Sobota, 4 kwietnia
Imieniny: Benedykta, Izydora, Wacława
Czytających: 2150
Zalogowanych: 5
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Most do wysadzenia – czy to tylko plotki?

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 21 marca 2020, 6:02
Aktualizacja: Środa, 25 marca 2020, 6:00
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. archiwum (C. Wiklik)
Czy most kolejowy nad Jeziorem Pilchowickim jest zagrożony? Dla potrzeb realizacji hollywoodzkiej produkcji obiekt, który powstał w 1909 roku miałby zostać wysadzony. Poprosiliśmy PKP PLK o komentarz do rozpowszechnianych informacji dotyczących wyjątkowego obiektu na linii Jelenia Góra – Lwówek Śląski.
Dotarły do mnie bardzo niepokojące informacje, aż trudne do uwierzenia: PKP PLK wyraziła podobno zgodę na wysadzenie mostu kolejowego nad zalewem Pilchowickim na linii Jelenia Góra - Lwówek Śląski. Tak, tego najwyższego w Polsce. Most ma zostać ponoć wysadzony dla potrzeb produkcji filmowej z makietą pociągu. Produkcja amerykańska, za to przy okazji coś chce też tam nakręcić też nasz reżyser (Kolski). Producent filmu zadeklarował, że zapłaci PKP PLK 2 miliony zł na odbudowę tego mostu (przy czym szacunkowy koszt odtworzeniowy to 20-30 mln zł). Warto nadmienić, iż obecny most kratownicowy jest prawdopodobnie zabytkiem - ogłosił na swoim profilu facebookowym Piotr Rachwalski, były prezes Kolei Dolnośląskich, za którego kadencji samorządowa spółka kolejowa święciła największe sukcesy.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nie zamierzają likwidować mostu kolejowego nad Jeziorem Pilchowickim na linii Jelenia Góra – Lwówek Śląski. Nie ma planów, by zmieniła się jego funkcja. Mostem interesuje się ekipa filmowa zainteresowana realizacją zdjęć. Jej przedstawiciele oceniają obiekt pod względem wykorzystania w filmie. Jakiekolwiek dalsze korzystanie z obiektu musi być poprzedzone zawarciem odpowiedniej umowy oraz zgodne z obowiązującymi prawem i przepisami - odpowiada Mirosław Siemieniec, rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Na sieci w zarządzie PLK jest ponad 3300 mostów kolejowych. Coraz więcej obiektów jest odnawianych. Niektóre obiekty, istotne dla otoczenia lub historii są przekazywane do innego wykorzystania. Każdy obiekt jest traktowany indywidualnie - dodał M. Siemieniec.

Oświadczenie w tej sprawie wystosował też Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków.

W związku z obiegającymi media informacjami o możliwości negatywnych działań wobec zabytku - wiaduktu kolejowego w Pilchowicach, gmina Wleń, informujemy, że obiekt figuruje w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Obiekt posiada wartości wskazujące na jego silniejszą ochronę, Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków podjął czynności w sprawie wpisania tego zabytku do rejestru zabytków.
Po oględzinach w dniu 10.03.2020 r. stwierdziliśmy, że do dolnego pasa konstrukcji zamontowano stalowe trapy. O nielegalności tych prac w tym samym dniu poinformowaliśmy Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lwówku Śląskim. Przepisy karne ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 282) , które mogą mieć zastosowanie wobec sprawcy zniszczenia lub uszkodzenia zabytku oraz jego właściciela - czytamy w oświadczeniu DWKZ, który przytacza grożące konsekwencje prawne.

Ostatni pociąg Kolei Dolnośląskich z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego (pod specjalną nazwą "Ostatni leniwiec") pojechał 11 grudnia 2016 roku. Niemal rok później odbył się przejazd testowy czeskim motorakiem. Od tamtej pory pociągi na linii 283 nie kursują, ale władze województwa chcą ją przejąć i reaktywować połączenia kolejowe dzięki rewitalizacji linii.

Co ciekawe, plenery pilchowickie (w tym Kolei Doliny Bobru) odwzorowano w komputerowej grze przygodowej „Zaginięcie Ethana Cartera”. Sam most zagrał m.in. w filmie Jerzego Passendorfera „Skąpani w ogniu” (1963) i Piotra Łazarkiewicza „Kocham kino” (1987) - podaje portal polskaniezwykla.pl.

Zabytkowy most do dziś należy do najwyższych mostów kolejowych w Polsce. Uwagę zwraca zastosowana tu kratownica dolna. Ciekawy jest także z innego powodu - zamiast na tradycyjnych przyczółkach, wspiera się na dwóch kamienno-betonowych, odległych od siebie o 85 m filarach. Ma 135 m długości i wznosi się ok. 40 m nad dnem doliny - podaje portal polskaniezwykla.pl.

Warto robić hałas, był taki plan. Teraz się z niego wycofali. Teraz mam nadzieję, że już nikt nigdy się nie odważy zrealizować takich pomysłów - podsumował P. Rachwalski.

Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o siódmą część Mission Impossible z Tomem Cruisem w roli głównej. Wytwórnia filmowa Paramount ze względu na epidemię koronawirusa wstrzymała realizację scen do filmu, które w większości kręcone były we Włoszech.

Twoja reakcja na artykuł?

21
25%
Cieszy
1
1%
Dziwi
3
4%
Nudzi
1
1%
Smuci
6
7%
Złości
53
62%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (82) Dodaj komentarz

~z innejbajki 21-03-2020 7:03
Zdjęcia we Włoszech zawieszono (wirus) i przeniesiono do Wielkiej Brytanii. Patrząc na daty krążących pomiędzy PKP PLK a producentami filmu maili - amerykanie oraz polska firma producencka mieli nadzieję wkrótce i jak najszybciej "desantować się" z aktorami i całą ekipą w Jeleniej Górze. Pojawiają się w ich treści szczegóły dotyczące eskplozji, sprzątania po niej, pytania czy mały, prywatny odrzutowiec Toma Cruise’a może wylądować na lotnisku aeroklubu w Jeleniej Górze…
~Dżessy 21-03-2020 7:20
do: ~z innejbajki (7:03)
Jak już cytujesz Rachwalskiego, to podlinkuj jego wpis na fb
~z torów PLK 21-03-2020 13:10
do: ~Dżessy (7:20)
Jaki jest sens zajmować się wpisami trolla z Wągrowca, który nudzi się w swojej nowej pracy w Wałbrzychu i produkuje masowo fake newsy? Wielki kolejarz się znalazł...
