Niedziela, 25 października
Imieniny: Darii, Kingi
Czytających: 6712
Zalogowanych: 5
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Przedwiośnie: LGBT to ludzie!

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 16 czerwca 2020, 8:51
Aktualizacja: Środa, 17 czerwca 2020, 11:23
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Organizator
Młodzieżówka partii Wiosna Roberta Biedronia zaprasza dzisiaj (16.06) na Plac Ratuszowy, aby zademonstrować swój sprzeciw wobec narracji polityków Prawa i Sprawiedliwości, jakoby LGBT to nie byli ludzie, tylko ideologia.
Przedwiośnie zaprasza na pokojową demonstrację przeciw polityce nienawiści PiS. My, młode osoby, nie wyrażamy zgody na hejt kierowany w osoby LGBT. Demonstracja odbędzie się 16.06.2020 r. o godzinie 17:00 na Placu Ratuszowym - informuje przedstawiciel lokalnych struktur Przedwiośnia.

Twoja reakcja na artykuł?

30
38%
Cieszy
11
14%
Hahaha
1
1%
Nudzi
1
1%
Smuci
6
8%
Złości
31
39%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (137) Dodaj komentarz

~18 sqandal 16-06-2020 9:03
...a czy aby oni to mają pozwolenie na demonstracje . I czy napewno to są godni żeby nie nazywać ivh ch...tą . Bądzcie sobie tymi pe...mi ale w swoim < zaciszu > a nie obnoście się z tym przed calym swiatem . Demokracja , demokracją ale? Polska to kraj katolicki i takie lbdt nie ma szan ( żadnych ) zaistnieć w tym kraju . Kochajcie się nikt wam w tym nie zabroni ale nie na ulicach !!!
~Kier 16-06-2020 10:38
do: ~18 sqandal (9:03)
Najczęściej tzw językiem nienawiści posługuje się właśnie Lewica i PO z kodem.Klasyczne odwracanie kota ogonem
~fas 17-06-2020 8:12
do: ~Kier (10:38)
Kiedy Andrzej Duda podpisał kartę rodziny, jego przeciwnicy skupili się na jednym tylko założeniu dokumentu, dotyczącego przecież wielu spraw. Targowickie media dbają o to, by deklarację prezydenta przedstawić jako niemający precedensu atak na mniejszości seksualne, podczas gdy de facto jest on jedynie przedstawieniem założeń polityki prorodzinnej.
Michrou 16-06-2020 14:30
do: ~18 sqandal (9:03)
Polska to nie jest kraj katolicki, według konstytucji jest krajem świeckim. Religię na serio bierze około 40% Polaków. Jednocześnie Polska jest najszybciej laicyzującym się krajem na świecie według Pew Research Center, deklasujemy konkurencję, tępo laicyzacji jest 50% większe od drugiego miejsca. Wśród młodych Polaków nie ma nawet 1/4 Katolików. Nawiązując jednak do Katolicyzmu, bo nie jesteś godzien nazywać się Katolikiem, a bezczelnie i wybiórczo powołujesz się na wartości których nie rozumiesz. Warto tu przytoczyć uzasadnienie radnej PiS, której głos odrzucił Samorządową Kartę Praw Rodziny w Siedlcach. Powołała się na wartości chrześcijańskie i Katechizm Kościoła Katolickiego, który nakazuje Katolikom szanować mniejszość homoseksualną. Zastanawia mnie też twoja seksualna obsesja, dlaczego skrajna prawica zawsze sprowadza ten temat do s...u, czyżby głodnemu chleb na myśli? Chodzi im o możliwość zawierania związków partnerskich lub małżeństw, możliwość informacji o swojej drugiej połówce w szpitalach. Z tym "w domach" podobną analogię można zastosować do Katolików, czemu paradują na ulicy w Boże Ciało, jak mogą to robić w domach. Nie bądźmy hipokrytami i miłujmy bliźniego.
Michrou 16-06-2020 15:02
do: Michrou (14:30)
*tempo, wkradł się mały błąd, pisałem na szybko
~koniował 16-06-2020 17:27
do: Michrou (15:02)
To już wiem dlaczego takie głupoty napisałeś.
Michrou 16-06-2020 20:14
do: ~koniował (17:27)
To spróbuj wykazać, że choć jedno zdanie jest "głupotą" życzę powodzenia.
~ 16-06-2020 20:59
do: Michrou (20:14)
Początek: "Polska, to nie jest kraj katolicki". Poczytaj historię Polski od 966 roku. Tego uczą w szkole podstawowej.
Michrou 16-06-2020 21:19
do: ~ (20:59)
Historycznie może kiedyś był, obecnie Rzeczpospolita Polska to kraj świecki. "Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują bezstronność w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych, zapewniając swobodę wyrażania ich w życiu publicznym" art. 25 konstytucji RP. Do tego jeszcze: Dz.U. 2017 poz. 1153 "1. Rzeczpospolita Polska jest państwem świeckim, neutralnym w sprawach religii i przekonań"
~Pi 16-06-2020 23:46
do: Michrou (21:19)
Marzenia i statystyki sodomitów. Liczycie się kilka razy dziennie i myślicie. że was od tego przybywa. Zboczeniec to zboczeniec. Sodoma to Sodoma. Wasze gadanie i pieniądze tego nie zmienią. Nikt nikogo nie dyskryminuje za to że nie ma jednej nogi lub ma inne upośledzenie - ale delikatnie mówiąc nie jest on taki sam.
~trzeźwy 18-06-2020 10:55
do: ~Pi (23:46)
podobnie rudzi i mierzący ponad 2 metry wzrostu - delikatnie mówiąc nie są normalni :) ( nie mieszczą się w normie)
~trzeźwy 18-06-2020 11:02
do: ~ (20:59)
naprawdę nie rozumiesz różnicy między krajem katolickim ( czyli wyznaniowym ) a krajem katolików - czyli krajem w którym większość obywateli to katolicy ?
