Czytaj także: Świdnica Wałbrzych

Wiadomości |  Sport |  Fotoreportaże |  Ogłoszenia |  Katalog firm |  Będzie się działo |  Rykowisko |  Sondy |  Życzenia |  Gazeta |  Reklama 
Czwartek, 14 grudnia 2017 Godz.: 21:56:33 Imieniny: Alfreda, Izydora, Jana Czytających: 5665 Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Wiadomości, Piechowice

Tragedia w Piechowicach – zginęło troje dzieci

Niedziela, 3 grudnia 2017, 07:24, ostatnia aktualizacja: 2017-12-04 16:20
Autor : Przemek Kaczałko/Joanna
Miej świadomość
Powrót człowieka na Księżyc 

Świat Czwartek, 13:26
14 grudnia 2017

 
Głos ulicy
 
Kalendarz wydarzeń
 
Telewizja DAMI
 
Co jest grane w Norwidzie?
"Najdroższy" w Norwidzie 

Jelenia Góra Poniedziałek, 14:58
11 grudnia 2017

 
Kategorie wydarzeń
Event9
Film - Kino1
Kabarety1
Koncerty14
Konkursy2
Kursy6
Prelekcje9
Spotkania6
Tańce3
Teatry8
Warsztaty6
Wystawy12
 
Dialogi Jelonki
 
Archiwum PDF
Archiwalne numery Jelonka
 
Fot. MT

W nocy 3 grudnia w nocy doszło do tragicznego w skutkach pożaru w budynku przy ul. Przemysłowej w Piechowicach. Nie żyje troje dzieci w wieku: 4, 6 i 8 lat, dwóch chłopców i dziewczynka. Pożar wybuchł około godziny 2.40. Z budynku ewakuowano 14 osób. Nikt z pozostałych mieszkańców nie ucierpiał.

Na miejsce zdarzenia zadysponowano 5 jednostek straży pożarnej, policję i pogotowie ratunkowe. Rodzina dzieci znajduje się pod opieką psychologa.

Dzieci były pod opieką 62-letniego dziadka. Pożar spowodowała najprawdopodobniej zostawiona na noc, zapalona świeczka, albo iskra z piecyka. W chwili zdarzenia matki dzieci nie było.

Trwa wyjaśnianie przyczyny pożaru. Podczas akcji gaśniczej poszkodowany został jeden ze strażaków. Ma oparzenia drugiego stopnia. Wsparcie psychologa otrzymają również strażacy i policjanci, którzy brali udział w zdarzeniu.

R E K L A M A
Budynek i jego konstrukcja nie uległy zniszczeniu.
Zobacz zdjęcia
Następna wiadomość  Wiadomości 
 Poprzednia wiadomość Strona główna 
 