~janko 21-03-2020 16:56
do: ~z torów PLK (13:10)
Całe szczęście, że go wywalono z KD. Teraz zostaje mu już tylko Facebook i anonimowe fora tam wylewa frustracje nt. linii Lwóweckiej.
~jamnik 22-03-2020 19:44
do: ~janko (16:56)
Widzę, że troll od Lwówka z gazety wrocławskiej wyciekł do Jeleniej.
~hycel 23-03-2020 1:45
do: ~jamnik (19:44)
Teraz jesteś jamnik, psycholu z Wsiocławia? Nawet na "Gazecie Wrocławskiej" cię kasują jak zarazę, to przyłazisz tutaj i zaśmiecasz nasz portal.
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 29-03-2020 17:24
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. Gdyby naprawdę UMWD zależało na remoncie tej trasy, to już dawno by go zrobił, pieniądze są (np. na właśnie remontowane linie do Sobótki i Jedliny idzie ok. 500 mln zł, podczas gdy obecny koszt remontu całej linii do Lwówka to tylko ułamek tej kwoty - ok. 40-60 mln). Za kilka lat ten koszt wzrośnie kilkakrotnie, gdy infrastruktura zostanie rozkradziona albo popadnie w ruinę. Jaka będzie kolejna akcja Rachwalskiego przeciwko linii lwóweckiej? Może sam podłoży się z ładunkami wybuchowymi pod mostem pilchowickim? Jakby dalej coś złego działo się z tą linią (a jest to bardziej niż pewne, że Rachwalski wymyśli kolejne akcje) to już wiecie, kto jest tu najbardziej podejrzany. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
~Tomo76 29-03-2020 23:40
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. Że jest niemożliwe, żeby ktoś przyszedł i ot tak sobie wysadził w powietrze jeden z największych w Polsce mostów kolejowych. O co więc chodzi Rachwalskiemu? Żeby znaleźć odpowiedź na to pytanie, trzeba cofnąć się do czasów gdy był on prezesem Kolei Dolnośląskich. Linia 283 Jelenia Góra - Lwówek Śląski nigdy nie cieszyła się jego sympatią. Wręcz można powiedzieć, że była dla niego solą w oku. Ot, taki pekapistyczny nawyk (a może z czasów, gdy sam prowadził na Pomorzu komercyjną firmą busiarską?) - koszty uruchamiania pociągów są wyższe niż zyski z biletów, więc połączenie trzeba zaorać. Względy społeczne, turystyczne itd. się nie liczą. Dlatego będąc prezesem KD zaczął zamiast szynobusów nagminnie pus...ć na linii małego busika, bez żadnej informacji w rozkładzie, żeby wygasić frekwencję na tej pięknej trasie i dać powód organizatorowi przewozów (czyli UMWD), żeby połączenie zlikwidować. Pasażerowie, zamiast podziwiać z okna pociągu niepowtarzalne widoki (np. z wiaduktu na zalew Pilchowicki), zmuszeni byli tłuc się w jadącym drogą, omijającym najpiękniejsze miejsca, ciasnym, wiecznie spóźnionym busiku. Oczywiście pod warunkiem, że ten w ogóle przyjechał. O dojeździe do takich stacyjek jak np. Pilchowice Zapora można było zapomnieć, bo bus je omijał. O perfidii postępowania Rachwalskiego świadczyć może np. pociąg "Dolina Bobru" (weekendowy pociąg uruchomiony dla mieszkańców Wrocławia do Jeleniej Góry przez Zebrzydową, Lwówek i Wleń dla poznania uroków Kolei Doliny Bobru - jednej z najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce, po zlikwidowaniu pociągów Jelenia Góra -
komentarz usunięty
~Tomo76 29-03-2020 23:48
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. Pojawiły się więc hejty pisane anonimowo na różnych portalach na tę linię (i - co znamienne - tylko tę), a nawet obrażające obrońców pociągów do Lwówka i podszywające się pod znanych działaczy zaangażowanych w walkę o utrzymanie tej linii. Przypadek? Nie sądzę. Po sieci krążą screeny, jak Rachwalski obficie produkuje się w godzinach swojej pracy na różnych portalach i forach internetowych o tematyce kolejowej. Gdy Rachwalski stracił stołek prezesa KD, nie zakończyło to dalszego hejtowania tej linii. Na profilu facebookowym Rachwalskiego "Piotr Rachwalski - komunikacja zastępcza" i anonimowo na różnych portalach pojawiły się np. spreparowane "dla żartu" rozkłady jazdy ośmieszające linię do Lwówka, w których elementem pociągowym pojazdów jest nie lokomotywa, tylko... koń. Ewidentnie zrobił je kolejarz, bowiem wykorzystano do tego celu szablony tabel do tworzenia rozkładów jazdy na kolei niedostępne osobom spoza środowiska kolejarskiego. Upłynęło zaledwie kilka dni od tego "świetnego dowcipu" i mamy już kolejną "zabawę" Rachwalskiego, teraz znacznie poważniejszą - właśnie rozsiewanie fake newsów o rzekomym wysadzeniu mostu w Pilchowicach. Wszystko po to, żeby wykurzyć producenta znanej hollywoodzkiej produkcji filmowej "Mission: Impossible" i przekreślić jego zamiary remontu linii kolejowej. I tak właśnie pod płaszczykiem "obrony mostu" w rzeczywistości sabotuje się możliwość remontu linii jaka nieoczekiwanie się pojawiła. Jak zajrzycie na wspomniany profil facebookowy Rachwalskiego to zauważycie, że w ciągu ostatnich kilku dni naprodukował już z pięć takich "newsów"
~Tomo76 29-03-2020 23:48
do: ~Tomo76 (23:48)
