*L+F)*O/U, gdzie W – punkty rankingowe, L – liczba laureatów, F – liczba finalistów, O – liczba olimpiad przedmiotowych, w których szkoła posiada laureatów i finalistów, U - liczba uczniów w minionym roku szkolnym.
Liderem listy dolnośląskiej jest XIV Liceum Ogólnokształcące im. Polonii Belgijskiej we Wrocławiu (3 pozycja w kraju). I LO im. S. Żeromskiego zajmuje siódmą pozycję na Dolnym Śląsku, plasując się za czterema liceami wrocławskimi i dwoma wałbrzyskimi. Kolejne miejsca zajmują: ósme - I LO w Bolesławcu (105. pozycja w kraju) i dziewiąte – I LO w Legnicy (109 pozycja w kraju). Lista dolnośląska liczy 25 szkół, nie ma na niej cieplickiego Norwida.
- Rywalizacja o prymat jest zacięta – przyznaje Paweł Domagała, dyrektor 1 LO im. S. Żeromskiego. - Szkoda, że nie udało się zmieścić się w pierwszej setce – dodaje.
Na tegoroczny sukces „Żeroma” zapracowało sześciu finalistów olimpiad przedmiotowych. Są to: Maciej Pietroń – Olimpiada Matematyczna, Krzysztof Mellem – Olimpiada Fizyczna, Daria Kotołowska – Olimpiada Teologiczna, Maciej Glinka – Olimpiada Języka Rosyjskiego, Anna Cichosz i Bartłomiej Wasiuk - Misyjna Olimpiada Wiedzy o Afryce.
Nie osiągnięto by tak wysokich wyników, gdyby nie praca nauczycieli, indywidualnie przygotowujących uczniów do olimpiad. Byli to – Ryszard Misiek (matematyka), Lechosław Trębicki (fizyka), ks. Wojciech Dąbrowski (teologia) i siostra Krystyna Bogdan (wiedza o Afryce).

- Po maturze zdanej z wysokimi wynikami przez ubiegłorocznych absolwentów I LO, jest to kolejny wskaźnik świadczący o coraz lepszej pracy tej szkoły – słyszymy od Pawła Domagały. – Na ten efekt złożyło się wiele zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych prowadzonych w celu poszerzenia wiedzy w przedmiotach ścisłych. Corocznie organizujemy Zimową Szkołę Matematyczną pod patronatem Uniwersytetu Wrocławskiego. Współpracujemy z Politechniką Wrocławską i Kolegium Karkonoskim, prowadzimy Warsztaty Chemiczne pod egidą Uniwersytetu im A. Mickiewicza w Poznaniu.

Jak się dowiedzieliśmy w dyrekcji, uczniowie uzdolnieni w określonych przedmiotach mogą liczyć na indywidualne zajęcia. Ostatnio dokonał się szereg pozytywnych zmian, m.in. poprawa wyposażenia i estetyki pomieszczeń szkolnych, co niewątpliwie również rzutuje na komfort nauki i pracy w tej szkole.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (72) Dodaj komentarz

~Gonzo ^_^ 15-01-2007 11:06
Eeee tam nie ma to co NORWID lol. Pozdrowionka dla wszstkich ludkow z Norwida, a szczegolnie dla 2 low
~Rumcajs 15-01-2007 11:17
Niech żyje Żerom !!! A gdzie jest Norwid ?
~Inna 15-01-2007 11:50
Jaką silna motywację mają uczniowie Żeroma. Dobre wyniki mimo tak marnej jakości nauczania!!!
~stara 15-01-2007 12:39
Norwid gora! Czy tam tez startuje sie teraz w Misyjnej Olimpiadzie Wiedzy o Afryce (he he alez to ogromnie uzyteczny przedmiot!)czy tez nauczyciele Norwida nie zawracaja tak ludziom (i tak juz zawalonych wiedza) glow?
~Obywatel Szaraczek 15-01-2007 13:16
Jak to gdzie jest Norwid? Norwid jest z kolędą w Wojcieszycach:)
~Agnieszka 15-01-2007 13:44
Marna jakosc nauczania? Chyba raczysz sobie zarty stroic.Gora nasi,w przyszlym roku pierwsza setka gwarantowana.