Komentarze (189) Dodaj komentarz

~Anonim 3-12-2017 7:36
Przykre bardzo 😖😧najszczersze kondolencje dla rodziny ,ale kto zostawia świeczkę na noc rozumiem mogło nie być światła ale są latarki itd . W takiej sytuacji ten kto ma dzieci myśli jak by to było jego ... Mimo wszystko bardzo przykro dzieci 😭
~An 3-12-2017 7:42
Aniołki za wcześnie odeszły do nieba... ogromna tragedia którą wypełnia wszystkich serca bólem ....
~Znicz 3-12-2017 7:58
Zapalmy znicz [*] Straszna tragedia tak małe dzieci które miały przed sobą całe życie.
~Twoja candy 3-12-2017 22:38
do: ~Znicz (7:58)
Taki znicz to sobie nożna... Najlepiej to przyjść i taki prawdziwy zapalić
~ 3-12-2017 8:00
Jakie kondolencje!!!!!! bydlaki zostawili dzieci same w domu.Trzy niewinne istoty zginely w męczrniach bo zostawiono je same!!!!
~OmniBusik 😀 3-12-2017 10:20
do: ~ (8:00)
... skąd tyle jadu, może rodzice byli w pracy na nocnej zmianie. Dzieci były pod opieką dziadka, wiec nie kumam skąd ta agresja?!
~Ja 3-12-2017 15:35
do: ~ (8:00)
Ty debilu czemu kogos wyzywasz sam jestes debilem rodzina ma tragedie a ty tak z malej piszę ich obrażasz nie wieże jak bylo może byli w pracy a jak piszą byl dziadek obok jedno powiem nikomu sie nie życzy źle ale jak by to Ciebie dopadlo o ile masz rodzine i to bys przeczytał te twoje wypocin jak bys sie czuł debilu bez uczuć
~ja 3-12-2017 20:24
do: ~OmniBusik 😀 (10:20)
nie byli w pracy . Mamusia poszla w cug... co do stanu dziadka tez mozna miec zastrzezenia. Brak światła czy odcęci bo się rachunków nie płaciło? Gdzie w tym wszystkim opieka i sąsiedzi.
~ 3-12-2017 21:19
do: ~Ja (15:35)
W pracy hahahha dziwka w casinie na maszynach grala nacpana
~Schengen 4-12-2017 12:50
do: ~OmniBusik 😀 (10:20)
no nie byli w pracy... patologia nie pracuje - patologia się bawi (za 500+)
~P- 4-12-2017 14:42
do: ~OmniBusik 😀 (10:20)
Tak mamusia pracowała tyłkiem zapewne ściągając jeszcze nosem patologia mieli jej jutro dzieci zabrać do domu dziecka
~ 7-12-2017 9:14
do: ~ja (20:24)
Jesteś gnida nic nie wiesz o sytuacji rodziny zamiast oczerniać pomógł bys
~# 3-12-2017 8:10
Umiesz czytać były pod opieką dziadka, sam jesteś bydlakiem. Wielka tragedia
~jg 3-12-2017 8:20
Gdzie byli rodzice! Na imprezie!!!
~Ratataj 3-12-2017 14:57
do: ~jg (8:20)
Widocznie z wlasnego doswiadczenia wiesz jak dzieci sie zostawia same w domu a ty na imprezke!czytaj uwazniej ze dzieci byly pod opieką dziadka
~An 3-12-2017 8:27
Z ludzi to są jednak kur***y!!! To mogło się wydarzyć nawet pod obecność rodziców. Każdy, nawet najbardziej opiekuńczy rodzic na świecie zostawia dzieci pod opieką innych , bo takie jest życie i często inaczej się nie da. Tragedia może wydarzyć się zawsze. To nie było celowe podpalenie przez rodziców żeby ich za to obwiniać. Oj ludzie. Zła w Was co nie miara !!!!
~ 3-12-2017 8:29
Umiem czytać i bylem na miejscu trgedii dzieci były same policja szuka rodzicow i dziadka bo poszli w dluga i zostawili maluchy same w mieszkaniu bez pradu.W tym tygodniu dzieci miały trafić do domu dziecka...Zginęły bo patologia wolała chlać niż sie nimi zajmować....!!!
~zdruzgotana80 3-12-2017 8:41
do: ~ (8:29)
potwierdzam
~ 3-12-2017 9:21
do: ~ (8:29)
Szok:((straszna tragedia ból i smutek w sercu ......
~Jimi 3-12-2017 9:25
do: ~ (8:29)
Pewnie na szybko zrobili papiery w opiece żeby nie było że nic nie robili.Gdyby mieli zabrać do domu dziecka to by zabrali.Ale masz prawo myśleć inaczej.Dla mnie to naiwne
~Xy 3-12-2017 10:50
do: ~ (8:29)
Widać że umiesz czytać dziadka z domu wyprowadzili
~..... 3-12-2017 15:37
do: ~Jimi (9:25)
Właśnie,gdzie była opieka,Ci tak bardzo pracujący URZĘDNICY??????Oni są dla dawania pieniędzy ćpunom,alkoholikom i nierobom.Ta tragedia jest odzwierciedleniem sytuacji w jakiej przyszło nam żyć.Należy zwolnić wszystkich pracowników opieki w Piechowicach,na takich,którzy chcą coś zrobić i zechcą zauważyć problem
~....... 4-12-2017 20:05
do: ~..... (15:37)
Nie tylko ćpuny pijaki i nieroby biorą pieniądze z opieki sama jestem ucząca się matka mam partnera który pracuje i sama biorę pieniądze z opieki. A skoro ktoś tak twierdzi to oznacza że sądzi ludzi swoją miarą....
~przypadek 3-12-2017 8:38
wiele młodych rodziców pozostawia dzieci pod opieką dziadków i to jest normalne w życiu ,każdy z nas dorosłych ludzi robili tak samo,natomiast wracając do tragedii jaka spotkała tych rodziców to tylko możemy wyrazić wielkie współczucie i okazać im pomoc bo to jest naprawdę wielka tragedia.Bardzo proszę nie wypisujcie bzdurnych komentarzy ,dziekuję.....................
~:( 3-12-2017 8:44
Zgadzam sie z tym,ze wielu rodzicow zostawia dzieci pod opieka dziadkow, ale dziadkow ktorzy sa trzezwi I opiekuja sie wnukami. A nie dziadka,ktory jest pod wplywem alkoholu! Takie nocne "wypady" matki z tego co wiem czesto mialy miejsce.
~uhuhu 3-12-2017 16:00
do: ~:( (8:44)
wszyscy byli trzeźwi .. ☺
~AAA 3-12-2017 8:44
Tez slyszalam ze zostaly same przy zapalonej swieczce Bidulki jak musialy cierpieć .Jesli to prawda ciekawe jaka bedzie kara dla opiekuna .
~człowiek 3-12-2017 10:07
do: ~AAA (8:44)
Powiedz gwiazda gdzie słyszałaś? albo przestań siać spekulacje i durne domysły!
~Milosciwy 3-12-2017 8:50
...i gdzie jest tak zwany Bog??? Boga nie ma!!! Boga wymyslili sobie ksieza zeby wyrywac kase od ludzi!!!! A teraz wyrwa jeszcze za 3 pogrzeby... MASOWA SHIZOFREMIA, WIERZYC W COS CZEGO NIE MA!!!
~puh98y 3-12-2017 9:00
do: ~Milosciwy (8:50)
nie tylko księża wieżą w boga zobacz ile jest gatunków religii
~ 3-12-2017 11:05
do: ~puh98y (9:00)
Ale każda religia ma swojego boga, w którego WIERZY
~..... 3-12-2017 12:33
do: ~Milosciwy (8:50)
CO za puste i nielogiczne słowa. Masz pretensje do Boga bo jest źle na tym świecie ? Dlatego tylko uważasz że go nie ma bo istnieje zło ? A wyobrażasz sobie same dobro na Ziemi ? Bez zła nie ma dobra a bez dobra nie ma zła.. Ale sądzę że to trzeba mieć coś w głowie żeby zrozumieć.. Póki na świecie jest człowiek samego dobra nie będzie:P A co do tragedii.. Bardzo szkoda dzieci.. Mieli całe życie przed sobą.. ale do Boga nie trzeba mieć pretensji tylko do drugiego człowieka...że w porę nie zareagował bo można było tego uniknąć jeśli spekulacje są prawdziwe które krążą..
~ 3-12-2017 15:55
do: ~..... (12:33)
Logika jest więc taka: trzeba dostać po mordzie, żeby zrozumieć jak fajnie jest jeśli się po mordzie nie dostaje! Gratulacje sposobu myślenia bardzo inteligentny domorosły filozofie!, .
~borat 3-12-2017 20:47
do: ~Milosciwy (8:50)
bóg był na miesięcznicy
~ 4-12-2017 6:45
do: ~Milosciwy (8:50)
Gdyby ludzie boga w sercu mieli i takich. Pierdul nie pisali i nie gadali nie byloby takich ttragedi.
~Cieplik 3-12-2017 9:02
Miłościwy,ciebie też nie ma,bo nie musisz nikogo obrażać.
~puh98y 3-12-2017 9:02
księża go nie wymyślili wymyślili go bogaci żeby biedni mieli jakieś zajęcie i płacili podatek od nadziei że jak będą dobrzy i będą czynić w/g biblii i i innych ksiąg dobrze to będą mieli nagrodę - co w obliczu takiej tragedii
~Ula 3-12-2017 9:04
Mam nadzieje ze MOPS em sie tez zajma ze tyle bylo zgloszen a dzieciaczki dalej w takiej rodzinie byly.Biedne aniolki(*)
