• Czwartek, 17 stycznia 2019
  • Godz. 11:29
  • Imieniny: Antoniego, Jana, Rościsława
  • Czytających: 6173
  • Zalogowanych: 13
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Bez szczepień nie będzie miejsca w przedszkolu?

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 14 grudnia 2018, 22:21
Aktualizacja: Wtorek, 18 grudnia 2018, 9:11
Autor: Jelonka.com & TV Dami
Szczepienia warunkiem przyjęcia do żłobka lub przedszkola – to cel wrocławskich aktywistów z Komitetu „Szczepimy, bo myślimy”, który właśnie składa w Sejmie dokumenty niezbędne do jego rejestracji. Czy założenia komitetu są słuszne? Czy nieszczepione dzieci nie powinny być przyjmowane do żłobków i przedszkoli? O to pytaliśmy jeleniogórzan w programie „Głos ulicy”.

Twoja reakcja na artykuł?

21
78%
Cieszy
0
0%
Dziwi
0
0%
Nudzi
0
0%
Smuci
1
4%
Złości
5
19%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (67) Dodaj komentarz

~Madka 15-12-2018 12:40
A co mnie tu oni kazać będą co ja moge a co nie! To są moje dzieci i nikt mi nie powie co dla nich najlepsze! A wiecie że pielęgniarki w szpitalach biorą brudną wodę z kranu do strzykawek żeby jeszcze bardziej zatruć wasze maleństwo? Zastanówcie się po czyjej stronie stoicie. Dobrych ludzi czy złych. Pozdro
~ 15-12-2018 13:43
do: ~Madka (12:40)
Madka, Twoje dzieci, ale Twój obowiązek je zaszczepić. Skoro jesteś anty szczepionkowcem, powinnaś mieć zakaz wstępu z dzieckiem do przedszkola i szkoły, a leczyć dziecko powinnaś na swój koszt, a nie na koszt podatników. Twoje dziecko może zarazić osoby, które są np. w trakcie leczenia onkologicznego i mają w związku z tym niską odporność, ale także niemowlęta, które nie mogą być zaszczepione, osoby starsze, osoby z chorobami układu immunologicznego itd.
~DX 15-12-2018 13:43
do: ~Madka (12:40)
dobry trolling, z drugiej strony smutek bo pełno ludzi realnie ma myśłi pokrewne z tym.
~dd- 18-12-2018 17:52
do: ~Madka (12:40)
Jesli posiadasz troche idpowiedzialnosci za swoje dzieci i innych , powinnas zalecane szczepienia przeprowadzic.
~ 20-12-2018 17:06
do: ~ (13:43)
no i na odwrot w przypadku komplikacji po szczepieniu a tak nie jest prawo dziala w jedna strone
~JATO 15-12-2018 21:06
No, no, no... Pójdź dziecię, ja cię szczepić każę. Poproszę jeszcze szczepineczkę przeciw PEM (promieniowanie elektromagnetyczne) oraz przeciw zapylonemu powietrzu i tu nie chodzi wcale o zapylenie przez pszczółki i inne owady. I jeszcze szczepioneczkę przeciw randup'ową oraz szczepioneczkę przeciw składnikom chemicznym żywności powietrza oraz... szczepioneczkę przeciw potulonbaranim reakcjom.
~ 16-12-2018 15:26
dobrze niech przejdzie ta ustawa, będzie więcej miejsc w żłobkach i przedszkolach bo jest ich ciągle jak na lekarstwo
~JG 21 16-12-2018 17:26
cztery szczepionki w jednym zastrzyku ( 1.600 zł) i autyzm u dziecka gotowy, chory ... kraj
~Nosił wilk razy kilka... 17-12-2018 11:50
do: ~JG 21 (17:26)
Kto o zdrowych zmysłach pozwala zaaplikować dziecku kilka szczepionek w jednej? Przecież każdy środek zawarty w danej szczepionce musi zadziałać, zanim zaaplikuje się kolejny. Właśnie te szczepionki są szkodliwe, a nie pojedyncze.