Cd. w ciągu ostatnich kilku dni naprodukował już z pięć takich "newsów", pod którymi toczą się ożywione dyskusje z udziałem nastoletnich pseudomikoli sympatyzujących z Rachwalskim. Opinie odmienne, sceptyczne, krytyczne czy prostujące są usuwane. W każdym retoryka Rachwalskiego zawsze ta sama - nie mam żadnych dowodów, ale macie wierzyć mi a nie informacjom zaczerpniętym bezpośrednio u źródła (PLK, producenci filmu itd.). Rachwalski nawet przezornie "zabezpieczył się" na okoliczność późniejszego prostowania jego bzdur - od samego początku powtarza nieskończoną ilość razy frazesy typu "W tej chwili trwa gorączkowe fabrykowanie papierów i uzasadnień do prac na moście". Czyli cokolwiek ktoś teraz powie innego, będzie to "kłamstwem", bowiem Rachwalski to "przewidział". Czy Rachwalski na to też potrafi przedstawić jakieś dowody? Oczywiście nie. W ten sposób można by ogłosić światu każdą, nawet najbardziej irracjonalną bzdurę i teorię spiskową, np. że koronawirus to nie jest naturalna pandemia, tylko broń biologiczna zastosowana przez Chińczyków wobec mieszkańców konkurencyjnej gospodarczo Europy i Ameryki (słyszałem z wiarygodnych źródeł, ale nie mam uprawnień do przedstawienia posiadanych dowodów), a w oświadczenia Chińczyków ani nikogo innego nie wierzcie, bo papiery zostały już sfabrykowane (to są zawodowcy, a w grę wchodzą miliardy dolarów). Niech każdy sobie sam teraz odpowie na pytanie: komu wierzyć - sfrustrowanemu byłemu prezesowi Kolei Dolnośląskich, który wyleciał ze stołka i w ogóle z KD i rozsiewa fake newsy bez żadnych dowodów, czy poważnym instutucjom z Polsk
~Tomo76 29-03-2020 23:49
do: ~Tomo76 (23:48)
Cd. Niech każdy sobie sam teraz odpowie na pytanie: komu wierzyć - sfrustrowanemu byłemu prezesowi Kolei Dolnośląskich, który wyleciał ze stołka i w ogóle z KD i rozsiewa fake newsy bez żadnych dowodów, czy poważnym instutucjom z Polski i zagranicy, przedstawiającym oficjalne stanowiska i tłumaczącym wykonywane prace? Po to przedstawiłem historię sabotowania przez Rachwalskiego linii lwóweckiej - żeby każdy wiedział, że nie jest to pierwsza i jednorazowa akcja tego człowieka. Najbardziej smutne jest w tym wszystkim to, że przez takich szkodników najbardziej ucierpi gmina i region - nie będzie ani filmu (i wielkiej promocji regionu na całym świecie), ani pociągów. Bo UMWD sam nie wyremontuje tej linii, gdyż nie widzi takiej potrzeby - linia jest daleko od Wrocławia, a przecież w pociągach i tak "była mała frekwencja" (podziękujcie Rachwalskiemu, który wcześniej ją wygasił). Gdyby naprawdę UMWD zależało na remoncie tej trasy, to już dawno by go zrobił, pieniądze są (np. na właśnie remontowane linie do Sobótki i Jedliny idzie ok. 500 mln zł, podczas gdy obecny koszt remontu całej linii do Lwówka to tylko ułamek tej kwoty - ok. 40-60 mln). Za kilka lat ten koszt wzrośnie kilkakrotnie, gdy infrastruktura zostanie rozkradziona albo popadnie w ruinę. Jaka będzie kolejna akcja Rachwalskiego przeciwko linii lwóweckiej? Może sam podłoży się z ładunkami wybuchowymi pod mostem pilchowickim? Jakby dalej coś złego działo się z tą linią (a jest to bardziej niż pewne, że Rachwalski wymyśli kolejne akcje) to już wiecie, kto jest tu najbardziej podejrzany. I jeszcze jedno. Pewnie odpow
~Tomo76 29-03-2020 23:49
do: ~Tomo76 (23:49)
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami.
~Tomo76 29-03-2020 23:48
do: ~Tomo76 (23:40)
Cd. O perfidii postępowania Rachwalskiego świadczyć może np. pociąg "Dolina Bobru" (weekendowy pociąg uruchomiony dla mieszkańców Wrocławia do Jeleniej Góry przez Zebrzydową, Lwówek i Wleń dla poznania uroków Kolei Doliny Bobru - jednej z najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce, po zlikwidowaniu pociągów Jelenia Góra - Lwówek), który często do Zebrzydowej jechał na Impulsie, a na dalszy, czyli najpiękniejszy odcinek wzdłuż Bobru (Zebrzydowa - Lwówek - Wleń - Jelenia Góra) był podstawiany... mały busik. Wbrew nazwie, mało komu udało się z tego pociągu obejrzeć Dolinę Bobru, w tym słynny most nad Jeziorem Pilchowickim, a turyści którzy wybrali się na atrakcyjną wycieczkę kolejową, mogli co najmniej czuć się zawiedzeni i rozgoryczeni. To nie wystarczyło, więc w pewnym momencie Rachwalski całkowicie zlikwidował wszystkie pociągi i w rozkładzie pojawiła się już wyłącznie komunikacja zastępcza w postaci dwóch weekendowych autobusów Jelenia Góra - Lwówek Śląski o absurdalnych porach. Wtedy jeszcze dało się jeździć szynobusem po torach, Rachwalski oficjalnie zarzekał się w mediach, że pociągi będą jeździć do kiedy się tylko da, ale okazało się, że to była tylko tania medialna propaganda. Jak widać zrobił inaczej. Od tej pory linia była zdana już tylko na pastwę złomiarzy (którzy szybko zaczęli ją rozkradać). Nawiasem mówiąc, komunikację zastępczą też szybko cichaczem zlikwidował. Mieszkańcy i miłośnicy kolei jednak nie przestawali walczyć o powrót pociągów na linię do Lwówka, nie dając zapomnieć o konieczności jej remontu. Pojawiły się więc hejty pisane anonimowo na różnych p
