Niedziela, 20 września
Imieniny: Eustachego, Filipiny
Czytających: 4461
Zalogowanych: 5
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Przed nami finał WOŚP

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 9 stycznia 2020, 13:48
Aktualizacja: Niedziela, 12 stycznia 2020, 12:01
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Już po raz 28. zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w ostatnich latach bije kolejne rekordy. Tradycyjnie, w Jeleniej Górze nie zabraknie wolontariuszy, atrakcji i licytacji. O szczegółach mówili dzisiaj (9.01) na konferencji prasowej organizatorzy i partnerzy akcji zainicjowanej przez Jerzego Owsiaka.

Przed nami szereg wydarzeń związanych z 28. finałem WOŚP w Jeleniej Górze. Tradycyjnie, rozpocznie się w sobotę (11.01) w Galerii Sudeckiej, gdzie w przeddzień finału sztab jeleniogórskiej młodzieży zaplanował szereg atrakcji. Będą liczne koncerty (m.in. Chapter One, E=MC2), występ Klauna Rufi Rafi, Zumba dla wszystkich, występy magików, pokazy ratownictwa medycznego, stanowisko fryzjerskie, fotobudka czy DKMS. Impreza w godzinach 12:00 - 18:00. Pomiędzy występami nie zabraknie licytacji!

Podczas niedzielnego finału odbędzie się wiele imprez w mieście i regionie. Na poligonie JST Strzelec przy Al. Solidarności od godz. 10:00 będzie można skorzystać z przejazdów pojazdami terenowymi, pojeździć wrakami, skorzystać ze strzelnicy (broń palna i pneumatyczna), paintballu, a także grochówka, kiełbaski, pajdy chleba i inne przysmaki.

Od godz. 12:00 na Placu Ratuszowym odbędzie się rodzinny piknik harcerski - będzie loteria fantowa, gry i zabawy, strzelnica harcerska, pokaz wraków, strażacy, miasteczko ruchu drogowego oraz występy lokalnych artystów na małej scenie.

Z kolei od godz. 15:00 na scenie sali widowiskowej Jeleniogórskiego Centrum Kultury przewidziano występy artystyczne i licytacje - będą m.in. zespół C-haos, występy taneczne i wokalne podopiecznych Młodzieżowego Domu Kultury, Sławomir Darul, zespół AGAT, czy Kazimierz Pichlak z Jackiem Szreniawą. O godz. 19:00 odbędą się główne licytacje na Placu Ratuszowym, a na godz. 20:00 przewidziano "światełko do nieba" w formie pokazu laserów.

Podczas konferencji prezydent Jeleniej Góry przekazał organizatorom kilka przedmiotów na licytację - były to m.in. numer startowy na Bieg Marcialonga (na 70 km), który odbędzie się 26.01.2020 r., najnowsza płyta Marcina Wyrostka z autografem, czy flaga Jeleniej Góry z wizyty delegacji na pogrzebie Pawła Adamowicza w Gdańsku. Ponadto prezydent oferuje do wylicytowania obiad dla dwóch osób - w jego osobistym towarzystwie.

Cały czas wpływają fanty na licytację - już teraz wiadomo, że będzie do zdobycia brązowy medal od Lucyny Kornobys, unikatowe złote serduszko WOŚP (licytacja od 10 tys. zł), torty, przeróżne vouchery i wiele innych cennych przedmiotów.

Warto dodać, że miłośnicy muzyki punkowej mogą zawitać w sobotę (11.01, od godz. 19:00) do Klubu Kulturalnego przy ul. Sobieskiego, gdzie gwiazda wieczoru będzie kapela GAGA-Zielone Żabki. W sumie w Jeleniej Górze i regionie będzie ok. 400 wolontariuszy z dwóch sztabów (Hufca Karkonoskiego ZHP i Stowarzyszenia Jeleniogórskiej Młodzieży przy Bursie Szkolnej Nr 1).

Twoja reakcja na artykuł?