~Przerzutka 27-12-2018 17:00
do: ~Nosił wilk razy kilka... (11:50)
Skład szczepionek Wszystkie składniki szczepionek z oficjalnej strony CDC: Medium 199, Minimum Essential Medium, fosfaty, rekombinowane ludzkie albuminy, neomycin, sorbitol, hydrolizowana żelatyna, kultury komórek embrionów kurzych płodów, WI-38 ludzkie diploidalne fibroblasty płuc, kwasy kazeinowe, drożdże, siarczan amonu, Polysorbate 80, bufor bursztynianowy, fosforan glinu, bulion sojowy peptonu, 2-fenoksyetanol, formaldehyd, neomycin, streptomycin, polymyxin B, komórki małpich nerek, Eagle MEM modifiedmedium, białka surowicy cielęcej, sacharoza, cytrynian sodowy, monohydrat fosforanu sodu jednozasadowego, wodorotlenek sodu, podłoża do hodowli komórkowej, płodowa surowica bydlęca, komórki vero (DNA ze świńskich cirkowirusów), formalina, białka drożdży, wodorotlenek glinu, aminokwasy, bufor fosforanowy, polysorbate 20, neomycin sulfate, MRC-5 , ludzkie komórki płodowe
~ 16-12-2018 17:32
Wszyscy płacą podatki na żlobki publiczne. Jak nie przyjmą dziecka nieszczepionego to będa musieli zwrócić odpowiednią kwote z podatku. Za te pieniądze będzie można posłać dziecko do prywatnego żłobka dla dzieci nieszczepionych. Bez zwrotu podatku to nie przejdzie. Rodzice nie zgodzą sie fundować żłobków innym rodzicom. Jaja to będą jak sie okaże, że dzieci w żłobkach dla szczepionych częściej chorują, są słabsze i mniej inteligentne od dzieci w żłobkach dla nieszczepionych.
~Nosił wilk razy kilka... 17-12-2018 12:17
do: ~ (17:32)
Udajesz mądrą, tymczasem nie masz podstawowej wiedzy o szczepieniach i ich działaniu. Nie chcesz szczepić dzieci, to nie szczep, ale nie powinnaś mieć wstępu do żłobka, przedszkola, szkoły itp. Jeśli Twoje dziecko zachoruje, będzie zarażało wszystkie osoby o słabej odporności, osoby, które są podczas leczenia onkologicznego - dostają chemioterapię, a także niemowlęta, które nie mogły zostać jeszcze zaszczepione, czy osoby z wrodzoną wadą układu immunologicznego, osoby starsze itd.
~JATO 18-12-2018 1:02
do: ~Nosił wilk razy kilka... (12:17)
Skoro dysponujesz podstawową wiedzą, to czy możesz nam odpowiedzieć dlaczego "szczepi się" ludzi chemią skoro jest ona skuteczna jedynie w około 2% - 4% w leczeniu onkologicznym? Wspominasz również o słabej odporności... Idąc tokiem Twojego myślenia nie powinno być słabej odporności skoro szczepienia są tak powszechne. Poza tym, czy wiesz, że odporność zleży od wielu czynników środowiskowych, na które jesteśmy narażeni, więc to te czynniki należy zmieniać dla dobrego zdrowia ludzi, bo zdrowie to przecież właśnie ta odporność. Na poważny spadek odporności ma wpływ promieniowanie elektromagnetyczne (PEM), ponieważ przenika ono do naszych komórek i między innymi czyni spustoszenia na poziomie mitochondriów (w skrócie to są centra energetyczne komórek). W tym temacie prowadził badania nasz polski naukowiec prof. Stefan Manczarski już w latach sześćdziesiątych poprzedniego stulecia.
