• Czwartek, 14 listopada 2019
  • Godz. 17:46
  • Imieniny: Emila, Judyty, Serafina, Wawrzyńca
  • Czytających: 6736
  • Zalogowanych: 16
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Świetna zabawa w Galerii Sudeckiej

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 16 lutego 2016, 12:01
Aktualizacja: Środa, 17 lutego 2016, 8:03
Autor: org
Fot. org
Niedziela, 14 lutego w Galerii Sudeckiej obfitowała w moc atrakcji, warsztaty, zabawy i konkurs, w którym główną nagrodą była wycieczka do Rzymu.

Samodzielne tworzenie słodkich bukietów, dekorowanych T-shirtów, czy kart walentynkowych to tylko część z przygotowanych atrakcji.
Przybyli goście mieli okazję na zdobycie karykatury wykonanej przez Jacka Sławomira Mak-Makiewicza, mistrza tego gatunku. Kochający słodkości mogli delektować się pyszną belgijską czekoladą serwowaną w formie fontanny czekoladowej.

Zapraszamy do fotorelacji z tego wydarzenia.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (14) Dodaj komentarz

~Masakra 16-02-2016 15:33
Masakra! Ciężko w takim miejscu wytrzymać na zakupach. A żeby jeszcze cokolwiek świętować.. KOSZMAR! Szczęście organizatorów, że do kina na przytulanki jechały tłumy to ktoś na to zerknął.
~jur 16-02-2016 15:53
dlaczego tak mało fotek. Doszedłem do 29 i mi się znudziło. Kogoś porąbało z tymi fotami
~wtf 16-02-2016 16:05
Jak kiepskie trzeba mieć życie żeby świetnie się bawić w galerii;)
~Arno 16-02-2016 17:22
Do Jelonki: co musi się wydarzyć, jakie okoliczności muszą zajść, żebyście łaskawie zmienili tą prymitywną, archaiczną przeglądarkę zdjęć na taką, którą można normalnie je przeglądać??????
~żenada 16-02-2016 17:25
nigdy nie nauczycie się wrzucać fotek w tym samym formacie? o pokazie slajdów nie wspomnę.
~Nowa 16-02-2016 21:29
Jak zwykle znajdzie sie maruda ktory pewnie nosa z domu nie wytknie i tylko jeczy jak to wszystko jest fuj i beee ... Nie pierwsza imprezka w Sudeckiej gdzie dopisuja zadowoleni klijenci Ci przypadkowi jak i Ci ktorzy chca milo spedzic czas. Dzieki takim imprezom pojawia sie usmiech na twarzach ludzi oraz czuje sie to cieplo i chec do bycia w miejscu przyjaznym
~Ala 16-02-2016 22:54
Byłam W Waszej Galerii. Superancka. Kupiłam bluzkę, torebkę i szaliczek. Fajne..... I taniocha.
~Fotograf 16-02-2016 22:55
Ożesz kurde ile fotek. Jestem już na 187. Idę spać.
~do nowa 17-02-2016 0:13
Klijenci na pewno byli zadowoleni,natomiast nie wiadomo jak klienci.
~rysiek w swetrze 17-02-2016 10:23
grypa zbierze swoje żniwo czego wam rysiek nie życzy
~ 17-02-2016 10:33
Ciekawe kto wygrał,sądząc po ostatniej aferze paragonowej ,to pewnie i tutaj wygrał(a) jakieś znajomek
~ 17-02-2016 10:55
wspolczuje pracownikom sklepow w tej galerii - 8 a nawet 10 godzin w hałasie tworzonym przez marnej wody prezenterow, krzykliwej muzyki i toz to nie praca a tortury- ekspedient nie slyszy co mowi klient a klient nie slyszy co mowi ekspedient- kto to wymyslil takie pseudo zabawy- ja w takie dni nie chodze do galerii bo jest stanowczo za glosno i zakupy nie staja sie przyjemnoscią
~EwaP 19-02-2016 17:27
Ha ha ha :) Czyżby wpisy i komentarze zazdrosnej konkurencji? :)
~ 22-02-2016 22:11
Konkurencji ??? Praca w takie dni to paranoja.... Można kur***cy dostac i niezlego manka w kasie narobić. Zapraszam chociażby stanąć za kasą w Cukierni Sowa ktora jest zawsze tuż przed tymi "imprezami"....

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group