32
56%
Cieszy
0
0%
Hahaha
4
7%
Nudzi
1
2%
Smuci
8
14%
Złości
12
21%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (89) Dodaj komentarz

~Człowiek koń 9-01-2020 15:03
Kolejna edycja zbiórki organizowanej przez gwiazdę lewactwa. Pan Owsiak prowadzi WOŚP w sposób nie do końca jasny!! Do tego organizuje ten ohydny Woodstock gdzie jest wylęgarnia patologii!!! Ja oficjalnie przyznaję się do tego ze WOŚP nie wspieram!!! Zamiast tego wole kupić cegiełkę CARITASU. Wole wspierać kościół atakowany z coraz większą siłą!! Wolę wspierać PiS i przelać 100 zł na wsparcie celów statutowych partii. A na WOŚP nigdy nie dam złamanego grosza!!! Szczęść Boże!
~zwykla_baba 9-01-2020 15:21
do: ~Człowiek koń (15:03)
Typowy zawzięty katolik z Ciebie. Żeby każdy ksiądz uczciwie rozliczył się z kasy tak jak robi Owsiak 😘
~Laszlo 9-01-2020 15:26
do: ~Człowiek koń (15:03)
Masz prawo do własnego zdania i poglądów, ale nie krytykuj gościa który czyni dobro. Nieważne są poglądy polityczne, tylko czyny.
~Tosia 11 9-01-2020 20:06
do: ~Laszlo (15:26)
Ale "ten gość" ma poglądy polityczne i to bardzo wyraziste. Zastanawia mnie czy organizatorzy WOŚP z Gdańska ponieśli konsekwencje za swoje niedbalstwo.
~pff 10-01-2020 7:16
do: ~Tosia 11 (20:06)
Wyraziste poglądy to zaprezentował Tobie podobny Tosiu morderca i to o zabił, a nie organizatorzy. To wasz katolocki troll ze Złotoryi nakręca spiralę nienawiści na swoim blogu cytowanym dzień w dzień na katolickich portalach. Jesteście zakałą tej ziemi przeklęci fanatycy.
~stary zgred 11-01-2020 18:59
do: ~Tosia 11 (20:06)
Tosiu, każdy ma jakieś poglądy polityczne. Nawet jeśli mu się wydaje ,ze ich nie ma. A punkt widzenia w temacie poglądów na każdy temat ściśle zależy od punktu siedzenia. Zmienia się punkt siedzenia, z automatu podlega weryfikacji punkt widzenia.Tylko krowa poglądów nie zmienia, choć można i tu wątpić. Poglądy na cokolwiek z reguły rozkładają się wg krzywej Gaussa.A więc ok 50 proc. osób uzna wypowiedż twoją za mądrą( lub mniej więcej mądrą) i ok. 50 proc. uzna ,że mądrości w tej wypowiedzi się nie znajdzie.( i ja należę do tej grupy/ i nie "przejmaj" się , 50 proc. jest za tobą. / W statystyce trzeba pamiętać jednak,że grupa badana powinna być odpowiednio liczna, aby była obiektywną/!.
~Iks 13-01-2020 8:58
do: ~Tosia 11 (20:06)
Masz problem z tym, że człowiek ma skrystalizowane poglądy i wypowiada się na ważne i głośne tematy, czy z tym, że wypowiada się inaczej niż tobie pasuje? Swoją drogą to obecna władza najpierw robi ze wszystkiego temat swojego zainteresowania i aktywności, a potem zarzuca politykowanie tym, co wyrażają swoje zdanie na temat - oczywiście odmienne, bo nie zarzuca nic tym, którzy się z nią zgadzają. To nic innego jak cenzura, zwykły chamski knebel dla oponentów. Ale czego się spodziewać po formacji kierowanej przez paranoika bez własnego życia osobistego.
~jan 9-01-2020 15:46
do: ~Człowiek koń (15:03)
A może byście się panowie wzięli za budowę mieszkań dla bezdomnych rodzin .
~WoW 9-01-2020 15:49
do: ~Człowiek koń (15:03)
Czy ktoś zapyziały prawaku każe Ci wpłacać na wośp? Więc bujaj się na plebanie to może Cię ktoś przytuli...
~Xxx 9-01-2020 18:01
do: ~Człowiek koń (15:03)
Powiedział ten który zapewne mieni się pobożnym katolikiem
~Hose 9-01-2020 18:10
do: ~Człowiek koń (15:03)
Caritas to znacznie gorsza organizacja niż WOŚP. Ale to trzeba zobaczyć od środka.
~stary zgred 9-01-2020 23:54
do: ~Człowiek koń (15:03)
A ja przyznaję się do tego ,że nigdy przenigdy nie kupię cegiełki caritasu, bo jeszcze nigdy nigdzie nie mam potwierdzenia,że właściwie mój grosz zostałby wykorzystany. Te ciuchy co ktoś przytulił , to przytulił to ktoś z cari.... ?
