• Czwartek, 19 września 2019
  • Godz. 2:42
  • Imieniny: Konstancji, Januarego, Teodora
  • Czytających: 3394
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Potrącenie pieszej na pasach na ul. Bankowej

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 29 stycznia 2013, 18:47
Aktualizacja: Środa, 30 stycznia 2013, 16:29
Autor: Angela
Fot. Angela
– Jechałem z pracy od strony pl. Wyszyńskiego, chciałem jeszcze tylko wpłacić pieniądze do banku. Nie zauważyłem tej kobiety, wyszła mi zza innego samochodu. Zacząłem hamować, zadziałały ABS–y. Kobieta została delikatnie uderzona w nogę, ale nie upadła – tak dzisiejsze (29.01) potrącenie kobiety na pasach na ul. Bankowej w Jeleniej Górze tłumaczył 71–letni kierowca renault z Jeleniej Góry.

Do zdarzenia doszło około godz. 17.30 na oznakowanym przejściu dla pieszych przy przystanku MZK. Poszkodowana to 29-letnia jeleniogórzanka, która po potrąceniu uskarżała się na ból kolana. Zdaniem policji kobieta pokonała już 3 /4 długości pasów.

- Według wstępnych ustaleń winę ponosi kierujący renaulta, który nie ustąpił pierwszeństwa pieszej znajdującej się oznakowanym przejściu – mówił na miejscu mł. asp. Artur Jaroszewski z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. – W tym miejscu dochodzi do zdarzeń z udziałem pieszych, ale jest to przejście podobne do wielu innych w Jeleniej Górze. Apelujemy więc do kierujących, by uważali na pieszych, którzy noszą ciemne ubrania bez elementów odblaskowych, przez co często są po prostu słabo widoczni – dodaje funkcjonariusz drogówki.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (63) Dodaj komentarz

~ksiądz 29-01-2013 19:01
Stary pryk a takie bajki wciska. Do kościoła.
~mobilek 29-01-2013 19:03
czy musi tam ktoś zginąć żeby zmienić tam organizacje ruchu !!! a jak niech myślą w ratuszu - a nie tylko galerii nastawiali bleeeeee
~pola 29-01-2013 19:21
apelujemy do kierowców... a my kierowcy do pieszych; wy nas widzicie, bo my mamy światła,a my Was nie zawsze
~szofer 29-01-2013 19:36
Na 3 za orlenem w stronę Szklarskiej teżwypadek o ok.1825!
~ 29-01-2013 19:44
Kazda osoba po 60 musi przejsc badania,to pewne,ale czego i jakich przepisów uczą wykładowcy w tym miescie [ponoc najwiecej zdarzeń w kraju]. którz już dawno skonczyli 75 latek,co oni wiedza i co umieja ,pozostały ich tylko ambicje , co poza tym,to widac na jezdniach.
rymcycymcy 29-01-2013 19:53
19:21 | ~pola | ...przyłączam się do apelu Poli ! :) ...mamy ponadto w was czym ..., a Wy nie za bardzo ! ;)
~szofer 29-01-2013 20:14
29-01-2013 19:44 | ~ >>>tu w deferencjał kopany jak ci tak dać po delko to karburator sie zatka a kompresja w głowicy wywali ci wentle. KAŻDY adept na kierowajca oprócz zaś. od okulisty winien dostarczyć badania psycho techniczne ,badanie moczu na zawartość narkotykow i tu jest sieć na ...
~Schengen 29-01-2013 20:21
To przejście Panie Policjancie nie jest podobne do wielu innych (lub ma Pan wątłą wiedzę w temacie. W tym miejscu piesi wchodzą na jezdnię zupełnie nie patrząc na to co dzieje się wokół nich. Często auta stoją bo jeden pieszy prawie schodzi na chodnik a inny właśnie wkracza na jezdnię (bo takie ma święte prawo !). Czekamy więc, aż przejdą bo na kulturę i obycie niewarto (czekać). Najciekawsze są sytuacje kiedy autobusy MZK jadące od Sudeckiej stając na przystanku przy DB zasłaniają 1/3 przejścia dla pieszych. Pieszym (niektórym) do łba nie przyjdzie, by pojawiając się jadącemu kierowcy prawie w połowie "pasów" wcześniej wyjrzeć, sprawdzić. Ma PRAWO i lezie. Bo kierowca (zwłaszcza zimą) nawet przy prędkości 20/30 km/h magicznie potrafi naciśnięciem hamulca - zatrzymać auto w miejscu....
