Środa, 12 sierpnia
Imieniny: Klary, Juliana
Czytających: 3543
Zalogowanych: 3
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Dachowanie hondą... po alkoholu i bez prawa jazdy

Wiadomości: Region
Poniedziałek, 19 sierpnia 2013, 11:38
Aktualizacja: Wtorek, 20 sierpnia 2013, 14:20
Autor: Angela
Fot. Zuzanna Wydmuch
Przed sądem stanie w najbliższym czasie mieszkaniec Kopańca, który wczoraj (18.08) około godz. 21.30 dachował w rowie przy drodze między Starą i Nową Kamienicą. 21–latek był pijany. Miał blisko dwa promile alkoholu i nie posiadał prawa jazdy.

Mężczyzna najprawdopodobniej stracił panowanie nad kierownicą, wjechał do rowu i dachował. Nic mu się nie stało. Został zatrzymany przez policję. Stanie przed sądem.

- Mężczyzna odpowie za kierowanie w stanie nietrzeźwości bez uprawnień, za co grożą mu dwa lata więzienia i wysoka grzywna – informuje podinsp. Edyta Bagrowska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (21) Dodaj komentarz

~aluuutka 19-08-2013 11:44
to po alkoholu czy z promilami?
rymcycymcy 19-08-2013 11:57
11:44 | ~aluuutka | ...po alkoholu zawsze się jest z promilami, chyba że się pije ...bezalkoholowe alkohole ! ;)
CН.W.D.P. 19-08-2013 12:29
Mężczyzna najprawdopodobniej stracił panowanie nad kierownicą... ALE NIE ZOSTAŁO TO UDOWODNIONE W TOKU PRZEPROWADZONEGO ŚLEDZTWA, BOWIEM MOŻE ZACHODZIĆ PRAWDOPODOBIEŃSTWO, IŻ PANOWANIA NAD KIEROWNICĄ NIE STRACIŁ, ZAŚ WJAZD DO ROWU I DACHOWANIE ZOSTAŁO PRZEZ OWEGO OSOBNIKA SPRYTNIE UKARTOWANE W CELU NACIĄGNIĘCIA SKARBU PAŃSTWA, A WIĘC GŁÓWNIE SZAREGO PODATNIKA, NA POWAŻNE KOSZTY ZWIĄZANE Z NADANIEM WYDARZENIU ODPOWIEDNIEJ RANGI... SWOJĄ DROGĄ CIEKAWE, KIEDY MNIE ZAMKNĄ DO WIĘZIENIA, GDY STRACĘ PANOWANIE NAD TELEWIZOREM I ZROBIĘ MU DACHOWANIE PRZEZ OKNO, BĘDĄC PRZY TYM PO PARU PIWACH?? PRZECIEŻ POD TYM OKNEM MOGŁO SIĘ BAWIĆ DZIECKO I ZOSTAĆ OKRUTNIE ZAMORDOWANE SPADAJĄCYM TELEWIZOREM... PIJANI WYRZUCACZE TELEWIZORÓW NIOSĄ ŚMIERĆ!! DO WIĘZIENIA ZAMKNĄĆ!!
~ 19-08-2013 13:38
A czytelnik Jelonki rychło dokmini sobie to tego teorie...ze na pewno nie pil az tyle, ze przeciez cala Europa jezdzi po pijanemu, ze nic sie nie stalo, ze policja jest taka i owaka.A ja powiem: zapijaczony kraj, gdzie codziennie jest kilka kryminalnych widomosci o tym, ze ktos byla zalany (denaturat kurde chleja!!!) i pobil, przejechal, ukradl. Nawet Ukraincy przy was wysiadaja. Na zdrowie, Rodacy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ 19-08-2013 14:34
Droga viki, naród zbiedniał, i chleje z rozpaczy, nawet denaturat, choć ten koleś pewnie nie, ten to pewnie wyrobek dochturski lub jakiegps prezesa.. albo podetrzyj tyłka czyli jakiejś pracowitej Polki na emigracji. Taki potomek dochturski może hondę "na głowie " postawić,bo wiadomo... dochtory lecząc "na ubezpieczalnię" jakoś sprytnie z dawien dawna uczynili całkiem drożny przepływ szacunku wyrażonej ojro,zlotowkami ,wiadomo ,w jakim kierunku...A potem szanowny rodzic kupi sprawiedliwość a co, w Polsce można... A zgodzę się, cholernie zapijaczony kraj. A kto przoduje ? Wiadomo, dochtory ! dyrektory, prezesy. Pewnie się to nie liczy bo francuskimi koniaczkami, winkami , wiadomo taki dochtór do japy niczego innego nie weżmie. I to wiki nie jest zapijaczemnie to odreagowanie stresu.