~stary zgred 10-01-2020 0:04
do: ~Człowiek koń (15:03)
A ja Caritasowi, bo uważam ,że przypadek ?przytulenie ciuchów jest gorsze niż błocko wymieszane z rzygowinami Woodstocku jest mniej odrażające.
~Anonim9000 17-01-2020 11:28
do: ~stary zgred (0:04)
A ja płacę i na WOŚP, na Caritas i na inne cele gdzie indziej. Daję też na tacę różne kwoty. Można? Można.
~Calkiem swiadomy 10-01-2020 2:09
do: ~Człowiek koń (15:03)
Koleszko wspierasz kosciol ale to wlasnie kosciol dotykal,dotyka i bedzie dotykać nasze dzieci jezeli dalej bedziemy trzymac ich strone ale jezeli ty nie masz dzieci to nie masz bladego pojecia o czym mowie bo ja majac synka 3letniego nigdy nie bede za kosciolem tylko za Owsiakiem bo dzieki niemu moj synek zyje gdzie byl na oddziale neonatologicznym w Jeleniej Górze i przezyl bo korzystal ze sprzetu Wielkiej Orkiestry czyli sprzetu Owsiaka dlatego skoro malo tobie dowodow na temat kosciola ze jest czysty i niewinny prosze nie oczerniaj kogos kto zrobil,robi i bedzie robil dla dobra naszych dzieci dla ciebie samego oraz takze osob starszych czyli w tym wypadku naszych rodzicow cos co kosciol nazywa wiara a nie czynem to wtedy chetnie popre twoj wpis...szczecia zycze i zebys nie musial nigdy w zyciu odczuc tego co niektorzy z nas odczuli ale nie przez kosciol tylko przez Jurka jest nam lzej i zyjemy razem ze swoimi najblizszymi👍
~kościelny 11-01-2020 12:02
do: ~Człowiek koń (15:03)
Człowieku koniu,proponuję ci,kup sobie dwie cegiełki,niekoniecznie caritasu i zrób sobie nimi masaż jąder.
~kkk 12-01-2020 10:24
do: ~Człowiek koń (15:03)
no powiedziałco wiedziałł POLSKI mocherowy beret z pisu
~do rozpuku 9-01-2020 15:10
I znowu żebranina na dostatnie życie Owsiaka i jego fundacji !!!!!!!!!!
~a 9-01-2020 15:11
A gdzie można przekazać przedmioty na licytację?
~Jelenia.com 9-01-2020 15:14
Kiedy otwarcie Stokrotki na Różyckiego??? miało byc 20 grudnia i cisza.
~zwykla_baba 9-01-2020 15:33
do: ~Jelenia.com (15:14)
Spytaj Owsiaka, bo to jest artykuł o WOŚP🤣
~Kleszcz 9-01-2020 20:07
do: ~Jelenia.com (15:14)
Na wiosnę otwarcie
~Dorsz 9-01-2020 15:28
Nie mam nic przeciwko WOŚP ani szczytnym celom tej Fundacji. Nawet nie wierzę krytykom mówiącym o "przekrętach". Znam życie i wiem, że przy tak ogromnych pieniądzach społecznych nie warto ich ruszać. Zresztą, są dokładne sprawozdania i badania biegłych rewidentów. Akceptuję także super wynagrodzenia i apanaże pomysłodawców oraz pensje za pracę. Jedyne, czego nie akceptuję, co mnie mocno denerwuje i powoduje, że nie biorę udziału w tych wydarzeniach i nie daję pieniędzy; to fakt, iż podniesiono nachalne żebranie do rangi święta narodowego, posiłkując się zasadą "dobrowolnego przymusu", w której chętnie uczestniczą politycy ( grzejąc się w blasku Orkiestry ), samorządowcy z publicznymi pieniędzmi, domami kultury, harcerzami - utrzymywanymi także z publicznych dotacji oraz banki - za pieniądze klientów, itd., itp. W tym dniu WOŚP, poprzez nachalne żebractwo, wkracza w sferę moich wolności osobistych; a tego nie akceptuję; muszę zatem siedzieć w domu, by nie zostać zaatakowany przez owieczki Pana Owsiaka. Aha, "zasada dobrowolnego przymusu" - wiecie na czym polega ? Kot musztardę je ? Nie ! Ale walnij mu pod ogon łychę - to zobaczysz.