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 30-03-2020 4:04
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
~Tomo76 30-03-2020 4:04
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
~Andrzej z Marczowa 30-03-2020 11:33
do: ~Tomo76 (4:04)
“Trolling lwówecki” Z niepokojem obserwuję w internecie, w komentarzach związanych z kolejnictwem, działania mające na celu obrażenie i zdyskredytowanie przewoźnika: Kolei Dolnośląskich oraz przedstawicieli samorządu województwa dolnośląskiego odpowiedzialnych za transport. Zarzuca się przede wszystkim i wbrew prawdzie: zniszczenie przewozów pasażerskich na trasie Jelenia Góra - Lwówek Śląski. Przewozy te zawieszono z racji katastrofalnego stanu linii 283 za która odpowiada państwowa spółka Polskie Linie Kolejowe. Samorząd wojewódzki nie jest jej właścicielem, nie ma prawa dokonywać remontów infrastruktury jak i nie ma interesu by linię w takim stanie przejmować. Kolejnym tematem jest rzekome faworyzowanie Wrocławia jako kierunku przewozów kolejowych kosztem innych miast. Wrocław jako główny ośrodek miejski, przemysłowy, naukowy i turystyczny województwa jest naturalnym generatorem dużego ruchu kolejowego i proporcjonalnie więcej pociągów go obsługuje. Nie wynika to z dyskryminacji mniejszych ośrodków ale ich potencjału pasażerskiego i potoków jakie generują. Trolling polega przede wszystkim na powtarzaniu nieprawdy, przekłamań i pomówień na powyższe tematy. Na ogólnodostępnych portalach komentowany jest i powielany po kilka, kilkadziesiąt razy. Praktyką jest podszywanie się pod użytkowników zamkniętych forów jak infokolejl czy scysrapercity. w celu ich zdyskredytowania. Osoba (osoby?) które się tego dopuszczają zgłaszają i minusują nieprzychylne im komentarze. Gros komentarzy pochodzi z tzw. “spamerskich” adresów IP co wskazuje na celowe i złośliwe działanie.
~Piotr z Wągrowca 30-03-2020 13:33
do: ~Andrzej z Marczowa (11:33)
Linia do Lwówka jest bardzo niewygodna dla Kolei Dolnośląskich i władz Dolnego Śląska, bo: 1. Obnaża brak zainteresowania u władz województwa lokalnymi liniami kolejowymi (wbrew propagandzie, jaką głoszą, że chciałyby już-teraz wyremontować wszystkie linie kolejowe w województwie, podczas gdy faktycznie obecna ekipa nie reaktywowała ANI JEDNEJ linii kolejowej na Dolnym Śląsku), 2. Nieudolność w dbaniu o lokalną infrastrukturę i transport publiczny (w tym brak umiejętności w zdobyciu funduszy unijnych, które właśnie służą takim celom), 3. Arogancję Kolei Dolnośląskich wobec mieszkańców dalszych części Dolnego Śląska, których zwyczajnie mają gdzieś rozsiewając tylko kłamliwą propagandę jak świetnie funkcjonuje kolej na Dolnym Śląsku na podstawie jedynie wrocławskiej kolejki aglomeracyjnej. Dlatego trolle z Kolei Dolnośląskich i magistratu obszczekują, a nawet wulgarnie obrażają wszystkich, którzy krytycznie piszą o kolei na Dolnym Śląsku podając konkretne przykłady i robią szambo pod artykułami na tematy kolejowe, próbując sprowadzić niewygodną dla władz dyskusję do poziomu rynsztoka. Taki poziom kultury dyskusji jest w UMWD i KD. Zresztą gdy nie mają argumentów, a pijar dla władz jest bardzo ważny, to co innego mogą zrobić?
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 30-03-2020 15:22
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 30-03-2020 18:36
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 30-03-2020 22:59
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami.".
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 31-03-2020 4:56
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 31-03-2020 14:15
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 31-03-2020 17:16
odpowiedź na usunięty komentarz
C.d. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 31-03-2020 22:20
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd: I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 1-04-2020 5:19
odpowiedź na usunięty komentarz
C.d.: I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 1-04-2020 20:45
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 2-04-2020 4:00
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd: I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 2-04-2020 13:38
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 2-04-2020 16:57
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 2-04-2020 20:30
odpowiedź na usunięty komentarz
C.d.: I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 2-04-2020 22:21
odpowiedź na usunięty komentarz
C.d. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 3-04-2020 4:46
odpowiedź na usunięty komentarz
C.d. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 3-04-2020 16:55
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami.".