~*** 15-01-2007 14:00
super, że uczniowie Żeroma mają osiągnięcia, zapomniano dodać że najczęściej dzięki dodatkowym zajęciom, tzw. korepetycjom, słono opłacanym przez rodziców
~KillBill 15-01-2007 14:15
a Chemik?? =)
~uczen 15-01-2007 14:50
w Zeromie niski poziom, tylko strasza, tylko te dodatkowe lekcje duzo daja
~ponury grabarz 15-01-2007 15:03
No, niestety muszę przyznać rację. Jestem tegorocznym maturzystom i wszystkiego, albo przynajmniej większości z tego, co umiem z przedmiotów które zdaję na maturze, nauczyłem się na dodatkowych lekcjach, korepetycjach za które musze płacić. Żeby była jasność, ja wcale nie kwestionuję pozycji Żeroma jako najlepszej jeleniogórskiej szkoły średniej. Ja tylko kwestionuję stan polskiej edukacji na poziomie szkół średnich.
~Do "ponurego Grabarza" 15-01-2007 15:16
Nadal dzielnie korzystaj z dodatkowych lekcji oraz korepetycji."Maturzystom" to licz. mnoga.
~Kasia 15-01-2007 15:19
Taaa Zerom, co za porażka!! tamtejsi uczniowie uważają sie za najlepszych... tylko ktora szkoła miała w ubiegłym roku 100% na maturze?????????
~basia 15-01-2007 15:25
Mają za to świetnego matematyka Pan MISIEK jest super wszystko jest bardzo dużą jego zasługą. Kiedyś był też moim nauczycielem. Pozwodzenia i pozdrowionka dla RODZINKI NORWIDA
~Kasiu 15-01-2007 15:28
Wydaje mi sie,ze mozemy sie za takich uwazac.Porazka?Czy to ma byc zart?
~Kasia 15-01-2007 15:38
oczywiście, ze porażka!! żerom jest beznadziejny!! Zazdrościcie Norwidowi super ognisk które sobie organizują, ze sami na nie przychodzicie?? Nikt was tam nie zaprasza!! tak samo półmetek, mało wam waszego, ze jeszcze macie czelnośc przychodzić na nasz?? Poza tym, jak to jest, ze maturzyści z Żeroma przyjeżdżają do Norwida na fakultety ??
~KillBill 15-01-2007 15:55
Dlaczego żaden uczeń Żeroma jeszcze mi nie powiedział ze lubi swoją szkołę? Nauka w szkole to jedno a ludzie i tzw. klimat to drugie. W Żeromie tego drugiego brak. Co innego Chemik i Norwid =)
~Kasiu 15-01-2007 16:05
Nie podniecaj sie tak - to niezdrowo...Niczego wam nie zazdroscimy.Mamy wlasna szkole.Przeszkadza ci fakt,ze bawimy sie razem?Nie jestes zbyt kolezenska.Pozdro z "Zeroma".
~arbiter 15-01-2007 16:17
Ludzie z Żeroma i Norwida - proponuje wojne na jajka i pomidory. Ja bedę arbitrem, każdy przyniesiepo 20 jajek i 20 pomidoów.Wygrywa szkoła która zajajkuje i zapomidoruje przeciwnika. Reguły: Rzad po 20 (przeciwnikow) staje do siebie tyłem, odchodzicie na 10 kroków każdy, na komende "ognia" odwracacie sie i rzucacie, nie wolno robic unków. Zasłanianie twarzy i części intymnej rękoma dozwolone. Można stosować rożnego rodzaju zbroje.
~fan 15-01-2007 16:22
Rysiek na zdjęciu wyszedł bombowo, tak jak 15 lat temu jak boga kocham... Rysiek jest najfajniejszy i gdyby nie on, to Żerom byłby na szarym końcu. Ja Miśkowi... wrrrrróć! Ryśkowi zawdzięczam światopogląd, pewność siebie i satysfakcję z życia. Idźcie do Żeroma i pozwólcie mu kształtować wasze młode i piękne umysły!!!
~Kasia 15-01-2007 16:26
Oczywiście, że przeszkadza mi to, że jesteście wszedzie tam gdzie pojawiamy się my! Skoro chcecie sie bawić, to samo sobie coś zorganizujcie a nie tylko pasożytujecie na nas. Fakt, ze za kazdym razem się do nas przyklejacie świadczy o tym, ze jesteśmy lepsi :) Co z tego, ze macie któreśtam miejsca w głupich statystykach.. Norwid ma klimat... a wy tylko kujecie... cóż, mogę wam jedynie wspólczuć.