~Anonim 3-12-2017 14:53
do: ~Ula (9:04)
MOPS to normalni ludzi,jak była pani taka zainteresowana dziećmi to czemu nic pani z tym ni zrobiła.Najłatwiej wszystkich obwiniać,nie wierze w głupotę ludzką
kazimierzp 3-12-2017 9:07
Znowu fala komentarzy sfrustrowanych hejterów. Stała się tragedia, zginęły dzieci a wiele osób straciło dach nad głową. Każda z osób które tu się wymądrza niech siądzie sobie przed lustrem i popatrzy na swoją twarz i zastanowi się czy sam jest zawsze w porządku? Czy wpisując różne okrutne i często bzdurne komentarze nie zagłusza własnego sumienia...
~OmniBusik 😀 3-12-2017 10:25
do: kazimierzp (9:07)
Dokładnie, wyjął mi pan ten tekst z ust . Sami znafffcy i mondrale , ale na codzień sami przechodzą obojętnie obok wielu krzywd i nie zareagują 😓
~cub 3-12-2017 13:14
do: kazimierzp (9:07)
Pozdrawiam. Najmądrzejsza wypowiedź na temat hejtu. W kilku słowach znakomita analiza.
~Zzzz 3-12-2017 9:11
Tragedia.Ale godzie były szanowne panie z mopsu płacą zapomogi 500+ dają na węgiel a nie wiedziały że w domu prądu nie ma .wypłaca zasiłek i problem z bani .Interesują się tylko nie tym co trzeba .Cały ten Piechowickim mops powinien zostać wymieniony jakoś kontrola powinna zostać przeprowadzona .Kierowniczka i reszta tej brygady popijają kawę w biurze kiedy się tam nie zajdzie obrażone że mają udzielić jakichkolwiek informacji .Matka powinna siedzi c w więzieniu za pozostawienie takich maluch dzieci ale mops cały do wymiany
~לזמן מוגבל 3-12-2017 9:21
Главное чтобы тебе потом расскажу что труд бдъ Митрофановой ,,,, ,,,,,,
~Cieplik 3-12-2017 9:28
Ulitował się Bóg i zabrał do siebie ,bo na ziemi nie było miejsca dla nich, wszyscy je opuścili,ale jak w Niemczech czy innym kraju dzieci polskim rodzicom odbiorą to larum,a nasze dzieci muszą iśč z tego świata.
~nina 3-12-2017 9:31
#tematdlauwagi
~Jimi 3-12-2017 9:32
Opieka z mopsu jak zwykle do doopy.Ale ludzie obok widzą i nie zasygnalizują.A ile by im z portfela ubyło gdyby ten prąd tym dzieciom opłacili?
~Tia 3-12-2017 12:17
do: ~Jimi (9:32)
Matka miała 3x500 na dzieci , tylko wolała chodzić w długą zamiast dziećmi się zajmować. A Ty chcesz jej jeszcze rachunki płacić ???? Te dzieci powinny zostać już dawno zabrane do domu dziecka lub umieszczone w normalnej rodzinie. Teraz już za późno....
~AniaL 3-12-2017 18:12
do: ~Tia (12:17)
dlaczego trauma tych dzieci tyle trwala..Szok!! Dlaczego sąsiedzi nic nie pomogli !!! Dręczyła bym MOPS wezwala telewizje!!! Cierpialy maluchy!!!!!! Niech szlak to wszystko trafi!!!!
~@^@ 3-12-2017 9:42
Ciągną się za nami ten wiek zaborów, okupacji, PRL-u, w wielu rodzinach dziedziczy się biedę i patologię a mamy zbyt słabe elity by temu zaradzić. Nadzieja w szkolnictwie, które nalezy jak najbardziej dofinansować, w pracy koścoła. 500+ przeznaczone na smartfona nie nauczy dziecka jeść nozem i widelcem a rodzica uczciwego zarobkowania i odstawienia flaszki. Wazne jest aby otoczenie zwracało uwagę i interweniowało. TO UWAGA OGÓLNA nie odnosi się do tej tragedii, bo szczegółów nie znam.
~Aj lov msp 3-12-2017 9:51
:(
~ 3-12-2017 9:59
czasu nikt nie cofnie stała się wielka tragedia zgineły małe niewinne dzieci trzeba się zastanowić czy można było tego uniknąć , nie obwiniam sąsiadów i ludzi którzy mogli zapobiec tragedii niech sobie odpowiedzą czy zrobili wszystko żeby do tego nie doszło łączę się w bólu ze zmarłymi
~ABC 3-12-2017 11:36
do: ~ (9:59)
Jak można się łączyć w bólu że zmarłymi. Zmarłych już nic nie boli.
~zawiedziona 3-12-2017 10:14
Przykre ,że giną niewinne dzieci bo administracja jest nieudolna, jeżeli to była patologiczna rodzina to co zrobił MOPS aby te dzieci odizolować od takich rodziców , znieczulica sąsiedzka, cco zrobili sąsiedzi aby pomóc tym dzieciom.
~Ewa 3-12-2017 10:14
Wielka tragedia😢Spoczywajcie w pokoju kochane aniołki😢😢😢
~Rodzina 3-12-2017 10:15
Możecie podać nazwisko?
~FFF 3-12-2017 12:18
do: ~Rodzina (10:15)
Niegrzeczne pytanie.....
~... 4-12-2017 9:16
do: ~Rodzina (10:15)
dynia
~~ 4-12-2017 20:49
do: ~... (9:16)
A ty jesteś burak
~Gocha 3-12-2017 10:18
21 wiek. Dzieci bez prądu. Niebywale. Niewyobrazalne.Zima. Gdzie były do cholery baby z mopsu Powinny być wyłane na zbity pysk. Natychmiast. Dyscyplinarnie Urzędnik nie dopełnił obowiązku. Jak one sobie to wyobrażały. A sąsiedzi. Grzech zaniedbania
~ 3-12-2017 11:50
do: ~Gocha (10:18)
A gdzie TY byłeś???!
~Gosc 3-12-2017 18:31
do: ~ (11:50)
Napewno nie piłem w mopsie kawy.
~ 3-12-2017 18:49
do: ~Gosc (18:31)
Nie o to pytam! OK, no to gdzie piłeś kawę?
~od kiedu urzędnik 4-12-2017 7:28
do: ~Gocha (10:18)
od kiedy urzednik odpowiada za obecność prądu w czyimś domu!! ludzie stuknijcie się w głowe. To moze ja tez sobie nie bede palacić rachunków przyjdzie urządnik i mi wszystko ureguluje!! Kobieta nie płaciła (musiała mieć sporo zaległosci, skoro odcieli, tak szybko tego nie robią). I co my podatnicy powinniśmy sie zrzucać na czyjeś długi? Absurd jakiś. Pewnie z tego i jeszcze innych powodów mops wystapił do sądu o odebranie dzieci i podobno taka decyzja została wydana. Podpowiedzcie zatem mądrzy ludzie co innego można bylo zrobić mądrale. oskarżacie łatwo podajcie rozwiązania. konkrety a nie bzdety - winna opieka
~pol 4-12-2017 12:35
do: ~od kiedu urzędnik (7:28)
Nie opowiadaj głupot bo teraz stało się, opieka wiele mogła zrobić w tej sprawie i społeczeństwo sąsiedzi są zimni na wszystko a urzędy chciwi! W tej sprawie nie chciało się ruszyć grubych zatłuszczonych d.. z krzesła, a na światło dla dzieci nie było bo ,nie dostaniemy premii na koniec roku za brak oszczędności w rozdawnictwie itd moim zdaniem na kopach powinni wyjechać z pracy do puszki to tyle!!!
~... 4-12-2017 15:09
do: ~od kiedu urzędnik (7:28)
Zgłaszało się nie raz! Nie chodziło wtedy o tą rodzinę, ale MOPS przecież ten sam. Działanie pań opieszałe i znikome. Gdy naciska się kuratorkę, by podjęła jakiekolwiek działania, ta przestaje odbierać telefony. Takie są realia w Piechowicach! To gdzie tu jeszcze zgłaszać?! Panie umawiają się na wizytę i dają wiarę opowieściom patologicznych opiekunów! Dosyć tego! Niech jakieś służby się tym w końcu zajmą! Jedna trageda to aż nadto!
~ 5-12-2017 19:27
do: ~... (15:09)
Burmistrz i Rada Miasta - zrobią wszystko żeby się w przyszłości - podobna sytuacja nie wydarzyła
~ev 3-12-2017 10:25
Jaka opieka psychologa????!!!!!! Flaszki im dajcie to najlepsza dla nich pomoc !!!! Ona najlepiej rozwiąże ich problem. A dzieci już dawno powinny być jej odebrane. Mam nadzieję, że nie wyjdzie z kryminału!!! Ewakuowano 14 osób.... A gdzie były te osoby jak dzieci krzyczały, paliły się żywcem?????? To był parter ....tak niewiele trzeba było żebym im pomóc.
~andrzej75 11-12-2017 11:16
do: ~ev (10:25)
bardzo dobrze zauwazylas.tylu mieszkancow i nikt niepomogl,masakra,z drzwiami bym wszedl
~zjaleźć winnego 3-12-2017 10:32
