• Piątek, 23 sierpnia 2019
  • Godz. 12:43
  • Imieniny: Apolinarego, Filipa, Róży, Wiktora
  • Czytających: 7607
  • Zalogowanych: 20
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Kraksa nad stawami

Wiadomości: Kotlina Jeleniogórska
Poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 0:00
Aktualizacja: Poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 23:15
Autor: TEJO
Fot. Dudyński
Dachowaniem w rowie zakończył jazdę rozpędzony ford sierra, który nie zmieścił się na drodze w okolicach mostku w Podgórzynie.

Auto jechało po południu w poniedziałek w stronę Sobieszowa.
Niedaleko restauracji „Nad Stawami” kierowca forda nie wyrobił zakrętu. Pojazd na łuku wypadł z jezdni, dachował i zatrzymał się w okolicznym rowie.

Na miejscu interweniowali strażacy z OSP Podgórzyn, którzy fordowi przywrócili normalną pozycję, odłączyli akumulator (wyciekało paliwo i istniało niebezpieczeństwo zapalenia się pojazdu) a także wyciągnęli auto z uszkodzonym dachem, błotnikiem i zbitą przednią szybą z pola.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że wskutek zdarzenia nikomu nic poważnego się nie stało. Kolizja świadczy zarówno o niepotrzebnym pośpiechu, jak i niebezpieczeństwie, jakie niesie przekraczanie dozwolonej szybkości w tym miejscu.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (35) Dodaj komentarz

~Kolega osp 9-04-2007 21:58
Brawo Marcinie śliczna ostatnia fotka pozdrowienia dla Ciebie :))) 3-Maj sie :)
~krzys n 9-04-2007 22:06
Niech szybko jeździ! Wolno go będą nieśli....
~jpg 9-04-2007 22:11
krety jakis chyba jechał. Wszyscy wiedzą że ten zkret jest trudny i trzeba zwalniać zwłaszcza takimi złomami. Co by było gdyby ktoś szedł poboczem........
~Jasne 9-04-2007 22:24
Dwie godziny tam jechali.Wiecej czasu niech poświęcają na ćwiczenia a nie na"tuningowanie"bojowego wozu!!!!!o krawacie nie wspomne,ciekawe od jakiej imprezy chłopaków oderwali???
~xxxx 9-04-2007 23:25
do Jasne: a moze ci pod krawatem musieli opuscic stol rodzinny, zeby innych uratowac? To nie jest PSP tylko OSP...! Masz na przedostatnim zdjeciu napisane: "OSP PODGORZYN" a nie "PSP JELENIA GÓRA". A z tego co mi wiadomo to OSP to jest ochotnicza straz pozarna.
~widz 10-04-2007 0:47
Zdarzenia z dn. 09.04.2007 godz. ok. 21, ul. Wolności na wysokości starego szpitala przy Żeromskiego w kierunku do centrum Jeleniej Góry. Co sobie myśli kierowca czerwonego cinquecento DJ 05538 (wątpię w to, że w ogóle myśli) kiedy jadąc dwupasmówką przy krawężniku, decyduje się na manewr wyprzedzenia autobusu w momencie, kiedy pasem przy osi jedzie samochód w niewielkiej odległości do tyłu tego autobusu? Prześwit na wcisk, a mimo to zajeżdża mu drogę i wjeżdża z impetem w tę lukę. Wyobraźnia na miarę mózgu wielkości paznokcia. Głośny wydech to nie wszystko. Mam nadzieję, że te i podobne temu manewry w jego wykonaniu skończą się w najbliższym czasie podobnie jak w przypadku forda, oczywiście bez udzialu osób trzecich.
~stah do Jasne 10-04-2007 1:58
ej no... święta w końcu... każdy ma prawo je obchodzić!
~john 10-04-2007 8:27
"okolicznym rowie" brzmi trochę śmiesznie - może lepiej w "pobliskim rowie"?