~Bambo 29-01-2013 20:25
Do pola: Pola masz rację. przyłączam się. Dziś na Zabobrzu też na ulicę wyszła mi kobieta - było ciemno; w dodatku na ciemno ubrana w miejscu niedozwolonym. Na szczęście nic się nie stało, bo jechałem poniżej 40km/h.
~mim 29-01-2013 20:30
Schengen - masz rację,codziennie jadę tamtędy i,niestety,często piesi są bez wyobraźni i pędem wybiegają zza autobusu - koszmar! Choćbyś jechał przepisowo - nie wyhamujesz!
~ 29-01-2013 20:44
i co ludziska pewnie tam też byście chcieli świateł
~aaaawy 29-01-2013 20:47
Tłumaczenie sprawcy nie trzyma sie kupy, kobieta pokonała 3/4 pasów i wyszła mu zza samochodu? To co, ten samochód stał przed pasami, moiże piesza przepuszczał, a on sie nie zatrzymał? To karygodne.
~Zaginąła 29-01-2013 20:48
71 lat i jeszcze pracuje postępowy nie ma co moje pokolenie to do 90 będzie dymało
rymcycymcy 29-01-2013 21:11
20:30 | ~mim | ...błąd ! :) przepisowo, to nie oznacza 50-tką w mieście ...tylko tak, abyś zdążył się zatrzymać ! :) ...to może być 30, a czasem 20 ! ;)
~~~Agi 29-01-2013 21:12
To przejście dla pieszych to horror dla kierowców-piesi LEZĄ czasami jak święte krowy!!!!! Wielu z nich nawet nie patrzy czy jedzie auto tylko LEZIE na siłę!!!!!! Może jest tam monitoring a jeśli jeszcze nie to czas go załozyć!!!!!
~ 29-01-2013 21:24
Ojej biedni kierowcy, nie mial was kto nauczyc, ze trzeba byc ostroznym przed przejsciem dla pieszych i nalezy zmniejszyc predkosc bo w kazdej chwili moze ktos na nie wejsc. W POlsce pieszy to intruz i najlepiej gdyby zaczeto budowac kladki nad kazdym przejsciem albo jeszcze lepiej, zeby ci glupi piesi nauczyli sie fruwac bo tylko przeszkadzaja \" panstwu \" za kolkiem... Szkoda, ze POlska jest tak blisko zachodu a ludzie sa ciagle zacofani i wykazuja coraz mniej szacunku do innych nie mowiac juz o respektowaniu prawa bo w ich mentalnosci ( niezaleznie od wieku ) licza sie tylko oni dla siebie samych. Przypomnialo mi sie, co powiedzial mi kumpel: najwazniejsza dla POlaka jest fura, skora i najmodniejsza komora do szpanu a reszte ma w ...
~ 29-01-2013 21:27
Jelenia G. Jest jednym z najwiekszym ''wypadkowiczem'' a to dzieki ''dziadkom wykładowcom,tych z lat 50.
~vinci 29-01-2013 21:42
A może podziekować osobą decyzyjnym za stan instalacji oświtlenia w Naszym mieście ??? Na muzeum żonki JEST 12ml. na FONTANNE jest 1ml. Dla prezesa nie istniejącgo aqaparku JEST. Dla toważysza z pzpr na stanowisko wice JEST . TYKLO ... , NA OŚWIETLENIE ULIC BRAK !!!! . Przyklad skrzyżowanie Piłsudskiego z A.Krajowej trzy pezjścia dla pieszych i trzy nie czynne lampy . TO TAK ABY ZUS MIAŁ LEPIEJ ????
rymcycymcy 29-01-2013 21:46
21:42 | ~vinci | ...a co kupiłeś rower bez dynama ? ;)
~vinci 29-01-2013 21:48
A może podziekować osobą decyzyjnym za stan instalacji oświtlenia w Naszym mieście ??? Na muzeum żonki JEST 12ml. na FONTANNE jest 1ml. Dla prezesa nie istniejącgo aqaparku JEST. Dla toważysza z pzpr na stanowisko wice JEST . TYKLO ... , NA OŚWIETLENIE ULIC BRAK !!!! . Przyklad skrzyżowanie Piłsudskiego z A.Krajowej trzy pezjścia dla pieszych i trzy nie czynne lampy . TO TAK ABY ZUS MIAŁ LEPIEJ ????