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
komentarz usunięty
~Tomo76 3-04-2020 22:34
odpowiedź na usunięty komentarz
Cd. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu!! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji, a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
~Tomo76 4-04-2020 4:10
do: ~z innejbajki (7:03)
Taki wpis znalazłem na jednym z portali. Kolejarz: "Żaden most nie zostanie wysadzony, Rachwalski celowo rozpuszcza takie plotki, żeby nie dopuścić do remontu linii 283 Jelenia Góra - Lwówek Śląski. "Gazeta Wyborcza - Wrocław" dotarła do informacji u źródła, tj. od producentów filmu. Czytamy tam m.in.: "Udało nam się porozmawiać z polskim producentem wykonawczym hollywoodzkiego filmu - firmą Alex Stern. Anna Pipin, kierownik produkcji filmu w Polsce: - Z całą pewnością nigdy nie ma planów wyrządzenia trwałych i nieodwracalnych szkód na polskim mieniu, zabytkowym czy współczesnym. Na to nie zdecydowałaby się ani strona amerykańska, ani polska nie wydałaby zgody. Wtóruje jej Robert Golba, prezes Alex Stern: - Studio amerykańskie, z którym współpracujemy, działa wedle zasady, że obiekty po zdjęciach zostawia zawsze w lepszym stanie, niż je zastaje na początku. Częścią szerszego planu jest więc pełna rewitalizacja linii kolejowej 283 - łączącej Jelenią Górę z Lwówkiem Śląskim, z Zebrzydową i Ławszową, która prowadzi przez most we Wleniu - oraz samego mostu. Gmina Wleń i region wyłącznie zyskają na tej produkcji. Obecnie linia kolejowa jest w tragicznym stanie i nie nadaje się do eksploatacji, a most nawet bezpiecznego przechodzenia po nim" (Agata Saraczyńska - "Most we Wleniu przetrwa", Gazeta Wyborcza - Wrocław z dn. 25 marca 2020, screen artykułu: https://zapodaj.net/b01ff06a9859d.jpg.html ). W podobnym tonie wypowiedziały się wcześniej PLK - właściciel linii kolejowych w Polsce. Że je
~Tomo76 4-04-2020 4:10
do: ~Tomo76 (4:10)
C.d. W podobnym tonie wypowiedziały się wcześniej PLK - właściciel linii kolejowych w Polsce. Że jest niemożliwe, żeby ktoś przyszedł i ot tak sobie wysadził w powietrze jeden z największych w Polsce mostów kolejowych. O co więc chodzi Rachwalskiemu? Żeby znaleźć odpowiedź na to pytanie, trzeba cofnąć się do czasów gdy był on prezesem Kolei Dolnośląskich. Linia 283 Jelenia Góra - Lwówek Śląski nigdy nie cieszyła się jego sympatią. Wręcz można powiedzieć, że była dla niego solą w oku. Ot, taki pekapistyczny nawyk (a może z czasów, gdy sam prowadził na Pomorzu komercyjną firmą busiarską?) - koszty uruchamiania pociągów są wyższe niż zyski z biletów, więc połączenie trzeba zaorać. Względy społeczne, turystyczne itd. się nie liczą. Dlatego będąc prezesem KD zaczął zamiast szynobusów nagminnie puszczać na linii małego busika, bez żadnej informacji w rozkładzie, żeby wygasić frekwencję na tej pięknej trasie i dać powód organizatorowi przewozów (czyli UMWD), żeby połączenie zlikwidować. Pasażerowie, zamiast podziwiać z okna pociągu niepowtarzalne widoki (np. z wiaduktu na zalew Pilchowicki), zmuszeni byli tłuc się w jadącym drogą, omijającym najpiękniejsze miejsca, ciasnym, wiecznie spóźnionym busiku. Oczywiście pod warunkiem, że ten w ogóle przyjechał. O dojeździe do takich stacyjek jak np. Pilchowice Zapora można było zapomnieć, bo bus je omijał. O perfidii postępowania Rachwalskiego świadczyć może np. pociąg "Dolina Bobru" (weekendowy pociąg uruchomiony dla mieszkańców Wrocławia do Jeleniej Góry przez Zebrzydową, Lwówek i Wleń dla poznania uroków K
~Tomo76 4-04-2020 4:11
do: ~Tomo76 (4:10)
C.d. O perfidii postępowania Rachwalskiego świadczyć może np. pociąg "Dolina Bobru" (weekendowy pociąg uruchomiony dla mieszkańców Wrocławia do Jeleniej Góry przez Zebrzydową, Lwówek i Wleń dla poznania uroków Kolei Doliny Bobru - jednej z najpiękniejszych linii kolejowych w Polsce, po zlikwidowaniu pociągów Jelenia Góra - Lwówek), który często do Zebrzydowej jechał na Impulsie, a na dalszy, czyli najpiękniejszy odcinek wzdłuż Bobru (Zebrzydowa - Lwówek - Wleń - Jelenia Góra) był podstawiany... mały busik. Wbrew nazwie, mało komu udało się z tego pociągu obejrzeć Dolinę Bobru, w tym słynny most nad Jeziorem Pilchowickim, a turyści którzy wybrali się na atrakcyjną wycieczkę kolejową, mogli co najmniej czuć się zawiedzeni i rozgoryczeni. To nie wystarczyło, więc w pewnym momencie Rachwalski całkowicie zlikwidował wszystkie pociągi i w rozkładzie pojawiła się już wyłącznie komunikacja zastępcza w postaci dwóch weekendowych autobusów Jelenia Góra - Lwówek Śląski o absurdalnych porach. Wtedy jeszcze dało się jeździć szynobusem po torach, Rachwalski oficjalnie zarzekał się w mediach, że pociągi będą jeździć do kiedy się tylko da, ale okazało się, że to była tylko tania medialna propaganda. Jak widać zrobił inaczej. Od tej pory linia była zdana już tylko na pastwę złomiarzy (którzy szybko zaczęli ją rozkradać). Nawiasem mówiąc, komunikację zastępczą też szybko cichaczem zlikwidował. Mieszkańcy i miłośnicy kolei jednak nie przestawali walczyć o powrót pociągów na linię do Lwówka, nie dając zapomnieć o konieczności jej remontu. Pojawiły się więc hejty pisane anonimo
~Tomo76 4-04-2020 4:11
do: ~Tomo76 (4:11)