W nas polakach drzemie coś takiego, że w każdej sytuacji musimy znaleźć winnego. Potrafimy to robić jak mało kto. mamy przeciez prawo do oceniania innych , nigdy siebie. Rodzina ponoć patologiczna...podopieczni MOPS. Więc winny mops. A tak naprawdę winni są rodzicie i tylko rodzice.Skoro rodzina była patologiczna to co zrobileś ty oceniający w tej sprawie? Ile telefonów wykonałeś do mopsu? Zgodziłeś się być świadkiem na sprawie? Podałeś swoje dane? Informowałeś kuratorów o tym co sie dzieje w rodzinie? Zgłaszałeś ,ze matka pijana, naćpana? A jak zgłosiłeś to czy podałeś swoje dane? Mops wie tyle ile powie mu otoczenie, rodzina zawsze gra, że wszystko jest ok. Gdyby tak wszyscy piszący i oceniający zgłaszali każdy niepokojący fakt, sąd pewnie nie miałby wątpliwosci i dzieci dawno byłyby w placówce. A tak pewnie skąpe informacje anonimowych zaangażowanych i zupełnie odmienne rodziny. I sprawy trwają latami... bo tak naprawdę trudno ustalić jaka jest prawda. Wszyscy chcą załatwiać sprawy ale nie swoimi rękami, niech ktoś inny zgłosi, ja nie chce sie mieszać itd.itd.A potem lament Mops winny. To mops spalił te dzieci? Mops ma swoje procedury, jak ich nie zastosuje to ma na plecach Uwage, Interwencje i inne. Jak odbierze dzieci płaczenie ze zle, jak zostawi też płaczecie ze zle. Miejcie poczucie odwagi i reagujcie w takich sytuacjach. reagujcie w sposób skuteczny, z podaniem swoich danych . Moze bedziecie musieli iść do sądu, ale skoro potem oceniacie, ze inni nic nie zrobili sami bądźcie w porządku. Dziś na FB krąży filmik jacy to źli pracownicy mops bo odebrali kochające m
~zjaleźć winnego 3-12-2017 10:33
matce biedne dziecko. Pewnie przyjedzie uwaga. I znowu mops winny... i bedziecie ubolewać nad biednym dzieckiem... Zastanówcie ile wy sami jesteście zrobić by zapobiec takim tragediom. Jeżeli nic to nie macie prawa oceniać
~budda 3-12-2017 10:34
A co wy macie do pracowników MOPS-u? Urzędnik Mops-u działa zgodnie z przepisami i nie może odebrać dziecka tylko dlatego,że ma takie "widzimisię" Jak urzędnik by przyszedł z milicją i na siłę odebrał dzieciaki to wtedy byście lamentowali,że państwowe instytucje prześladują ludzi i odbierają im dzieci bez powodu.Poza tym od wychowywania dzieci są rodzice a nie urzędnicy itp.
~FFF 3-12-2017 12:02
do: ~budda (10:34)
Do ` budda ... urzędnik MOPS...zgadza się ma działać zgodnie z procedurami ... tylko procedury nic mówią o tym że pracownik ma wstać od biurka i ruszyć w teren , ma przeprowadzać wywiad , ma przeprowadzać kontrole , nie takie zapowiadane i w wcześniej ustalonym terminie. Pracownik MOPS-u ma myśleć a nie powielać bzdurne stereotypy i myśleć aby mu się w " papierach " zgadzało , pracownik MOPS-u musi mieć empatie i samodzielnie wyciągać wnioski , analizować zastaną sytuację , i działać , działać.....nie po raz pierwszy pracownicy się nie popisali...
~Tubylec 3-12-2017 16:21
do: ~FFF (12:02)
Dlaczego oceniacie nie mając wiedzy. Psy wieszacie na Mopsie, nie wiedząc jaka jest prawda. Czy wiecie na pewno, że nie było wywiadu i interwencji, czy nie było wniosku do sądu o odebranie dzieci. G... wiecie a wylewacie żółć i oczerniacie ludzi. Zastanowiliście się czy kogoś tym nie krzywdzicie. Łatwo siedzieć przed komputerem i bić pianę, ale czy to jest zgodne z prawdą, to się nie zastanowicie. Jak Mops odbierał dzieci z patologicznych rodzin to zaraz było larum, że się dzieci z powodu biedy odbiera, a teraz trzeba czekać na decyzję sądu , więc co ma pracownik Mops zrobić, żeby to było szybko. Gderać potraficie, a jak trzeba interweniować i przed sądem zeznawać to kity pod siebie i was nie ma, bo się boicie. Najlepiej pie... farmazony jak się jest anonimowy internautą.
~ 3-12-2017 10:41
Internauci nie używajcie słowa rodzice bo tam ich nie było, tylko matka ćpunka - która każde dziecko miała z innym mężczyzną. Od najmłodszych lat ćpała i szlajała się lat. Niech organy ścigania zajmą się tą sprawą dokładnie bo można przypuszczać, że matka zrobiła to sama i celowo.
~kis 3-12-2017 10:44
Jest za co pić-1500 +
~ 3-12-2017 12:40
do: ~kis (10:44)
Skończyło się 1500+ , nie będzie za co pić dyktę.
~Ximek 4-12-2017 10:15
do: ~ (12:40)
ćpa i chla teraz z kasą będzie krucho
~ 3-12-2017 10:50
To podwyżcie pensje tak jak w Niemczech to będzie stać każdego na nowy piec i czyszczenie komina i nie będzie tragedii w zmarłych dzieciach!, A tak to k..wa z czego Ci ludzie mają płacić z najniższej k..wa krajowej ! przecież to tylko wystarczy k..wa na koryto z biedronki, a i tak to żarcie paskudne z gęby wyłazi. Zrozumiano ćwoki w rządzie co sterują wyplatami
~ 3-12-2017 10:51
Szkoda że nie wyskocZyły oknem biedaczyska.niech spoczywają w pokoju.
~Tomasz Miroszkin 3-12-2017 11:34
do: ~ (10:51)
Zatruły się, wykładzina, firanki itp. wszystko to zatrucie Cię w moment. Są takie tworzywa jak POM (często w samochodach) że spalenie kilkunastu gramów w pomieszczeniu zabije wszystko :(
~Urzędnik 3-12-2017 10:53
A co tam dzieci ważne żeby podatek w kasie był.
~miś 3-12-2017 10:56
dokładnie, jak MOPS czy sąd zabierze dzieciaka bo nie ma warunków do życia to larum, że bezduszni urzędnicy. Jak zostawi w zagrzybionej norze to larum, że jak tak można żyć, gdzie był MOPS, gdzie sąd, gdzie policja i nagle wielka składka tzw ludzi dobrego serca żeby nierób sobie mieszkanie wyremontował i dalej za publiczne pieniądze wychowywał małolaty. Mogę ponowić pytanie przedmówców- gdzie byliście i czy zgłaszaliście tą patologie do MOPSu jeśli rzeczywiście tam była patologia bo tak piszecie a z tego z artykułu to nie wynika? Ciekaw jestem co katolicy powiedzą na tą tragedie. Klepią różańce i inne wierszyki, zamykają sklepy w niedziele, rzucają na tace a w świecie ich boga dzieciaki palą się żywcem. Poczytalibyście to wasze pismo święte(od początku a nie wybrane fragmenty) to byście się za głowy połapali jaki to wasz bóg miłosierny. Kościół manipuluje ludźmi od wieków. Podaje od dziecka ograniczone i wybiórcze informacje, "interpretuje" pismo św. w zależności od tego jaka jest koniunktura, uczy klepania wierszyków i w ten sposób tworzy marionetki rzucające na tace co tydzień i finansujące tą ośmiornice, nie potrafiące rozsądnie pomyśleć a jak pojawia się tragedia to nagle boga nie ma. Winien człowiek. Pytam się po co klepiecie wierszyki skoro to nie ma na nic wpływu i po co będziecie je dziś klepać w kościele? Gdzie był wasz bóg jak dzieciaki paliły się żywcem? Dramat dzieciaków. W zeszłym roku pijak zabił dwie dziewczynki a teraz pożar pochłonął kolejne ofiary.
~Pyś 3-12-2017 12:39
do: ~miś (10:56)
To pokaż proszę co takiego zrobili myślący niewierzący w tej sprawie..
~ 3-12-2017 15:15
do: ~miś (10:56)
Bzdety na temat tragedii :(
~LEN 3-12-2017 10:59
Jelonka wyłączcie komentarze po co to komu,to jest tragedia tych osób.
~ 3-12-2017 11:13
do: ~LEN (10:59)
Dlaczego ? Komentując (różnie) może dajemy propozycje jak te problemy rozwiązać
~aaa 3-12-2017 11:06
Bóg istnieje i może nie mógł już patrzeć na tragedię tych dzieci! Jakie życie mogłoby ich czekać w domu dziecka?! Albo wspaniała rodzina zastępcza, albo ktoś kto znęcałby się nad nimi.
~ 3-12-2017 11:11
do: ~aaa (11:06)
Dajmy kolejne 500,00 a patologia będzie uradowana. Jestem za pomocą takim rodzinom ale danie pieniędzy bez zastanowienia to najłatwiejszy sposób pozbycia się problemu - ta władza tak niestety ma - bale u ojczulka najważniejsze. Amen