~vinci 29-01-2013 21:56
do rymcycymcy. A otym nie pomyślałem . Tylko beret z odblaskiem .
~vinci 29-01-2013 21:59
Ale palę zapaliczką przed przejściem dla pieszych . I tak psu w ...Tyle ciepła .
~xyz 29-01-2013 22:00
To przejścia na ul.Bankowej rzeczywiście jest fatalne. Nie tłumacząc kierowców, sami jesteśmy raz kierowcami a raz pieszymi i problem polega na tym, że jadąc krytykujemy pieszych a gdy jesteśmy pieszym krytykujemy kierowców. Chodzi o to, że brak jest jakiejkolwiek kultury na drodze!! Wielokrotnie byłam świadkiem jak POLICJA przejechała przez przejście nie ustępując pieszemu!!! no ale lepiej zarabiać na jakto opisał tvn24 fotopułace na skrzyżowaniu ulicy Sobieskiego z Jana Pawła!!! niż rzeczywiście zająć się ważniejszymi sprawami. Czy na ul Bankowej też musi ktoś zginąć jak na Jana Pawła II koło salonu Renault, żeby ktoś się wkońcu tym zajął, a wystarczy niewiele!!! monitoring, ograniczenie prędkości czy chociażby przeniesienie pasów pare metrów w stronę Banku BGŻ...
~zofiaaaaaaaaaaa 29-01-2013 22:03
faktem jest to, że Polska to nie Norwegia, ale powinno być tam tak jak u nich, że po zmroku kazdy czy to dziecko czy dorosly mają miec na sobie cos odlaskowego - opaske, naszywke.... Za jej brak dostaje się mandat i bardzo dobrze, bo to o czym wspomniala Pola ma 100 % racje - swiatla auta widac z daleka, my kierwocy ubranego na czarno pieszego czesto widzimy w ostatniej chwili albo i nie :/ Poza tym podoba mi sie mandat w taryfikatorze ktory pokazuje ze pieszy ktory wtargnie na pasy nad nadjeżdzjące auto dostaje mandat w wysokosci 50 zł
rymcycymcy 29-01-2013 22:17
21:59 | ~vinci | ...palenie zabronione ! :) ...uważaj, SM na to też ma taryfikację ! ;)
~strażnik m 29-01-2013 22:20
dowalić mu za wykroczenie,wysłać na badania psychotechniczne,zabrać prawo jazdy dać mu na darmową zupę i zamknąć w domu starców proste tacy ludzie to zadry w naszym luźno toczącym się życiu.Po kij taki gość siada za kierownicę skoro jego refleks można porównać do żółwia
~Gość2 29-01-2013 22:26
Wiecie co taka jest prawda i niech w końcu sie ktoś tym zajmie... Na tym przejściu ktoś w końcu zginie!!! Piesi wielokrotnie wchodzą pod koła, ja z tego względu iż znam te przejścia jeżdżę tam ostrożnie. Ale dużo ludzi o tym nie wie... Powiinni zlikwidować te przejście, po pierwsze przystanek a po drugie ciągle coś..
~Rico 29-01-2013 22:54
Jak komuś jest źle mawiał Wojtek Mann, to niech sobie pomyśli ,że jeszcze mogło być o wiele gorzej i od razu poprawi mu się humor
~V````` 29-01-2013 23:01
Zbliżając się do przejścia kierowca powinien zachować szczególna ostrożność. Codziennie jeżdżę nie tylko przez tę ulicę i na prawdę rzadko widzę auta, które się zatrzymują i przepuszczają pieszych. Jak stanę, to czasami we wstecznym widzę kierowce za mną, jak macha rękoma w swoim aucie - niezadowolony. Jak przepuścisz pieszego to ile czasu \"stracisz\"? Nawet przy kilku przejściach???
~Sorry 29-01-2013 23:17
Ale czy dobrze przeczytałem? Piesza była na przejściu? No to chyba była jednak na prawie i nie powinna być rozjechana?
~ 29-01-2013 23:36
71 lat.... i wszystko na temat....
~bodzio 54 30-01-2013 0:18
Czas najwyższy wprowadzić światła!!!!
~bodzio 54 30-01-2013 0:20
tam chodzą jak na deptaku !!
~Stasiek 30-01-2013 0:56
Powolac komisje Antoniego od Maciarewiczow , to napewno nie byla brzoza .