~fan 15-01-2007 16:48
Koledzy, koleżanki, ileż w was zawiści, gniewu i wzajemnej niechęci. Słabo się historii uczycie chyba, było już wielu, co się za lepszych od innych uważali... Nieładnie... Nieładnie. Bozia pokarać może, za taką antyspołeczną i niechrześcijańską postawę. Pani Kasiu, pani słowa świadczą jedynie o niskiej samoocenie...
~kasiu 15-01-2007 16:58
"Norwid"zdecydowanie posiada...mikroklimat.Jestes beznadziejna w swoim msciwym zapamietaniu.Stracilem ochote na jakakolwiek wymiane zdan z toba.Ciao bella!
~Jeszcze jedno male ale... 15-01-2007 17:05
Skoro tak bardzo chcesz sie "odseparowac"to nie wcinaj sie,prosze,w artykul o "Zeromie"- oszczedz swoje plomienne komentarze na "Norwida"(cos tam jest o was na poprzedniej stronie"Jelonki")- czuj sie serdecznie zaproszona,Kasiu...
~Czarna^^ 15-01-2007 17:27
a ja nie zakwestionuję ani jednego ani drugiego. poziom jest a klimat jest super ;* pozdrawiam wszystkich kochanych dzieci Żeroma ;*
~!! 15-01-2007 17:31
po prostu norwid nie moze zniesc tego,ze zerom od zawsze był najlepszy w jeleniej. a norwid pozostawał w cieniu.
~Do"KillBill" 15-01-2007 17:53
Bede pierwszym -Uwielbiam mojego "Zeroma".Usatysfakcjonowany? Mam nadzieje..
~Ecia 15-01-2007 18:02
Ranking opierał sie tylko na liczbie olimpijczyków, a w Żeromie jest też dłuuugi ogon tych słabszych... Taka prawda...
~ponury grabarz 15-01-2007 18:16
Co do profesora Miśka - matematykiem jest świetnym, ale co z tego skoro... prawie wogóle już nie uczy. Jest na emeryturze, ma tylko po kilka godzin tygodniowo, nie uczy np. żadnej maturalnej klasy. Co do klimatu w Żeromie - zależy jak trafisz. Możesz mieć maksymalnie zrytą klasę, a możesz mieć takie indywidualności jak kilka osób z mojej klasy. Tutaj nie ma jakiejś ogólnej reguły. Co do mojej literówki- przyznaję, machnąłem się. Ale rozumiem że skoro ona najbardziej razi cię w mojej wypowiedzi, bo do innych spraw nie miałeś/aś zastrzeżeń, to z resztą się zgadzasz. Do KillBill: nie rozśmieszaj mnie z chemikiem. Prawda jest taka, że 80% ludzi idzie tam dlatego, że albo wogóle nie dostaje się do Żeroma czy Norwida, albo dostaje się do tych szkół do jakiejś najsłabszej klasy, a i tak boją się że nie dają sobie rady. Na koniec chciałbym wyśmiać ludzi piszących teksty typu "Żerom suxxx, Norwid rządzi" albo "Norwid jest do d...y a Żermo najlepszy". Ani jedna ani druga szkoła nie jest wspaniała. Ale i po jednej i po drugiej można się dostać na studia. Dlatego osobiście gdybym miał wybierać jeszcze raz, nie patrzyłbym na te śmieszne rankingi, z których nic nie wynika (bo o czym to świadczy, że z Norwida powiedzmy jedna osoba więcej sie dostała na studia, a Żerom miał jednego finalistę olimpiady o Afryce więcej? o niczym). Po prostu wybrałbym tę szkołę, gdzie szło by więcej moich kumpli, żeby lepiej się tam czuć.
~Chemist 15-01-2007 18:21
Tak w ogóle to żerom nie ma się czym chwalić w zakresie chemii - owe warsztaty to wyjazdy raz na semestr, pracownia wymaga nowego sprzętu, a na Olimpiadzie Chemicznej do okręgu weszła tylko jedna osoba z tej szkoły. To ma być zachwycające?
~sceptyk 15-01-2007 18:21
żerom?-szkoła dla snobów-i tyle
~do kasi i myślących podobnie 15-01-2007 18:29
nie cohdizśz do tej szkoły i nie wiesz, jak tam jest. relacje poszczególnych uczniów to jedno, a uczęszczanie do szkoły to drugie... nie jestem w stanie pojąć, dlaczego tak krytykujesz Żeroma... jedyne wytłumaczenie jest takie: nie dostałaś się i dlatego wyładowujesz zwoją zazdrość... szkoda mi ciebie...