~Janek Pan 9-01-2020 15:58
do: ~Dorsz (15:28)
Ludzie są tak głupi że i tak nie zrozumieją mechanizmów stręczycielstwa, teraz to się robi właśnie w taki sposób, czyli na cele dobroczynne, wypuszcza więc całą armię młodych ludzi i dzieci, bo co dziecku nie dasz??? Ale głąb zostanie głąbem, a jeszcze cię opluje za prawdę w oczy.
~I hope 9-01-2020 16:47
do: ~Dorsz (15:28)
Pozdrawiam Cię, zdrowo myśląca rybko.
~pff 10-01-2020 7:17
do: ~Dorsz (15:28)
"Wkracza w sferę wolnosci osobistych" ? Lecz się człowieku...
~Dorsz 10-01-2020 7:41
do: ~pff (7:17)
A gdyby taką "akcję", jak WOŚP, przeprowadzali w Polsce c...nie, polscy Tatarzy - wyznawcy Allacha lub śląska mniejszość niemiecka; posiłkując się pojęciem "dla polskich, chorych dzieci"; to jak sądzisz, jaka byłaby reakcja społeczeństwa, władz i organów prawa ?
~pff 10-01-2020 8:31
do: ~Dorsz (7:41)
Tak jak myślałem, masz problem.
~Iks 10-01-2020 14:35
do: ~Dorsz (7:41)
Jeśli zbiórka jest legalna i odpowiednio zgłoszona, a zbierający potrafią się wylegitymować, to czemu organy prawa miałyby coś do tego mieć? Dajesz lub nie, twoja wola. Ja nigdy nie widziałem, by wolontariusze WOŚP kogoś nachalnie nagabywali, z nachalnością i brakiem kultury też się jednak spotykałem na ulicach.
~Dorsz 10-01-2020 15:56
do: ~Iks (14:35)
Jak napisałem, nie mam nic przeciw temu.
~Iks 10-01-2020 7:40
do: ~Dorsz (15:28)
Ciekawe, mnie na ulicy nikt nie zaczepiał ani nie nagabywał - poza faktycznymi żebrakami i żulami. A nie wyglądam na takiego, kogo lepiej nie zaczepiać. Z czym wy macie problem? Chyba z wybujałą wyobraźnią.
rymcycymcy 10-01-2020 13:52
do: ~Dorsz (15:28)
Ćwicz asertywność ..! ;))
~Dorsz 10-01-2020 14:04
do: rymcycymcy (13:52)
No, jak tu ćwiczyć asertywność, jak mnie "leszczem" nazywasz. "Leszcz" dla mnie to młody g...k, osoba bez doświadczenia, młodzieniaszek ze wczesnym wytryskiem. A ja dinozaur jestem i siłą rzeczy mądry doświadczeniem; bez seksualnych zapędów. Pożarłbym Cię chętnie zębiskami nienawiści do głupoty ludzkiej.
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 0:57
do: ~Dorsz (15:28)
Byłem lata całe przedsiębiorcą, gdyż odważyłem się wziąć sprawy w swoje ręce już w 1983 roku (stan wojenny), a więc blisko 40 lat temu i samej a...lizy dokumentów finansowych przedstawionych przez Owsiaka niezbicie wynika, że mamy do czynienia z gigantycznym wręcz oszustwem, które "serwuje" społeczeństwu Owsiak!!! Owsiak od lat całych unika z premedytacją sądowego sporu ze mną, zdając sobie doskonale sprawę z tego, że miałby do czynienia z kimś, kto ma znaczenie większe doświadczenie i praktyczną wiedzę aniżeli "Matka Kurka". Owsiak z cynizmem dla własnych celów wykorzystuje dobroć Ludzi, która w nich jest od narodzin Ich zakorzeniona!
~pff 11-01-2020 7:55
do: Krzysztof J. Szklarski (0:57)
Puknij się chłopie. Twoj czas minął, byłeś typowym pseudobiznesmenem okresu poczatku transformacji ustrojowej, probującym połowić w mętnej wodzie, byłes jednak na tyle nierozgarnięty, ze nawet tamto nieudolne państwo cię zgasiło jak peta.Było, minęło, czas się pogodzic z faktami.Owsiakowi możesz ewentualnie buty wylizać drobny mąciku.
