• Wtorek, 23 kwietnia 2019
  • Godz. 11:57
  • Imieniny: Jerzego, Wojciecha
  • Czytających: 6236
  • Zalogowanych: 21
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Potrącenie cyklisty w Wigilię

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 27 grudnia 2012, 8:51
Aktualizacja: 11:36
Autor: Angela
Do zdarzenia doszło w poniedziałek (24.12) o godz. 14.34. Kierowca toyoty wyjeżdżając z parkingu przy ul. Podgórzyńskiej w Jeleniej Górze potrącił 66–letniego cyklistę, którego odwiózł do domu, bo wydawało się, że rowerzysta nie odniósł obrażeń.

Jednak wieczorem mężczyzna został przewieziony do szpitala, gdzie okazało się, że ma złamany obojczyk. - Kiedy kierowca toyoty o tym się dowiedział, sam zgłosił się 25 grudnia br. do Komisariatu II w Jeleniej Górze - informuje oficer prasowy KMP w Jeleniej Górze podinsp. Edyta Bagrowska.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (18) Dodaj komentarz

~xxx 27-12-2012 9:50
dziś w nocy w siedlecinie paliło sie jakieś auto w polu
~ja 27-12-2012 10:01
gratuluje jeździć 2 śladem zimą
~zimno 27-12-2012 10:14
Faktycznie, piękna wiosna tej zimy.
~Złynamatołów 27-12-2012 10:15
Jaka zima ...? Na dworze wiosna, a Ty z zimą "wyjeżdżasz". A swoją drogą to co, jak zima to można rowerzystów "rozjeżdżać? Ciekawe, czy ten kierowca byłby taki ochoczy do wyjeżdżania z parkingu pod nadjeżdżającego na drodze głównej TIR-a. Taka mądra wypowiedź jak i nick :-).
~Okok 27-12-2012 10:24
Znając życie ten facet tam na okrągło parkuje.. Odpowiedź jest na miejscu wystarczy ruszyć się z fotela....
~ktośka 27-12-2012 10:41
z tego co wiem to rower jest jednośladem...
~17sqandal 27-12-2012 10:53
co za bydle za kierownica ze potrącił no cóz zdarza się ale ze uciekł z miejsca wypadku to jest niewybaczalne mysle ze znajdą go bo wyjezdzając z parkingu powino nie byc trudności ze zlapaniem tego pirata
~ 27-12-2012 11:56
Widac, ze nie macie pojecia jak zyje sie w cywilizowanych krajach wiec uswiadomie was, ze po drugiej stronie Odry jezdzi sie CALY ROK na rowerach. Zima jezdzi tutaj nie kilka tylko kilka tysiecy osob nawet jak jest snieg. Roznica polega na tym, ze tu szanuje sie rowerzystow, pieszch ustepujac im nalezycie pierwszenstwa i pamietajac o ich prawach a sciezki rowerowe i chodniki sa na biezaco odsniezane. Szkoda, ze na tak pieknych terenach jak Jelonka i okolice mieszka tyle zacofanych ludzi, ktorzy lubia pusty szpan, nie szanuja innych i niszcza tereny zielone :(
CН.W.D.P. 27-12-2012 17:08
17sqandal, DZIŚ POPISAŁEŚ SIĘ, JAK JESZCZE NIGDY!! MIMO, IŻ TWÓJ POZIOM INTELEKTUALNY JEST ZA NISKI, ABYM MIAŁ OCHOTĘ TARGAĆ Z CIEBIE ŁACHA, TO JEDNAK DZIŚ MNIE POKONAŁEŚ... PODOBNIE JAK rymcy, JA TEŻ MAM SZACUNEK DO NAJLEPSZYCH, WIĘC GRATULUJĘ CI!!
CН.W.D.P. 27-12-2012 18:00
Z REGUŁY NIE KOMENTUJĘ TEGO, CO PISZE JELONKA, BOWIEM WYMYKA SIĘ TO WSZELKIM KOMENTARZOM... LECZ TO, CO NAPISANO W POWYŻSZYM ARTYKULE ORAZ TYM> http://www.jelonka.com/news,single,init,article,43856 SKŁANIA MNIE DO REFLEKSJI...
~ 27-12-2012 18:37
Do CH.W.D.R. klamiesz bo juz dzis czytalam twoj zreszta bardzo ,,gluoi"wpis na tym forum.Ktos kto napisaljak sie jezdzi na ,,zachodzie"napisal prawde,my tutej jezdzimy na rowerach caly rok,moze to wynika ze sposobu zycia,dbania o zdrowie.Jezeli chodzi o przepisy o ruchu drogowym to one mowia ze pierwszenstwo maja piesi,i rowerzysci ,a wiec jadac samochodem ustepujesz im pierwszenstwa.Pochwalam kierowce samochodu ktory zglosil ie sam na policje,po informacji ze rowerzysta poniosl uszczerbek na zdrowiu.
~@ktośka 27-12-2012 18:55
I tu się mylisz, bo rower teoretycznie jest jednośladem, ale zawsze gdy wsiada na niego prawdziwy Polak, to jest dwuśladem. Pomyśl, dlaczego...
~rower 27-12-2012 19:02
ciekawe czy rowerzysta mial jakies emblematy odblaskowe juz nie mowiac o swiatlach ... bo malo ktory rowerzysta w tym wieku ma takie wyposazenie a straz miejska i policja zlewa ich jakby mieli conajmniej jakies fory na drodze bo latwiej jest kierowce karac ...a pozniej dochodzi do takiego zdarzenia i jak zwykle winny kierowca stary i glupi nigdy nie zmadrzeje ..
~Stasiek 27-12-2012 22:53
W wigilie ? Wigilie czego ? Czy dnia 1-go maja ? Wigilia -slowo-oznacza przeddzien . Samo slowo wigilia znaczy tyle co nic . Brawo Angela .
~on99 27-12-2012 23:48
ktos wlamal sie na konto chwdpa ;)
~@ 28-12-2012 0:32
Nowy wynalazek: dwuśladowy rower :-) A że zdarzyło się w Wigilię? Każda pora jest dobra, żeby rozjechać rowerzystę. Nawet dwuśladowego.
~Beataa 28-12-2012 10:08
rodzinę lub osobę poszkodowaną proszę o kontakt 515238813
~abc 28-12-2012 22:18
Poszkodowanego odwiozłem do szpitala. O 13.30 policjanci przesłuchali poszkodowanego w szpitalu. Wypadek był przed godz. 7 rano. Sprawca wypadku - faktycznie sam się zgłosił na policję, po przesłuchaniu w szpitalu rowerzysty. Rowerzysta jechał prawidłowo, być może kierowca wyjeżdżając z parkingu nie zauważył nadjeżdżającego rowerzysty.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group