~xiz 18-12-2018 11:15
do: ~ (17:32)
Ciekawe, czym się zarażą te dzieci zaszczepione... popracuj nad logiką następnym razem.
~xiz 18-12-2018 11:17
do: ~JATO (1:02)
Słabsza odporność może być wrodzona lub wynikać z innych czynników... ale po co psuć sobie prosty, czarno-biały obraz sprawy świadomością, że problem jest bardziej złożony niż go chcesz przedstawić ;)
~ 18-12-2018 14:58
do: ~xiz (11:15)
niektórzy badacze twierdzą, że pewne szczepionki mogą powodować niższą inteligencje. Nie od razu po zastrzyku tylko w późniejszych latach. Gdyby podzielono dzieci za pomocą żłóbków albo przedszkoli na szczepione i nie to statystyki mogłyby wykazać wiele ciekawych rzeczy.
~xiz 19-12-2018 8:49
do: ~ (14:58)
Niektórzy badacze, pewne szczepionki, mogą... pamiętasz chociaż, na którym jarmarku takie ploty padały?
~ 19-12-2018 12:26
do: ~xiz (8:49)
tylko, że to nie są plotki. Wystarczy poszukać w necie. Tutaj nie jest miejsce na takie dyskusje.
~Totalny leming 21-12-2018 11:24
do: ~ (17:32)
Śmiałbym się z rok :) później nie będą przyjmować dzieci, które nie mają chipa pod skórą. Piękny Orwell :))
~ 22-12-2018 1:46
do: ~ (17:32)
podoba mi się twój sposób myślenia, jeśli czyjeś dziecko niedostanie miejsca w żłobku / przedszkolu z braku miejsc to niech rodzic żąda zwrotu podatków
~jigmuzak 23-12-2018 2:33
do: ~xiz (8:49)
Niektórzy badacze mówią, że szczepionki naprawdę pomagają. Skąd dane? :)
~ 27-12-2018 0:26
do: ~ (17:32)
w takim razie ci nie-szczepiący powinni większe podatki/ubezpieczenie na służbę zdrowia płacić gdyż narażają resztę społeczeństwa
~ 27-12-2018 10:21
do: ~ (0:26)
dlaczego narażają, przecież dzieci szczepione rzekomo są odporne na zarażenie.
~Nosił wilk razy kilka... 27-12-2018 10:53
do: ~JATO (1:02)
Gdy szczepiony na daną chorobę pacjent zachoruje, objawy tej choroby są łagodne ( słowa mojego lekarza) i nie ma takich powikłań, jak u osób nieszczepionych. Odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego teraz wróciła odra, a przez długi okres czasu nie odnotowywano ognisk tej choroby? Jeśli będziemy szczepić siebie i własne dzieci, ryzyko wystąpienia chorób zmaleje do minimum, a choroby z czasem znikną, bo chorych nie będzie, no chyba, że ktoś "przywlecze" ją z innego zakątka świata. Ja także byłam leczona chemioterapią, a w międzyczasie byłam na radioterapii. Gdyby chemioterapia nie przynosiła skutków, to po co miałaby być stosowana? U mnie jakoś zadziałała, skoro nie miałam nawrotu choroby. Dlaczego ukąszenia węży czy żmii leczy się za pomocą antyserum zawierającego m.in. jad węża czy żmii?
~ 27-12-2018 17:24
do: ~Nosił wilk razy kilka... (10:53)
Lekarze mówią, że lepiej jeśli dziecko przejdzie odre bez wspomagania szczepionką dlatego, że nabiera wtedy na nią naturalnej odporności. Dziecko po szczepionce nabiera tylko częściowej odporności i jesli zachoruje w przyszłości może sie dla niego bardzo źle skończyć. Odra była groźna kiedyś, gdy były trudne warunki bytowe. Obecnie jako można przeleżeć ją w łóżku w ciepłym pomieszczeniu, właściwie sie odżywiając nie stanowi takiego zagrożenia. Natomiast kiepscy medycy-marketoidzi, sprzedawcy szczepionek, będą ci wmawiali co innego.