~trzeźwy 18-06-2020 11:04
do: ~ (20:59)
kolejny nie rozumie co to znaczy państwo katolickie
~Krecik 17-06-2020 8:46
do: Michrou (14:30)
Jasne to ,że Polska jest krajem świeckim najlepiej widać w kościele i przed kościołem w święta Wielkanocne Nikt nie wierzy ale bez święconki nie wyobrażają sobie świąt Ludzie boicie się poprostu przyznać do swojego wyznania,żal mi was
~markiza 20-06-2020 21:21
do: Michrou (14:30)
Widzisz, problem jest w tym, że ty nie znasz treści KONSTYTUCJI. Szkoda, ktoś ją pisał, a porównanie manifestacji czy parad LGBT do Bożego Ciała, to tak jak byś chciał wybić głową szybę w oknie nie zauważywszy, że ktoś je prędzej otworzył. Widziałeś kiedyś katolika by narzucał komuś swoją religię, chociażby tak jak Świadkowie Jehowi, mimo że też potrafią być natrętni nikt ich na ulicach nie zaczepia bo nawet nikt nie wie jakie środowisko reprezentują.Profanacja innej wiary, jaka by nie była jest rzeczą nie dopuszczalną. Moherowe berety też ktoś rozkręcił, po to tylko by krytykować katolicyzm. Babcia przecież nie była w stanie nikomu zrobić krzywdy, a jednak takie osoby były wyśmiewane, jak myślisz czemu?
~cocoa 16-06-2020 17:12
do: ~18 sqandal (9:03)
To są opłacone wygłupy.nikt normalny za darmo się nie wygłupi.
~Pogromca Ciemnosci 16-06-2020 23:18
do: ~cocoa (17:12)
twoj stary pijany ro...ny na podwalu też sie wygłupia i nikt mu nie płaci
~cocoa 17-06-2020 9:14
do: ~Pogromca Ciemnosci (23:18)
przyklad głupoty.dziecinadę i żenadę przedstawasz w kroczu zapewne
~ 16-06-2020 18:27
do: ~18 sqandal (9:03)
naprawde jestes pewny ,że nie ma szans zaistnienia ? W katolskim kraju? Internet obiegły zdjatka gdzie bp Dziw sciska za łapkę, jak kochankowie! innego bpa podczas koncelebry. A mloy biskupek, no ...własnie.... młody!
~trzeźwy 18-06-2020 10:59
do: ~18 sqandal (9:03)
obnoszenie się z jakąkolwiek seksualnością jest ujęte w przepisach prawa. Ani homo ani hetero nie mogą w miejscach publicznych siać zgorszenia zachowaniami seksualnymi
~katarzynka 16-06-2020 9:25
Znam kilku gejów. Żadne z nich nie popiera tego co robi LGBT. LGBT nie chroni gejów, czy trans, nie walczy o prawa dla tej grupy społecznej. To są ludzie, którzy mają za zadanie robić zadymy. Gdyby im chodziło o prawa pewnych grup społecznych to nie naśmiewali by się z katolickich mszy choćby. Ktoś kto rzekomo walczy o tolerancję walczy nienawiścią ( jest nietolerancyjny w stosunku do innych grup społecznych ) nie ma dobrych zamiarów. Moi znajomi ze środowiska gejowskiego w żaden sposób nie utożsamiają się z tą organizacją i uważają, że robi ona więcej złego niż dobrego.
~Tak 16-06-2020 9:42
do: ~katarzynka (9:25)
Jestem hetero i tez znam dwoch homosiow, zaden z nich sie na mnie nie obraza, ze ich tak nazywam, normalni spokojni ludzie, nigdy nie gadamy o se...e, bo wiedza ze dalbym im za to w morde (wiedza ze mnie to brzydzi) , ani o adopcji dzieci, za to na innych polach gadamy, pijemy piwo, wymieniamy punkty widzenia bo jednak sa wrazliwsi, takie troche baby, ale ogolnie sa ok. Oni LGBT tez nie lubia. Dla nich to ideologia. Oni nie chca adoptowac dzieci.
~katarzynka 16-06-2020 10:57
do: ~Tak (9:42)
Bo 99% tego środowiska to zupełnie normalni ludzie, normalnie żyją, normalnie pracują, normalnie płacą podatki i praktycznie nie wiemy że istnieją obok nas. To są zwykli ludzie i tak ich traktujmy. A robienie jakichś zadym z obrażaniem innych grup społecznych, czy celowe obsceniczne przebieranki nigdy nie dadzą nic dobrego gejom, trans, les, czy bi. Niech LGBT , jako organizacja zacznie rozmawiać , podkreślam ROZMAWIAĆ o tym jak poprawić życie tych ludzi, jak prawnie im pomóc żeby mogli tak jak każdy normalnie funkcjonować w urzędach, szpitalach, czy innych instytucjach. Siłą nic nie zdziałają. Tylko pogorszą sytuację środowiska. Ja popieram związki partnerskie, bo regulują one kwestie prawne i urzędnicze. Ale nie rozumiem po co na siłę chcą prawa , które pozwala na adopcję dzieci przez takie pary. Może i taka para wychowa dziecko bardzo dobrze, ale społecznie w wielu przypadkach zrobi temu dziecku krzywdę. Dzieciak będzie już w przedszkolu napiętnowany przez rówieśników, dzieci z podwórka. I znajomi z tego środowiska nie popierają adopcji, uważają to za niepotrzebne. Ale ktoś tam na siłę chce zrobić wielki przewrót mimo sprzeciwu ludzi.