~Patol 15-01-2007 18:33
Szkoła bananow, metali i ludzi którzy bez "białego" nie wykują na blache!! Nienawidze tej szkoły i ludzi sie w niej uczących !!
~Kwiatek 15-01-2007 18:36
KillBill, masz racje ;-) Chemik górą potem troszeczke niżej Norwid a za karelmą betony z zeroma!! Atmosfera i luz w szkole najwazniejszy ;-)
~do "ponury grabarz" 15-01-2007 18:53
Jeśli jesteś tegorocznym "matyrzystom", to mamusia chyba za dobrze poloniście na korepetycjach nie płaciła. Szkoda było kasy, bo po co grabarzowi ortografia.
~tomi 15-01-2007 19:04
Żerom jest WIELKI i THE BEST!
~Didi 15-01-2007 19:07
Każda ze szkół ma swoje ciemne strony. Np. porażką edukacyjną Żeroma było wypuszczenie na jeleniogórski rynek pracy Pana Roberta Prystroma. Może się mylę, może to był sukces tej szkoły?
~zdziwiona 15-01-2007 19:19
jak to jest ze po kazdym rankingu miedzy zeromem a norwidem jest zadyma? czy wy naprawde nie macie innych problemow jak to ktora szkola jest lepsza? sadze ze wielu z was zgadza sie z twierdzeniem ze ocena np ze sprawdzianu nigdy nie odzwierciedla w 100% wiedzy ucznia, tak jest tez w tym przypadku. W kazdej szkole znajda sie prymusy i ludzie ktorzy nie radza sobie dobrze z nauka poziom jest wszedzie taki sam ten kto chce sie uczyc nauczy sie wszedzie a kto nie jest zainteresowany nauka temu ani zerom ani norwid nie pomoze wiec dajcie spokoj pozdrawiam
~KillBill 15-01-2007 19:39
Szkoda ze zostało to napisane po moim komentarzu:] Niestety nie jestem usatysfakcjonowany:/
~papillon_de_nuit 15-01-2007 19:48
Zachowujecie się jak banda dzieciaków z podstawówki kłócących się w szatni przed wf'em! Ja mam przyjaciół i w jednej i drugiej szkole i nie wydaje mi się, żeby któryś byli gorsi. Wszędzie są fajniejsie i niefajniejsi ludzie, a wszelkie osiągnięcia zależą wyłącznie od włożonej przez nas pracy. A Ty Kasiu jesteś chyba bardzo nietlerancyjną osobą, nie uważasz? Patrz na każdego z osobna, a nie oceniaj ludzi jednotorowym schematem...
~Ka 15-01-2007 20:40
Zastanawia mnie jedno: ile z osób, które tak szczycą się tą "lepszością" Żeroma, zapracowało na to, że zajął w rankingu 102 miejsce? Na to zapracowali olimpijczycy, a Wy tylko podczepiacie się pod ich zasługi. Typowo polskie... Do informacji - nie ukończyłem ani Żeroma, anie Chemika, ani Norwida.
~nesa 15-01-2007 20:55
te rankingi są bez sensu. a te olimpiady to parodia. ranking powinien byc opracowywany na podtsawie wyników matury a nie na podtsawie olimpiad. Ludzie w Norwidzie maja duzo nauki to i brak czasu na dziwne olimpiady, widocznie uczniowie z zeroma maja mniej zajęć i nauki :) rankigi byłyby najlepsze gdyby to były albo wyniki matury albo to kto, gdzie się dostaje na studia i ile osób. To byłyby wiarygodne w koncu rankingi.
~Patol 15-01-2007 21:23
Ciebie naprawde trzeba uspic....
~killBill 15-01-2007 21:25
Dlaczego nie jestes usatysfakcjonowany???pPrzeciez o to ci chodzilo.
~Do"ponurego grabarza II" 15-01-2007 21:34
Za tego "maturzystom" - sorry.Rozsadnie piszesz.Pozdro.