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 11:25
do: ~pff (7:55)
Byłeś, jesteś i na zawsze pozostaniesz ludzkim śmieciem, bez ambicji, honoru, odwagi - po prostu nikim.
~DarioW 11-01-2020 21:18
do: Krzysztof J. Szklarski (11:25)
Urojenia postępują, czas to wreszcie leczyć. Chamstwa i prymitywizmu ten typ już się nie pozbędzie, ale może niech wreszcie dotrze do niego, że tylko we własnej głowie jest osobą, która zna osoby publiczne i której ktokolwiek się boi, to chociaż przestanie emitować swoje umysłowe fekalia. PS. Czemu żaden admin nie reaguje na niekończące się inwektywy i oszczerstwa ze strony tego osobnika?
~ 9-01-2020 16:38
Dlaczego badania na sprzęcie Owsiaka są płatne i to prywatnie a do tego jeszcze na zapisy i czekać tygodniami na kolejkę
~Iks 10-01-2020 7:49
do: ~ (16:38)
Dlaczego wymyślasz historie, kłamiesz i oczerniasz?
~FFFF 10-01-2020 8:41
do: ~Iks (7:49)
To akurat prawda. Taki sprzęt do rezonansu w szpitalach służy też lekarzom przyjmującym prywatnie i oczywiście na rezonans prywatnie czeka się krócej, niż na NFZ. Jak lekarze chcą ustawiać sobie wizyty prywatne, to niech zainwestują w swój sprzęt a nie podpinają się pod sprzęt szpitalny. Czy to WOŚP, czy to nasze podatki, za które są zaopatrywane szpitale w sprzęt medyczny - to akurat bez znaczenia. Znaczącym jest jednak fakt, że płacąc podatki, w tym między innymi na Służbę Zdrowia, zakupywane są sprzęty, z których to sprzętów korzystają sobie lekarze według ich uznania.
~Iks 10-01-2020 13:43
do: ~FFFF (8:41)
A czyja to wina - lekarzy, szpitali czy Owsiaka? Ktoś żeruje na niedopowiedzeniach, by dopisywać do tego kontekst godzący w czyjeś dobre imię.
~efendi 9-01-2020 17:16
Jurek z mordą jak sam mówi do młodzieży : Możecie mnie zarąbać, ale nie zamknięcie mi mordy! To wy trwonicie moje pieniądze. Zabieracie Westerplatte. K***a, po co?! Od***dolcie się od Westerplatte! Wsadzicie mnie za to do pierdla? To znajdę tam kumpli i rozsadzimy to od środka
~soclib 9-01-2020 20:57
Co za pop...ne katolskie matoły .Do czego doprowadził was ten piślacki język? Niech was piekło pochłonie .
~ 10-01-2020 4:43
do: ~soclib (20:57)
Czas do psychiatry czubku....aczkolwiek pewnie będzie bezradny - przypadek beznadziejny.
~soclib 12-01-2020 6:55
do: ~ (4:43)
Skieruj swe rady do swojego kolegi;Krzysztof J,S.
~666 10-01-2020 6:42
Jestem praktykującym katolem i WOŚP zawsze wspierałem i będę popierał.
~I hope 10-01-2020 11:44
do: ~666 (6:42)
To zmień nicka,bo chyba nie wiesz co oznacza?
~Dorsz 10-01-2020 7:46
A gdyby "akcję", jak WOŚP, przeprowadzali w Polsce c...nie, polscy Tatarzy - wyznawcy Allacha lub śląska mniejszość niemiecka; posiłkując się pojęciem "dla polskich, chorych dzieci"; to jak sądzisz, jaka byłaby reakcja społeczeństwa, władz i organów prawa ? Gdy na jeleniogórskim rynku zaczepiała mnie i niemieckich turystów c...nka, a ja nie mogłem obronić się od jej nachalności, strażnik miejski ją odgonił. Czy podobnie będzie w dniu grania Wielkiej Orkiestry ?
~pff 10-01-2020 8:33
do: ~Dorsz (7:46)
Chłopie, co Ty bredzisz ? Jacy Tatarzy, jaka mniejszość i jaka c...nka?? I jeszcze niemieccy turyści...Dośpij.
~zwykla_baba 10-01-2020 8:21
Dziwi mnie, że komentujący mocno wierzą w bzdury wypisywane w internecie na temat Owsiaka. Czytajcie wiarygodne źródła a nie sensacje sztucznie nakręcane przez spółkę „Rydzyk-Kaczyński”, która maskuje własne afery wskazując na innych. Jurek jest wielki i basta!!!