~trzeźwy 18-06-2020 11:22
do: ~katarzynka (10:57)
Czyli, jeżeli dobrze zrozumiałem, Katarzynka, adopcja przez pary homo będzie dla dzieci krzywdą bo nasze społeczeństwo jeszcze nie dojrzało do takich działań ? Chyba się zgadzam.
~ 16-06-2020 19:46
do: ~Tak (9:42)
To duzo wieso.Szacun za obrzydzenie do s...u.
~trzeźwy 18-06-2020 11:17
do: ~Tak (9:42)
Ale chyba rozumiesz, że ich brzydzi seks hetero i nie poruszasz tych tematów ?
Michrou 16-06-2020 15:01
do: ~katarzynka (9:25)
W każdej dyskusji to samo. Wasi, obstawiam wymyśleni, znajomi są też LGBT, to skrót oznaczający np. gejów i lesbijki, nie jest to tożsame z "homoseksualistami", ponieważ uwzględnia to również ludzi biseksualnych. Wasi znajomi mogą nie popierać organizacji walczących o ich prawa. Ale chyba wiedzą, że skrót LGBT oznacza ich samych. Na innych portalach jest bardzo dużo podobnych wpisów od ludzi z prawej strony i każdy podaje je w wątpliwość, choć może homosie starszej daty których znacie rzeczywiście tak mówią. Moi znajomi za to utożsamiają się jako LGBT, jednak są to ludzie młodzi.
~ 16-06-2020 18:36
do: Michrou (15:01)
a twoi znajomi, ci młodzi, obstawiam, są wymyśleni. Wysil się bardziej, bo ci nie zapłacą. Postawią na inteligentnych trolli.
Michrou 16-06-2020 20:18
do: ~ (18:36)
Wpisz sobie w google "sodomita kolaborant gej" i zobacz na pierwsze obrazy, z tych legendarnych kolegów gejów obrażonych na LGBT nawet robią memy. Jest to tak absurdalne.
~ 16-06-2020 21:03
do: Michrou (20:18)
Co za bełkot. " O co sie ciebie rozchodzi ? "
Michrou 16-06-2020 21:40
do: ~ (21:03)
Dobra, jednak trzeba rozrysować kredkami. Jak ktoś pisze, że ma kolegę geja który nie lubi LGBT, to można w to zwątpić. W końcu to dziwne, że nie toleruje swojego środowiska i nie rozumie skrótu LGBT. Na niektórych portalach internetowych (to też strona internetowa jak ta, ale troszkę inna) ludzie z tego żartują. Każdy prawicowiec ma "kolegę" geja, brzmi to zabawnie. Gdy coś jest zabawne i głupie to ludzie w internecie czasem robią śmieszne obrazki. Te śmieszne obrazki to memy. Ty też możesz je znaleźć! Wpisz w wyszukiwarce google (czy wiesz co to takiego? mogę wytłumaczyć jaśniej) kilka słów. Te słowa to "sodomita gej kolaborant" i wciśnij klawisz enter, masz go na klawiaturze. Tam będzie zakładka, pod wpisaną frazą, taki napis "Grafika". Klikasz w ten napis, pojawiają się obrazki i już możesz kliknąć w pierwszy obrazek. Śmieszny, nie? Daliśmy radę! W następnej części omówimy o co chodzi w obrazku, a teraz pora iść spać, już po dobranocce.
~ 16-06-2020 22:00
do: Michrou (21:40)
Gdyby twoje EGO spadło do poziomu twoejego " iq", to byłby wielki huk i rozleciałoby się na tysiące kawałeczków.
~PAPjeż 16-06-2020 9:42
"Nienawiść PIS" to rojenia tych wichrzycieli. Oni bardzo by chcieli i do tego dążą żeby PIS ich znienawidziło ale my nie mamy nic przeciw mniejszościom. To są dla nas współmieszkańcy naszego kraju z takimi samymi prawami. Nasz ostry sprzeciw to ta lewacka ideologia LGBT która dyskryminuje większość przez mniejszość.
~do rozpuku 16-06-2020 9:45
Próżniak wszystkim da zezwolenie aby było inaczej niż normalnie. On na tym jedzie !!!!!!!!
~korwin 16-06-2020 9:51
Przedwiośnie. To Sikora musi być
~Koniec 4 rp 16-06-2020 9:53
28 czerwca wysyłamy adriana na emeryturę,żegnaj pisie ,dość dodruku pieniądza na nierobów i zadłużania kraju.A to całe lgbt to mało istotny temat zastępczy.
~PAPjeż 16-06-2020 10:20
do: ~Koniec 4 rp (9:53)
Cóż za postanowienie. Litości.....
~Kier 16-06-2020 10:46
do: ~Koniec 4 rp (9:53)
Tą datą stanie się wręcz odwrotnym symbolem.Symbolem rozłamu w PO i przejściu kilku senatorów na stronę rządową.Najlizsze wybory dobiero za 3 lata tyle rządni stołków PO wcy nie wytrzymają w niby sojuszu
~argo 16-06-2020 10:01
Polska od zawsze była i jest jednym z najbardziej tolerancyjnych państw świata. Wmawianie nam choroby to neomarksistowska propaganda z Brukseli.
~ 16-06-2020 10:14
Od kiedy naruszyli świętość katolików są dla mnie zerem
~Kier 16-06-2020 10:40
do: ~ (10:14)
To w/g nich nie było naruszenie tylko uliczny performance
Michrou 16-06-2020 14:40
do: ~Kier (10:40)
Nie manipuluj. Organizacje związane z LGBT potępiają te czyny. Ocenianie większości przez pryzmat marginesu jest dość prymitywne. Katolicy obrażają gejów i mówią, że są gorsi od dwóch tysięcy lat. Opierają to na mitologii żydowskiej ze starego testamentu zapominając o naukach Jezusa. Większość tych akcji była reakcją na podobne czyny Katolików. Nie popieram dolewania oliwy do ognia i sam potępiam te czyny, ale na przykład "ci...ja" była odpowiedzią na kartony z napisami najgorszych grzechów, a wśród nich był z napisem LGBT, czyli zrównanie mniejszości homoseksualnej do zła.