~Wil men 30-01-2013 2:31
Tam jest ciemno po zmroku i na dodatek jest tak, jak napisał Schengen. A policja? Oni zawsze mają własne zdanie. Ilu potrzeba policjantów by wymienić żarówkę? Pięciu... Jeden stoi na stole i trzyma żarówkę, a czterech kręci stołem.
~27 30-01-2013 3:30
to przejście dla pieszych potrzebuje co najmniej lepszego oświetlenia, a dziadek potrzebuje udać się do okulisty.
~qwerty30 30-01-2013 3:33
@29-01-2013 22:20 | ~strażnik m | zadrą na ... naszego społeczeństwa są takie mało inteligentne osobniki pracujące w straży miejskiej jak ty.
~pikuś 30-01-2013 6:04
Na tym przejściu zorganizowana grupa terrorystów - wystarczy 4-5 osób - jest w stanie zablokować 50% ruchu ulicznego w centrum (sic!!!) Jeleniej Dziury. Korzystając z prawa danego pieszym przynajmniej dwie z nich miogą non-stop przebywać między krawężnikami. Ustawić tam kamerkę, wynajać bezrobotnych _owych 4-5 - i żniwa będą lepsze, niż na sławnym już całym kraju - było w TVN-ie- skrzyżowaniu koło "anilux-u".
~wNw 30-01-2013 7:32
To nie wina kierującego! Fakt, że może starszy gość ale to czysty przypadek i tyle! i tak dobrze ze wolno jechał ze ja tylko pchnął. Przejście jak wiele innych nie jest oświetlone.W ciemnościach gdy masz szybę, nawet przy wycieraczkach włączonych usraną tymi drobnymi kropelkami wody w taka pogodę i idzie człowiek w ciemnych ciuchach to nawet młode sokole oko ma problem z dojrzeniem czarnego cienia który snuje się po pasach!! jak ktoś spędza dużo czasu w aucie to wie o czym mowie!! Nie tłumacze tego pana ale piszecie bzdury takie ze koniec swiata... najlepiej złożyć wniosek o fotoradar!!pfff... zobaczymy jak my wszyscy bedziemy po 70 wtedy jak was własne dzieci zamkną w domu bo jesteście niedołężni i do niczego niezdatni to wtedy komentujcie....pozdro
~grzeczny 30-01-2013 7:41
Miałem podobna sytuacje przechodząc przez pasy na bankowej kierowca nie wychamował i delikatnie potrącił moją zone co ja zrobiłem a obiłem ... jestem pewien że wiecej tego nie zrobi !
~Teresa 30-01-2013 8:30
Poszkodowaną kobietę proszę o kontakt. Teresa 516-762-377
~Grześ 30-01-2013 8:32
. Na tym przejściu trwa prawie ciągły ruch pieszych biegnących za swoimi sprawami do banku lub na przystanek. Nie dzieje się to od wczoraj więc władza miała czas aby to miejsce odpowiednio zabezpieczyć, a przede wszystkim dobrze oświetlić. Szczególne przy opadach gdy są refleksy świateł aut niczego dobrze nie widać. O wypadek więc nie jest trudno. Moja rada. Wprowadzić sygnalizację świetlną,włączaną automatycznie. I jeszcze jedno . Koniecznie wprowadzić wydłużenie świecenia światła żółtego na skrzyżowaniach. Dwie sekundy jak to jest obecnie są jawną kpiną z przepisów i z kierujących. W tej chwili wjeżdzasz na zielonym, a zjeżdzasz na czerwonym. W niektórych miastach zamontowano sekudndowe odliczanie czasu jaki został do zmiany świateł i to pomaga w płynności ruchu.
~NIE DZIWNE 30-01-2013 9:49
PRZED PRZEJŚCIEM DLA PIESZYCH ZATRZYMUJĄ SIĘ TYLKO SAMOCHODY NA NIEMIECKICH I HOLENDERSKICH BLACHACH, RESZTA ŚRODKOWO-WSCHODNICH POSTKOMUCHÓW Z PROBLEMAMI EMOCJONALNYMI CIŚNIE W PODWOZIE STARYCH AUTEK SPŁACANYCH PRZEZ 15 LAT
~do 09:49 30-01-2013 9:59
...bo na Zachodzie jest OBOWIAZEK zatrzymania sie przed pasami, jesli stoi pieszy na poboczu/ chodniku i chce przejsc przez pasy. Jako kierowca musisz sie zatrzymac i dac mu szance przejscia przez zebre. Jedziesz dalej, mimo, ze ktos tam stoi i chce przejsc, placisz 60 Euro mandatu i dostajesz punkty karne, jeli ktos cie spisal i podal na policje, ma swiadkow itp....Tak jest w cywilizowanych krajach, moze wporowadzic rowniez w Polsce?