~..... 3-12-2017 12:57
do: ~ (11:11)
Lepiej zamiast 500 plus dać bon na artykuły które są niezbędne.. Patologia nie miałaby za co pić .. To nie pierwsza tego typu tragedia.. Odkąd jest 500+ coraz więcej jest przemocy domowej itp.. . Ale to nie miejsce i czas na takie gadanie.. Uszanujmy to co się wydarzyło. Wielka tragedia. Oby tam po drugiej stronie było im lżej.. [*]
~ 3-12-2017 21:43
do: ~..... (12:57)
W jakim świecie Ty żyjesz?Jakie bony? Patologia to patologia.Sprzeda bony,bo na chlanie i ćpanie musi być.Dzieci w takiej pseudorodzinie są jedynie sponsorami takich bydlaków!
~miś do aaa 3-12-2017 11:17
człowieku co ty wypisujesz??? Uważasz że rodzina zastępcza albo dom dziecka jest gorsze niż żyć z rodzicami dysfunkcyjnymi i spłonąć żywcem we własnym domu?? Szczerze to nie spodziewałem się takiej odpowiedzi. Nie wiem co odpisać. Bóg nie mógł patrzeć na tragedie dzieci to patrzył jak palą się wołając o pomoc. Uważasz że osoby z domów dziecka to jacyś gorsi ludzie?? Może tzw. ludzie gorszego sortu jak to jeden ze znanych polityków określił? Dałeś świadectwo swej wiary a może i całego światopoglądu. Masakra.
~Urzędnik 3-12-2017 12:28
do: ~miś do aaa (11:17)
Bóg nie istnieje tylko podatki.
~B+ 3-12-2017 11:19
Większość komentarzy poniżej jakiegokolwiek poziomu!!!Co trzeba mieć we łbie, żeby dodawać tak ohydne komentarze w obliczu tak niewyobrażalnej tragedii.Admin śpi???Dlaczego nie wyłączy możliwości komentowania pod tym artykułem???!!!
~sen 3-12-2017 11:27
24jg wyłączyło komentarze a wy nic .DALEJ CZERWONA DOLINA
~ 3-12-2017 11:37
do: ~sen (11:27)
to właśnie czerwoni cenzurowali ,ogarnij się
~marucha 3-12-2017 11:33
A gdzie był pedagog szkolny i dyrekcja szkoły ??!!! nic nie wiedzieli ...to na bruk
~pozdroo600 3-12-2017 11:34
Niektórym paniom z MOPSU lampy solarium przyćmiły realia !!!!
~Tubylec 3-12-2017 16:27
do: ~pozdroo600 (11:34)
A tobie bozia rozum odebrał
~ 3-12-2017 11:35
Pożar od świeczki???Mało prawdopodobna śpiewka.No chyba że się dzieciaki nią bawiły przy firankach.
~ 3-12-2017 12:30
do: ~ (11:35)
Komin nie czyszczony od lat bo pensje jak w Afryce a ceny usług jak w Szwajcarii.
~Xcc 3-12-2017 22:51
do: ~ (11:35)
Może stale na stole gdzie jest obrus może się przewróciła bywa roznie
~ 3-12-2017 11:42
Jak jest napisane. Były pod opieką dziadka. Zazwyczaj dziadek to starsza osoba. Mógł przysnąć ze zmęczenia i świeczka została. Mogło też wydarzyć się coś innego. Nikt tego nie wie, więc po co te chore spekulacje? Przestańcie się kłócić i spójrzcie na to jak kruche jest życie. Taka lub podobno sytuacja mogła przydarzyć się każdemu z nas. Nieszczęśliwie trafiło na biedne dzieciaczki 😟
~Piechowiczanin 3-12-2017 12:39
Na mamusię wystarczy spojrzeć, by wiedzieć, że skrajna patologia. Dzieci na ulicy były krzyczane i szarpane. Tacy ludzie nie powinni wychowywać dzieci. Straszna tragedia.
~Piechowiczanin 3-12-2017 12:41
Ta kobieta powinna skończyć za całokształt w ciężkim więzieniu.
~Piechoiczan 3-12-2017 13:19
Przykre...Moje kondolencje...Biede dzieciaki miały przed sobą całe życie...wszyscy Hejtują matke trojga dzieci sama jest w trałmie ludzie ! Postawcie się na miejscu tej kobiety ! Wyobraźcie sobie co ona musi czuć po stacie trujki dzieci i czytaniu tych komentarzy...wszyscy się pytają gfzie była matka i wszyscy piszą że dły czas ćpała i piła a może matka była a pracy i tak na prawdę ktoś chce ją tylko oczernić ale nic już nie przywruci życia aniołków zapalmy znicza [*]
~ 3-12-2017 18:09
do: ~Piechoiczan (13:19)
Wróć do podstawówki i naucz się ortografii, a później porozmawiamy.
~ 3-12-2017 21:27
do: ~Piechoiczan (13:19)
No w pracy hahahha casino na ulicy Krysztalowej (zymierskiego) to raczej bie praca chociaz moze grala zeby pieniadze rozmnozyc!!! Masakra.... Bog tak chcial. Sttaszna tragedia ale dzieci juz w niebie a matka.bedzie miala pieklo
~Iwet 3-12-2017 13:21
Tak bardzo boli ta przykra wiadomość. Pokój ich duszom. Tylko jednego nie rozumiem i pytam dlaczego dopiero po takiej tragedii tyle osób komentujących odważyło się przyznać , że wiedzieli więcej. :(:( .
~Bożka 3-12-2017 13:33
Zapalmy znicz i bo za szybko odeszły biedne dzieciatka
~Anonim 3-12-2017 13:35
Biedne dzieciaki...zapalmy znicza [*] ...strażacy słyszeli krzyki dzieci gdy umierały 😖 Zastanawia mnie jedno... czy matka nie zrobiła tego umyślnie ? Skoro pokój dzieciaków był zamknięty na klucz a kobieta zostawiła im zapaloną świeczke...biedne duszyczki [*]
~Bujda 3-12-2017 14:52
Wątpię aby strażacy i policjanci dostali wsparcie psychologa...
~ 4-12-2017 12:53
do: ~Bujda (14:52)
Ciekawe czy ratownicy medyczni dostają wsparcie... Bo w przeciwieństwie do policji i strażaków nigdy nie dostają.
~ 3-12-2017 15:10
Tragedia. Pytanie jak zapobiec kolejnej? "Mamusia" młoda to jeszcze może. ... Różne są komentarze, mądrych tu dużo i winnych szukajacych też. Ale co na przyszłość? Skoro się tymi zajmowała jak zajmowała to nagle się poprawi? Dość łatwo za 9 miesięcy mieć znowu 500+ . I to jest jeszcze bardziej straszne....
~pola20 3-12-2017 15:11
To byl parter...dlaczego nikt z sasiadow nie ratowal dzieci....dlaczego nie powiedzieli strazakom ,ze tam sa male dzieci...cos tu nie gra...Boze chron od takich sasiadow...
~ 3-12-2017 15:16
do: ~pola20 (15:11)
Jesteś sąsiadem. Co robisz o 2 w nocy?
~głupek z piechowic 3-12-2017 15:23
prokuratura z urzedu zajmie sie MOPS-em i panie beda mialy teraz ciepło
~.......... 3-12-2017 15:46
do: ~głupek z piechowic (15:23)
Należy zrobić listę za wywaleniem wszystkich urzędników odpowiedzialnych za pomoc ludziom w złej sytuacji życiowej.Była świeczka,więc nie było prądu i jakoś nikt o niczym nie wiedział.Myślę,że wiele osób wiedziało-udawali,że nie wiedzą.Pewnie dzieci były głodne i też nikt o niczym nie wiedział i nic nie widział-to takie proste.Prawda????
~Ja 3-12-2017 15:43
Ludzie kto tu pisze połowa to debile ta rodzine dosiegla tragedia jala by nie byla osądzać wszyscy ale gdzie byliście by pomóc przed tragedią oby tych co tak osadzaja nigdy nic podobnego nie dosieglo bo zobaczycie co będą pisac o was tam zginely dzieci byl dziadek może oczekuja pomocy mebli odzieży farby prosze to sie wykascie a nie tylko krytyka
~ 3-12-2017 15:56
do: ~Ja (15:43)
Też się wykaść
~logik 3-12-2017 15:58
Witam.Jak bardzo trzeba być ograniczonym żeby takie idiotyzmy wypisywać .No ale cóż ograniczonych. ...trochę mamy w Polsce.Matka ojciec i dziadek byli trzeźwi, 0 narkotyków. .wiem bo byłem a wy już takie bajki wymyślacie .Żadna matka nie chciałaby śmierci dla swoich dzieci! Taka prawda. Dzieci zawsze były bardzo grzeczne i nakarmione a jak każdy rodzic pracować trzeba !! Mops- no cóż woli pijakom i nierobom dać zasiłki i węgiel ?Nie matkom pracującym! !Taka prawda .Wiem z obdukcji.
~bla 3-12-2017 16:33
do: ~logik (15:58)
ale kłamiesz człowieku kogo bronisz?? cpunki pijaczki?? jestes dnem
~ 3-12-2017 15:59
Błąd, że i ciebie tam debilu nie zamknęła. Nie pisał byś debilnych tekstów "biedna duszyczko".
~ 3-12-2017 16:11
