Wtorek, 20 października
Imieniny: Ireny, Kleopatry
Czytających: 6937
Zalogowanych: 8
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Łupki. Co z tym gazem?

Wiadomości: Polska
Sobota, 24 stycznia 2015, 16:30
Aktualizacja: 16:32
Autor: MT
Gaz Łupkowy. Skąd jest, gdzie jest i czy jego wydobycie jest dla środowiska bezpieczne? Opowiada Tomasz Rożek.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (6) Dodaj komentarz

~ 24-01-2015 18:20
W tym kraju mielismy juz Kuwejt w Karlinie - jest napelniane 2 autocysterny na dobe. To potezne" zloze " Lupki sa, ale czy gaz w nich jest? Watpie, nawet jesli, to Polska technologia raczkujac, nawet bladego pojecia nie ma jak to pozyskiwac. Czekamy wiec az ktos majacy pojecie o problemie, pokona to i stanie sie glownym udzialowcem - Polska wylize miske a gaz bedzie drozszy od norweskiego. Po co wiec poruszac temat, gdy rzad nie radzi sobie z reforma gornictwa i nawet z gospodarka w kraju. Jechalismy w postepie na WSTECZNYM i oparlismy sie o brame sredniowiecza. Teraz dowala Niemcy i poloza Transport miedzynarodowy, pewnie wzrosnie bezrobocie - RZAD BEZRADNIE DEPCZE W MIEJSCU.
~Gas from ass 25-01-2015 0:36
Lupki ? Jakie lupki ? Przeciez nie ma zadnego gazu w lupkach . Wam to chrustem palic a nie gazem lupkowym . Wy potraficie katolickich agentow wywiadu watykanskiego utrzymywac a nie bdac o swoje polskie sprawy. Juz niedlugo zakupow w sklepie nie zrobicie bez zaswiadczenia z katolickiego kosciola o takiej potrzebie i zobowiazaniu dania daniny na watykanskich agentow.U was jak rzucic kamienw gore i jak bedzie spadal to trafi na katolika albo zlodzieja . Normalni ludzie to juz z Polski dawno wyjechali , zmeczeni katolickim zaborem Polski .
~Omnibus 25-01-2015 9:11
... no sami mędrcy i wszechwiedzący znaffffcy tu się wypowiadają, nasz region zatem powinien być mlekiem i miodem płynący , taką krzemową doliną, a tym czasem jest jak jest, a większość z was frustratów i malkontentów stoi w kolejce po zasiłek, jednym słowem delikatnie mówiąc jest w PUPie !!!
~Gas aus dem Arsch 25-01-2015 17:54
Zawołajcie Aarona laską przydzwoni w grunt i z piekła siknie gaz. Lud w cóóda wierzący chce gazu głupkowego ?! Najpierw trzeba zapomnieć o cudach a potem myśleć o gazie .
~Czapka ,Nieiwitka 28-01-2015 22:41
Ruskie łupią na razie koncesje,i społeczeństwo Polskie.A gaz się pali:);).
~emeryt 4-02-2015 16:37
dlaczego media ostatnionnic nie mowia na ten temat bo politycy patrza tylko gdzie jest kasa i stolki a o zasobach naturalnych nikt nie mowi a takze media ktore sa na uslugach politykow i rzadu wiec trzeba sie za nich zabrac i niepotrzebnych usunac ze stanowisk istolkow wiec idzcie na wybory,

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group