~Michrou 27-12-2018 19:12
do: ~ (17:24)
To co napisałeś nawet nie ma logicznego sensu. To ciekawe, bo nawet 30% zachorowań na odrę kończy się powikłaniami, a 1 na 1000 kończy się śmiercią. No rzeczywiście lepiej ją przechorować i na przykład umrzeć zamiast się zaszczepić i jej zwyczajnie nie przechodzić, lub przejść ją łagodniej. A nawet jeśli ktoś zachoruje będąc zaszczepionym, to tak czy siak nabierze odporność poprzez zwalczenie choroby i przejdzie ją łagodniej, bo czemu by miał ją przejść gorzej jak jest "częściowo" odporny i organizm jest lepiej przystosowany do zwalczenia choroby?
~JG 21 16-12-2018 17:33
do Matka 12;40 . babo jesteś chora na łeb , w 70,80 , dzieci były szczepione ale między szczepieniami był odstęp ok 4-6 tygodni , zaglądnij do wujka googl i może przestaniesz pisać bzdury , weź koło i ... się w czoło
~Obywatel JGA 16-12-2018 19:41
Zwolennicy szczepień wskakujcie w skafandry. Teraz jest obowiązkowych 40 szczepień. 30+ latkowie mieli ich 4 - CZTERY. Z tego co widać na ulicach trup się ściele gęsto.
~Obywatel JGA 16-12-2018 19:45
Nie wiem czy Państwo wiedzą ale Ministerswo zdrowia nie udostępnia danych o powikłaniach poszczepiennych, ponieważ .... nie ewidencjonują ich :). Szczepionki także nie muszą przechodzić badań dopuszczjących bo nie są lekami :).
~ja110 17-12-2018 9:07
do: ~Obywatel JGA (19:45)
Bzdura! Pierw radzę się dokształcic i nie pisac takich bredni.
~JaA 17-12-2018 13:08
do: ~Obywatel JGA (19:45)
Kłamiesz
~Obywatel JGA 16-12-2018 19:48
Ja chce tylko mieć pełną wiedzę o tym czy się szczepić czy nie, ale nie jest nam udostępniana informacja o składzie, powikłaniach, czynnikach ryzyka co jest powszechne na zachodzie gdzie lekarze wręcz zniechęcają do szczepień noworodków.
~xiz 17-12-2018 7:53
do: ~Obywatel JGA (19:48)
Pewnie ludzie do lekarzy nie chodzą, bo według danych Eurostatu odsetek szczepień dzieci w krajach zachodniej UE, gdzie jest to dobrowolne, wynosi grubo ponad 90%. Słabo ci wychodzi ta propaganda, obywatelu, wysil się bardziej.
~Nosił wilk razy kilka... 17-12-2018 12:22
do: ~Obywatel JGA (19:48)
Powikłania to będziesz miał(a), kiedy zachorujesz na odrę i inną paskudną chorobę, a nie zaszczepisz siebie i dziecka/ dzieci. Powie Ci to każdy lekarz.
~przebudzenie 17-12-2018 13:51
do: ~Nosił wilk razy kilka... (12:22)
Ten lekarz musi tak mowic bo inaczej traci prace. Dba o to komisja lekarska sponsorowana przez wielkie koncerny farmakologiczene zarabiajace na naiwnych ludziach takie kwoty jakich my nie zobaczymy przez cale zycie. "Zainwestuj w Polsce, kup sobie polityka."
~Obywatel JGA 17-12-2018 13:53
do: ~xiz (7:53)
Noworodków - proponuje sprawdzić to słowo w słowniku. Noworodki szczepi się w Europie TYLKO w Polsce i Bułgari.
~JATO 18-12-2018 1:05
do: ~Nosił wilk razy kilka... (12:22)
No, może.... lekarze też są niedouczeni, na potrzeby koncernów farmaceutycznych.