~ 16-06-2020 21:03
do: Michrou (14:40)
Cyt. "Katolicy obrażają gejów". Znakomita większość naszych gejów to właśnie katolicy, więc proszę nie pisz już tych bzdur.
Michrou 16-06-2020 21:21
do: ~ (21:03)
Geje są katolikami pomimo tego, że jacyś biskupi nazywają ich "tęczową zarazą", podaj mi dane statystyczne pokazujące, że większość polskich gejów to katolicy. Czekam.
~Anonim+ 16-06-2020 11:18
do: ~ (10:14)
Rozumiem, że księża geje i pe...le, również?
Michrou 16-06-2020 14:35
do: ~ (10:14)
Kiedy naruszyli jakąś świętość? Słynna "parodia mszy" była odprawiona według zasad wiary przez biskupa ewangelickiego.
~ 16-06-2020 18:46
do: Michrou (14:35)
biskupi ewangeliccy noszą durszlaki na głowach w czasie " mszy odprawianych wg. zasad wiary"? No, no, jacyś " nowi " ewagelicy. Nie ośmieszaj się bardziej, niż jesteś.
Michrou 16-06-2020 20:10
do: ~ (18:46)
Durszlaki noszą wyznawcy Kościoła Latającego Potwora Spaghetti. Chyba pomyliłeś wydarzenia.
~ 16-06-2020 21:30
do: Michrou (20:10)
Tęczowy ornat, durszlak na głowie i logo Parady Równości. W takich okolicznościach była koncelebrowana msza w centrum Warszawy. Mszę odprawiał Szymon Niemiec, aktywista LGBT i biskup Ekumenicznego Kościoła Katolickiego. Mężczyzna od wielu lat koncelebruje msze na Paradach Równości. Nagranie z fragmentu nabożeństwa obiegło internet, wzbudzajac kontrowersje. Poszukaj chopie, bo jeszcze raz powtarzam, wybiorą inteligentnego trolla i ... Cnotę stracisz a rubla nie zarobisz.
~ 16-06-2020 10:37
To nie geje i lesbijki , ale gó...ze którzy nie wiedzą co zrobić ze sobą i swoim przyrodzeniem.
~AD966 16-06-2020 10:39
Kler to zgnilizna !
~Kier 16-06-2020 10:42
do: ~AD966 (10:39)
Właśnie dałeś potwierdzenie mojej wcześniej wypowiedzi.
~:) 16-06-2020 10:45
Uwaga! Kontrowersyjne! Jestem katolikiem - to jasne. Jestem gejem, czyli jestem LGBT. Swoją wiarę opieram na miłości do drugiego człowieka, jak mówi przykazanie: Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego. Tyle chciałem powiedzieć, życzę miłego dnia! Szerzcie pokój, nie nienawiść!
~Kier 16-06-2020 10:47
do: ~:) (10:45)
Gej to nie lgbt.miluj sobie kogo chcesz tylko nie myl pojęć
~Andrzej66 16-06-2020 11:04
do: ~Kier (10:47)
lgbt- lesbijki, geje, biseksualisci, transwertysci, tylko tlumacze znaczenie skrotu.
~triceratops 16-06-2020 12:04
do: ~Andrzej66 (11:04)
Skrótowiec LGBT ma na celu podkreślenie różnorodności cechującej będące w mniejszości grupy społeczne, tworzone w oparciu o tożsamość seksualną lub płciową.-wikipedia
Michrou 16-06-2020 14:33
do: ~Kier (10:47)
Widać dehumanizacja Polaków przez Dudę weszła za mocno, a tutaj prawdziwa definicja: "LGBT (z ang. Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) skrótowiec odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych. Skrótowiec LGBT ma na celu podkreślenie różnorodności cechującej będące w mniejszości grupy społeczne, tworzone w oparciu o tożsamość seksualną lub płciową. Określa się nim ogół osób, które są odmiennej od heteroseksualnej orientacji seksualnej"
~ 16-06-2020 14:35
do: ~:) (10:45)
I o to mi chodziło,a zachwanie lgbt ze swoimi protestami było obrażliwe dla większości Polaków.
~apokalipsa 16-06-2020 11:45
Jakiej płci jest LGBT?
~s. 16-06-2020 11:48
Wyrażam stanowczy protest by mniejszość seksualna narzucała swoją ideologię większości. Jeżeli wam się to nie podoba to proponuje rozwiązania z Rosji. Wtedy może będziecie jęczeć nie z rozkoszy, ale ze strachu. Do podziemia mości zboczeńcy, do podziemia.
~ 16-06-2020 18:34
do: ~s. (11:48)
A swojego GURU, I peda.a RP, tego z drabinki, też do podziemia _? Jego nie bo... 500 plus ? Jeśli jego nie bo 500plus, to kulwa jesteś, obojętnej płci.
~s. 16-06-2020 19:00
do: ~ (18:34)
Jutro też masz egzamin ósmoklasisty. Powtórz materiał.
~ 16-06-2020 12:48
Te wszystkie teksty o LGBT to tzw. temat zastępczy , po to aby przykryć te wszystkie afery i złodziejstwa PISu . Zawsze jak opozycja wyciąga w kampanii niewygodne dla prezesa tematy to pojawia się LGBT , aborcja , pe...ia w kościele . Duda mówi , że rodzina to mama , tata i ich dzieci, a jaki model rodziny przedstawia prezes , a jaki jego bratanica , trzeci mąż , każde dziecko z kim innym .Co kaczor wie o rodzinie , przecież on żyje w związku partnerskim z kotem .