~xxx 19-08-2013 14:48
tak właśnie spędzali długi wekend wieśniaki z pseudo tuning klubu street roulette
~ 19-08-2013 15:09
Niunia o 14:34 pie..., jak potluczona. Bida i alkohol ci do glowisi uderzaja.....tyle na ten temat.PS. Nie pij tyle. Kobietom szkodzi.
~ 19-08-2013 15:20
"Koszty materialne i społeczne wypadków, które miały miejsce na polskich drogach krajowych w ostatnich 3 latach to ok. 10 mld zł - donosi "Rzeczpospolita". To pieniądze przeznaczone na leczenie rannych, akcje ratunkowe, ale także podatki, które nie wpłaci do budżetu osoba w wieku produkcyjnym. Śmierć jednej osoby w wypadku każdy kraj kosztuje średnio w Unii Europejskiej prawie milion euro. Policyjni statystycy szacują, że w tym roku na naszych drogach zginie 4,5 tys. osób. Tymczasem np.szwedzka drogówka spodziewa się nie więcej niż 300 ofiar śmiertelnych."
~ 19-08-2013 16:19
Droga viki, niunia to ty, jadżka, a może nawet dziunia albo DUza dzidzia zwazywszy na twą infantylność...Osobiście na specjalną bidę nie narzekam, bo gdyby w moim przypadku taka rzeczywista bida była, może bym i ja skopom d... podcierała. Papierem ściernym .Jak mus to mus.Kasiora nie śmierdzi- jak prawią koszerni.Alkohol- no cóz, jestem po tej stronie krzywej Gaussa po ktorej są bardzo z rzadka używający alkoholu.Już tak jest , nie pije ktoś aby mógłby ktoś. Nie wiem co bierzesz, ale w rodzinach dochturskich to jak mycie zębów,tradycyjnie różne specyfiki się bierze, zmień to albo zażywaj mniej. Przynajmniej o połowę. A zresztą, co ci będę ,żałować - z rzadka bywasz w JG może mnie nie rozjedziesz.Jedno jest pewne - towar ,jest chyba ok. Tyle w temacie. Wiadomo - polska elyta, prześladow
~ 19-08-2013 16:31
Niunia z Niemiec, a ilu niemieckich pijaków dzisiaj przewijałaś na swojej niemieckiej izbie wytrzeźwień?
~ 19-08-2013 17:05
Ale dopieklo....zapienila sie kulezanka starszawa i cisnionko podejszlo do 180......czyli prawda w oczy(kole) a piachem w gebe....w twoim wieku nie wolno sie denerwowac, bo bedziesz brzydka. Jeszcze brzydsza, niz juz jestes. No wiec my (mama, tato, siostra, brat), jako ze z medycyny zyjemy, bierzemy na co dzien morfine, heroine i Meth oraz christel. A haszysz to tak w przerwach. Tatus wypisuje nam trzesaca reka recepte i jedziemy z tym koksem....I zycie jest przepiekne. Polecam.
~ 19-08-2013 17:11
W ciągu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło się prawie milion wypadków drogowych, w których zginęło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało rannych. Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a 160 zostaje rannych. 5 536 w 2007 r. ofiary śmiertelne na polskich drogach plasują Polskę na pierwszym miejscu w całej UE, pod względem ilości zabitych na drogach.
~ 19-08-2013 19:54
Oj chłopaki z Kopańca rozpętali durnowatą jak zwykle paplaninę .Nic tylko przemądrzałe wpisy jeden przez drugiego.A wziąć tych przystojniaczków wsadzić i skończy się im jazda na podwójnym a nawet potrójnym gazie!!!!!!