~Michrou 18-12-2018 1:14
do: ~przebudzenie (13:51)
Kolejna kretyńska teoria spiskowa, pod każdą dyskusją o szczepionkach, kiedy głos zabiera wykwalifikowana osoba mająca wiedzę na ten temat nagle znajduje się idiota, który pisze, że koncerny farmaceutyczne przekupiły tego naukowca/lekarza i kontrolują co mówi nawet prywatnie. Ciekawe jakimi kwotami i środkami przekazu pieniędzy dysponują te koncerny. Raczej zyski ze sprzedaży szczepionek były nikłe w stosunku do wydawania pieniędzy na każdego lekarza i naukowca. Ciekawe też jak przekazują te pieniądze, jeśli ABW tego magicznie nie wykrywa. Gołębiami pocztowymi? Antyszczepionkowcy uważają się za osoby genialne które przejrzały wiele teorii spiskowych, reszta społeczeństwa i ludzie wysoko wykształceni, za to uważają ich za idiotów łykających bajki. Resztę wywnioskujcie sami.
~xiz 18-12-2018 11:07
do: ~Michrou (1:14)
Niestety tak to już w tym świecie jest - osoby zbyt durne i zbyt leniwe, by pojąć choćby podstawy współczesnej wiedzy naukowej, boją się wszystkiego, czego nie rozumieją. Potem szukają tekstów, które żerują na ich strachach i głupocie, ale nie weryfikują ich, tylko je przyjmują i przekazują bezkrytycznie dalej, strasząc i mącąc w głowach innym. Sceptyk sprawdza źródła i zastanawia się, antyszczepionkowcy nie mają żadnej tajemnej wiedzy, tylko własne fobie i bajdurzenia. Potem ludki wypowiadają się np. o rtęci w szczepionkach, pokazując tym samym, że nie mają podstawowego wykształcenia, bo osoba nie potrafiąca odróżnić pierwiastka od związku chemicznego jest totalnym laikiem z chemii i nie powinna się porywać na żadne opinie w tej materii, tym bardziej kategoryczne.
~xiz 18-12-2018 11:08
do: ~Obywatel JGA (19:48)
Ciekawe, ja się zapytałem przy szczepieniu córki i uzyskałem informację. Jeśli ktoś boi się czegoś dowiedzieć, to się nie dowie.
~jigmuzak 23-12-2018 2:31
do: ~Michrou (1:14)
Pamiętaj, że Hitler i Stalin byli wykwalifikowani w sprawach szczęścia i dobrobytu ludzkości, a Łysenko był wybitnym naukowcem, z którego bredzeniem zgadzało się 100% "naukowców" sowieckich :) Wykwalifikowani naukowycy jeszcze do niedawna walczyli z globalnym ociepleniem, a teraz to już walczą ze zmianami klimatu, ho ho!