~do widza 10-04-2007 8:57
a czy to nie bylo czasem cinquecento Jarka napinacza z Morcinka? hehe 900ccm/40KM pod maska i całe miasto jego:)) respect Jarek. pzdr promil
~Jarek Napinacz 10-04-2007 10:06
Masz racje to moja gablota uciekłem z miejsca zdażenia może mnie nie znajdą :/
~tadzik 10-04-2007 10:46
po pierwsze temu czlowiekowi wymuszono pierszenstwo na skrzyzowaniu i musial odbijac po drugie ten koles ktory wymusil jechal po nie swoim pasie i uciekl z miejsca wypadku po trzecie do Jasne jak mowil xxxx to jest osp a nie psp wiec nie czepiaj sie ze oni sa w krawatach przeciez to drugi dzien swiat
~anusia ;p 10-04-2007 10:52
oj Marcinku, Marcinku... Ty sobie kiedys naprawde krzywde zrobisz...albo ja Ci zrobie... za wczoraj... ale niektóre wypowiedzi powyzej sa na bardzo wysokim poziomie , a mianowicie "jasne" chyba zyje w zamiknieciu inie wie na czym polega osp oni nie czekaja az cos sie stanie tylko maja własne zycie i to co robia i pomagają innym robią z własnej woli...pozrófffki da wszystkich czubkóff z osp w podgórzynie... ja tego kolesia co wyladował w rowie znam...i dziwie sie ze nie wsiadł w auto i nie pojechał za tym debilem przez którego wyladował w rowie ;d;d;d
~widz z okolic restauracji "Nad Stawami" 10-04-2007 12:32
Do komentujących. Dodajcie jeszczce, że kierowca Forda do członek OSP Podgórzyn, od tygodnia posiada prawo jazdy, że nikt mu drogi nie zajechał, że jechał od strony Podgórzyna z prędkościa napewno nie mniejszą niż ponad 100 km/h, do dzisiaj widać ile gumy zostawił na zakręcie, poprostu nie wyrobił zakretu, widzielismy to, nie jechał sam, a ponadto po dachowaniu uciekł z tego miejsca.
~Ci wspaniali.... 10-04-2007 15:56
....mezczyzni,w swych wspanialych maszynach...Nie ma to jak meski,dzielny(biarac pod uwage,ze uciekl)polski kierowca.
~do widzów z restauracji nad stawami 10-04-2007 17:31
musieliscie byc dodrze zjarani albo i lepiej!!!!!!!!!!!!!!
~do widza..... 10-04-2007 18:56
Co z tego, że posiadał prawko od tygodnia? Za piękne oczy przecież tego nie przyznają, a przecież (panie naoczny świadku) on nie uciekł z miejsca wypadku tylko wezwał osp.....a tak wogóle to niezła kraksa bocian xD
~:P 10-04-2007 19:34
hahaha jak zwykle Bocian...:D smiechy...:P:D
~do widza "nad stawami" 10-04-2007 19:42
Koleś jak masz takie głupoty gadac to sie lepiej nie odzywaj!!!!Oczerniasz niewinnego chłopaka!! Przez jakiegoś idiote pedzącego ponad 100km/hpo nie swoim pasie dachował zeby sie ratować.Wcale nie uciekł z miejsca zdarzenia i jechał sam.... A skoro taki z ciebie dobry obserwator to czemu mu nie pomogłeś??? nikt sie nie zatrzymał żeby sprawdzic co się stało...
~do widza poraz kolejny ;) 10-04-2007 21:24
Uciekł z miejsca wypadku? Zabawne... to jakim cudem jest na jednym z zdjęć powyżej? Drogi przyjacielu z nad stawek. Najpierw pomyśl zanim zaczniesz tak perfidnie kłamać. A i jeszcze taki drobiazg... gdyby jechał 100 k/h to z samochodu by nic nie zostało a on leżał by teraz w szpitalu. Poza tym auto nie leżało by tak blisko drogi... znowu beznadziejne kłamstwo. Tak jak już inne osoby wcześniej wspomniały, jechał sam. I porostu jakiś wariat mu zajechał drogę. Nic więcej. A tak wogulę to masz naprawdę bujną wyobraźnie. Czemu ci tak bardzo zależy aby go obsmarować? Może to ty prowadziłeś tamte auto które spowodowało wypadek? Na szczęście ludzie nie są tak głupi i wiedzą jak było naprawdę. Możesz zmyślać ile chcesz ale nikt normalny w to nie uwierzy.