Do wszystkich ludzi którzy twierdzą, że matka była na nocnej zmianie, otóż nie była, gdyż od paru lat wgl nie pracowała, tylko szlajala się po nocach zostawiając dzieci pod opieką dziadka alkoholika
~Bambo 3-12-2017 17:06
Wielka tragedia Boże. Znów dzieci. Boże wieczny odpoczynek im daj i twoja światłość niech ich otacza. Z pewnością w Twoim królestwie jest mieszkań wiele. Kondolencje dla rodziny. Dziadek niech wraca do zdrowia. Z wyrazami smutku i łączę się z wami.
~Xyz 3-12-2017 17:11
Dla jasność matka to ćpunka dlatego w tym czasie nie byli jej w domu i dzieci nie były pod opieka dziadka gdyż ten ze swoją córka nie miał praktycznie kontaktu . Matka dzieci biła je jak i ojca dzieci były zaniedbywane i krzywdzone
~Mallla 8-12-2017 22:29
do: ~Xyz (17:11)
Dlaczego niecreagowales ?! Ludzie reagujcie.... pójdzie zeznawać na policję... ta kobieta jest w kolejnej ciąży. Nie pozwólcie na to by dzieci były krzywdzone
~ 3-12-2017 17:15
kilka lat temu zgłosiłam telefonicznie do mopsu w Podgórzynie ,że rodzice piją a dwoje małych dzieci jest bez opieki Pani z mopsu odpowiedziała " to nie pani sprawa" dziwicie się ze ludzie nie reagują ja od tamtej pory też już nigdy nie zareagowałam na krzywdę dzieci mimo że wiem iż takie rodziny są w sąsiedztwie
~Sarna 3-12-2017 17:33
do: ~ (17:15)
Zawsze reaguj. Zawsze, zawsze, zawsze.
~AniaL 3-12-2017 18:21
do: ~ (17:15)
Pani z Mopsu to tylko Pani z Mopsu!! Nie jedyna !! Nie wolno pozwalac na krzywde dzieci. jest wiele instytucji!!
~Jarek 4-12-2017 8:32
do: ~AniaL (18:21)
Panie z Mopsu mają nadzór burmistrza. Ale burmistrz Piechowice to nie burmistrz tylko ogólna plotka i nieudacznik. Też ponosi tu winę za brak nadzoru.
~Ddd 3-12-2017 17:27
Tak dziwie sie ze dalej nie reagowalas. Wiedzialas a milczalas. Trzeba bylo pisac i zglaszac do sadu na policje do szkoly.a nie umywac rece bo nie uslydzalas tego co chcialas.. Moglas duzo zrobic a odpuscilas... Nie czujesz ze nawalilas? Oskarzasz innych a sama olalas te dzieci
~Tr 3-12-2017 17:30
Opieka społeczna w Podgorzynie sama potrzebuje opieki -KURATORA!
~Ja 3-12-2017 17:42
A ty czym sie wykazales słucham ja szczerze niczym ale i nie jade po tej rodzinie i nie wyzywam
~Duzyjas 3-12-2017 18:13
Żal tych dzieci. Boże miej miłosierdzie nad tymi duszkami
~AniaL 3-12-2017 18:15
Gdzie był MOPS!!!! co teraz te Paniusie powiedzą!!! Jak to mozliwe zeby malutkie dzieci nie mialy prądu, nie mialy podstawowej opieki, Gdzie byli sąsiedzi!!! Wszyscy macie na sumieniu te dzieciaki!!!! Nie ma słów na te znieczulice!!!!!
~AniaL 3-12-2017 18:19
Potrząsnelabym niebo i ziemie gdybym widziala krzywde dzieci!!!! Czy taką biedę!!!! Musimy reagować OD RAZU!!! Mops - macie te dzieci na sumieniu!!! Wiedzieliście o tej sytuacji w tym domu!!!!!!!
~Energetyka 3-12-2017 18:27
Odcięli im prąd matka używała świeczek , wtrącili ich w stan !
~Mikołaj Energetyka ,,Prezent 3-12-2017 18:40
Odcięli prąd , dzieci zaświeciły światło świeczką pewnie bały się ciemności 😥
~Al 3-12-2017 19:11
Sasiadam dajcie spokoj normalni ludzie w nocy spia. Winna jest opieka tak jak w Piechowicach jak i w Jeleniej Gorze nic nie robia wierza takim osoba na slowo zapowiadaja sie jest posprzatane ugotowane.Takim rodzina opieka pomoże bo tak zwani"chorzy ludzie". Dzieci nie wybieraj rodziny w ktorej zyja a polskie prawo dziala jak chce. Po co maja isc do pracy jak opieka da pieniadze wegiel zywnosc zaplaci rachunki.
~Jk 3-12-2017 22:19
do: ~Al (19:11)
Jak dajcie spokój. Przecież ta sytuacja nie działa się od wczoraj. Wszyscy widzieli jak dzieci chodziły bez opieki !
~ 4-12-2017 12:08
do: ~Jk (22:19)
Wiedzieli czy nie wiedzieli teraz to juz nie ma znaczenia. Co mieli zrobic czuwac na zmiane pod drzwiami cala nac tydzien miesiac do puki laskawie opieka by zareagowala gdzie Dobrzeń wiedziala co sie dzieje. Polskie prawo jest slabe!!! Ludzie pracuja maja swoje problemy a w nocy chca po prostu odpoczac przed kolejnym dniem bo nie kazdemu pieniadze spadaja z nieba. Szkoda tylko biednych dzieci bo nic nie byly winne.
~king-kong 3-12-2017 19:17
Wielka szkoda dzieci.
~Witek52 3-12-2017 19:28
Pili zapewne z pakietu 500+
~Martika 3-12-2017 19:29
Spoczywajcie w spokoju aniołki (*)
~Xxx 3-12-2017 19:33
Właśnie mówili o tym w Faktach. Zarówno matka jak i dziadek byli trzeźwi. Kondolecje dla rodziny [*]
~Xxx 3-12-2017 19:37
Trzeźwi... ale jeszcze zrobiono testy na narkotyki...
~zjaleźć winnego 3-12-2017 19:37
opieka zabiła dzieci... ludzie opamiętajcie się. nie wiem czy chcielibyście by odbierano dzieci w tempie jaki proponuje AL. Jak odbierają to lamentujecie...zdecydujcie sie o co wam chodzi.. odebranie dzieci to ostateczność ... W Niemczech odbierają dzieci jak sie da klapsa, i krytyka jest ogromna.. tego chcecie?
~aa 3-12-2017 20:23
do: ~zjaleźć winnego (19:37)
Tu chyba jest inna sytuacja nie uważasz? Klaps a permanentne zaniedbywanie to chyba zupełnie cos innego.
~Jullaaa 3-12-2017 19:39
Ciekawe ,że nikt z sąsiadów nie poczuł wcześniej czadu , Biedne dzieci:(
~fastZNICZ 3-12-2017 19:53
Zapalmy ZNICZ [*]
~Zj 3-12-2017 20:28
Szkoda dzieci trzeba się nimi opiekować a nie latać po imprezach ekipa z 500 +
~ 3-12-2017 20:38
te dzieci czekaly na mokolaja a nie na smierc , BOZE,
~Gość 3-12-2017 20:50
Wyrazy wspolczucia dla rodziny
~ 3-12-2017 21:37
Panie Burmistrzu wielki zal po tych duszyczkach,ale to jest dobry moment zeby wyczyscic urzad z ludzi niekompetentnych.Tam pracuja ludzie po starych ukladach,przychodza po pensje,a Pan niestety swieci za nich oczami.Wszystkiego Pan sam nie ogarnie.Czas na swieza krew w urzedzie i inne spojrzenie na Piechowice gdyz z ta ekipa Pan polegnie w wyborach.Czas na komisje na czele z Panem Nadolnym ktora obejdzie miejsca znane z podobnej sytuacji.Dziwi brak reakcji szkoly,urzedu,sasiadow.Te dzieciaki sa juz w niebie ale pieklo mialy na ziemi.Niech sie przysnia niektorym
~Piechowiczanin 3-12-2017 21:52
Wpierw należałoby zmienić burmistrza. Słaby urząd.
~ja 3-12-2017 22:18
jakby nie dostali 500+ nie mieli by za co pić, biedne dzieci, dla
~ 4-12-2017 8:18
do: ~ja (22:18)
Gdybyś ty nie pił /a /, tobyś takich idiotyzmów nie pisał / a /.
~u 4-12-2017 0:18
Ewidentna wina Tuska, dobra zmiana płaszczaka ściga białe róże !!!
~ 4-12-2017 8:19
do: ~u (0:18)
ty jesteś ewidentną winą Tuska. I rodziców.
~0312 4-12-2017 4:41
Wlasnie 14osob na budynku i nie czuli,że się pali na parterze,a z tego co widać paliło się bardzo i szybko!Dzieci napewno krzyczały,płakały... Teraz matka,mops i inny winni.Zacznijcie zastanawiać się nad sobą!Dlaczego nie pomogliście tym dziecią!Szczere kondolencje dla rodziny [*] [*] [*]
~mopsik 4-12-2017 6:24
A gdzie był ojciec dzieci?? Również winny jak i matka. Za pozostawienie dzici bez opieki i ich śmierć powinni dostać dożywocie!!! Świadomie narazili te aniołki na śmierć!!!
~P- 4-12-2017 14:51
do: ~mopsik (6:24)
Ojciec dzieci. Nie jeden a 3 ona z każdym wszędzie itd
~wrrr 4-12-2017 8:23
proszę Redakcję o zablokowanie komentarzy - jakoś inne portale potrafią..... stała się tragedia .......
~k.a 4-12-2017 8:42