~Michrou 24-12-2018 0:57
do: ~jigmuzak (2:31)
Kolejny człowiek który wie tyle co nic, a podważa autorytety którym wykształceniem nie dorasta do pięt. Kim jesteś by kwestionować to co mówią eksperci w danych dziedzinach? Czyżby efekt Dunninga-Krugera? Ktokolwiek kiedyś nazwał Hitlera, czy Stalina ekspertem do spraw szczęścia i dobrobytu? Łysenko to przypadek skrajny i mający zerową renomę międzynarodową w jego czasie. To kolejny idiotyczny przykład. Podałeś sytuacje skrajne, które jakoś nie podważają autorytetów współczesnych naukowców. Zmiany klimatu to fakt. Próbujesz je podważyć? Średnia temperatura roczna bije rekordy w ostatnich latach, to chyba najłatwiejszy do zauważenia skutek globalnego ocieplenia. Teraz mówi się o zmianach klimatu, ponieważ najprawdopodobniej to szersze i bardziej precyzyjne określenie na to co się obecnie dzieje. Powiedziałeś, że naukowcy parę lat temu walczyli z tym samym z czym walczą teraz, brawo. xD
~Nosił wilk razy kilka... 27-12-2018 15:11
do: ~przebudzenie (13:51)
Znam lekarza, który stroni od wszelakich układów i układzików. To lekarz, który nie obsługuje pacjenta w pięć minut i... "następny proszę", tylko docieka problemu, wnikliwie analizuje, bada. Pacjent potrafi spędzić u niego nawet 40 minut. Sam doradził mi szczepienia przeciwko grypie i pneumokokom. Byłam zdziwiona dlaczego szczepienie przeciwko pneumokokom, ale poinformował mnie, że wszelakie choroby po otrzymaniu szczepień przebiegają znacznie łagodniej. Nie ma powikłań typowych dla danych chorób. Pacjent wraca szybciej do zdrowia. Tak więc należy wreszcie zapomnieć o rzekomo niebezpiecznych pojedynczych szczepionkach. Niebezpieczne są szczepionki kilka w jednej. To swoisty koktajl Mołotowa. Zresztą zmieszaj sobie kilka substancji chemicznych czy wrzuć Menthosa do coca coli, to zobaczysz, jaka będzie ich reakcja.
~przebudzenie 17-12-2018 13:48
W dawnych latach wielu obecnych wielolatkow chorowalo i przeszlo odre bezproblemowo. Zapytajcie mamy. Powiklania po odrze sa mniej prawdopodobne niz powiklania poszczepienne.
~dd- 18-12-2018 17:59
do: ~przebudzenie (13:48)
czyzbys byl lekarzem,przedstaw sie to przynajmniej wiadomo bedzie kogo nie odwiedzac -))))))
~AndrzejW 18-12-2018 6:09
Troche nie rozumiem, dlaczego ograniczac dostep do przedszkola tym nieszczepionym skoro ci ktorzy juz w tym przedszkolu sa i sa szczepieni teoretycznie powinni byc odporni na wszystkie choroby- bo szczepieni i nie powinni sie niczego obawiac. Moze by tak ograniczyc wstep do przedszkoli tym szczepionym aby nie zarazali tych nieszczepionych, tych bardziej podatnych na choroby.
~Michrou 19-12-2018 14:27
do: ~AndrzejW (6:09)
Szczepionki działają na zasadzie odporności zbiorowej, są najbardziej skuteczne jak wysoki procent społeczeństwa jest zaszczepiony. Osoba zaszczepiona przebywająca w środku epidemii ma szansę się zarazić, natomiast prawdopodobnie zniesie tą chorobę łatwiej. Drugą kwestią są dzieci które nie mogą być zaszczepione z powodu problemów zdrowotnych, dlaczego mają cierpieć, bo w społeczeństwie jest grupa ciężkich idiotów która łyknęła bzdurę o szkodliwości szczepień. Dlatego walka z antyszczepionkowcami jest taka ważna, zwłaszcza, że ich argumenty są zwyczajnie głupie i obalone nawet kilkanaście lat temu, ale dalej je powtarzają.
~xiz 21-12-2018 15:16
do: ~AndrzejW (6:09)
A dlaczego ograniczać coś tym, którzy troszczą się o zdrowie swoje i cudze i nie stanowią zagrożenia? Niech raczej ci, którzy nie chronią się przed choróbskami, trzymają się z dala od innych i dbają o to, by nie zapaskudzić otoczenia.
~Nosił wilk razy kilka... 27-12-2018 15:16
do: ~Michrou (14:27)
Otóż to, nic dodać, nic ująć! Popieram Cię w 100% i serdecznie pozdrawiam :) Dosiego Nowego roku :)
~xyz 18-12-2018 22:03
Przecież szczepionki nie chronią przed chorobami tylko niby pozwalają łatwiej przejść chorobę. Więc jedne i drugie dzieci zachorują. W czym więc problem?
