Środa, 12 sierpnia
Imieniny: Klary, Juliana
Czytających: 5723
Zalogowanych: 13
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Puma na Dolnym Śląsku?

Wiadomości: REGION
Środa, 27 maja 2009, 11:13
Aktualizacja: 16:38
Autor: TEJO
Fot. ....
Wczoraj wieczorem w lesie w okolicach Marciszowa i Julianowa widziano ślady o wymiarach 14 cm x 14 cm. Nie jest wykluczone, że pozostawił je wielki kot.

Poinformował o tym portal Wałbrzyszek.com – Ślady są dość duże, więc przybyły na miejsce lekarz weterynarii podejrzewa, że jest to puma, która przeszła ze strony czeskiej – informuje nadkomisarz Magdalena Korościk z Komendy Miejskiej w Wałbrzychu.

– Powiadomiliśmy o tym podległe jednostki, które informowały m.in. szkoły. W niektórych z nich przeprowadzono dziś apele, w czasie których ostrzeżono dzieci. Zalecamy jednak ostrożność wszystkim mieszkańcom powiatu do czasu wyjaśnienia sprawy – dodaje.

Obecność zwierzęcia można powiązać z doniesieniami o dzikim kocie, który grasował na Opolszczyźnie siejąc postrach pośród mieszkańców i właścicieli gospodarstw.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (64) Dodaj komentarz