~Tomato 16-06-2020 13:11
do: ~ (12:48)
Miał rodziców.relacja matka ojciec syn brat.a dwóch facetów którzy chcą adopcji dziecka to tak naprawdę chcą zaspokoić swoje ego
~AD966 16-06-2020 13:21
Od początku istnienia życia na Ziemi rodzili się ludzie z odmienną orientacją seksualną .W niektórych cywilizacjach było to tolerowane , w innych karano śmiercią.Jeszcze do tej pory w krajach totalitarnych jest kara śmierci . Ze względu na zatrucie środowiska takich urodzeń będzie więcej po za tym wzrasta tolerancja i nie ma strachu przed ujawnieniem się. PIS stosuje metody rasistowskie, fa...ie ,bolszewickie. Nadszedł czas aby zmienić ,wyrzucić poza nawias tą całą wierchuszkę PISu. To samo dzieje się .w KRK .
~PAPjeż 16-06-2020 13:44
do: ~AD966 (13:21)
A z głową wszystko ok?? Nie trzeba pomocy? Na pewno? Oj, tu coś widać że raczej trzeba....
~Katolpolski 16-06-2020 14:02
Tych ludzi jest malutko...
~jkfkd 16-06-2020 14:11
po co obnosic sie z tym,badzcie sobie gejami czy lesbijkami ale po co o tym ciagle trabic???????????
~rzodkieweczkę chrup chrup 16-06-2020 15:13
do: ~jkfkd (14:11)
Większość gejów nie chodzi na wszelakie parady i cyrk zwany "walka o prawa". Żyją sobie spokojnie , a ktoś wspierając się mniejszością chce za wszelka cene zrobić rozpierduchę . Na paradach, czy tych śmiesznych protestach nie spotkacie zwykłych gejów. Oni nie bawią się w wojenki polityczne.
~asddsdsd 16-06-2020 14:57
Niech se te MPGK maszerjua w Unii a nie że będą pod kościiołem i Dude niszczyć. Sie nie zgadzam na zboczenia!
~jkfkd 16-06-2020 15:22
do rzodkieweczke chrup chrup----oj zebys sie nie zdziwil,chodza chodza i wlasnie bawia sie w wojenki polityczne,a jakie maja żądania/duzo by pisac....widzialam na wlasne oczy
~rzodkieweczkę chrup chrup 17-06-2020 9:48
do: ~jkfkd (15:22)
W każdej grupie społecznej jest jakiś procent, który odstaje od reszty. Większość żyje normalnie, nie bawi siew politykę, nie uprawia głupawej walki przeciw uciśnieniu straszecznemu . Po prostu żyją, pracują, spotykają się z rodzinami. I patologicznym jest myślenie na zasadzie "jakbym spotkał p.dała to bym mu przyp.erdolił", bo tak się składa, że ogromna część kelnerów czy fryzjerów jest gejami, a i w innych zawodach ich spotkamy , tylko nie mamy o tym pojęcia.
użytkownik facebook 16-06-2020 15:22
Konkret !
~jajko koguta 16-06-2020 16:28
LGBT to zwykła antifa terrorystyczna. Normalni ludzie z inną orientacją, całkowicie odcinają się od tej instytucji. To kolejne lewacki twór do wprowadzenia chaosu społecznego na świecie - Soroz to coś finansuje więc......
Michrou 16-06-2020 20:13
do: ~jajko koguta (16:28)
Jeśli wierzysz w złego Sorosa to mam złą wiadomość. Jego mityczne zło zostało wymyślone na potrzeby prowadzenia kampanii Orbana. Artykułów po polsku nie ma, ale możesz spróbować z google translate: "THE GENESIS OF ORBÁNS ANTI-SOROS CAMPAIGN" opublikowany w Hungarian Spectrum. Nota bene z fundacjami Sorosa współpracował też Mateusz Morawiecki, co teraz?
~ 16-06-2020 21:19
do: Michrou (20:13)
A ty wierzysz w dobrego Sorosa? Jego jazda z funtem, to była przysługa dobrego wujka demokraty, który chciał pomóc Anglii poprzez test siły ich waluty? To też spisek Orbana w celu oczernienia " filantropa " Sorosa. Osadnicy w Ameryce też dawali Indianom gratis - koraliki, stare koce, whisky. Żadnego interesu w tym nie mieli.
Michrou 16-06-2020 21:26
do: ~ (21:19)
Nie jestem foliarzem, by wierzyć w jakieś spiski Sorosa i inne NWO. Czy jest dobry to nie wiem, ale wiem, że Orban dla głupszej części elektoratu zatrudnił amerykańskiego Żyda, był to Arthur Finkelstein, by prowadził mu kampanię i wymyślili jakiegoś demona zła Sorosa. Teraz w bajeczkę uwierzyła polska prawica i foliarze.
~ 16-06-2020 21:38
do: Michrou (21:26)
A ja wiem , że ciebie mógł zatrudnić i Sorosz. jako kiepskiego intelektualnie , ale pracowitego trolla, piszącego nieudolnie " własnymi słowami", przekazy dnia Sorosowych przekaźników. Nie jestem foliarzem i nie wierzę w spiski Orbana i Finkelsteina.
Michrou 16-06-2020 21:42
do: ~ (21:38)
Podałem ci artykuł prasowy który wyjaśnia zjawisko. Wystarczy go przeczytać. Jesteś takim id...ą, czy tylko udajesz? Może angielski cię przerósł? Możesz użyć translatora google. To też mam opisać jak powyżej opisałem szukanie obrazów w google?