~ex doniczka 10-01-2020 8:40
czyli znów badziewny pokaz laserów :( no ale na licytację przyjdę
~efendi 10-01-2020 9:06
Juruś czysta polsczyzną do nas : ) I od***rdolcie się w sądach, bo to jest utwór muzyczny. Żeby nie rządziło, kłamstwo, pogarda i szczucie Polaków jednych na drugich, to może ku***a coś zmienimy? To zmieńmy i nie wspierajmy neomarksistów !
~Iks 10-01-2020 13:45
do: ~efendi (9:06)
A teraz przytocz całą wypowiedź, zamiast wyrywać z kontekstu pasujące ci fragmenty.
~pff 10-01-2020 9:56
"Czystą polsczyzną" to nas właśnie potraktował efenduś 🤣
~efendi 10-01-2020 14:45
do: ~pff (9:56)
Tak Juruś przemówił do młodzieży na zakończenie Tęcza Rower oland Fest. 2019
~I hope 10-01-2020 11:20
Stanowcze NIE.dla róbta co chceta.
~as 10-01-2020 12:23
Kiedyś zastanawiałam się nad tym czy to do końca legalne, czy się rozliczają, czy oszukują, ale przecież aparat państwowy ma odpowiednie instrumenty by to sprawdzić i gdyby było coś "nie tak" (zwłaszcza teraz, gdy władza nie popiera Fundacji) to na 100% już by ona nie działała - to po pierwsze, a po drugie zmieniłam zdanie, gdy dziecko, niemowlę mojej kuzynki przeżyło tylko dzięki sprzętowi medycznemu podarowanemu przez fundację. W takich sytuacjach człowiek przestaje negatywnie myśleć o Jurku, jego pracy i fundacji. Pozdrawiam WSZYSTKICH.
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 1:30
do: ~as (12:23)
Nie, nie ofiarowanego przez fundację, ale przez Pana samego, jak i innych darczyńców. Fundacja Owsiaka to jedynie pośrednik - bardzo nieuczciwy pośrednik!!!
~As 11-01-2020 10:51
do: Krzysztof J. Szklarski (1:30)
Dziecko chodzi dziś do pierwszej klasy a nie zalega dwa metry pod ziemią. Pan się przyjrzy dokladnie swojej uczciwości...
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 11:34
do: ~As (10:51)
Prymitywizm, pogarda dla faktów - dziecko życie zawdzięcza z pewnością komuś innemu niż Owsiak.
~Spaceriwiczka 10-01-2020 12:24
Popieram Owsiaka wspaniały Człowiek!!robi to dla Nas Wsxystkich Dzieci i Starszych! Bo Rzadzacym na WsxtstkiBrakuje Kasy!! Bo napychaja swoje Kieszenie!!!
~efendi 10-01-2020 14:48
do: ~Spaceriwiczka (12:24)
Cały naród i partia kocha Owsiaka ! CO MU STRZELIŁO DO ŁBA ??? "Czemu nie karzecie polityków, którzy zap***dalają samolotami za moje k***a pieniądze? Dlaczego ich nie pociągniecie do odpowiedzialności? Nie ma na to zgody. Możecie mnie zabić na tej barykadzie. Możecie mi strzelić w łeb, ale nie cofnę się, bo Polska się stacza".
~Iks 10-01-2020 15:10
do: ~efendi (14:48)
Skoro ci się podoba rządowa rozrzutność, to sam to finansuj, ale czemu masz pretensje do faceta, który piętnuje to bizancjum?
~efendi 10-01-2020 15:32
do: ~Iks (15:10)
Juruś co drugie słowo wypowiedziane publicznie do młodzieży to pier...się i k...mać ! Co to ma wspólnego z jakimkolwiek rządem ? Człowiek lwie serce . Po prostu kochamy cię Juruś . My naród i partia rewolucji klimatycznej !
~Anb 10-01-2020 19:13
Do tych, co nie wspierają WOŚP. Macie takie święte prawo i nikomu nic do tego, ale zawrzyjcie swoje rozkłapane dzioby na to, co ja robię że SWOIMI pieniędzmi. DAJE NA WOŚP I TYLE. Nie Wasze, nie Kaczyńskiego, tylko SWOJE. Może Rydzyk by je chętnie przytulił, ale bardziej ufam Owsiakowi.