~Anonim2 30-01-2013 10:31
Miłościwie nam panująca władza założyła, że zachowamy pełnię sił i sprawność psycho-ruchową do 67 roku życia w pracy, zatem z prowadzeniem pojazdów nie powinno być (do tego wieku) żadnych problemów, a co później - zadecyduje ZUS, czy będzie za co przeżyć?
~MaxPayne 30-01-2013 11:52
Fotografie iście zawodowe...z jednej dowiadujemy się jak wygląda elewacja DB i że są ludzie na przystanku z drugiej z kolei że ktoś przechodzi przez przejście dla pieszych. AMATORKA !
~do~### 30-01-2013 12:15
Jak to kim porządnym obywatelem jestem który postanowił .. za kierownica nauczyć kultury więc radzę ci bys jeżdził i pisał grzecznie bo takich jak ja jest więcej ;-)
~ 30-01-2013 12:20
do "strażnik m". Ostatnio w USA pozytywnie przeszła badania lekarskie na kierowcę kobieta w wieku 105 lat ( 86 lat stażu za kierownicą ). Nie zapominaj że jest podniesiony wiek emerytalny w Polsce do 67 roku życia.Jakie to polskie piekiełko dokopać,zabrać prawo jazdy,wysłać do " domu starców " .Widać siedzisz na zadupiu.Zobacz ile w Niemczech jest kierowców w wieku którym Ty byś wysyłał ich do "domu starców " Ale Twoje horyzonty myślowe sięgają nie dalej niż jakiejś pipidówki Nie ma to jak młody kierowca w Hondzie Civic w bejsbolówce na łepetynie jadący z fasonem 100 km/ h przez miasto plus jego wspaniały refleks często kończący jazdę na latarni. Statystykami nie ma co operować,będą za trudne dla Ciebie.
~? 30-01-2013 13:00
Niektórzy uważacie,że 71 lat to już staruszek który ma siedzieć w bujanym fotelu? jak trafiłoby na młodego kierowce to byłoby, że gówniarz nie umie jeździć, jak kierowałaby kobieta to pisalibyście- no tak baba za kierownicą
~pikuś 30-01-2013 13:14
9:59 | ~do 09:49 | Tak prosta i oczywista regulacja w naszym kraju jest niemożliwa. Z resztą, pamiętam, że jak "robiłem" Prawo Jazdy w latach '70 to w polskim KRK tak było.Pieszy na przejściu i zdradzający ZAMIAR przejścia ma bezwzględne pierwszeństwo. Chyba, że zdawałem egzamin na PJ w innym kraju.
~~~Agi 30-01-2013 14:29
Uważam że wprowadzenie świateł w tym miejscu nigdy nie nastąpi ponieważ światla są kolo starego "Iwana" i to zbyt krótka odległość. Światlo włączane automatycznie tez sie nie sprawdzi bo auta nie byłyby w stanie wogle jechać-tam cały czas ktoś przechodzi!!!!!! ALE odpowiednie oświetlenie mogłoby przyczynić się do większej ostrożności kierowców, a piesi też mogliby bardziej uważać!!!!
~burdelityle 30-01-2013 14:30
90% wypadków to głupota i brawura, a nie wiek i związane z nim ograniczenia sprawności. Jeżeli to przejście jest tak uczęszczane, to trzeba zrobic nad nim specjalne oświetlenie, dobre oznakowanie to i wypadków nie bedzie.W Szczawnie Zdroju nad przejściami dla pieszych wisza po dwie potężne lampy sodowe, widno jak w dzień, a co jest w Cieplicach-Zdroju? Popsute lampy.Niedawno 3 trupy na pasach.
~niemoher 30-01-2013 14:48
piesi powinni byc rowniez karani za brak odblaskow. chodza tacy w ciemnych ubraniach, wloka sie po przejsciu dla pieszych,jakby mieli powiazane j..a, do tego chodza po prawej stroniej jezdni. rowerzysci jezdza pod prad w nieoznakowanych ciemnych strojach. tego policja nie widzi? naprosciej ukarac kierowce.