~ 16-06-2020 21:54
do: Michrou (21:42)
Człowieku, że tak uprzejmie zacznę. Czy ty naprawdę sądzisz , że każdy bzdet, którym podpirasz swoje tendncyjne tezy, jest prawdą objawioną? Sprzedaż gazet polega na sprzedaży kontrowersyjnych, czasami totalnych bzdetów. W gazecie wiadomość, że pies pogryzł człowieka, to żadna wiadomość. Wiadomością jest fakt, że człowiek pogryzł psa. Czytanie nie polega na odczytywaniu literek. Trzeba czytać ze zrozumieniem. I myśleć. To tylko z począku ciebie zaboli.
~Onizuka 16-06-2020 22:28
do: ~jajko koguta (16:28)
Skąd wiesz, że się odcinają? Od tej instytucji (badumc...tym razem instytucja...)? Też masz znajomych gejów??
użytkownik facebook 16-06-2020 16:28
Jedno pytanie jeśli ludzie to dlaczego zachowują się na ulicach jak dzicz ,zadowoleni jesteście jak wasze wnuki i dzieci oglądają tych nierozgarniętych ludzi z gołymi tyłkami ? Ja nie.
~ 16-06-2020 17:30
do: użytkownik facebook (16:28)
No zapomniał wół jak cielęciem buł! Jak I cpunowi RP , marszałkowi można kiedyś było z gołym ,marnym naćpanym chjem biegać , i popatz ty popatrz nawet marszałkiem został ! Więc ci też moga kiedyś marszałkami zostać...
użytkownik facebook 16-06-2020 17:35
Janusz Gackiewicz Uwielbiam gole d..y!
użytkownik facebook 16-06-2020 17:43
Janusz w życiu nie widział gołego tyłka ;-)
użytkownik facebook 16-06-2020 17:54
Janusz Gackiewicz rowniez nie jestem zadowolony jak widze szczajacego zula w klatce z fajfusem na wierzchu, ale ten zul to dalej czlowiek.Czy moze nie?
użytkownik facebook 16-06-2020 19:46
Artur Wojtczak Ja na pana miejscu czytając włączył bym rozum ,bo jedno bez drugiego nic nie znaczy
użytkownik facebook 16-06-2020 19:47
Janusz Gackiewicz no wlasnie widze po pana wypowiedzi.
użytkownik facebook 16-06-2020 19:48
Jose Popita O odezwał się za...ny Polak z Ameryki dziwne że jeszcze po Polsku piszesz ,wam wszystkim z zagranicy odebrał bym prawo do głosowania ,siedzisz tam to siedź i gęby nie otwieraj ,Ty tyłek widziałeś ale pewnie nie kobiety
użytkownik facebook 16-06-2020 19:48
Michał Brand następny pajac z zagranicy ,pewnie z tych co latają z gołą du.. po ulicy
użytkownik facebook 16-06-2020 20:26
Artur Wojtczak Powiem to tylko raz zbok.. zawsze trzymają się razem ciekawe czy dotarło. Na pana zdjęciu profilowym to pewnie kochaś nieprawdaż zboczń/..
użytkownik facebook 16-06-2020 21:16
Janusz Gackiewicz Przyznam Panu racje bywalo I tak ^__^
użytkownik facebook 17-06-2020 0:37
Dyskusja na wysokim poziomie
użytkownik facebook 17-06-2020 20:53
Rafał Wieznowski jak zawsze z takimi ludźmi xD
użytkownik facebook 17-06-2020 21:45
Patryk Prusinowski A ty jaki człowiek jesteś przemądrzały oportunista co do głowy słabo wchodzi a myślenie sprawia ból.
użytkownik facebook 17-06-2020 21:52
Oj tak tak byczku +1
użytkownik facebook 17-06-2020 21:53
Rafał Wieznowski A TY SZCZYLU CZEGO TU SIĘ WCINASZ SMRODZIE
użytkownik facebook 19-06-2020 0:06
Rafał Wieznowski no wlasnie co to ma byc
użytkownik facebook 19-06-2020 14:08
Janusz trzyma poziom " żeby nie te zeby to by była d..a z gęby".
użytkownik facebook 20-06-2020 11:33
Artur Wojtczak zamierzasz udowadniać oczywistość, czy błysnąć intelektem?
~POLAKmały 16-06-2020 17:04
To nie ludzie, tylko zboczeńcy!!!
~ 16-06-2020 17:33
do: ~POLAKmały (17:04)
A TY, taki mały niskopienny ,zapluty , kryptogej jak I GEJ RP ?
~zelu 16-06-2020 17:20
moj kolega (zatwardzialy zwolennik PiS) dowiedzial sie wlasnie ze jego 16 letni syn jest gejem i co zrobil? uderzyl go w twarz. Tak skutkuje tolerancja wg PiS. Wspolczuje obu, ale potepiam takie zachowanie
~rytyl 16-06-2020 19:56
do: ~zelu (17:20)
Powinien mu skopać dups....ko jeszcze. Jak by du...pa bolała,to morze jeszcze by zmądrzał. A tak...to tylko zbok z niego będzie
Michrou 16-06-2020 20:23
do: ~rytyl (19:56)
No i dziecko popełni potem samobójstwo. Jesteś człowieku obrzydliwy.
~attic 17-06-2020 9:56
do: ~zelu (17:20)
No widzisz, twój kolega jest patologiczny. Większosć rodziców, czy to popierających PiS, czy PO, czy jakąs inną partię zaakceptuje swoje dziecko i powoli przejdzie do porządku dziennego. Twój kolega jest jakimś promilem patologii rodzicielskiej ( no chyba że jego rodzice naparzali za byle przewinienie i zostało skrzywienie w genach ).