~Brawa dla Jurka 10-01-2020 19:32
Nie rozumiem krytyków tej akcji, ale spoko mogą wspierać Caritas jeśli ufają że zrobią lepiej. Wiem jedno, że gdyby nie idea tego jednego człowieka z pewnością nigdy Państwo Polskie nie dofinansowałoby tak służby zdrowia. I co najważniejsze ta aparatura która jest z czerwonym serduszkiem ratuje każdego - nawet tego co krytykuje. Dawałem daje i będę dawał co roku bo warto.
~ 10-01-2020 20:43
niech każdy daje temu,komu chce,w końcu to są pieniądze prywatne ludzi-skandalem jest to,że Owsiak i jego postkomuna za część pieniędzy zebranych dla WOŚP opłaca anty mo...lne zjazdy w Kostrzynie,gdzie ćpanie,bakanie i chlanie alkoholu zastępuje młodym ludziom chleb,zaś propaganda lewackich guru wbija do tych naćpanych głów wszelkiej maści idiotyzmy i głupstwa.Dlatego nie dam ani grosza dla czerwonej szumowiny.Tak mi dopomóż Bóg.
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 1:23
To smutne, przykre, a wręcz zatrważające, że zdecydowana większość osób, które tu usiłują przedstawiać swoje poglądy kieruje się nienawiścią, złymi emocjami odrzucając tym samym argumenty, przed którymi ze strachu ucieka od lat sam Owsiak - ja mu publicznie w gębę pluję, a on twierdzi, że deszcz pada!!! Chcą Państwo poznać fakty, zapoznać się z obiektywną prawdą, to proszę tradycyjną drogą listowną bądź elektroniczną powiadomić Owsiaka o moim stanowisku i zażądać od niego przekazania publicznie swojej odpowiedzi na stawiane mu zarzuty. Z "Matką Kurka" nie wszystkie batalie sądowe wygrał, ze mną przegrałby wszystkie z nich, co zakończyłoby się także i tym, że ta "fundacja" musiałaby zakończyć swą działalność.
~ 11-01-2020 10:17
do: Krzysztof J. Szklarski (1:23)
wszystkie fundacje muszą być transparentne,włącznie z fundacją kierowaną przez wiekowych ćpunów i emerytów z pokolenia dzieci kwiatów i spadkobierców nieboszczki PZPR,a żerowanie na cierpieniu ludzi,a zwłaszcza cierpieniu dzieci jest obrzydliwym procederem trwającym już 28 lat,od funkcjonowania prawidłowo szpitali jest Ministerstwo Zdrowia,czyli rząd,bo my,jako społeczeństwo płacimy na szpitale wielkie podatki.Kiedy wreszcie te fundacje zostaną rozliczone co do grosza?
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 11:29
do: ~ (10:17)
Dziękuję za zrozumienie i przyjęcie tak oczywistych, zdawałoby się, faktów - miłego dnia życzę. :-)
~pff 11-01-2020 13:12
do: Krzysztof J. Szklarski (1:23)
Jasne, jedna z najpotęzniejszych fundacji w tym kraju upadłaby, bo byle jeleniogórski kmiotek tak chce. WOŚP ma przeciwko sobie cały aparat państwa, który nie jest w stanie im zaszkodzić, a jakiś cieplicki wieśniak miałby to zrobić? Ogarnij się pieniaczu. Takich jak ty Owsiak zjada na śniadanie. Ośmieszasz się jak zwykle .
~ 11-01-2020 15:12
do: ~pff (13:12)
Jesteś zbyt wielkim prymitywem aby zrozumieć Pana Szklarskiego - nie godny jesteś nawet tego by Jego Nazwisko wymieniać.
~pff 11-01-2020 18:57
do: ~ (15:12)
Krzychu, no dajże spokój...Zmieniłbyś chociaż IP 🤣
~ 11-01-2020 15:12
do: ~pff (13:12)
brak argumentów prowadzi do poniżania adwersarza-więcej kultury , chyba że lekcje dobrego wychowania czerpiesz od swego guru-wulgarnego cwaniaczka w czerwonych spodniach i z "Kapitałem " Marksa w ręku,a kapitałem pieniężnym wyłudzonym od naiwnych ludzi w swej kieszeni.