~miernota 30-01-2013 15:15
Nie będzie żadnych nowych żarowek, bo po pierwsze zima się niedługo skończy, a dni są już coraz dłuższe; po drugie: complexowo testowane są -ponoć- super-lampy diodowe. Jak Complex zarobi na pułapce koło Aniluksu, to Wam oświetli przejścia, ale Wy zamiast płacić mandaty robicie rejwach na cały kraj! To co? Z podwyżki cen wody i ścieków ma Wam fundować oświetlenie? A może z idiotycznych stawek za wywóz śmieci? Complex myśli długofalowo i do końca kadencji musi jeszcze uplasować kilku swoich na intratnych posadkach. On nie ma teraz głowy do takich pierdół!
~aja 30-01-2013 15:51
oczywiście, takich przejść jest w naszym mieście wiele - a jeszcze więcej w nim kierowców, którzy np. z lubością przed pasami wyprzedzają... Tutaj to standard - wyjeżdżający z ul. Sudeckiej kierują się ku środkowi jezdni i jadą beztrosko, absolutnie nie zważając na to, czy w tym samym momencie kierowca z prawej nie zatrzymuje się, by przepuścić pieszych. Wielokrotnie byłam świadkiem i uczestnikiem takich sytuacji, więc trudno mi zgodzić się z komentarzem policji :(
~17sqandal 30-01-2013 15:57
potrącił na przejściu , nie ma zadnego tłumaczenia wina kierowcy i nie ważne co mu tam zaslaniało> Dość tłumaczeń tych marnych jeleniogórskich ( Jeleni ) kierowców !!
~Kasia0802 30-01-2013 16:06
Zgadzam się z Polą, Schengen i Wnw w zupełności. Mieszkam niedaleko tego miejsca i przejeżdżam tamtędy codziennie. Zgodzę się, że nie każdy kierowca ustępuje pierwszeństwa na tym przejściu, ale prawdą jest że ludzie chodzą tam jak chcą. Kilka razy też ledwo tam wyhamowałam, bo ktoś spieszy się na autobus i wybiega prosto przed maskę! Ostatnio z rana wioząc dziecko do szkoły młody chłopak wybiegł mi wprost przed auto, bo nadjechał jego autobus. Dobrze, że szybko nie jechałam, bo było bardzo ślisko i nawet nie chce myśleć jak by się to skończyło. Każdy kierowca wie, jak ciężko jest wyhamować na oblodzonej,pokrytej śniegiem jezdni. PIESI WIĘCEJ WYOBRAŹNI! A co do świateł, to nie wiem czy by rozwiązały problem w tym miejscu. Ludzie wbiegaliby na pasy na czerwonym,bo spieszą się na autobus.
~acab 30-01-2013 16:28
A moze by tak w miejscach, gdzie sa przejscia dla pieszych polozyc kladki, kilkanascie cm ponad normalny poziom jezdni?Takie podwyzszenia na przejsciach dla pieszych lub skrzyzowaniach automatycznie by zmuszaly kierowcow do zwolnienia pojazdu przed "pasami". Takie rozwiazanie zastosowano m.in. w zachodnich Niemczech, czy Holandii. Nie powoduje to zwiekszenia zatloczenia centrum, daje za to wieksze bezpieczenstwo pieszym
~przypadek 30-01-2013 16:39
ja pytam gdzie jest policja zeby troche wiecej czasu poswiecali na przejsciach ,a nie stac z szuszarka i uzupelniaic dziure budzetowa ,a tak na marginesie wiecie ze od 1 stycznia wprowadzono stan wojenny bo tele patroli naobrzezach miast to w 81r nie bylo.
~miernota 30-01-2013 18:30
Tylko zapory kolejowe-rogatki, albo takie wysuwające się z jezdni stalowo-betonowe słupy fi40 na wysokość 1m - zamiast świateł. Ochrona życia od poczęcia, poprzez fazę bezmyślności - to aktualne priorytety. Przejścia dla pieszych są bardziej eliminujące, niż prezerwatywy! Wydać im walkę! na śmierć i zycie!
~Angel 127 30-01-2013 21:34
Dla mnie 3/4 pasów, to już jest druga połowa jezdni i nawet ślepy dziadek by jej nie trafił. Najwyżej samochód jadący z naprzeciwka....
~iras 30-01-2013 23:00
To jest prawda piesi i rowerzyści przeszkadzają nam kierowcom.
~kierowca123456 31-01-2013 19:47
Ci ludzie chodzic nieumieja sami sie pchaja pod auta a potem i tak wina jest kierowcy

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group