C.d. Pojawiły się więc hejty pisane anonimowo na różnych portalach na tę linię (i - co znamienne - tylko tę), a nawet obrażające obrońców pociągów do Lwówka i podszywające się pod znanych działaczy zaangażowanych w walkę o utrzymanie tej linii. Przypadek? Nie sądzę. Po sieci krążą screeny, jak Rachwalski obficie produkuje się w godzinach swojej pracy na różnych portalach i forach internetowych o tematyce kolejowej. Gdy Rachwalski stracił stołek prezesa KD, nie zakończyło to dalszego hejtowania tej linii. Na profilu facebookowym Rachwalskiego "Piotr Rachwalski - komunikacja zastępcza" i anonimowo na różnych portalach pojawiły się np. spreparowane "dla żartu" rozkłady jazdy ośmieszające linię do Lwówka, w których elementem pociągowym pojazdów jest nie lokomotywa, tylko... koń. Ewidentnie zrobił je kolejarz, bowiem wykorzystano do tego celu szablony tabel do tworzenia rozkładów jazdy na kolei niedostępne osobom spoza środowiska kolejarskiego. Upłynęło zaledwie kilka dni od tego "świetnego dowcipu" i mamy już kolejną "zabawę" Rachwalskiego, teraz znacznie poważniejszą - właśnie rozsiewanie fake newsów o rzekomym wysadzeniu mostu w Pilchowicach. Wszystko po to, żeby wykurzyć producenta znanej hollywoodzkiej produkcji filmowej "Mission: Impossible" i przekreślić jego zamiary remontu linii kolejowej. I tak właśnie pod płaszczykiem "obrony mostu" w rzeczywistości sabotuje się możliwość remontu linii jaka nieoczekiwanie się pojawiła. Jak zajrzycie na wspomniany profil facebookowy Rachwalskiego to zauważycie, że w ciągu ostatnich kilku dni naprodukował już z pięć takich "new
~Tomo76 4-04-2020 4:11
do: ~Tomo76 (4:11)
C.d. Jak zajrzycie na wspomniany profil facebookowy Rachwalskiego to zauważycie, że w ciągu ostatnich kilku dni naprodukował już z pięć takich "newsów", pod którymi toczą się ożywione dyskusje z udziałem nastoletnich pseudomikoli sympatyzujących z Rachwalskim. Opinie odmienne, sceptyczne, krytyczne czy prostujące są usuwane. W każdym retoryka Rachwalskiego zawsze ta sama - nie mam żadnych dowodów, ale macie wierzyć mi a nie informacjom zaczerpniętym bezpośrednio u źródła (PLK, producenci filmu itd.). Rachwalski nawet przezornie "zabezpieczył się" na okoliczność późniejszego prostowania jego bzdur - od samego początku powtarza nieskończoną ilość razy frazesy typu "W tej chwili trwa gorączkowe fabrykowanie papierów i uzasadnień do prac na moście". Czyli cokolwiek ktoś teraz powie innego, będzie to "kłamstwem", bowiem Rachwalski to "przewidział". Czy Rachwalski na to też potrafi przedstawić jakieś dowody? Oczywiście nie. W ten sposób można by ogłosić światu każdą, nawet najbardziej irracjonalną bzdurę i teorię spiskową, np. że koronawirus to nie jest naturalna pandemia, tylko broń biologiczna zastosowana przez Chińczyków wobec mieszkańców konkurencyjnej gospodarczo Europy i Ameryki (słyszałem z wiarygodnych źródeł, ale nie mam uprawnień do przedstawienia posiadanych dowodów), a w oświadczenia Chińczyków ani nikogo innego nie wierzcie, bo papiery zostały już sfabrykowane (to są zawodowcy, a w grę wchodzą miliardy dolarów). Niech każdy sobie sam teraz odpowie na pytanie: komu wierzyć - sfrustrowanemu byłemu prezesowi Kol
~Tomo76 4-04-2020 4:12
do: ~Tomo76 (4:11)
C.d. Niech każdy sobie sam teraz odpowie na pytanie: komu wierzyć - sfrustrowanemu byłemu prezesowi Kolei Dolnośląskich, który wyleciał ze stołka i w ogóle z KD i rozsiewa fake newsy bez żadnych dowodów, czy poważnym instutucjom z Polski i zagranicy, przedstawiającym oficjalne stanowiska i tłumaczącym wykonywane prace? Po to przedstawiłem historię sabotowania przez Rachwalskiego linii lwóweckiej - żeby każdy wiedział, że nie jest to pierwsza i jednorazowa akcja tego człowieka. Najbardziej smutne jest w tym wszystkim to, że przez takich szkodników najbardziej ucierpi gmina i region - nie będzie ani filmu (i wielkiej promocji regionu na całym świecie), ani pociągów. Bo UMWD sam nie wyremontuje tej linii, gdyż nie widzi takiej potrzeby - linia jest daleko od Wrocławia, a przecież w pociągach i tak "była mała frekwencja" (podziękujcie Rachwalskiemu, który wcześniej ją wygasił). Gdyby naprawdę UMWD zależało na remoncie tej trasy, to już dawno by go zrobił, pieniądze są (np. na właśnie remontowane linie do Sobótki i Jedliny idzie ok. 500 mln zł, podczas gdy obecny koszt remontu całej linii do Lwówka to tylko ułamek tej kwoty - ok. 40-60 mln). Za kilka lat ten koszt wzrośnie kilkakrotnie, gdy infrastruktura zostanie rozkradziona albo popadnie w ruinę. Jaka będzie kolejna akcja Rachwalskiego przeciwko linii lwóweckiej? Może sam podłoży się z ładunkami wybuchowymi pod mostem pilchowickim? Jakby dalej coś złego działo się z tą linią (a jest to bardziej niż pewne, że Rachwalski wymyśli kolejne akcje) to już wiecie, kto jest tu najbardziej podejrzany. I jeszcze jedno. Pewnie od
~Tomo76 4-04-2020 4:12
do: ~Tomo76 (4:12)
C.d. I jeszcze jedno. Pewnie odpowiedzią Rachwalskiego na ten wpis demaskujący motywy jego postępowania będzie to, że to ja produkuję kłamstwa i bzdury oraz obrzucanie epitetami typu "troll lwówecki" (w ten dziecinny sposób Rachwalski obraża wszystkich, z którymi nie zgadza się w poglądach). Nie wierzcie temu! W ogóle nie wierzcie plotkom! Podstawowa zasada dotarcia do prawdy - zawsze wierzcie dowodom, ewentualnie oficjalnym oświadczeniom poważnych instytucji a nie plotkarzom, którzy na dodatek sami mają wiele za uszami."
~Wysadzić 21-03-2020 7:59
Niestety, most przez dziesiątki lat niebył konserwowany . Rdza przeżarła węzły konstrukcyjne, jego stan techniczny zagraża życiu i zdrowiu wszystkich, którzy się na nim znajdą. Nawet przeprowadzenie remontu będzie ryzykowne. Dobrze byłoby utrwalić jego oryginalny wizerunek w filmie i odbudować go, wg wzoru.
~piszpunt 21-03-2020 18:54
do: ~Wysadzić (7:59)
A co na to marszałek? Pewnie dowiedział się jako ostatni. Zainteresowany w ogóle losem zabytkowego wiaduktu czy też udaje, że to nie jego sprawa? Swoją drogą obok popada w ruinę piękny, zabytkowy budynek stacyjki Pilchowice Zapora często wykorzystywanej przy kręceniu różnych filmów. O nim jakoś cicho, a też stan jego jest tragiczny. Czy też trzeba jakiejś katastrofy, żeby wszyscy się obudzili? A co do wiaduktu to wcale bym się nie zdziwił, gdyby okazało się, że to hejterzy tej linii z Wrocławia postanowili go wysadzić w powietrze albo dali cynka producentom filmowym. Oni do wszystkiego są zdolni.