~ponurty grabarz do osoby piszącej do mnie 15-01-2007 22:04
Literówka to mały błąd, nie świadczący wcale o niskim poziomie kompetencji u osoby, która go popełniła. Z to nieumiejętność prowadzenia polemiki z oponentem, niezdolność do napisania kilku składnych i logicznych zdań to cecha wybitnego a...lfabety, niepomiernie większa niż popełnienie literówki czy nawet błędu ortograficznego. Dlatego, anonimowy pajacu, jeżeli uważasz się królem języka polskiego dlatego, że wyłowiłeś u mnie tą literówkę, to naprawdę żal mi ciebie i całej twojej szkoły.
~Dżizus... 15-01-2007 22:59
No cóż, chodzę do Żeroma i mam zamiar skończyć tę szkołę... To co ludzie powypisywali w tych komentarzach to przeważnie głupia paplanina. 1. Faktem pozostaje, że to Żerom ma te i te miejsce w rankingu a nie Norwid, więc Norwid nie ma tu podstaw do podtrzymywania swej pozycji. 2. Każda szkoła ma innych ludzi i inny klimat - aby go docenić wystarczy sobie znaleźć odpowiednich znajomych, a nie patrzeć na pierwszych lepszych... Gdybym tak robił - nie wytrzymałbym!
~wspomnieniowo 16-01-2007 0:00
Gratuluje wszystkim . Mnie Żerom czasami śni się, że nadal przeskakuję po 3-4 schody, i niemal fruwam w mojej dawnej "Budzie". Zapewne podobnie radośnie snują się po niej także Duchy naszych starych nauczycieli, których ze wzruszeniem wspominam jak np.panie Lwowianki: prof. Zygalską i jej siostrę Marię Sobińską , Pana dyr. Bauma i innych - którzy niestety, często już nie żyją . My przemijamy, a nasza Buda stoi i stale przygarnia nowych . Dlatego gratuluję obecnemu Kierownictwu i Wychowankom ambicji - podtrzymywania starej tradycji, traktowania szkoły z honorem . Wszak jakie nauczenie - taka Polska ...
~CHEMIK 16-01-2007 8:38
CHEMIK CHEMIK CHEMIK CHEMIK CHEMIK CHEMIK TYLKO CHEMIK CHEMIK CHEMIK CHEMIK CHEMIK CHEMIK
~milena 16-01-2007 10:38
Czytam was uważnie dosyć długo. Zerom był zawsze i będzie najlepszy . Za tzw. mich czasów ,jak komuś nie szło w Zeromie to szedł do Norwida, a poza tym na studia i dalej nie zdaje się "klimatu". ALe lubie czytać jak sobie dokładacie.
~pawel 16-01-2007 14:46
skonczylem zeroma 4 lata temu, i nigdy, ale to nigdy nikt w moim otoczeniu nie podjął tematu o Norwidzie, ze my jesteśmy lepsi itd, nigdy sie nie wywyższałem i takie wzorce wyniosłem z tej szkoły, więc chyba to lepsze niż wyniesienie zawiści i zazdrości ps. to nie szkoła kreuje wasz wizerunek, tylko wy kreujecie swoja postawa wizerunek szkoły - pamietajcie o tym
~bea 16-01-2007 14:59
Jako absolwentka Żeroma, syna "posłałam" do Norwida. Tam jest o.k.. Bo w życiu chodzi o JAKOŚĆ
~na tle wypowiedzi 16-01-2007 15:32
uzyskane miejsce w rankingu, to powód do zastanowienia nad dystansem jaki dzieli szkoły jeleniogórskie, od średniej dolnośląskiej i krajowej.To raczej przesłanka zasmucenia się nad sytuacją, która wskazuje, że licea jeleniogórskie są najsłabsze wśród większych miast regionu.Może jedną z przyczyn tej sytuacji jest współdziałanie Żeroma z słabiutkim Kolegium Karkonoskim a nie z pobliską, o wysokim standarcie Akademią Ekonomiczną?
~osiolek 16-01-2007 15:59
Hmmm, raczej marny wynik... hmmm to Jelonka dopiero 102 miastem w Polsce? Wiecej kasy dla nauczycieli. A matura giertycha papa.
~emos 16-01-2007 16:39
akademia ekonomiczna to tez dno wiec sie nie czepiaj kolegium.wysokie standardy to na papierze a nie w rzeczywistosci.A duma polibudy to juz w ogole nie ma o czym mówic.