Kolejny przykład że 500+ nie powinno iść do ręki nieodpowiedzialnych rodziców, tylko na opłaty za media, przedszkole itp.
~gochah 4-12-2017 8:49
Proszę o wyłączenie komentarzy
~Twoja candy 4-12-2017 9:46
Skoro co poniektórzy Wszystko tak wiele wie lub wiedziało na temat tej rodziny to czemu nikt ani nic z tym nie zrobił... Tylko teraz cwaniaka tu gra czego to on o tej rodzinie nie wie :/
~Ooo 4-12-2017 11:02
Ludzie, przestańcie chrzanić jeden na drugiego. Skoro był wydany nakaz umieszczenia dzieci w placówce opiekuńczej to ta tragedia jest tylko dowodem na to ,że organy miejskie/ państwowe miały rację i wydały odpowiednią decyzję. Przyklejanie do tego debaty o 500+ też nie jest na miejscu. Gdyby ludzie byli normalni, potrafili stworzyć rodzinę albo chociaż odpowiedzialnie się nimi opiekować to jestem pewny ,że te pieniądze bardzo by tym dzieciakom pomogły w rozwoju.
~gshsj 4-12-2017 12:13
A może mops opłacił rachunek za energię Ale energetyka nie włącza prądu od razu. czy w takim wypadku energetyka też jest winna?winna jest matka i dziadek a nie mops. sądy ip ludzie!!!
~@^@ 4-12-2017 12:18
Nie wiem po co te MOPSY, to juz lepiej charytatywne organizacje z autentycznie zaangażowanymi ludźmi niż zobojętnieni rutyną urzędnicy. Najważniejsze, żeby w papierkach się zgadzało, stan rzeczywisty niewiele obchodzi. Ile byśmy zaoszczędzili likiwidując takie urzędy łącznie z "pośrednictwem pracy".
~pii 4-12-2017 15:43
500+ nie ma tu nic do rzeczy. Najmłodsze dziecko miało cztery latka, czyli zostało poczęte przed wprowadzeniem programu. Tym dzieciom to w tej chwili jedynie modlitwa pomoże, a nie gdybanie kto zawinił. To już im życia nie wróci.
~jewka 4-12-2017 18:55
do: ~pii (15:43)
Rok urodzenia nie ma znaczenia (do18-tu lat)
~~ 4-12-2017 15:44
To, że panie z POMSU w Piechowicach umawiają się na wizyty, potwierdzi chyba każdy. Zgłaszanie nie przynosi skutku i w końcu każdy się poddaje. Albo kobiety mają związane ręce, albo rzeczywiście nie zauważają zagrożenia. Patologie zdażają się niestety wszędzie. To brak odpowiedniego nadzoru nad takimi rodzinami doprowadza do tragedii. Takie moje skromne zdanie. Skoro opiekun niezaradny, to właśnie do Opieki należy naciskanie na wyższe urzędy, by dzieci z takiego domu zabrać, czyż nie? Z tego co wiadomo, od początku w tym domu nie było odpowiedniej opieki nad dziećmi. Ile więc razy i gdzie należy zgłaszać takie sytuacje w Piechowicach?............
~Anna B 4-12-2017 17:58
W pobliżu miejsca tragedii mieszka wielodzietna rodzina. Dokładnie naprzeciwko. Także niezaradni. Jedyne co zrobiły panie z Opieki, to kazały przynieść zaświadczenie od ginekologa, że matce została założona spirala antykoncepcyjna. Taki był warunek pobierania dalszych świadczeń przez rodzinę. CZY TO JEST ZGODNE Z PRAWEM??? Mąż tej pani chętnie o tym opowie. Wystarczy popytać.
~Mallla 8-12-2017 22:33
do: ~Anna B (17:58)
Ludzie reagujcie dzialajcie jak widzicie krzywde dzieci
~Pawel2222 5-12-2017 8:55
Ogromna tragedia. Zginęło troje dzieci nikomu nic niewinnych. Ktoś napisał w komentarzu a dokładniej Piechowiczanin że dzieci były szarpane i krzyczała matka na nie nie jeden raz tylko pytanie czy ten autor komentarza zrobił coś zgłosił ten fakt odpowiednim organom? Inna sprawa jest MOPS wiadomo jak podchodzi do tego typu spraw i to nie tylko w Piechowicach ale w innych miastach również. Sąsiedzi tej rodziny również nie są do końca w porządku bo jakby zgłaszać fakt przemocy czy widząc matkę tych biednych dzieci pijana czy nacpana policji to może byłoby inaczej. Teraz wszyscy wszystkich obwiniaja a prawda jest taka ze najbliższe otoczenie i odpowiednie organy państwowe mogłyby zapobiec tej tragedii. Drodzy czytelnicy zginęło troje dzieci małych dzieci przestańcie już wieszać psy na każdym i zastanówcie się czy ktoś z was znając tą rodzinę zrobił co kolwiek żeby pomóc. Uczcijmy pamięć Tych trojga tragicznie zmarłych dzieci i nie piszmy głupot to nie jest na miejscu w obliczu takiej tragedii.
~ 5-12-2017 11:28
od sierpnia matkom samotnym bez wyroku o alimenty od ojca nie przysługuje 500+ może matka nie miała pieniędzy na opłaty i wyłączyli prąd
~. 5-12-2017 16:42
Zakład Energetyczny nie powinien odcinać prądu, kiedy w mieszkaniu są dzieci, a 500+ powinno być rozdysponowane przez MOPS na najpilniejsze potrzeby dzieci. Pozostałe środki finansowe, które zostaną powinny być wpłacane na osobne konta założone dla dzieci i nadzorowane przez MOPS do osiągnięcia ich pełnoletności. Jeżeli nic nie zostanie na tych kontach pilnie znaleźć rodzicom płatne zatrudnienie. Kondolencje dla rodziny i modlitwa do Boga za trójkę tych dzieci.
~od kiedu urzędnik1 7-12-2017 19:47
do: ~. (16:42)
większych głupot nie czytałam. Od kiedy urzędnik może tak ingerować w życie kogokolwiek? Stuknij się w głowę. Zabierze 500 + wpłaci na książeczką a w tym czasie dzieci będą głodem przymierać? Z czego będą żyć. A rodzicom znajdzie zatrudnienie zmusi siłą do pracy.Najlepiej aby jeszcze pracował za takiego nieroba i oddawał mu wynagrodzenie. To nie te czasy gdzie można było zmusić siłą do czegokolwiek. I urzędnik tak naprawdę g...wno może. A matka tych dzieci nie brała 500+...
~Lllllll 7-12-2017 1:11
Tą dziwke powinni spalić na stosie w piechowicach.
~ 7-12-2017 9:17
do: ~Lllllll (1:11)
Ty wielki orędowniku moralności niech ci twoja wypowiedź w gardle stanie . Nie znasz sytuacji a wylewasz jad , lepiej byś pomógł .
~Lllllll 7-12-2017 1:23
A tak wogole to taka osoba powinna siedzieć w areszcie do rozprawy :)
~Smutna... 7-12-2017 9:42
Matka w czwartej ciąży,pocieszy się szybko.Mam nadzieję że odpowie za śmierć tych trzech aniołków
~. 7-12-2017 22:44
Człowieku, który umieściłeś wpis "od kiedu urzędnik 1" z dnia 07.12.2017 o godz. 19.37 myśleniem nie idziesz do przodu, a cofasz się do poprzedniego stulecia i to do czasów rządzonych przez komuchów, kiedy to były jeszcze książeczki oszczędnościowe. Ja również nie czytam bzdur, ale gdyby urzędnik pracował dla dobra ludzi, a nie obrabiał d..py koleżankom, czy kolegom lub sąsiadom, to nie dochodziło by do takich tragedii jak ta. Spoczywajcie w pokoju biedne dzieciaczki.
~olo 8-12-2017 18:34
Popieram poprzednika. Do pieca z nia tylko powoli by czula wszystko jasno i wyraznie! To co czuly jej Dzieciaczki. Bronicie te gowno. Nie ma wytlumaczenia za takie okrucienstwo. Utylizowac!!
~Jaaaa 8-12-2017 22:39
Wszyscy ktòrzy znali sytuacje . Widzieli jak byly traktowane dzieci . Widzialy matkę w stanie nadania itp . Idźcie na policję złożyć zeznania inaczej nie odpowie za swoje czyny ,bo nie ma podstaw do wytoczenia postepowania. Ona jest w kolejnej ciazy i az zal co z tyn dzidziusiem się będzie dziać . Poswieccie chwilę i złużcie zeznania - nie pozwólcie aby kolejne dziecko dorastał w takich warunkach. Proszę
~Ddd 11-12-2017 10:20
Ludzie wam to tylko czyjąś krzywdę pokazać to zrównacie człowieka z błotem abyście wy nie byli w takiej sytuacji jak matka w tej chwili. Połowa was siedzi na d..ie nic nie robi tylko się udziela. Wszyscy tacy mądrzy a nikt jej nie pomógł jak dzieci żyły.
~ktos 13-12-2017 19:33
A spalić k...we na stosie szok