~Gość 17-06-2020 19:15
do: ~zelu (17:20)
Bo to obraża go jako ojca. Ktoś chłopakowi namieszał w głowie i ojciec musiał prosto młodemu przywrócić właściwe rozumienie jego sytuacji. Przykre i bardziej to boli ojca jak syna.
~ 16-06-2020 17:25
PAD ,a twój szef I GEY RP to nie gej? Nie podpada pod lit.G? Wiem fajnie by było ,zeby cię,pada na klęczkach,na sznureczku ,jak psa nie prowadzał ,no nie? Ostatnio internet obiegły ciekawe focie i I GEYA jak cium cium z chłoptasiem i bpa Dziw z chłoptasiem, ale bpem za łapeczki etc.etc. Gejostwo więc ma być reglamentowane , tylko dla pisich ale uwaga ! nie każdych , nie ho...y , ;przynajmniej
~koniował 16-06-2020 17:34
do: ~ (17:25)
Co brałeś czy te brednie z nienawiści do PiS wypisujesz na trzeźwo?
~ 16-06-2020 18:53
do: ~koniował (17:34)
A skadże ! Ustalam , tylko czy każdy gej to gej ,czy gej ,ktory daje pinceta to już nie gej! Ale jeśli za 500 plusa geja uważasz za nie geja, to...jesteś kuxwa! Wybór należy do ciebie. Foty w internecie mówia wszystko! Zakochany ku...el wpijajacy się w usta młodego jakiegos tam/ ofic.WSI?/ Bo dla mnie jest to zero-jedynkowe,jak uprawiasz homoseks to jesteś.
~JegomoscXD 16-06-2020 18:09
Powiem tak ! Cos mi sie kojarzy z historia! OK sa ludzie o odniemnej orientacji sexulanej ty LGBT ale sa to jednak ludzie. Jacy sa tacy sa, mimo ze moze sa za bardzo glosni I wyzywajacy - to I blad ! Niech w zaciszu swoich mieszkan niech zyja jak chca nie moj interes! Wracamy do historii! Brak tolerancji niczym dobrym sie nie konczy. W 1935 roku III Rzesza wprowadzila " Ustawy Norymberskie" Moze I Jelenia Gora ( Hirschberg) miala narogatkach miast napis "Diese Stad is Jude frie!" . A czym sie skonczyla , nienawiscia ,pogarda czlowieka! Moze wycieczka do Auschwtiz czegos ludzi nauczy! Wstyd mi ze Pan Prezydent Polski - Doktor Prawa wypowiada to co mowi!
~ 16-06-2020 18:45
A popieranie tego ,który jednocześnie jest bratoojcem swej cókosiostry i ona jest córkownuczka swoich dziadkorodziców i ciotkosiostra swej siostry ? Czyż to nie jest gorsze od jakiegos lgbt, tym bardziej ze w sposób pe...ki popierani księza używaja waszych synów , a mało tego ,plugawia Mszę sw, bo podczas koncelebry jak kochankowie biskup Dziw i jego ktośtamktoś ale bp, za lapki się trzymaja? A ministry rolnictwa jak się pe...ko gża się jak zwierzaki /foty w internecie/?Jak dacie łapkę w dół to jesteś sam gej!
~Konrad12322 16-06-2020 18:56
Na prawdę trzeba być rozgarniętym inaczej by twierdzić, że Żalek powiedział, że geje i lesbijki nie istnieją albo że "nie są ludźmi". Gdy nie ma się czegoś sensownego do zaproponowania robi się infantylne protesty.
Michrou 16-06-2020 20:44
do: ~Konrad12322 (18:56)
"Brońmy nas przed ideologią LGBT i skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka (!) czy jakiejś równości. Ci ludzie nie są równi ludziom normalnym i skończmy wreszcie z tą dyskusją" - wykładowca KUL i członek PiS. Termin "ideologia LGBT" powstał jak jakiś nawiedzony biskup palnął głupotę, bo pomylił gender z LGBT. Półgłówkom się przyjęło. Duda powiedział, że jest gorsza od komunizmu. Cytowały go wszystkie światowe media pokazując, że Polacy są zacofani. Premier Walonii, gej, apelował wręcz, by ograniczyć Polskę w prawach UE. To szkodzenie Polsce. Byli ludzie którzy uważali podobnie jak Czarnek i Duda. Potem do ubrań w pasiaki przyszywali gejom różowe trójkąty, lesbijkom czarne. Jest o co protestować, bo prezydent Polski dehumanizuje mniejszości tak samo jak Naziści w latach 30.
~Onizuka 16-06-2020 22:34
do: ~Konrad12322 (18:56)
NAPRAWDĘ poczytaj sobie jakieś inne internety :) Tam są takie kawałki, na których słychać, co powiedział.
~Kalasanty 16-06-2020 18:57
Aż się przestraszyłem po tytule, że to znowu coś o Kowarach. Bo w Kowarach też jest "Przedwiośnie"... ;)
użytkownik facebook 16-06-2020 19:23
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10216832051065513&id=1590907381
~i 16-06-2020 19:33
I trzeba rozdawać kije podczas demonstracji takie minimum50cm średnicy żeby zboczeństwo mogło jeden drugiemu do d..y wsadzać. Świat de...i. Coraz gorzej. Tragedia...