~Adam Tyczyński 21-03-2020 8:09
Te informacje o wysazdzeniu mostu ropowszechnił w internecie jeden człowiek znany jako psycholwówek albo troll lwówecki. Używa on wielu nicków podszywając się pod ludzi.Posiada też program do zmiany adresu IP. Produkuje takie fake newsy żeby robić g..wno burze na forach internetowych często pisząc sam ze sobą.To cała prawda o wysadzeniu tego mostu.
~xd 21-03-2020 8:21
do: ~Adam Tyczyński (8:09)
wracaj do wsiocławia trollu
~Adolf Warski 30-03-2020 4:48
do: ~xd (8:21)
To Rachwalski jest tym słynnym trollem z Lwówka?? Tak właśnie myślałem (tak piszą na róznych forach). Gość najpierw nawala hejtem na Wrocław, zaś potem na Lwówek żeby podejrzenie padło na mieszkańców Lwówka. Nie wiem dlaczego ale troll z Wągrowca strasznie nienawidzi Lwówka, wcześniej jako prezes KD zlikwidował do Lwówka wszystkie pociągi. PKP nie dało rady zaorać tej linii przez dziesiątki lat aż przyszedł taki jeden udawany "mikol" i dopiero on to zrobił.
komentarz usunięty
~Michał Dadełło 21-03-2020 14:01
odpowiedź na usunięty komentarz
Tak, to on. Spamuje fora hejtem Lwówka w godzinach pracy albo produkuje fake newsy na temat tej linii. Nie jest to pierwsza bzdura wyssana z palca przez tego człowieka i pewnie nie ostatnia.
~Michał Dadełło 21-03-2020 14:02
odpowiedź na usunięty komentarz
Tak, to on. Spamuje fora hejtem Lwówka w godzinach pracy albo produkuje fakenewsy na temat tej linii. Nie jest to pierwsza bzdura wyssana z palca przez tego człowieka i pewnie nie ostatnia.
~Adam Tyczyński 21-03-2020 16:51
do: ~Michał Dadełło (14:02)
Najpierw było jakieś wasabi wks,potem twój były chłopak kuroski czy jakoś tak a teraz rachwalski.Może to spisek przeciwko tobie tych osób??????
~Paweł Kukurowski 21-03-2020 16:55
do: ~Adam Tyczyński (16:51)
Wydaje ci się wsiocławski trollu, że jesteś groźny pisząc te dziecinne wulgaryzmy? Możesz tu dalej pisać swoje gorzkie żale ale pamiętaj- człowiek ze wsi wyjdzie, wieś z człowieka nigdy.
~jamnik 22-03-2020 19:46
do: ~Adam Tyczyński (16:51)
Nie karm trola, ten świr pisze z multikont na różnych forach, trzeba ignorować świra skoro administracja nie wyrabia.
~hycel 31-03-2020 22:14
do: ~jamnik (19:46)
Ty jeszcze tutaj jesteś wsiocławski trollu???? Spadaj do swojej wsiocławskiej nory zadżumionej koronawirusem i módl się, żeby nie z..chnąć. Choć może należałoby ci tego życzyć. Ty jesteś jeszcze gorszy niż koronawirus!!!!!!!
~marek kanarek 21-03-2020 8:49
Cholywód, ta masońska instytucja nie sama się wysadzi w powietrze, nie będzie przynajmniej tych idiotycznych hamerykańskich filmów!
~Buahaha 21-03-2020 9:03
do: ~marek kanarek (8:49)
Pewnie wypowiedź pijaka alkoholika który postanowił zrobić przerwe A podczas zaskoku gacie zafajdane imię mówi samo za siebie pewnie pijak
~Pięknie i Superaśnie 21-03-2020 9:54
Most dziwny, ale tylko dlatego, że jak go budowali niewolnicy to im się niemiecki rysunek obrócił, a że byli ni cytaci ni pisaci to wyszedł taki a nie inny produkt, którym się dzisiaj wszyscy podniecają - CO ZA SUPER KONSTRUKCJA - WOW!!!!!
~Duch gór 21-03-2020 10:39
Kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą-z takiej zasady wyszedł troll lwówecki. Na forach zaczą robić zamieszanie i nawet sprawa o telewizję się otarła. Temat zaczął żyć własnym życiem.
~wasabiWKS 21-03-2020 13:11
do: ~Duch gór (10:39)
Tym trollem lwóweckim jest właśnie udawany mikol z Wągrowca. Na wszystkich forach nawala hejtem na Wrocław, a potem na Lwówek, żeby podejrzenie padło na mieszkańca Lwówka. Z jakichś znanych tylko sobie powodów nienawidzi Lwówka, wcześniej jako prezes KD zlikwidował tam wszystkie pociągi. Przypadek psychiatryczny i tyle.
~Duch gór 21-03-2020 13:23
do: ~wasabiWKS (13:11)
Tak to sobie tłumacz. Tylko nie zapomnij-czerwona rano a niebieska wieczorem.
~Michał Dadełło 21-03-2020 14:03
do: ~Duch gór (13:23)
Teraz jesteś Duchem Gór, wielonickowy wrocławski trollu? Ile jeszcze nicków wymyślisz?
~Jeszcze zostały tunele 21-03-2020 10:42
Myślę, że z tym wysadzeniem mostu może być trochę prawdy. Województwem rządzi nienawidzący Kotliny PiS i śmieszna partyjka tzw Bezpartyjni. Gdyby most wyleciał w powietrze katolicy z PiS, faszyści z ONR i wspierający ich kibole nie musieli by wysłuchiwać, że nie interesują sie całkowicie naszą piękną Kotliną. No bo czym sie interesować jak już niczego nie ma po linii do Lwówka. Trzeba by tylko sprzedać na wysadzenie w powietrze tunele. Zaoszczędzone pieniądze pisowcy z faszystami mogliby przeznaczyć na zbożne cele lub budowę kolejnej trasy szybkiego ruchu dla wrocławian.