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600
 
Będzie się działo! - Jelonka poleca
 
Najczęściej czytane komentowane
10 30
10 30
Maraton subiektywności
Do urzędu bez gotówki? (3)

Jelenia Góra Sobota, 16:51
09 grudnia 2017

 
Temat tygodnia
Zniszczyli drogę, żeby... było bezpieczniej [foto] Zniszczyli drogę, żeby... było bezpieczniej   (61)

Region Środa, 06:28
13 grudnia 2017

Na odcinku drogi pomiędzy Dziwiszowem i Łysą Górą, na popularnej Kapeli, zostały podfrezowane...
W Piechowicach czas wyciszenia i żałoby [foto] W Piechowicach czas wyciszenia i żałoby   (60)

Piechowice Środa, 06:17
6 grudnia 2017

Mieszkańcy Piechowic nadal są bardzo poruszeni tragicznym pożarem, w którym kilka dni temu zginęła...
Tragedia w Piechowicach – zginęło troje dzieci [foto] Tragedia w Piechowicach – zginęło troje dzieci   (189)

Piechowice Niedziela, 07:24
3 grudnia 2017

W nocy 3 grudnia w nocy doszło do tragicznego w skutkach pożaru w budynku przy ul. Przemysłowej w...
Wydłużony termin oddania mostu na Cervi [foto] Wydłużony termin oddania mostu na Cervi   (56)

Jelenia Góra Piątek, 13:01
1 grudnia 2017

Most nad Wrzosówką, w ciągu ulicy Cervi w jeleniogórskich Cieplicach, miał być gotowy do końca...
Podatek od nieruchomości bez zmian, a koalicja? [foto] Podatek od nieruchomości bez zmian, a koalicja?   (34)

Jelenia Góra Środa, 13:03
29 listopada 2017

Radni Rady Miejskiej Jeleniej Góry nie zgodzili się na podwyższenia niektórych podatków od...
Zgoda na remont za głowę starosty? [foto] Zgoda na remont za głowę starosty?   (59)

Jelenia Góra Sobota, 06:17
25 listopada 2017

Niespodziewany przebieg miała kolejna, nadzwyczajna sesja Rady Powiatu Jeleniogórskiego, która odbyła...
Brakuje 6 milionów na oświatę [foto] Brakuje 6 milionów na oświatę   (67)

Jelenia Góra Wtorek, 15:11
21 listopada 2017

Podczas posiedzenia Komisji Oświaty i Wychowania 21 listopada radni zostali poinformowani, że w budżecie...
Dom handlowy generuje duże straty [foto] Dom handlowy generuje duże straty   (128)

Jelenia Góra Piątek, 07:17
17 listopada 2017

Dom Handlowy przy ul. Długiej w Jeleniej Górze od lat świeci pustkami, a koszty utrzymania ponosi...
Kontrole palenisk – czy to legalne? [foto] Kontrole palenisk – czy to legalne?   (99)

Jelenia Góra Czwartek, 06:36
16 listopada 2017

Od lat Straż Miejska zimą przeprowadza w Jeleniej Górze kontrole domowych palenisk. W tym roku...
SOR tymczasowo przeniesiony [foto] SOR tymczasowo przeniesiony   (26)

Jelenia Góra Wtorek, 14:08
14 listopada 2017

Jak już informowaliśmy, Szpitalny Oddział Ratunkowy przy Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny...
Zobacz więcej artykułów
Zobacz więcej Temat tygodnia
 
Redakcja

Masz problem? A może wiesz coś ciekawego i chcesz się z nami tą wiedzą podzielić? Zadzwoń do nas lub przyjdż. Redakcja mieści się przy ul. Skłodowskiej-Curie 13/2 (I piętro).
Redakcja : 75-75-444-00
W piątek dyżuruje
redaktor naczelna
Bożena Bryl-Chrząszcz
Od 10.00 do 12.00
 
Wiadomości |  Sport |  Fotoreportaże |  Ogłoszenia |  Katalog firm |  Będzie się działo |  Rykowisko |  Życzenia |  Sondy |  Gazeta |  Reklama 
© 2002-2017 Jelonka jest znakiem należącym do Highlander's Group.
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Napisz do nas | Redakcja | Jelenia Góra | Świdnica | Wałbrzych | Reklama | Centralne ogrzewanie | Logo