~DarioW 11-01-2020 21:30
do: Krzysztof J. Szklarski (1:23)
Chłopie, pojmij wreszcie jedno: jesteś jedynie internetowym napinaczem, nikt cię nie zna i nikt się ciebie nie boi. Owsiak czy Mróz nie reagują na twoje chamskie wtręty nie z powodu strachu przed tobą: oni w ogóle nie wiedzą, że ty istniejesz, nie obchodzi ich żaden twój bełkot. Jesteś nawet śmieszny - do czasu, kiedy załącza ci się rynsztok, potem już przestajesz wzbudzać pozytywne emocje. Idź na terapię i przestań śmiecić w necie swoim bełkotem.
~Ja⚠️ 11-01-2020 6:34
Popieram WOŚP
Krzysztof J. Szklarski 11-01-2020 11:42
do: ~Ja⚠️ (6:34)
A ja popieram hemoroidy u swych nieprzyjaciół, co na jedno wychodzi i równe jest poparciu tej ludzkiej kreatury - Owsiaka.
~stary zgred 11-01-2020 19:08
do: Krzysztof J. Szklarski (11:42)
A pan S., PAN ? Nie ! Jaki tam PAN ! tylko " pan ", kreaturą ludzką nie jest ? Oczywiście,że "pan" , "panie S." ludzką kreaturą nie jest ! "Pan" może być tylko kreaturą np.osła. Przepraszam Cię ośle, za powiązania z pewnym "panem" S. Ty ośle , jesteś osłem i jakoś tam po oślemu , wcale nie jesteś głupi. Ale to co prezentuje pewien "pan"( he, he i inne heheszki ) ... to kuda mu do Ciebie, osle
~efendi 11-01-2020 15:40
No nie ma co Juruś jednoczy naród jak nikt inny . Tatko w Milicji Obywatelskiej a Papa Owsiak santo subito !
~ 11-01-2020 15:58
do: ~efendi (15:40)
Efendi-tu D.ocent
~Boss 11-01-2020 16:06
Im więcej hejtu na Owsiaka i WOŚP tym więcej trafia do puszek, dziekujemy wszystkim stronom za zaangażowanie :)
~Gość 11-01-2020 16:30
I to jest ciekawe. Te niby rekordy owsiakowej orkiestry. To jak ze ZBoWiDem, im dalej od wojny, tym więcej było kombatantów w jego szeregach. Kto ma dostęp do rzeczywistych osiągnięć finansowych orkiestry? ciekawe też, ile kosztuje propaganda tego przedsięwzięcia? I finansowe zaangażowanie państwa i samorządów? Gdybyśmy zrobili rachunek, to może z tymi puszkami nie byłaby taka rewelacja. Dla "Jurka" na pewno starczy. I na parę urządzeń podarowanych szpitalom (to mikronowe kwoty w stosunku do wydatków służby zdrowia). A trąbienia będzie! I ło to chodzi.
~DarioW 11-01-2020 21:34
do: ~Gość (16:30)
Wiesz, że on się z tego oficjalnie rozlicza? Co roku? I nawet nieprzyjazna mu pisowska władza nie jest w stanie zarzucić mu nierzetelności w rozliczeniach. To, że coś ci się wydaje, może oznaczać tylko tyle, że nawet nie chce ci się sprawdzić tego, co słyszysz piąte przez dziesiąte, o ile pasuje ci do twoich poglądów. Żenada.
~Gość 14-01-2020 16:54
do: ~DarioW (21:34)
Niewiele Pan/i zrozumiał/a.
komentarz usunięty
~efendi 11-01-2020 21:37
odpowiedź na usunięty komentarz
Jurek to człowiek orkiestra ! Gra ja "Mrówka Cała " i "Jasna Sprawa" dla ? ratowania salda na lokacie w banku :):) Nie hejtuj wrzucaj do puszek licytuj i wspieraj !
~nihilscire 11-01-2020 19:58
...wszystkich pisiorów, prawackich dekli, klerykalnych i.diotow pozdrawiam środkowym palcem...chwd...
~nihilscire 11-01-2020 19:59
...przed wszystkimi biorącymi udział w tej szlachetnej akcji chylę czoła...szacunek!
komentarz usunięty
~efendi 12-01-2020 9:32
odpowiedź na usunięty komentarz
Czubek czy UB ek ?
~ 12-01-2020 11:28
do: ~efendi (9:32)
Z pewnością jedno i drugie, co oznacza, że rozwiałem Pańskie wątpliwości (chyba). :-)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group