Michrou 16-06-2020 20:21
do: ~i (19:33)
Nie ma to jak an...e fiksacje prawaków. Skąd wy te pomysły bierzecie? Zdajesz się swoimi potwierdzać hipotezę, że z gejami walczą przede wszystkim kryptogeje. Był taki przypadek w Stanach, że słynny działacz konserwatywny promujący terapie odgejowujące sam okazał się gejem i przepraszał środowiska homoseksualne po tym jak wyszedł z "coming out". Może na Ciebie też przyjdzie pora, że nie będziesz musiał obawiać się przed przyznaniem do orientacji :)
Michrou 16-06-2020 20:35
W komentarzach ładnie widać dlaczego Polska jest biedniejsza od Czech i Litwy. Jednym z powodów może być homofobia. Duda tym samym szkodzi polskiej gospodarce. Jak wykazały badania Dr. M. V. Lee Badgett, profesora ekonomi z Massachusetts gnębienie mniejszości homoseksualnej może obniżać PKB kraju o nawet 1,7% (!). Drodzy homofobi, jesteście antypolakami i szkodzicie Polsce ;)
~ 16-06-2020 21:07
do: Michrou (20:35)
czy to ten sam " ekonomista", który zbadał wpływ masowej jazdy na wrotkach na wzrost PKB w USA na poziomie 1,98 %?
Michrou 16-06-2020 21:22
do: ~ (21:07)
Podałem nazwisko, możesz poszukać tego człowieka i jego publikację. Protip: nie musisz do tego nawet mieć wykształcenia wyższego, w dobie internetu to nie jest trudne! Użyj takiej strony co się nazywa "google".
~ 16-06-2020 22:34
do: Michrou (21:22)
Żeby zrozumieć, że drę z ciebie łacha, to trzeba mieć IQ powyżej zera. Że też dali ci tą robotę trolla czy dopiero się starasz tą stachanowką zaczepić do niej. Tylko tam trzeba myśleć, nie tylko kopiuj - wklej, zmień koleność zdań albo zamień jedno słowo, żeby google nie zdekonspirowało. Ahoj, idź spać, jutro masz egzamin 8 klasisty.
~ 16-06-2020 20:42
Przyjdzie LGBT i was zje ,zabiorą 500+ 13 emeryturę każą tyrać do 67 siedzę i się trzęsę !
~ 16-06-2020 22:34
Oj Oluś co Ty jeszcze w harcerstwie robisz?
~sami 16-06-2020 23:04
wg mnie LGBT , NIECH SIĘ łączą w pary , ale bez adopcji dzieci , robią co chcą pod swoją kołdrą , mieszkają razem ,jeżdżą na rowerze , chodzą na spacery , wyprowadzają psa , kota , chomika na spacer , JA !!! Nie mam nic do tego , ale WARA !!!!! od negatywnych , agresywnych , prowokujących zachowań tych osób wobec Katolików , wierzących czy nie wierzących - praktykujących w Trakcie Narodowego Święta Bożego Ciała . Takich zachowań wcześniej nie było i jest to Negatywne oraz Karalne zachowanie . Ale jeśli osobę o odmiennej orientacji nazwiemy po tzw Imieniu , to musimy się liczyć z akcją odwetową p. Juourowej z Komisji Europejskiej w Brukseli , DOTYCZY TYLKO OSÓB O WYZNANIU Chrześcijańskim . W Czechach i tak ponad 70 procent jest osób niewierzących.
~Pogromca Ciemnosci 16-06-2020 23:26
Siema, ogólnie jestem lgbt i wszyscy co dają minusy git argumentom to de...e cnie. Mam totalnie wy...ne w wasze dzieci wole mieć sobie chłopa albo babe a nie xd dziecko xdddd no i przestańcie się s..ć o czyjąś orientacje, nw co was to obchodzi, macie umysł małpy, sr...e do doniczki i myślicie że wam szybciej kwiat wyrośnie
~Joł 17-06-2020 0:12
Cekawy jestem czy ludzie LGBT, są w Rosji. I czy czy o tym otwarcie mówią.
~Pogromca Ciemnosci 17-06-2020 0:14
do: ~Joł (0:12)
no k...a, wszędzie są tacy ludzie xddd jesteś tak ograniczony że twój jedyny dobytek informacji to tvp i wp xd
~JegomoscXD 17-06-2020 0:19
Czegos nie rozumie? JakPani Ambasador USA Gorgette Mosbacher jezdzi po Polskim Prezydencje bo odrzeczy Pan Prezydeny gada,wiec z kim PiS trzyma? KonowcowkaPiS bedzie jak z Nikolae Calcescu wRumunii 25 12 1989 albo ucieczka Prezydenta Ukrainy Pana Jakunowicza w 2014 roku do Rosjii.W Co gra PrezydentDuda?
~JegomoscXD 17-06-2020 0:36
Tez czytalem 2 razy Diennik Ustaw z dnia 21 czerwca 2002 roku mowiacy o Stanie Wyjatkowym, I mysle ze Pan Kaczynski to wykorzysta po pierwszej turze wyborow ,jak Panu Dudzie bedzie sie palil grunt nogami awiec tez PiSowi. Ja bym stan wyjatkowy wykorzystal jakbymwPiS.Maja instrumenty prawne ,a daczego? W Polsce z koronawirusem jest coraz gorzej nie ma poprawy wiec wprowadzamy -stan wyjatkowy - pierw na90dni a moze na kolejne 60 dni.Poczytajcie Dziennik Ustaw z dnia 21 06 2002.!
~JegomoscXD 17-06-2020 0:48
Czym dla mnie osobiscie Stan wyjtkowy? Ze rzad zabroni obrota walut beda { cinkciarze } a co do polskiej waluty? ograniczenie wyplat powiedzmy do 100zl na dzien.Mamy PiS!
~Krecik 17-06-2020 10:24
Zoofile to też jest mniejszość i nawet mają domy publiczne dla takich w Danii. Niedługo u nas też będą wmawiac że to normalnie ludzie i mamy ich tolerować??? Ps.jak mam tolerować transwestytę skoro on sam nie toleruje swojej płci???? Halo obudzimy się w końcu???

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group