~olo 21-03-2020 10:46
do: ~Jeszcze zostały tunele (10:42)
No i 50 groszy wpłynęło na konto :D
~Kolejorz 21-03-2020 14:44
Na youtubie jest sporo filmików pokazujących te linię kolejową, np. "1435 milimetrów". Warto je obejrzeć żeby wyrobić sobie zdanie czy wyburzenie mostu nad Jez. Pilchowickim ma rzeczywiście sens.
~to nie fake news 21-03-2020 16:55
Ta informacja jest prawdziwa!!! Hejter z Wągrowca sam podłoży się z ładunkami wybuchowymi pod mostem! Winę swoim zwyczajem zwali na kogoś innego (jak nie PLK to studio filmowe). Skoro mikole z Wrocławia mogą sabotować kolej podkładając się pod pociągi, to troll z Wągrowca też pokaże co potrafi, haha.
~kytfyt 21-03-2020 17:41
a on jest z dlw - dobrze że zapory nie chcieli wysadzić na potrzeby filmu to by było - może ten koleś oglądał film nic śmiesznego
~były jg 21-03-2020 18:42
Niech wysadzą Biały Dom.
~whitelinee 21-03-2020 19:35
Bylem na moscie wczoraj, Polozono nowe belki w srodkowym pasie mozna przejechac nawet na rolkach :)
~Paweł Kukurowski 4-04-2020 4:07
do: ~whitelinee (19:35)
Przepraszam bardzo wszystkich za swoje głupoty, wypisywane na Lwówek na łamach Jelonki i innych portali oraz obrażanie i zniesławianie Szymona Wrzesińskiego na różnych portalach. Nie wziąłem po prostu leków, a wtedy ujawnia się moja druga tożsamość debbila!!!!!!!!!!!
~Paweł Kukurowski 4-04-2020 4:08
do: ~whitelinee (19:35)
Przepraszam bardzo wszystkich za swoje głupoty, wypisywane na Lwówek na łamach Jelonki i innych portali oraz obrażanie i zniesławianie Szymona Wrzesińskiego na różnych portalach. Nie wziąłem po prostu leków, a wtedy ujawnia się moja druga tożsamość debbila!!!!!!!!!!!
~Adam Tyczyński 22-03-2020 8:19
Przepraszam za obrażanie Obrońców Linii Lwóweckiej!
~Adam Tyczyński 22-03-2020 10:26
do: ~Adam Tyczyński (8:19)
Podszyć się na tej stronie jest niemożliwe.To że tego jeszcze nie zauważyłeś świadczy tylko o poziomie twojego umysłu :)
~czesław22 22-03-2020 14:04
do: ~Adam Tyczyński (10:26)
To właśnie ty si,ę podszywasz pod różne osoby, trollu z Wsiocławia
~czesław22 22-03-2020 14:05
do: ~Adam Tyczyński (10:26)
To właśnie ty si,ę podszywasz pod różne osoby, trollu z Wsiocławia
~czesław22 22-03-2020 14:08
do: ~Adam Tyczyński (10:26)
Ale co świadczy? Że przeprasza ludzi, którzy walczą o powrót pociągów? A ty kim jesteś? Pewnie hejterem tej linii. Może pomyśl zanim coś napiszesz, dzbanie, bo sam sobie wystawiłeś jak najgorsze świadectwo.
~Adam Tyczyński 22-03-2020 18:15
do: ~czesław22 (14:08)
Pogrążaj się dalej podszywając się pod kolegę czesia :) Lepiej zerknij na iforaila bo tam ostro pokasowali twoje wypociny :)
~czesław22 4-04-2020 4:09
do: ~Adam Tyczyński (18:15)
Ty tutaj jeszcze jesteś wsiocławski trollu???? Spadaj do swojej wsiocławskiej nory zadżumionej koronawirusem i módl się żeby nie z..chnąć. Choć może należałoby ci tego życzyć. Ty jesteś jeszcze gorszy niż koronawirus!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Adam Tyczyński 22-03-2020 18:41
do: ~Adam Tyczyński (10:26)
Aaaa nie wziąłem leków przepraszam Obrońców Linii Lwóweckiej.
~Anonim+ 22-03-2020 15:18
Most jest przepiękny! Onegdaj , jak jeździłem pociągiem ze Szczecina, to pociąg właśnie jechał przez ten most, jakieś 5 km/h, dało się wyczuć delikatne chwianie się mostu wraz z pociągiem, no ale widok był powalający - rekompensował ewentualny niepokój... Mam nadzieję, że nie dojdzie do tego szalonego pomysłu, ten most jest wart każdych pieniędzy!
~wyborca1 22-03-2020 20:11
Faktycznie, kiedyś często jeździłam pociągiem ze Szczecina. Po nocy w pociągu - widoki nad ranem w tym miejscu rekompensowały wszystko ......
~kgv 23-03-2020 16:21
w dzisiejszych czasach wszelkie wybuchy mostów i innych rzeczy w filmach robią graficy ale plebs nie wie tylko się podnieca i myśli że to prawda heh
~wrocławianin 30-03-2020 13:36
do: ~kgv (16:21)
Wysadzić to można mosty na linii 285 z Wrocławia przez Sobótkę do Jedliny. Tamtej, w przeciwieństwie do linii lwóweckiej, nikt nie chce.
~Hahahaha 30-03-2020 10:33
Przede wszystkim należy wysadzić w powietrze zjawisko pt "troll lwówecki" które zaśmieca każdy temat Lwówka i kolei jak nie wulgaryzmami, to grafomanią. Ciekawe, czy pisał to sam czy dostał to od władz gdzieś pod Wleniem.
~lucyzucker 4-04-2020 4:01
do: ~Hahahaha (10:33)
Znowu przylazłeś trollu z Wsiocławia i zaśmiecasz nasz portal wyzwiskami. To ciebie należałoby wysadzić w powietrze. Z kolejnego portalu "Gazety Wrocławskiej" cię wywalono, to przyłazisz tutaj i robisz to samo szambo!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group