~ZaK 16-01-2007 16:42
hehehe luuudzie pobudka... gdzie NORWID, gdzie CHEMIK...w lesie, głęboka prowincja, nawet jakies płuczki dolne ich wyprzedziły. a to takie boskie szkoły. haha liczą sie fakty!! a w takich Żerom rządzi w JElonce i tyle:D
~brak mi słów 16-01-2007 18:32
kłócą się zapewne Ci "najmądrzejsi". Bo jaka inteligentna osoba będzie się przejmował taka gadanina?:P oj ludzie! każdy poszedł tam gdzie chciał. A ja jestem z Żeroma i co? Dobrze mi tam :)
~do bea 16-01-2007 18:34
jeśli JAKOŚĆ to Tylko CHEMIK, bo wszyscy wiedzą co znaczy ŚNIADECKI:]
~Diabełek 16-01-2007 18:47
Kasia ma racje!! Żerom wszedzie się wcina, nie potrafią sobie sami zorganizowac zajęć. Poza tym tam ważna jest kasa. Dlaczego nikt nie zasnatowi sie nad tym, co ta dziewczyna wcześniej napisała?? O maturze, która w Norwidzie byla zdana na 100%?? I o tym, ze ludzie z Żeroma przyjeżdżaja na fakultety do Norwida?? moze nad tym trzeba by sie zastanowic?? Wybitne jednostki, które biora udział i odnosza sukcesy w olimpiadach to nie wszystko!! a co z reszta?? Szare ogony??
~paula 16-01-2007 18:50
no pan Misiek to klasa sama w sobie w uczeniu ,szkoła jak szkoła fajny duży budynek .
~Ecia 16-01-2007 19:58
W TYM ROKU KTO NIE DOSTAŁ SIĘ DO NORWIDA, SZEDŁ DO ŻEROMA!!! TO MÓWI SAMO ZA SIEBIE!!! POCZEKAJMY DWA-TRZY LATA I ZOBACZYMY GDZIE WIĘCEJ OLIMPIJCZYKÓW!!! Absolwentka gimnazjum z roku szkolnego 2005/2006
~gosc 16-01-2007 20:16
spokojnie, ludzie, spokojnie wiedza to nie wszystko, w praktyce zobaczymy kto lepszy, żadna szkoła nie jest najlepsza, znam uczniow cholernie wybitnych, z wielu szkoł, ze stypedniami nwet prezydenta miasta, i to nie byli ludzie z Żeroma, ale to nie ważne, ważne jest to, że chcemy sie uczyc i każdemu życze powodzenia w życiu
~ktoś 16-01-2007 20:18
Kasiu, co ci takiego złego zrobił Żerom że go tak pojeżdżasz? najlepiej by bylo, gdybys sama najpierw poznala jaki jest naprawde, a dopiero pozniej go oceniala. I nie wazne, czy jestem z Zeroma czy z Norwida. po prostu uwazam, ze szkoly powinny sie szanowac, ale troche zdrowej rywalizacji nie zaszkodzi :D I Żerom nie szczyci sie "lepszościa" tylko po prostu cieszy sie z tego, ze jest taki dobry. Aha i Kasu, skoro uwazasz, ze Żerom tylko kuje, to potem sie nie dziw, ze ma takie dobre wyniki
~Dubinos 16-01-2007 20:40
Witam. Zalecam koniec tej idiotycznej wymiany zdań rzucanych przez anonimowe osoby. Uczę się w Żeromie, wiem jakie ta szkola ma wady i zalety. Wszystko zalezy od was samych, jakich bedziecie miec znajomych i jaka tam będzie panować atmosfera.I w każdej szkole są fajni ludzie, z którymi można coś zdziałac. Żadna szkoła nie jest tą JEDYNĄ, tą PIERWSZĄ i idiotyzmem jest ciągłe porównywanie ich. Co do naszego półmetka, to prawdę mówiąc każdy mógł się na nim pojawić. Oczywiście nie dostałby tego, co normalni uczestnicy, ale mógł liczyć na dobrą zabawę. Zaproszonych było 170 osob, bawiło się ponad 200. Kasiu to przykre, że nie jesteście gościnni tak jak inni. Mimo to ja zapraszam każdego, kto będzie chciał uczestniczyć w imprezie mojego wykonania.
~wielbiciel10 16-01-2007 20:45
Misiek jest rewelacyjnie skuteczny pod względem nauczania. Ma przy tym super inteligentne dowcipy i jest przy tym wesoły, niech tak trzyma dalej!