~ss 27-05-2009 11:31
a moze to ca sama co wendruje po Polsce , może na kogoś lub na coś poluje . Jeden dziki kot a taki raban :D . Pewnie ten kot sie bardziej boi ludzi niż my jego . Dajcie mu żyć
Ryba 27-05-2009 11:34
Slady takiej wielkosci rownie dobrze mogl zostawic "adidas";)
~ 27-05-2009 11:50
białe myszki, różowe słonie......i pumy:)
~ 27-05-2009 12:05
aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
~panteer 27-05-2009 12:12
Gdzie w dolnośląskim leży Julianów? Ja znalazłem trzy w łódzkim, dwa w świętokrzyskim i po jednym w mazowieckim i śląskim, a u nas niemogę zlokalizować.
~znawca tematu 27-05-2009 12:13
i tak go nikt nie dorwie bestia madrzejsza od czlowieka ja lezal snieg to byl czas na wytropienie gada a teraz to mozemy go w de... pocalowac,
~ 27-05-2009 12:18
ale numer dotarła do nas od marciszowa do Jeleniej blisko :D
~tak 27-05-2009 12:50
a ja lubię pumę.mam nawet jedną parę:)))
~3'k 27-05-2009 13:02
apele w szkolach... smiechu warte ;D i co im mowia? Dzieci, nie karmcie pumci? ;D
~myszka 27-05-2009 13:06
ooooo!!!!!!!! kurna olek 14cm x 14cm to chyba jakis kocio-slon
~Chemini 27-05-2009 13:34
Jeden Julianów jest niedaleko Wałbrzycha (na pd. wschód)
piipi 27-05-2009 14:01
~Zaraz PUMA ! *Kot..nalozyl kalosze i taka jest prawda !
~MyAttention 27-05-2009 14:24
14 cm x 14 cm ? Może to naprawdę jakiś słoń a nie puma ? Luuudzie dajcie żyć! No bez przesady ; dd
~s. 27-05-2009 14:50
Ślady demokracji.
piipi 27-05-2009 14:50
~Czy jak ..ZAWOLAM kotku..kici..kici,to przyleci do mnie ten koto- podobny ?
~swercru 27-05-2009 15:05
Zostawcie tą Pume ona jest moja ;] Dajcie mi Pozwolenie to ją upoluje ;] i zrobię sobie Buty ;d
~swercru 27-05-2009 15:07
Nie kumam tego wysłać ludzi w las np żołnierzy zawodowych i niech ją szukają jak znajdą to otworzyć ogień i po sprawie a nie taka Śmieszna zabawa [!]
~n-l 27-05-2009 15:22
Różowa pantera ?..
~ 27-05-2009 16:06
14x 14 łapa to olbrzym
~ 27-05-2009 16:16
boję się, powaznie
~mmbox 27-05-2009 16:20
To kot Jarosława......
~a.... 27-05-2009 16:21
jeja pozamykajmy się w domach i nie chodzmy do pracy bo nas pumcia zje he he....kiri kiri kiri
~a.... 27-05-2009 16:23
pumcia kici kici kici
~to ta sama 27-05-2009 16:25
http://www.youtube.com/watch?v=psgil6b_Xd4&feature=related
~... 27-05-2009 16:27
a po co ją zabijać-toż to złapać nie można i do zoo dostarczyć? Zwierzę niczemu nie winne-po prostu chce żyć.
~zuo 27-05-2009 16:53
Oczywiście, że na DŚ można spotkać Pumę. I to niejedną. Są w różnym wieku. Ford produkuje je nie od dziś... A dzieci należy przestrzegać nie tylko przed Pumą, ale przede wszystkim przed Golfami i Calibrami!
~ 27-05-2009 16:55
PUMA? hahaha, a na zabobrzu wodę ciepłą tak naprawde zabrali kosmici...:)
~KAPITAN BOMBA 27-05-2009 16:56
"przybyły na miejsce lekarz weterynarii podejrzewa, że jest to puma" czyli niema pojęcia co widzi :)
piipi 27-05-2009 17:03
..od tych strasznych wiadomosci,to mozna..KOTA dostac !
~ha 27-05-2009 17:37
gupota ze nie wolno jej odstrzelic, ale wladze nie zmienia decyzji dopuki nie zaatakuje jakiegos czlowieka , no coz - taka polska wladza
~febo 27-05-2009 17:49
poprosic dobrych mysliwych z psami tropiacymi uspic i do zoo,atrakcja bedzie na 102
ago. 27-05-2009 18:34
Odstrzelić na śmierć to szkoda, ale aby uśpić np. na kilka godzin i do zoo to dobry pomysł.
ago. 27-05-2009 19:07
Do ~swercru - A dlaczego żołnierzy zawodowych? Mało mamy wokół myśliwych - przyjaciół zwierząt wszelakich...
~do ~ 27-05-2009 19:21
haha z ta wodą to dobre było ; DD masz racje- popieram, to napewno kosmici a puma to ich kiciuś ; DD
~yoda 27-05-2009 19:24
kot w butach?haha
piipi 27-05-2009 19:27
..po postach widac,ze*mezczyzni tutaj NAJbardziej sie boja !
~ 27-05-2009 19:29
mogli by ja złapac i otworzyc w JG Zoo takie małe, opiekowac się nią łądnie...
~tropy kota 27-05-2009 19:35
To tropy kota z przerośniętym Ego, o imieniu Alik . Przeciętnie z właścicielem są średni....
piipi 27-05-2009 19:37
..do - [~Yoda..]..a Tobie,co tak do smiechu !! On jest tutaj sprawca *mezczyzna Charles Perrault "Kota w butach" wymyslil ;)
~ 27-05-2009 19:40
boje sie!!!!!!!!!!!
HankaOdRumcajsa 27-05-2009 20:04
...a u mnie w piwnicy trole biegają...
~oj! 27-05-2009 20:11
od piipi - wolaj kicie, wolaj, moze cie nareszcie zezre
~bob 27-05-2009 20:40
to nie puma, to wuzzle i hefalumpy
~do tak 27-05-2009 20:52
to masz dwie pumy.
piipi 27-05-2009 21:10
..do - [~OJ !..]..ty lepiej uwazaj ! *Kicia mnie poslucha i bede mogla jej wydawac rozkazy,aby pozarla..NIEgrzecznych *mezczyzn !
~r 27-05-2009 21:16
to była puma ford puma d...le
~do tak 27-05-2009 21:21
to masz dwie pumy.
piipi 27-05-2009 21:53
..do - [~HankaOdRumcajsa..] ~Hanka..tylko spokojnie ! Moze one uciekly z Wroclawia i znalazly schronienie w Twojej przytulnej piwniczce.
~Pantalon 27-05-2009 23:01
Ja słyszałem że ta PUMA uciekła z PANTEONU bo ją przecenili!!!! hehehe
~swercru 27-05-2009 23:07
Do Ago [!] Co ci taki myśliwy zrobi ? Jak oni sami pewnie się boją ;] ;] A żołnierz zawodowy jest specjalnie szkolony ;]
Cień 27-05-2009 23:22
Kicia wyczuła świeży piaseczek na majówce i zbliża się do nas.
~kwakwa do zoologów 27-05-2009 23:42
...może to nie puma tylko...tygrys szablozębny albo lew salonowy...
~kocia 27-05-2009 23:51
jak ktoś mi ją zabije to przysiegam ze ja zabije morderce kota !!!!!!!!!!!!!!!
~**** 28-05-2009 0:04
puma wędrowniczka.. zwiedza sobie Polskę. tożto nic złego.
~oli 28-05-2009 13:34
Co jeszcze moze jednorozca znajda lol
~mimi 28-05-2009 15:38
afera jakby co najmniej Yeti siało postrach...
~xd~emo-ona~dx 28-05-2009 18:38
Ale wam kurcze smiesznie ! niech nie bedzie tych zwierzakow domowych to was zacznie wpierdzielac jeden po drugim i wtedy mi bedzie smiesznie!! mieszczuchy porabane!
ago. 29-05-2009 6:24
do Swercru - Masz rację, oni odważni tylko do zajęcy i sarenek.
~banan 29-05-2009 8:20
dzisiaj to coś w nocy zagryzło kumplowi psa w modliszowie to jest 2 kilometry od julianowa
~zszokowana 16-06-2009 17:26
okolo 10 czerwca w centrum polski cos zagryzlo gospodarzowi jednej nocy 4 swinie i drugiemu poszarpalo psa!!!!!!!!!!!!
~ppp 20-06-2009 0:55
włacha
~michał4652 21-06-2009 8:35
mi na początku wydawało się, że ta puma jest tą która uciekła z zoo w warszawie. Niektórzy naprawde się boją. Teraz ona znajduje się kilkanaści kilometrów od mojej miejscowości.
~QUADZIK 19-07-2009 22:52
Dziś kota widziano w okolicach wieszchosławic koło bolkowa przemknęła przez las jak Quadami jechaliśmy z kolegą .....
~QUADZIK 19-07-2009 22:53
Dziś kota widziano w okolicach wieszchosławic koło bolkowa przemknęła przez las jak Quadami jechaliśmy z kolegą .....

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group