~skorpion 10-04-2007 22:38
tadzik z rodzina tu widze madre komentarze daje hehe
~Do Ci wspaniali... 10-04-2007 22:58
O widze że w końcu odezwała się jakaś kobietka która ma prawo jazdy i wydaje się jej że umie jeździć .
~adolf 10-04-2007 22:59
napewno zasuwał ponad 100 km/h, a uciekł bo spanikował. Już my znamy te wymówki "Bo ktoś mi droge zajechał" Jak nie ma świadków to zawsze można coś ściemnić żeby wine od siebie odsunąć.
~aaa 11-04-2007 16:18
jak ktoś wchodzi w ten zakręt z prędkością ponad 100 km/h to znaczy, że nie umie jeździć - tyle....
~tadzik 11-04-2007 17:26
ale on nie uciekl;/;/ bo jest na jednym czy nawet na dwoch zdjeciach;/;/ wiec ludzie jak nie wiecie to siwe nie udzielajcie;];] do skorpion: ma sie rozumiec;p;p
~do adolf 11-04-2007 17:59
A skąd wiesz ile "napewno" zasuwał ? Sam mówiłeś że tam światków nie było. Morze jesteś porostu wróżka co? A jak jus pisałem to gdyby zasuwał 100 nie wyszedł by z tego bez ani jednego zadrapania.
~kolega bociana 11-04-2007 19:44
heheheheheh. Bocian troche z tym recznym przekombinowales. musisz jeszcze pocwiczyc.ale zakret do wirazy jest przedni. PEACE dla tadzika znawcy kodeksu drugi PEACE hehehe
~kolega kolegi bociana 12-04-2007 14:06
Nie no Bocian to sie nazywa perfekcyjnie driftować. Dobrze że nasza straż zachowała przytomność umysłu i też sie tam nie wjebała. Naszczęście był tam Omnibus który zna sie na swej robocie jak nikt.
~Sołtys Gminy Podgórzyn J.S. 12-04-2007 14:10
Bocian zostań kierowcą wozu straży pożarnej tym to dopiero podriftujesz.
~pucek 12-04-2007 20:51
Pozdro dla bociana!!!
~bmw sauber 13-04-2007 16:50
mamy nadzieje ze Bocian zajmie miejsce obok Kubicy w jednym bolidzie heheheh
~anusiaaa ;p 14-04-2007 11:10
hehe... jaka patologia ;p;p pozdrófffki :):):)Bocian bedzie sławnt na całą jg <brawo> schumacher skonczył kariere moze bocian go zastąpi ;p;p
~DIABOLIK 16-04-2007 19:17
BOCIAN DAWAJ NA BROWAR!!! POZDRO 099
~:P hehe 16-04-2007 19:42
ja mysle ze on jechal 3 machy:P albo lepiej i okrazyl orbitę ziemską
~Kobieta od lusterka do"Bocian" 17-04-2007 19:07
Trafila kosa na kamien.Pozdrawiam.
~<<<<<<<<<DO widz >>>> 19-04-2007 0:00
Ten Czerwony "Cieniek" to chyba skorpiona przynajmniej tak mi sie wydaje bo tylko on jezdzi w okolicy czerwonym Cienkiem i robi fajne manewry na ulicy heh..,Fajnie równiez u nas na dzielni swiruje Koleś Niebieskom Renault 11 "aż smierdzą gumy" hehe pozdro dla was ziomki :) z Dielnicy !!!A tobie "Widzu" jak cos nie pasi to wpadaj do nas na Wyczółkowskiego :)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group