~piterus 16-01-2007 20:46
A ja miło wspominam czasy w żeromie... co do atmosfery to też nie można było narzekać, brakuje mi kontaktu z ludźmi z mojej klasy, może dlatego, że większość po skończeniu wyjechała z Jelonki na studia i już tu nie wróciła... Natomiast do tej pory duże wrażenie robi na mnie, jak spotkam któregoś z uczących mnie w żeromie nauczycieli... Ot. ostatnio spotkałem pana dyr. Domagałę, który uczył mnie...pisania na maszynie. Z wielkiom szacuknkeim wspominam również moją wychowawczynię, Panią prof. Szubartowską, czy wspaniałego wuefistę pana dr Zająca. Nazwisk, które pozostały w mojej pamięci jest znacznie więcej,prof. Kawalec z historii prof. Lubiszewski z fizyki, prof. Dobrucka z chemii czy Pan profesor Ciura, który skutecznie zniechęcił mnie do matematyki, za co chyba do końca życia będę mu wdzięczny:) nIe wiem, ile z tych osób jeszcze uczy w żeromie, ale były to naprawdę wspaniałe postacie, którym jako człowiek zawdzięczam bardzo wiele Podsumowując - do tych wszystkich, którzy piszą teraz o wyższości norwida nad żeromem lub opdwrotnie - oceńcie szkołę z perspektywy kilku lat po jej skończeniu. Zobaczycie wtedy jak głupie i nonsensowne są przepychanki i wzajemne animozje jednej i drugiej strony. A co do poziomu szkół, no cóż, i tak studia, a potem dorosłe życie pokażą Wam najlepiej, ten wysoki jak Wam się wydaje teraz poziom obu "uczelni" jeleniogórskich
~żeromszczak25 16-01-2007 20:48
Szkoła jest super każdy ją lubi! A pod względem nauczania to wszyscy nauczyciele są dobrzy. zapraszam do żeroma!!!!!!!!!
~jamajka 16-01-2007 22:04
Wasze komentarze są żalosne... przecież szkoła to szkoła, każdy chodzi tam gdzie mu lepiej, każdy ma prawo do wyboru własnej drogi życiowej na tym etapie życia, zreszta to przeciez tylko ogólniak, a wy tak strasznie wykłócacie się o to, gdzie jest lepiej... wszystko zależy przecież od osobistego podejścia jednostki, w obu placówkach pracuja pedagodzy starający się jak najbardziej pomóc nam w przygotowaniu do matury, są nauczyciele lepsi i gorsi, tak samo jak w obu szkołach są mocniejsi i słabsi uczniowie. tylko dlaczego tak uparcie bronicie swojego... ? ja chodze do norwida i lubię moją szkołę, jesli ktos wybrał żerom, tzn. że tak mu lepiej i nie mi kwestionowac jego wybór. ciekawa jestem, kiedy w koncu uzmysłowicie sobie bezsens tego sporu, moim zdaniem, szkoły powinny współpracowac, a nie tak zaciekle rywalizowac, bo to wywołuje jedynie zbędny stres i niekorzystnie wpływa na opinię obu szkoł w oczach postronnych ludzi. serdecznie pozdrawiam wszystkich uczniów w naszym pięknym miescie :) wyluzujcie :)
~Pieeeki 17-01-2007 0:11
Godd damn... brak słów.. Nie chcę powiedziec, że wszyscy, ale większość ludzi dających tu komentarze nie zna realiów panujących w szkołach innych niż w tej do której uczęszczają. Sam nie znam Norwida i go nie oceniam, a jeśli chodzi o Żerom to jest wiele osób które nadają troche życia tej szarej rzeczywistości szkolnej. Znam ludzi z Norwida i Chemika i widzę, że są wporzadku, a oni wiedzą, że w Żeromie takich też nie brakuje (pozdrowionka dla nich;)) A jeśli chodzi o poziom nauczania hmm... dla mnie liczy się to co mam w glowie, nie oceny, pozycja w rankingach czy opinie osób trzecich. Te spory są nie potrzebne, każdy chodzi tam gdzie bardziej mu pasuje, gusta kazdy ma inne. Pozdrawiam Was ;)
~DO "jamaika" 17-01-2007 5:05
Sam jestes zalosny.Daj sie ludkom wypowiedziec.
~idol 18-01-2007 14:58
co tu dużo mówić, CHEMIK jest najlepszy i już
~chemik 18-01-2007 15:01
chemik bije Was wszystkich na głowę
~Chemik??? 20-01-2007 6:54
Nie wiem nawet, gdzie jest...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group