• Sobota, 16 listopada 2019
  • Godz. 22:17
  • Imieniny: Edmunda, Gertrudy, Marii
  • Czytających: 6516
  • Zalogowanych: 11
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Boiska przy Gimnazjum nr 3 już gotowe

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 27 września 2012, 7:54
Aktualizacja: 8:55
Autor: UM
Fot. UM
Zakończyły się prace przy budowie zespołu boisk przy Gimnazjum nr 3 w Jeleniej Górze. – Projekt obejmował budowę boisk do piłki siatkowej i koszykówki, a także urządzeń do skoku wzwyż i pchnięcia kulą – powiedziała Mirosława Dzika, zastępca prezydenta Jeleniej Góry.

– Nawierzchnię boiska wielofunkcyjnego i do skoku wzwyż wykonano z poliuretanu przepuszczalnego. Boiska mają spore gabaryty, wystarczające dla rozgrywania wszelkich treningów oraz zawodów w wielu dyscyplinach. Całkowita wartość projektu, który obejmował również elementy ogrodzenia, to niemal 600 tys. zł, przy dofinansowaniu z funduszy UE w wysokości 353,5 tys. zł.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (16) Dodaj komentarz

~giert 27-09-2012 12:31
to jest jedna szkola ktora posiada sprzet dla przyszlych sportowcow a wszystko to zawdzieczamy derektorowi gim3
~juras 27-09-2012 13:23
Łubu dubu, łubu dubu... :)
~matteo004 27-09-2012 16:54
a to że tam również znajduje sie Technikum elektroniczne to szanowna redakcja nie wspomni...
~xxx 27-09-2012 17:14
do matteo004 : Gimnazjum nr.3 straicło swój urok poprzez połączenie z elektornikiem. ja opusciłem trójke jeszcze przed przyłączeniem i sie bardzo z tego cieszę poza tym to juz nie są Ci ludzie i te czasy...... pozdrowienia dla absolwentów :)
~xygim3 27-09-2012 18:12
~ Matteo004: A z jakiej racji mają wspominać o Elektroniku? Przecież to nie jest właściciel szkoły, a Elektronik do nas doszedł, więc wiesz, to nie wasza inwestycja :P
~zadowolony 27-09-2012 18:26
To nie moje-twoje, tylko nasze czyli Zespołu Szkół :)
~przempe 27-09-2012 20:06
To nie jest ani Gimnazjum nr3 ani Elektronik, to jest Zespół Szkół Elektronicznych i Gimnazjum nr3 w Jeleniej Górze. P.S. Gimnazjum musiałoby mieć urok żeby go stracić :)
~ 27-09-2012 20:56
i po co ? z tego co zauważyłem ,tam gdzie zostają zrobione boiska, tam za rok szkoły już nie ma :)
~xygim3 27-09-2012 21:25
Dajcie sobie ludzie wreście siana ok? To jest inwestycja Gimnazjum nr. 3 ale użytkują ją dwie szkoły: Elektronik i Gim.nr3. Więc jeżeli Gim jest właścicielem, który zainwestował jeszcze przed przyjściem Elektronika, to po co mają o Elek. pisać?!
~Elektronik 21-10-2012 19:49
Szkoła sportowa, a zajęcia z wf odbywają się na korytarzu ^^ Żenada jednym słowem
~elektroooon! 22-10-2012 21:54
Idzcie gimbusy spac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~uczen 23-10-2012 22:43
Boiska za 600 tys złł - wszystko super tylko dlaczego w zimie ćwiczy sie na korytarzu? Czy to są warunki na zasługujące na miano szkoły sportowej... Porażka...
~jp2gmd 7-11-2012 0:07
When I'm Papysh
~ŻONPOL 7-11-2012 0:45
Kremówki
~bagiety 25-11-2012 22:53
juz jado xD
~bejson 20-01-2013 21:13
DO ~xygim3 jak chcailabym zauwazyc zee nie ma juz dyrektora gimanzujm dyrektorem calej szkoly zostal Mirosław Ciesielski dyrektor starego elekttronika . wiec chlopczyku macie najmniej do gadania ; ) pozdrawiam polecam Bejson

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group