~element wywrotowy 19-12-2018 15:02
Antyszczepionkowa ciemnota w kraju i w ogóle na świecie trzyma się mocno. Wszędzie tylko spiski i knowania.
~jigmuzak 23-12-2018 2:34
do: ~element wywrotowy (15:02)
No, jaśnie oświeceni szczepionkowcy na szczęście wszystkim wskażą drogę ku jasności i wiecznej szczęśliwości. A co tam w Japonii?
~Bodaj was... 19-12-2018 15:04
Każdy ma prawo do działań, będących ochronne wobec swoich najbliższych i siebie. I wbrew pozorom, nie jest to poparcie debili co nie szczepią swoich dzieci, a TYCH, co przez te dzieci są zagrożenie. Jeden rodzic debil, poprzez swoje dwa niczemu niewinne dzieciaki może zarazić dziesiątki osób. Pamiętam czasy, kiedy na każdym podwórku były dzieci kulawe, koślawe, po Heine-Medina. Po wprowadzeniu szczepień, zanikało to w widoczny sposób. I to jest radykalny sposób wali z zagrożeniem, a nie jakieś posyłanie w tłum swoich potomków, będących zagrożeniem publicznym. Po raz kolejny Polska stała się krajem promieniującym na świat debilizmem prywatnym i społecznym. Gdyż rząd powinien radykalnie się opowiedzieć co i jak, a nie zostawiać to XUYWIJAKIM siłom, pochodzenia nacjonalistycznego głównie. Moje dzieci były zaszczepione na wszystko co TRZEBA, ba: jeżdżąc po świecie (Tajlandia, Indie, Kamerun) same się szczepiły, bo taki jest wymóg. I ŻYJĄ, MAJA SIĘ ŚWIETNIE. Jak widać nie wpłynęło to na ich zdrowie źle. A osobniki które rzekomo zostały porażone przez autyzm (na przykład), to te, które miały to "w plecaku" i czekało na otworzenie. Nie szczepienie, to najbliższa choroba spowodowała by uaktywnienie tej zaczajonej. Co najgorsze, jednostki opierając się na prawie do decydowania o sobie, są bezczelne, głupie i bezkompromisowe. Nie liczy się zagrożenie dla dziesiątków czy setek osób, tylko ten ich jeden. To trzeba zniszczyć siłą. Żadna jednostka publiczna nie powinna przyjmować osoby bez kompletu szczepień. Ani przedszkole, ani szkoła. Nie będziemy tolerować dyktatury debilizmu.
~Przebudzony 19-12-2018 17:24
do: ~Bodaj was... (15:04)
Sam jesteś ... poczytaj lepiej co jest w szczepionkach i jakie są ich powikłania. Dajesz sobie wciskać wszystko co ci globalna mafia lekarzy wciska zamiast samemu myśleć za siebie i pozwalasz by koncerny robiły z twoich dziecik króliki doświadczalne dla swoich eksperymentów.
~Michrou 26-12-2018 17:14
do: ~Przebudzony (17:24)
Poczytaj co jest w byle leku przeciwbólowym dostępnym bez recepty w aptece i jakie są powikłania i skutki uboczne. Nie istnieje lek który by nie miał efektów ubocznych, bo w medycynie prawie nie ma zero-jedynkowo korzystnych rzeczy. Już prędzej głupi środek na ból zęba Ci zaszkodzi niż szczepionka, a przynajmniej z większym prawdopodobieństwem, bo niedawno czytałem ulotkę po zakupie. Właśnie na takich manipulacjach i wyolbrzymionych skutkach ubocznych z dodatkiem kłamstw, czego to tam nie ma, buduje się mit o szkodliwości szczepionek i trzepie się pieniądze na durniach którzy to łykają.