~ 19-08-2013 20:51
viki, tak myślałam . I pewnie darmowy szpitalny spiryt. To już taka tradycja, polska. Albo polsko koszerna.No bo tam w niemcach ,100 proc. niemca nie znajdziesz. Tylko takie farbowane. A czym skorupka za młodu nasiąknie to w niemcach trąci. A w Polsce to onego czasu jak papa pracował, ( oczywista ,nie mój)był eden, na te specyfiki, nic tylko raj.Rozumiem etiologię twojej alergii na pijaków. Normalne.A odnośnie mojego ciśnienia , spoko, pan dochtur ,niezła oliwa ale zacny , bo tanie i skuteczne medykamenty przepisał. No fakt, jestem stara i w konkursach piekności chadzać nie będę. Ale ty juz też stara rodzynka jesteś i chyba też już cię nie wezmą. Nawet nie zgwałcą tak jak i mnie.
~ 19-08-2013 21:02
Ciekawi mnie, ale chyba ,nikt nie prowadzi takich statystyk ani w polsce, ani w ue, ile tych wypadków spowodowali ludzie ars medici ? I ich bachory ? Pewien szanowany pan pediatra z JG skasował trzy autka będącc pod wpływem różnych specyfików, ale za każdym razem mama , słynny dochtur co wiele mogła, załatwiła,ze wszystko się po kościach rozeszło. Ale to dawno było... może już duzo więcej skasowałZwykły denaturowicz najwyżej na szosie w poprzek uśnie, a taki kształcuny z dostępem do "leków" siła złego uczynić może.
~ 19-08-2013 22:00
Alergia na pijakow z tytulu mojej pracy. A nota bene.: moj ojciec jest i zawsze byl abstynentem. I na dokladke: ZNAM WIELU LEKARZY W DE; ALE ZADEN NIE JEST ALKOHOLIKIEM...POMYLILY CI SIE NARODY; KULEZANKO.Polska jest pijana, zalana w 3D i nie ma zawodu, gdzie mozna znalezc trzezwego. Tak juz jest. teraz napiszcie cos o wojnie, bo zaczyna brakowac wam argumentow, wiec trzeba uzyc chwytu. rozbiory-bitwa pod Grunwaldem-wojna-smolensk. I ze Niemiec mordowal. Taka solidarna martyrologia.na to was stac!
~ 20-08-2013 0:30
ABSTYNENT, ORTOPEDA, MOŻLIWE TACY SĄ PO aa.a I TAK DLA NICH SZACUN.Ja w zasadzie alkoholu nie używam, albo bardzo symbolicznie,tak jak sądziłaś z powodu mojej starości ( bo na starość jakoś głupio na silę się rozweselać i ciśnienko nie to no i jak zauważyłaś słusznie -bida, Albo inaczej :bieda jest w głowie, a u mnie w mojej kieszeni jest tylko ustalone pierwszeństwo jednych potrzeb przed drugimi.Jeżeli masz odwagę obrażać każdego Polaka,Polkę wyzywając od pijusow,ja w tej sytuacji nie waham się mieć takiego samego zdania o tobie i twojej żyjącej czy też nie, rodzinie. Nawet nie znając nikogo.Co będę prezentowała zawsze i wszędzie na tym portalu.Nb. twoich wywodów też dogłębnie nie czytam. Wyłapuję słowa-klucze.
~arni 20-08-2013 10:46
Ciekawe czy dalo by sie z tego wykrecic jeszcze te kominy wydechowe i instalke ;p
~ 20-08-2013 11:44
Ch. ci W.D.P. - spoko, ciebie, jeśl zamkną, to nie w więzieniu, najwyżej w psychiatryku.
~ 20-08-2013 18:12
Juz po tuningu wydechu widac ze to osoba bez mozgu zdolnego do zdrowego myslenia. Te rury zaspoloilyby 13to litrowy silnik scanii ! Jak znalesc lekarstwo na drogowy bandytyzm? To juz polska trauma, mysle ze wyjsciem jest juz po pierwszej wpadce z alkoholem dozywotnio zabierac prawo do prowadzenia pojazdow mechanicznych.
~ej3 21-08-2013 0:30
tłumiki były dobre, fajnie chodziła ;) pozdrawiam Roberta z Kopańca :P szkoda hondy... pamietaj ze ja nie chce mieć nieprzyjemnosci ...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group