~Nosił wilk razy kilka... 27-12-2018 11:01
do: ~Przebudzony (17:24)
Za komuny każdy z nas był szczepiony i jakoś nikt nie cierpiał na skutki uboczne. Szczepionki, które zawierają kilka w jednej są niebezpieczne, bo są, jak koktajl Mołotowa. Szczepić należy oddzielnie w określonym przedziale czasu. Możesz nie szczepić swoich dzieci, ale nie masz prawa wejścia do żłobka, przedszkola, szkoły, przychodni, szpitala. Lecz swoje dzieci sam, skoroś taki mądry.
~Przerzutka 19-12-2018 19:39
To nie antyszczepionkowa głupota ale poczytajcie na amerykańskich stronach np. FDA (federacja ds żywności i leków) lub CDC organów państwowych odpowiedzialnych m.innymi za wprowadzane szczepionki. Tam podają dokładne składy szczepionek a przede wszystkim przeciwwskazania, kogo nie wolno szczepić. A u nas wali się dzieciakom szczepionki i to nieraz trzy w jednym po przysłowiowym jedynie "zajrzeniu do gardła". Ludzie są już co nieco oświeceni w temacie.
~ktoś 20-12-2018 9:25
nie tylko nie przyjmować dzieci nie szczepionych do żłobków i przedszkoli, ale jeszcze obciążać całością kosztów leczenia w przypadku zachorowania dziecka na chorobę , gdzie należało je wcześniej uodpornić szczepionką. Podstawowe szczepienia jak od dziada pradziada powinny być obowiązkiem pod rygorem surowej grzywny
~jigmuzak 23-12-2018 2:29
do: ~ktoś (9:25)
Podstawowe tak. Ale obecnie przed 18 miesiącem życia dziecko przyjmuje 23 szczepionki.
~lenon 20-12-2018 10:23
W Polsce Program obowiazkowych szczepień ochronnych jest kuriozalny.....i ustawiony pod długoletnie umowy na dostarczanie szczepionek....
~Przerzutka 20-12-2018 16:28
A czego tak się mają obawiać zaszczepione w przedszkolu dzieci gdy przyjdzie jedno niezaszczepione. Przecież tamte są bezpieczne i nic się nie stanie w kontaktach wzajemnych. Chyba że szczepionki są psu na buty....
~kostucha 21-12-2018 0:00
A czy już wymyślili szczepionkę na waszą głupotę i pustostan umysłowy? Przymuszanie czy zniewalanie ludzi w kwestiach wyboru o dobro własnego dziecka chyba nie godzi się z konstytucja tego kraju ignoranci zacofani !!!
~ktoś 21-12-2018 8:39
kostucha puknij się w ten pusty łeb. |Szczepienia od zawsze na gruźlicę dyfteryt ,tężec ,ospę wyeliminowały w tym kraju zachorowalność na nie. Nie szczepienie spowoduje z czasem pandemię , która rozpowszechni się szczepami tak zjadliwymi że mogą sobie z tym nie poradzić. Jak Ci nie pasuje w tym kraju, zawsze możesz z niego wyjechać , tylko kto takiego "nad wyraz rozumnego i światowego" przyjmie
~jigmuzak 23-12-2018 2:26
do: ~ktoś (8:39)
W Niemczech nie ma obowiązku. Tam przyjmuję tych nad wyraz rozumnych i światłych, czy też Niemcy to jakiś ciemnogród? testowali szczepionki w Auschwitz, to może wiedzą, czego nie chcą?
~Jel... 22-12-2018 18:15
znam przypadki po szczepieniu p/grypie zachorowały i to tak że bardzo długo nie mogły sie wylizać teraz szerokim kołem omijają szczepionki,ja nigdy się nie szczepiłam i nie choruje
~Jojo 22-12-2018 18:40
Ja uciekam od szczepionek to trucizna
~jigmuzak 23-12-2018 2:25
Przecież nieszczepione dzieci nie są zagrożone dla szczepionych dzieci, ponieważ szczepione dzieci są szczepione. Inaczej szczepienie nie ma sensu.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group